Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#5341 PostWysłany: 12 Wrz 2022 19:35 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Skoro to rezerwacja na jutro i już opłacona to chyba czeka cię negocjowanie już na miejscu.Niestety na bookingu zdarza się,że zdjęcia i opis nie są zgodne z tym co dostajemy.Do zostania nikt cię nie zmusi ale może być problem z odzyskaniem kasy.
Góra
 Profil Relacje PM off
invasion lubi ten post.
invasion uważa post za pomocny.
 
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#5342 PostWysłany: 12 Wrz 2022 20:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 736
niebieski
Dzięki. Jak dla mnie to niezgodność towaru z umową i to znaczna, wkurza mnie, że Booking na coś takiego przyzwala (tym bardziej, że tam można rezerwować nocleg dla 4, więc pewnie jak się tak wybierze to jednak przydzielają 2pok, bo inaczej to :lol: ). Aczkolwiek właśnie przez ten dzień jestem utopiona.
Wyjazd w celach quasi-zawodowych i to na całe 4 noce :lol: :cry:
_________________
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz: chwilo, proszę, bądź wieczna!
Eldo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5343 PostWysłany: 12 Wrz 2022 20:28 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 511
niebieski
Booking ostatnio strasznie się skiepścił pod względem dbałości o klienta - w lipcu tego roku zarezerwowałem apartament w Walencji, spośród kilku dostępnych pod jednym adresem wziąłem trochę droższy, ale trochę większy i z balkonem na dwa krzesła i stolik, dostałem inny, trochę mniejszy, piętro wyżej i z balkonem o szerokości 25 cm, zrobiłem zdjęcia tego co dostałem,pstryknąłem tez kilka fotek apartamentu piętro niżej - tego który był na zdjęciach tego co rezerwowałem i na zdjęciu w potwierdzeniu, zestawiłem, to ze zdjęciami ofert na stronie bookingu, wykazującymi, że zamówiłem superior a dostałem standard i poprosiłem o zwrot 30 euro różnicy między tymi pokojami, skoro zapłaciłem za lepszy, a dostałem tańszy i gorszy.

Odpowiedź bookingu po kilku dniach była jednozdaniowa - uprzejmie informujemy, że administrator obiektu nie uznał reklamacji.

Na kolejna prośbą o wyjaśnienie dlaczego znowu jedno zdanie - powtórnie informujemy, że administrator nie znalazł podstaw dla uwzględnienia reklamacji.

Na kolejną probę o wyjaśnienie powodów tego stanowiska i odniesienie się do przedstawionych przeze mnie zdjęć i twierdzeń - tu już głucha cisza i brak żadnego odzewu.

Jest to podejście zupełnie inne niż to z jakim się spotykałem na booking w czasach przedpandemicznych, więc chyba to jest teraz ich filozofia działania, ze nie wspierają konsumenta, tylko administratorów obiektów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5344 PostWysłany: 12 Wrz 2022 20:38 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Zgłaszałeś niezgodność od razu bezpośrednio administratorowi/właścicielowi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5345 PostWysłany: 12 Wrz 2022 21:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 736
niebieski
To jest zwykła bezczelność.
Ja jestem chora przewlekle i męczenie kogoś wstawianiem w nocy albo ogólnie bezsennością to na pewno nie jest to, co chcę serwować komuś obcemu 😞
_________________
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz: chwilo, proszę, bądź wieczna!
Eldo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5346 PostWysłany: 12 Wrz 2022 21:51 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Proponuję w przyszłości brać dwa oddzielne pokoje. I najlepiej w hotelu, nie będzie niespodzianek.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5347 PostWysłany: 12 Wrz 2022 22:03 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 511
niebieski
boots napisał(a):
Zgłaszałeś niezgodność od razu bezpośrednio administratorowi/właścicielowi?


tak tym czatem na stronie bookingu - brak jakiejkolwiek reakcji, a system odbierania i zdania mieszkania bezkontaktowy - przysłany mailem kod do domofonu i drugi kod do skrytki z kluczami od apartamentu,
rzecz nie warta dalszej walki i chyba na tym opierają swoją taktykę przemilczania, że nikt o 30 euro kopii kruszył nie będzie - w sumie maja rację
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5348 PostWysłany: 13 Wrz 2022 08:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 736
niebieski
Napisałam do nich jeszcze wczoraj, że proponuję zmianę terminu na inny plus możliwość zamiany nazwiska (sprzedałabym to jakoś ze swoją strata, w najgorszym przypadku sama bym pojechala za kilka tygodni popracować zdalnie). Zero odpowiedzi, telefonu nikt nie odbiera. Ta osoba ma wiele obiektów noclegowych w tym mieście, co sprawdziłam po nr telefonu. 1000 zł w piach, na to wygląda 😥
_________________
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz: chwilo, proszę, bądź wieczna!
Eldo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5349 PostWysłany: 13 Wrz 2022 12:37 

Rejestracja: 01 Wrz 2013
Posty: 78
Krótkie pytanie odnośnie rezerwacji z możliwością odwołania:
Zarezerwowałem nocleg, jednakże muszę przesunąć termin o 1 dzień w przód przez wybór innej linii lotniczej.
Jak rozumiem nie ma z tym problemu, ale co jeżeli przewoźnik lotniczy np. zmieni siatkę lotów i będę musiał zmienić daty drugi raz?

Czy w rezerwacjach z możliwością odwołania można np. dwukrotnie zmienić daty pobytu (przyjmując oczywiście, że lokal będzie dostępny)?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5350 PostWysłany: 13 Wrz 2022 14:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3412
srebrny
Można zmieniać wiele razy, a nawet na koniec całkiem odwołać rezerwację.
Góra
 Profil Relacje PM off
Pole lubi ten post.
Pole uważa post za pomocny.
 
      
#5351 PostWysłany: 11 Paź 2022 09:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4474
srebrny
Możecie podsunąć w jakim kraju znajdę najtańszą rezerwację ? Potrzebuję takowej :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5352 PostWysłany: 11 Paź 2022 10:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 4514
złoty
Z tych co sam widziałem to Nepal był tani, od kilku $ ale pewnie znajdzie się w Azji jeszcze taniej
Góra
 Profil Relacje PM off
wtak uważa post za pomocny.
 
      
#5353 PostWysłany: 11 Paź 2022 11:15 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1612
Loty: 50
Kilometry: 65 501
złoty
@wtak
Tajlandia na dziś, w namiocie. Klika razy na forum się przewijało.
Góra
 Profil Relacje PM off
wtak uważa post za pomocny.
 
      
#5354 PostWysłany: 11 Paź 2022 11:16 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6235
HON fly4free
wtak napisał(a):
Możecie podsunąć w jakim kraju znajdę najtańszą rezerwację ? Potrzebuję takowej :)
jeśli termin i lokalizacja nie ma znaczenia, to Manāli, Indie - 6 zł (94,25 INR)
Góra
 Profil Relacje PM off
wtak uważa post za pomocny.
 
      
#5355 PostWysłany: 11 Paź 2022 18:39 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11334
Loty: 481
Kilometry: 756 212
Kashpir napisał(a):
Jak jest obecnie z płatnościami za rezerwacje na Islandii? Po ustawieniu waluty obiektu pokazuje mi cenę w EUR, w wyborze walut brak ISK (nawet po sprawdzeniu sposobu ze zmianą języka). Zmieniam sobie walutę np. na PLN, ale po przejściu do płatności wciąż widnieje EUR :? Pamiętam, że jak rezerwowałem kilka lat temu to było info, że kwota rezerwacji zostanie pobrana w ISK, a teraz brak takich komunikatów - czy rzeczywiście obciążenie będzie w euro?

Sam sobie odpowiem:
- rezerwacje z płatnością ustawioną x dni przed pobytem - obciążenie w EUR
- rezerwacje z płatnością obsługiwaną przez obiekt - w moim przypadku karta została obciążona w dniu pobytu kwotą w ISK
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Pole uważa post za pomocny.
 
      
#5356 PostWysłany: 18 Paź 2022 09:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1237
niebieski
Temat jest wypełniony głównie wrzucaniem na Booking, to podzielę się dla odmiany pozytywną historią.

Sytuacja była taka że hotel w Baku anulował mój pobyt tłumacząc się problemami technicznymi na dzień przed przyjazdem, 3h przed tym jak musiałem wyjechać na lotnisko. Po zgłoszeniu sytuacji przez chat na ich stronie support Booking.com zaproponował mi inny hotel w podobnej cenie, gdzie o ile rozumiem miałbym darmowy pobyt jako że w oryginalnym miałem zapłacić na miejscu, a za nowy prosili by przesłać im fakturę. Standard ich propozycji mi nie odpowiadał, jako że oryginalny był znacznie lepszy niż jego cena wskazywała, wobec czego wybrałem inny, nawet wyższej klasy niż oryginalny, ale droższy o ~70%, i poprosiłem o zwrot różnicy w cenie w stosunku do pierwotnego. Booking to zaakceptował, prosząc tylko o rachunek po powrocie, w godzinę po jego przesłaniu miałem kasę na koncie. Cały czas bardzo sprawna komunikacja, odpowiedzi z ich strony w czasie rzędu 15-30 min, więc zachowanie moim zdaniem 10/10.
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
      
#5357 PostWysłany: 27 Paź 2022 16:08 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1984
niebieski
Czy jak obiekt - chyba agencja lokal wynajmuje, bo trzeba do niej dojść po klucze - w Nicei ma zrobić "kaucję" 300 EUR na poczet zniszczeń, to zwykle robią to jako blokadę czyli różnice kursowe mnie nie interesują (pobyt poniżej 1 tygodnia) czy często jest to ściągnięcie kasy i oddanie kasy (czyli na różnicach kursowych tracę)?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5358 PostWysłany: 27 Paź 2022 16:33 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
Jest to blokada zwalniana po wymeldowaniu przy założeniu że nie ma żadnych szkód w obiekcie.
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan uważa post za pomocny.
 
      
#5359 PostWysłany: 27 Paź 2022 16:38 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1984
niebieski
Czyli mogę nie mieć tych pieniędzy na koncie walutowym (przy karcie wielowalutowej w PKOBP), bo jak zablokują kwotę 300 EUR w PLN, to nieważne jaki będzie przelicznik, bo i tak odblokują po tym samym kursie (nie będzie księgowania)?
A jak jest dłuższy pobyt, to jednak ściągają? Bo blokada też - w zależności od banku - może być na max. bodajże 7 lub 14 dni?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5360 PostWysłany: 27 Paź 2022 16:50 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
Tak. Odblokują i oddadzą wszystko co zablokowali.

W przypadku pobytu 14 dni może być tak jak przy zakupie biletow w LH, ze pomimo tego, że blokada schodzi to po kilku dniach księgowane są środki co znaczy, że mogą sobie potrącić za szkody.
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
sanchopan uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group