Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4913 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 242, 243, 244, 245, 246  Następna
Autor Wiadomość
#4881 PostWysłany: 11 Wrz 2020 14:08 

Rejestracja: 11 Wrz 2020
Posty: 1
Nie zostalem wpuszczony do hostelu z booking.com, a za niego zaplacilem. Gdzie moge szukac pomocy?
Budynek wygladal tak jakby is pewnego czasu hostel nie funkcjonowal. Kilkanascie prob domofonem na nic. Zadzwonilem na nr tel. Umieszczony na domofonie. Osoba, ktora odebrala i uslyszala, ze dzwonie w sprawie mojej rezerwacji, rozlaczyla sie I wylaczyla telefon.


Ostatnio edytowany przez Gadekk, 11 Wrz 2020 14:29, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#4882 PostWysłany: 11 Wrz 2020 14:13 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1340
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Dzwoń na Booking +48 22 306 08 55
Góra
 Relacje PM off  
 
#4883 PostWysłany: 21 Wrz 2020 13:52 

Rejestracja: 21 Wrz 2020
Posty: 3
Hej!
Mam problem z właścicielem miejsca noclegowego na Bookingu.
Ponad miesiąc temu byłam wraz z mężem nad morzem i nocowaliśmy w jednym z obiektów rezerwowanych przez Booking. Przy rezerwacji została pobrana zaliczka (300 zł), resztę dopłaciliśmy na miejscu kartą. Po miesiącu zaczął wydzwaniać do nas właściciel, że zapomniał czegoś kliknąć w rezerwacji i nasza zaliczka wróciła do nas na konto (ponoć też nie tylko u nas zapomniał). Fakt - na koncie nie mam pobranej zaliczki, którą miałam zablokowaną w momencie rezerwacji (sprawdziłam to dzisiaj).
2 dni po rozmowie właściciel zaczął mi wypisywać wiadomości, że jak mu niezwłocznie nie wpłacę (na prywatne konto, nie przez Booking) to zgłosi mnie od odpowiednich służb.
To miejsce noclegowe (bo hotelem bym tego nie nazwała) nie spełniało absolutnie żadnych norm ani nie posiadało udogodnień, które są w opisie (brak parkingu oraz wifi (które miały być w cenie), brudne ręczniki, pajęczyny w pokoju, imprezy codziennie innych wynajmujących). W dodatku groźby po 2 dniach od informacji (nie każdy ma czas, by przejrzeć od razu historię transakcji z 2 miesięcy). Chciałabym się dowiedzieć, jakie konsekwencje może wobec mnie wyciągnąć właściciel tego miejsca, jeśli nie zapłacę? Właściciel nie dopełnił formalności, jeśli chodzi o płatność a i tak standard pozostawiał wiele do życzenia... Poza tym kartę mam cały czas podpiętą na Bookingu, więc czemu nie może sobie sam ściągnąć tylko nalega na wpłatę na prywatne konto?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4884 PostWysłany: 21 Wrz 2020 13:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Gru 2015
Posty: 236
niebieski
Natalia,

HandSome napisał(a):
Dzwoń na Booking +48 22 306 08 55
Góra
 Relacje PM off  
 
#4885 PostWysłany: 21 Wrz 2020 14:19 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5849
platynowy
Cytuj:
Chciałabym się dowiedzieć, jakie konsekwencje może wobec mnie wyciągnąć właściciel tego miejsca, jeśli nie zapłacę?

Pozwie Cię. I zapewne w sądzie wygra.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#4886 PostWysłany: 21 Wrz 2020 15:04 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 2847
platynowy
ktory to lokal na bookingu?

jak zaliczka pobrana przez booking, to niech sie wlasciciel kontaktuje z booking, a nie neka wynajmujacego przez swoj blad.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4887 PostWysłany: 21 Wrz 2020 15:09 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 1168
złoty
@ibartek
Cytuj:
nasza zaliczka wróciła do nas na konto
Góra
 Relacje PM off  
 
#4888 PostWysłany: 21 Wrz 2020 15:20 

Rejestracja: 21 Wrz 2020
Posty: 3
W zasadzie zaliczka nie wróciła, tylko obciążenie zostało cofnięte. Na koncie nie ma śladu po obciążeniu zaliczką.
Dodam tylko, że nie uchylam się od zapłaty, tylko zastanawiam się dlaczego właściciel kontaktuje się prywatnie przez SMS (zamiast przez serwis Booking) oraz chce przelew na prywatne konto (skoro cały czas mam podłączoną kartę). Po pobycie nie ufam właścicielowi i nie wiem, czy jak zrobię przelew na prywatne konto to potem nagle nie pobierze mi znowu z karty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4889 PostWysłany: 21 Wrz 2020 17:26 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7451
Loty: 145
Kilometry: 259 568
Być może ktoś popełnił błąd i zamiast obciążyć kartę, zdjął wcześniejszą pre-autoryzację. Skontaktuj się z booking i opisz sytuację. A jeśli standard był niezgodny z opisem, to dodatkowo złóż reklamację - niemniej pamiętaj, że zgodnie z warunkami zobowiązałaś się do zapłacenia określonej ceny.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4890 PostWysłany: 21 Wrz 2020 17:39 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 968
złoty
Raczej - choć skutek taki sam - po blokadzie nie potwierdził obciążenia. A wtedy bank z automatu zdejmuje blokadę. ;)
Góra
 Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
 
#4891 PostWysłany: 21 Wrz 2020 17:45 

Rejestracja: 21 Wrz 2020
Posty: 3
Dziękuję za pomoc! Skontaktowałam się także że znajomym prawnikiem w tej sprawie i polecił mi napisać e-mail do Bookingu (poprosić o wyjaśnienie sytuacji oraz potwierdzenie przez nich, że powinnam przelać pieniądze na prywatne konto (poza serwisem) oraz, że jednocześnie Booking zrzeka się ponownie pobrania tej opłaty). Wszystko należy mieć na mailu, by uniknąć zapłacenia podwójnej opłaty. Zostawiam tutaj to rozwiązanie, gdyby ktoś był w podobnej sytuacji 🙂
Góra
 Relacje PM off  
 
#4892 PostWysłany: 21 Wrz 2020 19:21 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 2847
platynowy
Chupacabra napisał(a):
@ibartek
Cytuj:
nasza zaliczka wróciła do nas na konto


Skrót myślowy. Skoro płatność zaliczki przez booking, to niech właściciel się kontaktuje z bookingiem, jak pobrać ponownie w tej sytuacji, a nie przesyła prywatne konta do wynajmującego. Inaczej jest ryzyko że booking pobierze jeszcze raz z karty, albo zgłosi jakąś niedoplate na żądanie właściciela w późniejszym terminie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4893 PostWysłany: 21 Wrz 2020 21:40 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 1168
złoty
@natalia_1
Pytanie, czy właściciel pobrał resztę pieniędzy w gotówce i teraz chce ominąć prowizję, udając, że klienci nie dotarli?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4894 PostWysłany: 23 Wrz 2020 16:01 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7451
Loty: 145
Kilometry: 259 568
Takie pytanie: muszę skasować rezerwację; w teorii płatność miała być ściągnięta z karty pod koniec września, w praktyce została ściągnięta przez obiekt 2 tygodnie wcześniej. Ale jak sprawdzam potwierdzenie rezerwacji na koncie booking, to nie ma informacji o tym, że płatność już została pobrana. Czy to normalne?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4895 PostWysłany: 23 Wrz 2020 16:45 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1340
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Normalne :lol: Miałem już tak kilka razy. Nawet obecnie czekam na zwrot kasy bo obiekt pobrał wcześniej niż powinien a miałem możliwość bezpłatnej anulacji co uczyniłem zatem mój okres oczekiwania na zwrot dzisiaj wynosi już 18 dni :mrgreen: Dwie godziny temu dzwoniła do mnie miła pani z Hiszpanii i powiedziała , że chcą zwrócić w końcu kasę ale...karta jest już niewazna :P Była do końca sierpnia a dalej jest nowa o tych samych numerach i jest na Booking potwierdzona. Chyba znowu okres oczekiwania się przedłuży :mrgreen:
Góra
 Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
 
#4896 PostWysłany: 23 Wrz 2020 21:18 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 399
Loty: 179
Kilometry: 300 888
niebieski
A ja dzisiaj miałem taką oto historię... Pisze na przestrogę, żeby się nie umawiać z gospodarzami poza booking.com jak już się przez niego zrobiło rezerwację...
Zarezerwowałem nocleg na południu Włoch (dom wakacyjny z trzema sypialniami) bez możliwości bez kosztowej anulacji - anulacja przed 7 września miała kosztować 30% ceny a po tym terminie już całość.
5 września dostałem info o zmianie terminu lotu. Przez system nie mogłem już zmienić terminu rezerwacji a jedynie anulować więc napisałem bezpośrednio do gospodarza z prośbą o zmianę terminu (wcześniej sprawdziłem czy ma pokoje dostępne na booking.com w tym nowym terminie) i zamiast jednego noclegu zdecydowałem się na dwa. Zaakceptował moją prośbę i myślałem, ze zmieni w systemie ale napisał, że potwierdza termin i się rozliczymy na miejscu za ten drugi nocleg.
Dzisiaj dostałem od niego informację, że niestety tego obiektu nie ma dostępnego jednak w tym terminie ale ma dla mnie nocleg gdzie indziej. Poprosiłem o zdjęcia na maila. Wysłał mi zdjęcia jakiejś nory a nie domu wakacyjnego. Na zdjęciach była data 2005 roku! :-) Napisałem, ze nie akceptuję tej zmiany. napisał mi więc, że w takim razie mogę zrezygnować. No tak, tylko, że teraz już koszt anulacji to 100% ceny. Zadzwoniłem do booking.com. Bo przecież gdyby nie zaakceptowałby mojej prośby to zrezygnował bym wcześniej z obciążeniem 30 a nie 100%. Pani z infolinii zaproponowała, żebym poczekał na linii a ona zadzwoni do obiektu. Czekałem ponad 40 min już będąc przekonanym, że o mnie zapomniała... :-) Ale w końcu się odezwała i powiedziała, że choć ciężko było jeśli chodzi o komunikację z właścicielem to ostatecznie będę obciążony kosztem jedynie tych 30%. Tak więc dziś, po kilku sytuacjach po których zawiodłem się na booking.com, dziś interwencja zakończona sukcesem z ich strony... :-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#4897 PostWysłany: 24 Wrz 2020 09:11 

Rejestracja: 24 Wrz 2020
Posty: 1
A czy ktoś wie, gdzie można kupić karty podarunkowe booking? Chciałam komuś kupić w prezencie i nigdzie nie moge znaleźć jakie sklepy je mają.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4898 PostWysłany: 24 Wrz 2020 11:20 

Rejestracja: 30 Kwi 2019
Posty: 24
Kashpir napisał(a):
Takie pytanie: muszę skasować rezerwację; w teorii płatność miała być ściągnięta z karty pod koniec września, w praktyce została ściągnięta przez obiekt 2 tygodnie wcześniej. Ale jak sprawdzam potwierdzenie rezerwacji na koncie booking, to nie ma informacji o tym, że płatność już została pobrana. Czy to normalne?


Na potwierdzeniu rezerwacji będzie informacja, że płatność została pobrana wyłączenie w przypadku, gdy to Booking pobrał płatność. Gdy płatność pobrał sam hotel, takiej informacji nie będzie.
- Tak mi kiedyś odpisał Booking.
Góra
 Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
 
#4899 PostWysłany: 24 Wrz 2020 11:33 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6345
HON fly4free
I dokładnie tak to funkcjonuje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4900 PostWysłany: 24 Wrz 2020 12:57 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7451
Loty: 145
Kilometry: 259 568
Ale rozumiem, że zwrot powinien być niejako automatycznie? Ewentualnie po jakim czasie się dodatkowo upominać? Tydzień, dwa tygodnie?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4913 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 242, 243, 244, 245, 246  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group