Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4993 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 250  Następna
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 12 Cze 2012 00:17 

Rejestracja: 28 Wrz 2011
Posty: 247
krasnal napisał(a):
A jak zalogujesz się do profilu (wyświetlisz rezerwację), i z górnego menu wybierzesz "waluta hotelu", co się wyświetla?


Nic się nie zmienia, nadal jest kwota w euro wyświetlona.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#142 PostWysłany: 12 Cze 2012 00:19 

Rejestracja: 28 Wrz 2011
Posty: 247
gregorow napisał(a):
alav napisał(a):
Być może takie pytanie już padło, jeśli tak to przepraszam...

Zarezerwowałem sobie hotel w Maroku przez booking.com. W mailu z rezerwacją jest coś takiego:

Całkowita cena € 84.00

Hotel pobiera opłaty w lokalnej walucie (MAD) zgodnie z kursem wymiany walut obowiązującym w dniu dokonywania płatności.

Co oznacza "kurs wymiany walut obowiązującym w dniu dokonywania płatności"? Mam nadzieję, że nie jakiś hotelowy kurs, tylko bankowy? Jak go sprawdzić, na przykład w momencie check-inu?


Miałem tak rezerwując hotel w Maroku.
Po pierwsze kurs (z MAD na EURO) przeliczyli mi w dniu niekorzystnym dla mnie, a po drugie jeszcze przewalutowanie z Euro na PL też wyszło więcej. Niestety podwójne przewalutowanie to nicdobrego.


Ja będę płacił gotówką, w lokalnej walucie, więc podwójne przewalutowanie mnie nie dotyczy. Chciałbym natomiast wiedzieć, w jaki sposób hotel przeliczy euro na MAD, jak będę chciał zapłacić. Bo nie mam zamiaru płacić po hotelowym kursie z 20%-owym spreadem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#143 PostWysłany: 06 Lip 2012 17:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2012
Posty: 742
Loty: 97
Kilometry: 153 488
niebieski
Witam

Chce zarezerwować hotel w Amsterdamie przez booking.com. Chodzi o to, że trzeba podać dane karty kredytowej. Ja nie mam i czy mogę podać od Taty dane karty kredytowej , a na miejscu zapłacić gotówką? (Oczywiście jeśli wcześniej nie ściągną z karty za pobyt w hotelu).

Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#144 PostWysłany: 06 Lip 2012 17:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2012
Posty: 398
Loty: 43
Kilometry: 51 742
niebieski
Nie będziesz musiał nic płacić gotówką bo opłata zostanie pobrana z karty, którą im podasz

A możesz podać dane dowolnej karty, Twojej, taty, kolegi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#145 PostWysłany: 06 Lip 2012 17:26 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1328
niebieski
nieprawda, ja często korzystam z booking i można płacić na miejscu w lokalnej walucie chyba że jest to oferta bezzwrotna to wtedy najczęściej ściągają w ciągu kilku godzin , dni z karty
rml wprowadził Cie w błąd
Góra
 Relacje PM off  
 
#146 PostWysłany: 06 Lip 2012 17:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 171
Loty: 79
Kilometry: 145 385
Ja podałam nieswoją i na miejscu płaciłam. Wcześniej tylko dla pewności napisałam maila do hotelu, czy tak będzie ok. ;)
_________________
https://www.travellerspoint.com/map/#/user/731283
http://flightdiary.net/Czerwona

6 months hitch-hiking through India-Nepal & Southeast Asia
2 months volunteering on paradise island in Cambodia
6 months hitch-hiking through South America
Góra
 Relacje PM off  
 
#147 PostWysłany: 06 Lip 2012 18:28 

Rejestracja: 12 Kwi 2011
Posty: 2173
Podanie numerów karty w ofercie, która NIE jest bezzwrotna oznacza tylko zabezpieczenie dla hotelu w razie, gdybyście nie przyjechali bądź narobili szkód w hotelu. Płatność wówczas jest na miejscu, po przybyciu każdą możliwą formą - dokładnie ta karta, inna karta, gotówka etc.
Góra
 Relacje PM off  
 
#148 PostWysłany: 06 Lip 2012 19:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2012
Posty: 398
Loty: 43
Kilometry: 51 742
niebieski
tartal napisał(a):
nieprawda, ja często korzystam z booking i można płacić na miejscu w lokalnej walucie chyba że jest to oferta bezzwrotna to wtedy najczęściej ściągają w ciągu kilku godzin , dni z karty
rml wprowadził Cie w błąd


może i wprowadziłem w błąd bo nie bardzo to rozumiem. jaki jest sens podawać dane karty kredytowej i płacić na miejscu, skoro już podaje dane karty to od razu bym nią zapłacił : o
Góra
 Relacje PM off  
 
#149 PostWysłany: 06 Lip 2012 19:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5600
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Dane z karty są zapezpieczeniem w przypadku no-show. A niektórzy po prostu wolą płacić gotówką i unikać niekorzystnych czasami przewalutowań.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#150 PostWysłany: 06 Lip 2012 19:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2012
Posty: 398
Loty: 43
Kilometry: 51 742
niebieski
Ok, teraz rozumiem :P
Góra
 Relacje PM off  
 
#151 PostWysłany: 07 Lip 2012 10:05 

Rejestracja: 03 Kwi 2010
Posty: 148
niebieski
W tym tygodniu rozmawiałem z właścicielką pensjonatu w Wilnie, która weszła teraz w booking.com . To że w procesie rezerwacji wymagane są dane karty nie oznacza, że będą ściągać pieniądze z karty. Ona nawet nie ma terminala płatniczego w pensjonacie, przyjmuje tylko gotówkę i tak na dobrą sprawę nic z kartą klienta nie ma wspólnego.

Do tej pory na jakieś 10 rezerwacji przez booking.com z karty ściągnęło mi pieniądze może w 2 przypadkach, reszta płatność gotówką na miejscu lub jak chciałem to właśnie kartą. Hotele we Włoszech, Hiszpanii, Malta, Czechy, Litwa. Tak więc nie ma reguły, najlepiej napisać do hotelu i dopytać jak z płatnością.
_________________
Pozdrawiam Piotrek
Góra
 Relacje PM off  
 
#152 PostWysłany: 10 Lip 2012 09:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Cze 2011
Posty: 285
Ponawiam pytanie ze strony 15stej.

Jak wygląda rezerwacja na osoby trzecie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#153 PostWysłany: 10 Lip 2012 09:45 

Rejestracja: 10 Lut 2012
Posty: 101
Viktor44 napisał(a):
Zapytam może inaczej. Taka sytuacja jest:
- przylatują 2 osoby z dowodami/paszportami (obcokrajowcy) wcześniej prosili o załatwienie hotelu, tak żeby tylko weszli,przywitali sie w recepcji i poszli do pokoju :)

Czytaj: żeby wszystko było uzgodnione, zarezerwowane i zapłacone.

Na bookingu jest napisane często: płatne gotówką w dniu przyjazdu.
Jak wcześniej korzystalem to różnie to wyglądało, raz przed wyjazdem ściągali całą kasę, raz tylko blokowali a potem się płaciło kartą, a raz gotówką, jednak chyba zawsze trzeba było pokazać im kartę, i pokazywałem tą którą robiłem rezerwacje ze swojego konta na http://www.booking.com.

Czy jest teraz możliwosc zebym na swoim koncie kupił 2 pokoje, wykorzystujac swoje dane i swoją kartę, której oni nie będą mieć i zamówił oraz zapłacił im za pobyt? tak, że jak przylecą to w recepcji uslyszłą tylko: witamy, wszystko jest załatwione ;p?

W tym czasei ja będę na drugim koncu świata i nie będzie ze mną kontaktu ;)


Znajomy z Włoch zrobił raz nam rezerwacje na booking ze swojej karty i zadzwonili do niego upewnić się czy on napewno chciał zarezerwować komuś pokój i zapłacić. Pewnie myśleli, że ktoś ukradł mu kartę i sobie rezerwuje, ale on potwierdził i wszystko było ok. To było 4 lata temu, nie wiem czy teraz byłby jakiś problem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#154 PostWysłany: 12 Lip 2012 23:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Sty 2012
Posty: 193
Podczas planowania wyjazdu do Portugalii postanowiłem znaleźć noclegi na własną rękę i zacząłem szukać ich poprzez booking. Większość z noclegów posiada w cenie śniadania, a bardzo rzadko zdarza się, aby była kolacja/obiadokolacja, wiem ze booking to nie biuro podróży, ale co myślicie o tym, że jeśli hotel ma wpisane że posiada restaurację/bar to czy kupując w takim nocleg jest duża szansa, że będę mógł na miejscu dokupić wyżywienie? Interesuje mnie HB.
Góra
 Relacje PM off  
 
#155 PostWysłany: 12 Lip 2012 23:44 

Rejestracja: 02 Sty 2012
Posty: 144
No w większości serwisów typu booking.com są tylko śniadania , ew. bez śniadania . Zawsze w hotelu jest restauracja i możesz sobie coś kupić. Natomiast w Portugalii jest tyle fajnych knajpek , że lepiej iść tam niż przepłacać w hotelu. W Portugalii miejscowi tylko żywią się w takich knajpkach, oni nie gotują obiadów :).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#156 PostWysłany: 13 Lip 2012 12:54 

Rejestracja: 10 Maj 2010
Posty: 441
niebieski
Dokładnie.

Menu dnia złapiesz już od 6,5 do 9 euro.

W skład wchodzi: zupa, drugie danie, napój i czasem jeszcze deser (kawa/ciastko/lody).
Góra
 Relacje PM off  
 
#157 PostWysłany: 13 Lip 2012 13:11 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 622
niebieski
seelk napisał(a):
Podczas planowania wyjazdu do Portugalii postanowiłem znaleźć noclegi na własną rękę i zacząłem szukać ich poprzez booking. Większość z noclegów posiada w cenie śniadania, a bardzo rzadko zdarza się, aby była kolacja/obiadokolacja, wiem ze booking to nie biuro podróży, ale co myślicie o tym, że jeśli hotel ma wpisane że posiada restaurację/bar to czy kupując w takim nocleg jest duża szansa, że będę mógł na miejscu dokupić wyżywienie? Interesuje mnie HB.


Poszukaj nie przez booking.com, ale np. hotels4u.com to będziesz miał w portugalskich hotelach opcji wyżywienia do wyboru, do koloru (także AI), a często i niższe ceny. Tyle tylko, że za hotel trzeba będzie zapłacić z góry...
_________________
<<< Porady farmaceutki >>>
http://zapytaj-farmaceute.blogspot.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#158 PostWysłany: 15 Lip 2012 00:49 

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 1
Witam,
Mam do was pytanie. Zarezerwowałem sobie hotel w Londynie na 20 Lipca ( z bezpłatną możliwością anulacji).
Po rezerwacji dostałem 2 razy maila o zmianie karty. Podałem tę samą. Później napisałem do hotelu co jest grane, to oni mi napisali, że muszę mieć na koncie przynajmniej 50 % kwoty której muszą zapłacić do preautoryzacji.
Zamierzam podzielić cenę za hotel i płacić w gotówce na miejscu. tak wiec zwracam sie do was z pytaniem
Czy jak wpłacę pieniądze na konto i podam im tę kartę do preautoryzacji, czy będe mógł te pieniądze przed wyjazdem wypłacić z konta?

Proszę o odpowiedź szybką, bo coś boje się że zostane bezdomny:<
Góra
 Relacje PM off  
 
#159 PostWysłany: 15 Lip 2012 21:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5600
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
kosa napisał(a):
Dokładnie.

Menu dnia złapiesz już od 6,5 do 9 euro.

W skład wchodzi: zupa, drugie danie, napój i czasem jeszcze deser (kawa/ciastko/lody).


Trochę off-top ale może się przydać. W portugalskich menu często podawane są 2 ceny. Ta druga (niższa) to cena za połówkę porcji.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#160 PostWysłany: 16 Lip 2012 15:53 

Rejestracja: 05 Maj 2011
Posty: 96
Trochę nietypowa sytuacja, dostałem takiego oto maila z booking.com:

Szanowni Państwo,

Dziękujemy, że zdecydowali się Państwo na rezerwację w hotelu Hotel Plaisance za naszym pośrednictwem. Niestety, otrzymaliśmy informację, że z dniem hotel kończy swoją działalność. Z przykrością informujemy, że zamknięcie hotelu zbiega się w czasie z Państwa rezerwacją i jej realizacja nie będzie możliwa. Jest to wyjątkowa sytuacja, na którą Booking.com nie ma żadnego wpływu. Pragniemy zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu zakwaterowanie w innym obiekcie. Państwa rezerwacja zostanie dzisiaj anulowana w naszym systemie. Jeżeli jednak chcieliby Państwo dokonać ponownej rezerwacji, pod poniższym adresem znajdą Państwo wszystkie dostępne hotele w wybranej przez Państwa okolicy.

Hotel Marly's
4 rue Miron
06000 NICE
tel 04.92.47.77.77
http://www.hotel-marlys.fr/photo.html?P ... b25ba0f95d

Uprzejmie prosimy o informację,czy powyższa oferta jest przez Państwa akceptowalna. W przypadku dalszych pytań prosimy o telefoniczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerami:
(PL) 00800 1213175
(UK) 0845 080 5012
(International) +44 203 147 3114
Prosimy przyjąć nasze przeprosiny za zaistniałą sytuację. Mamy nadzieję, że zechcą Państwo nadal korzystać z usług Booking.com.
Z wyrazami szacunku

Co byście zrobili? Hotel rezerwowałem 2 miesiące temu w cenie 40 EUR/nocleg za dwie osoby. Proponują mi inny hotel za 77 EUR. Na stronie booking.com również nie ma żadnych ciekawych ofert w tej cenie co miałem. Ważna jest dla mnie bezpłatna możliwość anulowania. Powalczyć z nimi o jakąś zniżkę / voucher? W końcu po to robi się rezerwację dużo czasu naprzód, żeby znaleźć jak najtańszą opcję.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4993 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 250  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group