Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 18 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 23 Sie 2021 07:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 3503
platynowy
Mam problem taki: rezerwacja widnieje na stronie Cheaptickets "confirmed". Jest opłacona.
Dotarłem do hotelu: nie mają rezerwacji ani pieniędzy. Każą płacić na miejscu.
Jak się dowołać do Cheaptickets o zwrot pieniędzy? Nie mogę z mobilnego znależć live supportu w formie chatu. (przydałyby się zrzuty ekranu przecież do chargeback). Chciałbym to zrobić jeszcze zanim termin rezerwacji się rozpocznie, a na anulowanie na stronie już za póżno.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 23 Sie 2021 07:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 3642
złoty
https://www.cheaptickets.com/service/
Contact us
Załącznik:
cheap.JPG


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
wtak uważa post za pomocny.
 
 
#3 PostWysłany: 23 Sie 2021 07:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2012
Posty: 1136
złoty
Znalazłem takie namiary na ich mobilnej stronie:
Here's how you can contact us about your specific request:

You can call us at the following numbers:

Local (toll-free): (844) 803-5586
From abroad (charges apply): +1 312-279-7741
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 23 Sie 2021 07:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1166
Loty: 334
Kilometry: 460 257
niebieski
3sek mi zajęło żeby sprawdzić że to klon Expedii. Czyli chyba zrobili Ciebie w konia :)

Dla przypomnienia Hotels.com to także klon i ciągnie dane z Expedia Partner Central
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 23 Sie 2021 07:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2012
Posty: 1136
złoty
Kiedyś miałem taką sytuację z cheaptickets, że w Kijowie miałem opłacony hotel i na miejscu stwierdzili, że nie widzą rezerwacji, po powrocie do domu napisałem do nich, załączyłem potwierdzenie płatności i w kilka dni zwrócili kasę.
Góra
 Relacje PM off
wtak uważa post za pomocny.
 
 
#6 PostWysłany: 23 Sie 2021 07:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 3642
złoty
kilka razy bralem nocleg u nich, glownie gdy wrzucali promo kody, nigdy zadnego problemu
@wtak sadze, ze bedzie tak jak wspomnial @panprofesor82 zwroca kase i dorzuca cos na nastepna rezerwacje
Góra
 Relacje PM off
wtak uważa post za pomocny.
 
 
#7 PostWysłany: 23 Sie 2021 10:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 3503
platynowy
panprofesor82 napisał(a):
Znalazłem takie namiary na ich mobilnej stronie:
Here's how you can contact us about your specific request:

You can call us at the following numbers:

Local (toll-free): (844) 803-5586
From abroad (charges apply): +1 312-279-7741

No, ale z kraju z jakiejś wysokiej strefy GSM będzie drożej, niż nocleg ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 23 Sie 2021 11:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2012
Posty: 1136
złoty
A toolani lub podobna aplikacja ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 23 Sie 2021 11:00 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 6461
platynowy
To dzwoń ze Skype'a.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 23 Sie 2021 11:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 3503
platynowy
Toolani jak już mnie zameldują, przy wifi mogłoby faktycznie być ;)
Ale mając chat i screeny może łatwiej o reklamację.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 23 Sie 2021 11:42 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 8884
Loty: 311
Kilometry: 530 347
Z moich doświadczeń z opłaconymi z góry rezerwacjami na cheaptickets:
- Majorka - pani na recepcji przy zameldowaniu w dużym hotelu w Can Pastilla twierdziła, że rezerwacja nieopłacona. Nie pomagał wydruk rezerwacji, na którym było jak wół, że pobrane. Nie pomagało zalogowanie na konto, z którego ściągnięto środki i pokazanie potwierdzenia. Poprosiliśmy o rozmowę z menedżerem. Po pół godzinie ktoś przyszedł - popatrzył, postukał z recepcjonistką w komputerze i okazało się, że wszystko gra, nic nie musimy płacić i w ramach rekompensaty dostaliśmy upgrade pokoju
- Bułgaria - sytuacja jak wyżej. Sprawa wyszła jednak dopiero przy wymeldowaniu. Ale recepcja sama skontaktowała się z pośrednikiem i po 5 minutach sytuacja wyjaśniona, wszystko OK i dziękujemy za pobyt.
- Włochy - pokój do wynajęcia. Właściciele twierdzili, że nie mają żadnej rezerwacji i że musimy zapłacić na miejscu - okazało się, że sprawdzali tylko rezerwacje booking, pokazałem wydruk z cheaptickets - zdziwienie, ale ostatecznie okazało się, że dla nich istniała jako expedia. Warto więc mieć na uwadze i używać czasem nazw obu portali jako synonimów.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
wtak uważa post za pomocny.
 
 
#12 PostWysłany: 23 Sie 2021 12:13 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 1249
srebrny
Zaskakują mnie problemy jakie miewaliście z Cheaptickets, dla mnie kanał Expedii to główne miejsce gdzie rezerwuję noclegi (myślę, że będzie już 100+). Czasami jest to Expedia, czasami Cheaptickets, Orbitz itd. w większości z różnymi kodami. Praktycznie nigdy nie miałem żadnego problemu z Expedią (poza error fare z którego i tak dostałem relokację). Słowo "Expedia" otwiera szeroko drzwi i oczy do każdej rezerwacji.


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 23 Sie 2021 12:45, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 23 Sie 2021 12:51 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 8884
Loty: 311
Kilometry: 530 347
U mnie łącznie pewnie z 40 rezerwacji na tych portalach, a moje pojedyncze przypadki wynikały raczej z braku doświadczenia/niewiedzy obsługi czy wynajmujących.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
wtak uważa post za pomocny.
 
 
#14 PostWysłany: 23 Sie 2021 13:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 3503
platynowy
Co nie zmienia faktu, iż "nie mamy pańskiego plaszcza". Właścicielka stara się być pomocna, ale rezerwacji nie ma.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 23 Sie 2021 13:33 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 1249
srebrny
@wtak Na 99% właścicielka ściemnia albo nie umie obsługiwać tego kanału sprzedaży. To Expedia, a nie firma krzak, więc błąd po ich stronie w systemie rezerwacyjnym jest mało prawdopodobny.
Skontaktuj się z Cheaptickets, to jedyna metoda, nikt na forum Ci inaczej nie pomoże, w pierwszym poście masz info o możliwych opcjach kontaktu, z chatem włącznie. Jestem przekonany, że po rozmowie z supportem zmotywują właścicielkę. ;)

P.S.
na czacie wpisanie live agent powoduje przeniesienie rozmowy do żywego Hindusa
Góra
 Relacje PM off
correos lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#16 PostWysłany: 23 Sie 2021 16:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1166
Loty: 334
Kilometry: 460 257
niebieski
Expedia to AGR. Z każdego klona rezerwacja trafia do Expedia Partner Central, tylko recepcjoniści najczęściej nie kojarzą kanału i ściemniają ze nie ma rezerwacji.

Zawsze proście żeby sprawdzili w EPC
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#17 PostWysłany: 23 Sie 2021 22:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 3503
platynowy
Zaproponowany przez Was "live agent" powiedział dont worry , wziął ode mnie ;) tel do Ownera. Warto przyznać, że działać chcą. Okazało się, że Wwłaściciel realizował jedynie rezerwacje do opłacenia na miejscu. CHT zaproponował opłacenie rezerwacji ownerowi i zwrot poniesionych kosztów. W moim przypadku było to korzystne (abstrahując od nazwijmy to ... dyskomfortu), ale nie zawsze musi tak być.
Dzięki za podpowiedzi 👍
Dodam, że to Balkany 😏
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#18 PostWysłany: 27 Wrz 2021 07:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 3642
złoty
Podziekowania za ostatnie wpisy :)
Whoo Bordeaux - check in
Klade na blat potwierdzenie rezerwacji i 0,80 euro tytulem lokalnego podatku.
Problem trafiam na czlowieka ktory mowi wylacznie po francusku. Google translator i sie zaczyna sie pod gorke.
Pana rezerwacja nie jest opłacona. Musi Pan zaplacic calosc i wyjasnic z firma ktora wystawila potwierdzenie rezerwacji.
Gdzies obilo mi sie o uszy, ze ktos pisal by sprawdzic rezerwacje w kilku systemach.
Klepie w telefon prosze sprawdzic rezerwacje w kilku systemach, nie wiem jak to translator przetlumaczyl
ale po chwili odpowiedz o jest - Pana rezerwacja jest opłacona.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 18 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group