Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4417 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 221  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 07 Paź 2010 14:29 

Rejestracja: 31 Maj 2010
Posty: 363
Poskarż się do booking.com

E-mail polska@booking.com
Biuro Obsługi Klienta 00800 1213175
ul. Grzybowska 5A
00-132 Warszawa
Polska
Telefon do biura +48 (0)22 324 5400 (godziny urzędowania)
Faks +48 (0)22 324 5410

Warto zgłaszać takie rzeczy.

Dostaniesz dodatkowo link do strony formularza z oceną hotelu. Pojedź po nich "po całości".
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 07 Paź 2010 15:46 

Rejestracja: 27 Wrz 2010
Posty: 361
Loty: 75
Kilometry: 103 015
niebieski
Witam,
to ja też dodam trochę od siebie:
Booking.com polecam bez problemu. Wielokrotnie z ich usług korzystałem i nigdy nie miałem problemów (jeśli już coś nie było idealnie to zawsze wina leżała po stronie hotelu).
Potwierdzam to co już ktoś wcześniej napisał: ZAWSZE NALEŻY DOKŁADNIE CZYTAĆ KOMENTARZE O HOTELU!!! I z drugiej strony - Piszcie Wasze oceny danego hotelu. Na pewno przydadzą się następnym gościom (zarówno te dobre jak i te złe).
Nigdy nie pobrano mi pełnej kwoty - czasem małą kwotę celem potwierdzenia karty (ja mam zwykłą debetówkę Inteligo). Płacę zazwyczaj na miejscu (różnym sposobem: gotówka, podana karta lub całkiem inna). I tu moja rada: Nieprzewidzianego pobrania z karty można uniknąć. Ja mam konto w Inteligo a w ramach tego konta kilka subkont. Do jednego z subkont mam wydaną kartę płatniczą i zawsze nią płacę przez internet, podaję ją przy płatnościach. Subkonto do tej karty mam zasilone tylko wtedy kiedy tego chcę (przelewy pomiędzy tymi kontami robi się bezpłatnie, również przez komórkę).
Zawsze na kilka dni przed wyjazdem wysyłam maila do hotelu (podany w potwierdzeniu z booking.com) z potwierdzeniem rezerwacji, względnie pytaniem "zaczepnym" (wskazówki jak dojechać, czy daleko, czy jest suszarka w pokoju, takie tam). Jeśli rezerwacja miałaby zaginąć (co mi się jeszcze nie zdarzyło) to wyszłoby to na tym etapie.

Jednym słowem: Booking.com szczerze polecam i używam ale z głową !!!

pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 06 Lut 2011 02:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2010
Posty: 846
Loty: 95
Kilometry: 156 953
niebieski
znalazłem dziś coś takiego. Jednak przy próbie rezerwacji widzę te same ceny co normalnie. Wie ktoś coś więcej? Może tylko przy rezerwacji lotu można z tego skorzystać?
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 07 Lut 2011 19:54 

Rejestracja: 07 Lut 2011
Posty: 6
Właśnie zostałem wyrolowany przez booking.com.
Za tydzień wylatujemy z rodziną na Teneryfę, poźniej jeszcze 6 dni w Hiszpani.
Przez Booking.com 26.01 zarezerwowałem apartament na Teneryfie i ostatni hotel koło Barcelony.
Dostałem potwierdzenia obu rezerwacji, ale właśnie dostałem maila z Booking.com że rezerwację na Teneryfie mi odwołują!!!!
Ponoć problem z obciążeniem karty, choć drugiego hotelu nie anulowali, a z kartą wszystko OK, płaciłem np samochód itp.
Dzwoniłem do nich 2 razy, odsyłają mnie na jutro, oczywiście miejsc nigdzie na Teneryfie nie ma bo jak Egipt się skończył wszyscy rzucili się na Wyspy Kanaryjskie.
Może jeszcze coś mi się uda z nimi załatwić, choć obawiam się że cena może być ze 2 razy wyższa. Wygląda to kiepsko.
Ktoś ma jakiś pomysł? A potwierdzenie rezerwacji już miałem nawet wydrukowane dla hotelu....
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 08 Lut 2011 10:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lis 2010
Posty: 81
zalezy jaki hotel , mnie tez raz w Bolonii zablokowali pieniadze na koncie , to natychmiast zrobilem storno i napisalem tam ze wybiore hotel ktory niesciaga 2 miesiace przed przyjazdem.Ale trwalo chyba 2 tygodnie zanim odblokowali :?
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 08 Lut 2011 11:31 

Rejestracja: 07 Lut 2011
Posty: 6
Po doświadczeniach w przykrej w konsekwencjach anulacji hotelu przez booking.com przestrzegam: oni obciążają kartę kretytową korespondencyjnie, a nie jako transakcja internetowa. Na wyjaśnienie tych kwestii straciłem pół dnia i fajną rezerwację. A większość banków ma blokady na obciążenia korespondencyjne, mój mBank otwiera je tylko na wyraźne życzenie klienta na określoną kwotę na 3 dni.
Góra
 Relacje PM off  
 
#27 PostWysłany: 08 Lut 2011 12:05 

Rejestracja: 31 Maj 2010
Posty: 363
notek napisał(a):
oni obciążają kartę kretytową korespondencyjnie, a nie jako transakcja internetowa.
Co to znaczy korespondencyjnie ? Jaka jest różnica między tymi dwoma pojęciami ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#28 PostWysłany: 08 Lut 2011 21:51 

Rejestracja: 07 Lut 2011
Posty: 6
barrob1 napisał(a):
notek napisał(a):
oni obciążają kartę kretytową korespondencyjnie, a nie jako transakcja internetowa.
Co to znaczy korespondencyjnie ? Jaka jest różnica między tymi dwoma pojęciami ?

Mógłby wypowiedzieć się jakiś ekspert z banku. Wczoraj otworzyłem kartę na transakcję telefoniczne, bo obsługa banku doszła do wniosku że rezerwacja nie doszła do skutku na połączenie typu "moto", jak oni to określili. Jednak dzisiaj w dalszym ciągu hotel nie mógł nic ściągnąć z karty. Pracownik banku po konsultacji tel. z Visą, powiedział że hotel (a właściwie 2 różne hotele) próbuje drogą korespondencyjną, a to jest zablokowane. I może być odblokowane tylko na żądanie klienta, który podaje kto i ile ma ściągnąć z karty. Booking.com powiedział mi zaś, że dane karty wysyłają zaszyfrowanym faksem (tak zrozumiałem, ale nie wiem czy coś takiego istnieje) do hotelu, który obciąża kartę sam. I to co nieco tłumaczy, bo nie mając fizycznie karty, nie może wsadzić go do terminala płatniczego. A płatność internetowa, z mojego doświadczenia albo polega na przekierowaniu ze strony zakupu na specjalną stronę firmy obsługującej rozliczenia (tak w Polsce działa większość sklepów internetowych, dzięki temu nie zna naszych numerów kart) albo sklep ma specjalne skrypty zbierające dane w połączeniu szyfrowanym i dopiero dalej wysyła te dane do firmy obsługującej transakcje czy wystawcy karty. Ale na pewno nie stać na to małego hotelu. Nie znam się na tym dobrze, ale IMHO Booking.com mógłby mieć taki system, że hotel klika na rezerwacje i obciąża kartę na podstawie podanych danych, a później wysyła kasę na konto hotelu. Ale to oczywiście znacznie komplikuje rozliczenia. Miła pani z działu obsługi klienta w booking.com twierdzi, że oni zawsze tak robią i już. Być może na Zachodzie jest to starsza popularna metoda, a u nas mBank (dość restrykcyjny, tzn bezpieczny bank IMHO) ma takie warunki i to rodzi problemy. Na dodatek hotel może próbować np. tylko sprawdzić kartę lub pobrać całą opłatę w trudnym do przewidzenia momencie. I jeśli zrobi to tydzień przed naszym przyjazdem w szczycie sezonu to pewnie stracimy rezerwację i mamy szansę spać pod mostem. Radzę więc przy bookowaniu tym serwisem po prostu upewnić się W HOTELU niedługo po rezerwacji, że wszystko jest OK, a w banku swoją drogą zapytać o obciążenie drogą korespondencyjną. Oczywiście w przypadku płacenia przez stronę www dużego hotelu mamy płatność internetową i tu nigdy nie miałem problemu.
Ciekawe jak realizują tę obsługę firmy pośredniczące w wynajmie samochodów - tu także nigdy nie miałem problemu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#29 PostWysłany: 28 Mar 2011 11:32 
Założyciel
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 4096
Loty: 416
Kilometry: 910 366
Wklejam tu link do innej dyskusji z naszego forum o Booking viewtopic.php?f=20&t=2402

Ta historia wyśmienicie świadczy o jakości Booking. dla mnie 5+
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#30 PostWysłany: 28 Mar 2011 12:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lut 2011
Posty: 8
Loty: 37
Kilometry: 44 949
Ja rezerwowałam apartament na Ibizie. Zero jakichkolwiek problemów. Na miejscu miłe zaskoczenie, ponieważ pokój dużo ładniejszy niż na zdjęciach. Jak dla mnie rewelacja:)
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Booking.com - opłaty
#31 PostWysłany: 29 Maj 2011 19:37 

Rejestracja: 09 Kwi 2011
Posty: 149
Witam, zarezerwowałem pokój na booking.com kartą Visa. Teraz takie pytanko, bo dostałem potwierdzenie i jest tam informacja:
"Przedpłata

* Hotel obciąży Gościa opłatą za cały zarezerwowany pobyt w dniu dokonania rezerwacji. Kwota ta nie podlega zwrotowi."

Teraz pytanie, jak to będzie wyglądać, bo ja pod tą kartą mam konto w złotówkach, wiadomo. Przewalutowanie przez bank będzie niekorzystne. Co zrobić w takiej sytuacji?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#32 PostWysłany: 29 Maj 2011 19:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2010
Posty: 580
W booking nie płacisz za hotel z góry, tylko na miejscu w hotelu. Jedynie autoryzację karty może hotel zrobić i zablokować pewną sumę np. za pierwszą noc i po jakiś czasie ta kwota zostanie odblokowana.
Góra
 Relacje PM off  
 
#33 PostWysłany: 29 Maj 2011 20:00 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 639
niebieski
Nie bardzo wiadomo o co pytasz - przecież jest napisane czarno na białym, co się stanie - hotel obciąży twoją kartę całą kwotą w dniu rezerwacji. Wiedziałeś o tym zapewne już w chwili rezerwowania i zdecydowałeś się... to rzeczywiście dość rzadka opcja, zwykle płaci się dopiero w dniu przybycia (a czasem w dniu wymeldowania) choć w przypadku nieprzybycia jest potrącana jakaś opłata (znaczna). Tak więc zrobić nic nie możesz, "kwota jest bezzwrotna". Możesz tylko obserwować stan swojej karty, czy zostały na niej zablokowane środki.
Góra
 Relacje PM off  
 
#34 PostWysłany: 29 Maj 2011 20:22 

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 34
Loty: 178
Kilometry: 329 695
Z mojego doswiadczenia wynika, ze jesli pobyt jest krotki - weekend, jedna noc, karta jest obciazana od razu i w przypadku rezygnacji z noclegu kasa nie jest zwracana. Jesli bukujemy pobyt dluzszy to placimy dopiero w hotelu. W lutym bukowalam Amsterdam na 2 noce i zaplacilam od razu; ostatnio noclegi w Grecji - za ten tygodniowy jeszcze mnie nie obciazyli (place w hotelu i moge zrezygnowac bez ponoszenia zadnych dodatkowych kosztow, oczywiscie z odpowiednim wyprzedzeniem), natomiast za 1 nocleg w Atenach juz zostalam obciazona.
Góra
 Relacje PM off  
 
#35 PostWysłany: 29 Maj 2011 21:00 

Rejestracja: 09 Kwi 2011
Posty: 149
A dochodzi jeszcze jakaś opłata dodatkowa czy jest to po prostu koszt w walucie hotelu po przewalutowaniu po kursie banku?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#36 PostWysłany: 29 Maj 2011 21:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2010
Posty: 580
Żadnych opłat dodatkowych nie ma na booking.
Góra
 Relacje PM off  
 
#37 PostWysłany: 29 Maj 2011 22:57 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 46
rezerwacje można zrobić pustą kartą debetową , po kilku dniach wysyłają czuły list o zmianę karty bo im nie wchodzi , wtedy wysyła się inne dane, i tak w koło macieju aż będziemy na 100 procent pewni że polecimy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#38 PostWysłany: 29 Maj 2011 23:05 

Rejestracja: 09 Kwi 2011
Posty: 149
mam konto w BZWBK i jak płaciłem przez internet kartą debetową to dotychczas musiałem standardowo wpisywać sms-kod. W tej sytuacji nie będzie takiej potrzeby? Pytam bo nie wiem czy nie będzie z tym problemu. Jeśli chodzi o ofertę to nawet po kursie banku jest dla mnie opłacalna i nie chce jej odwoływać, myślałem, że może da się jakoś dogadać, że wyśle im przelew w euro, ale żeby mi nie ściągali z karty.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#39 PostWysłany: 29 Maj 2011 23:17 

Rejestracja: 18 Sie 2010
Posty: 310
niebieski
Nic nie rób i czekaj.Zwykle karta jest tylko zabezpieczeniem na wypadek gdybyć nie skasował rezerwacji i nie przyjechał.Tydzień temu zamówiłem nocleg na Santorini,na lipiec , też z opcją:
* Hotel obciąży Gościa opłatą za cały zarezerwowany pobyt w dniu dokonania rezerwacji. Kwota ta nie podlega zwrotowi."
Jak dotąd cisza.A jesli pobiorą pieniadze już dziś to trudno mieć pretensje-przecież uprzedzili o tej opcji,co zresztą rzeczywiscie jest wyjątkiem na boking.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#40 PostWysłany: 30 Maj 2011 14:08 

Rejestracja: 18 Gru 2010
Posty: 452
to standardowa procedura rezerwacji pokoi bez mozliwosci odwolania rezerwacji - po cenie promocyjnej. zazwyczaj mozna tez zarezerwowac z mozliwoscia bezplatnego odwolania, ale za wyzsza cene.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4417 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 221  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group