Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#4861 PostWysłany: 09 Sie 2020 15:18 

Rejestracja: 23 Wrz 2012
Posty: 991
niebieski
Korzystam z goodie i nie narzekam, 4% zwrotu (realnie wychodzi bliżej 3,9%) i nalicza się bardzo szybko.
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
 
      
Tydzień na Malcie za 1195 PLN. Loty z Katowic + 4* hotel Tydzień na Malcie za 1195 PLN. Loty z Katowic + 4* hotel
Loty do Nowej Zelandii (+ zwiedzanie Rzymu) z Krakowa od 2920 PLN! Loty do Nowej Zelandii (+ zwiedzanie Rzymu) z Krakowa od 2920 PLN!
#4862 PostWysłany: 09 Sie 2020 15:46 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2895
złoty
No właśnie, apka R., u mnie pokazuje stare daty promocji....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4863 PostWysłany: 20 Sie 2020 21:39 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 561
Loty: 227
Kilometry: 371 198
niebieski
Po raz kolejny zamiast chwalić usługi booking.com muszę zganić ten portal.
Na tydzień przed wyjazdem do Rzymu dostałem info o anulacji mojej rezerwacji w hotelu ze względu na zakończoną z nim współpracę. Byłem bardzo zaskoczony tym, że Pani na infolinii nie była w stanie zaproponować mi żadnej alternatywy i starała się generalnie mnie jak najszybciej spławić na zasadzie radź sobie sam.
Poszukałem więc innego hotelu. Hotel BLED. Wybrałem pokoje z łózkami pojedynczymi i dostałem potwierdzenie, ze takie zostaną przygotowane.
Po dojechaniu na miejsce okazało się, że hotel jest zamknięty. Kartka na furtce kierowała do hotelu przy sąsiedniej ulicy hotelu DANIELA.
Niestety szybko okazało się, że nie ma dla nas pokoi z oddzielnymi łóżkami a potwierdzenie jakie otrzymałem nie jest dla hotelu zobowiązujące. Generalnie rozmowa była na zasadzie nie mam Pana płaszcza i co mi Pan zrobi? Poza tym recepcjonista był bardzo zdziwiony, że podróżujące ze sobą osoby, choć nie spokrewnione, nie chcą spać w jednym łóżku...Gdy dotarliśmy na piętro okazało się, że w korytarzu pomiędzy drzwiami sąsiadujących ze sobą pokojów cieknie woda z sufitu. Oczywiście nie był to efekt jakiegoś intensywnego opadu ale jak sądzę centralnej klimatyzacji. Oczywiście recepcjonista udawał zdziwionego ale zarówno sufit jak i przegniłe drzwi świadczyły o tym, że hotel boryka się z tym problemem już od dawna. Przed drzwiami więc była kałuża a woda wdzierała się do pokoju.
Napisałem reklamację do bookiung.com i dostałem taką odpowiedź:
Szanowni Państwo!
Skontaktowaliśmy się z obiektem Hotel Bled, ale w tej sprawie nie może zostać przyznana rekompensata.
Rozwiązywanie tego rodzaju spraw po wymeldowaniu jest trudne i są niewielkie szanse na otrzymanie rekompensaty.
Mogą Państwo natomiast dodać opinię. Pomoże ona obiektowi poprawić jakość swoich usług, a innym gościom podjąć decyzję o zarezerwowaniu pobytu.
W razie dodatkowych pytań służymy pomocą.

Nadmienię, że przyjechaliśmy do hotelu po godz. 23:00 a wyjeżdżaliśmy z niego o 6:30 więc nawet nie pomyślałbym, żeby wydzwaniać po nocach do na infolinię booking.com mając zresztą świadomość oczywistych uchybień w przypadku, których ustawa o usługach turystycznych daje prawo do reklamowania usług na długo jeszcze po ich zakończeniu.
Zadzwoniłem na infolinię po tej odpowiedzi i usłyszałem, że oni jak Allegro, pośredniczą ale nie biorą odpowiedzialności za towar...Co jest oczywistą bzdurą bo nawet Allegro ma program ochrony konsumenta.
Napisałem maila i załączyłem zdjęcia i filmik. I już po kilku godzinach otrzymałem wiadomość:
Szanowny Panie Piotrze ,
Jak już informowaliśmy , skontaktowaliśmy się z hotelem w sprawie Pańskiej reklamacji.Omówiliśmy z nimi wielokrotnie Pańską reklamacje , ale nie wyrażono zgody na rekompensatę.Niestety,zwrot środków nie będzie możliwy.

Podkreślę tylko, że nie żądałem zwrotu całości zapłaconej sumy a jedynie częściowa rekompensatę.
No cóż... Po kilku latach korzystania z booking.com czas zmienić pośrednika. Mam jeszcze u nich sporo rezerwacji. Kilka przed płaconych więc z tych nie zrezygnuję ale pozostałe spuszczam....
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#4864 PostWysłany: 20 Sie 2020 22:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
malediwy napisał(a):
Po kilku latach korzystania z booking.com czas zmienić pośrednika. Mam jeszcze u nich sporo rezerwacji. Kilka przed płaconych więc z tych nie zrezygnuję ale pozostałe spuszczam....

Mialem podobnie, zle doswiadczenia z obsluga klienta u booking.com i juz dawno zamienilem na hotels.com.
Hotels.com mnie mile zaskoczyl, ze potrafili zmienic date, po tym jak sie pomylilem i przyjechalem do hotelu o miesiac za wczesnie :D, na dodatek wlasciwa data zupelnie nie pasowala, a zmiana rezerwacji nie byla mozliwa.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4865 PostWysłany: 21 Sie 2020 06:10 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Hotels.com ma obsługę telefoniczną w języku polskim? Pytam, bo sam rozważam przejście do nich z booking.com.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4866 PostWysłany: 21 Sie 2020 06:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Gru 2012
Posty: 301
Loty: 509
Kilometry: 602 217
niebieski
Ma w określonych godzinach.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
e-prezes lubi ten post.
d-t-x uważa post za pomocny.
 
      
#4867 PostWysłany: 21 Sie 2020 13:10 

Rejestracja: 25 Paź 2016
Posty: 176
Hej.
Pamiętam, że kiedyś wyszukując hotel mogłem wybrać interesujący mnie przedział cenowy za pomocą "suwaka" ceny.
Np 150-200 zł.
Teraz na każdej przeglądarce, którą testuje mogę wybrać tylko standardowo:
0 - 219 zł za noc
219 - 438 zł za noc

Czy wyłączyli taką możliwość czy źle szukam?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4868 PostWysłany: 21 Sie 2020 13:38 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 906
Loty: 54
Kilometry: 71 690
niebieski
Ja w ogóle nie kojarzę suwaka, tylko przedziały (pewnie te same, bo pierwszy był do 49€ za noc).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4869 PostWysłany: 21 Sie 2020 17:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lip 2015
Posty: 240
niebieski
Też miałem swojego czasu suwak na przemian z przedziałami. Pewnie testowali zmiany w interfejsie, których ostatecznie nie wprowadzili.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez xionc, 22 Sie 2020 10:34, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4870 PostWysłany: 21 Sie 2020 20:55 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 1143
Loty: 40
Kilometry: 24 863
niebieski
I wiadomo dlaczego!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4871 PostWysłany: 23 Sie 2020 15:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
d-t-x napisał(a):
Hotels.com ma obsługę telefoniczną w języku polskim? Pytam, bo sam rozważam przejście do nich z booking.com.


@d-t-x tak, polska obsluga clienta u hotels.com jak najbardziej istnieje.

Cytuj:
Wsparcie w języku polskim dostępne jest pod numerem 22 3060741 i jest to bardzo pomocna infolinia. Ogólnie support jest chwalony przez korzystających z serwisu.


Tak, jak pisalem wczesniej, mialem taki przypadek przy rezerwacji poprzez hotels.com i zostalo zalatwione pozytywnie. :)

Cytuj:
W przypadku rezerwacji bez możliwości anulowania nie stoimy do końca na straconej pozycji. Pod tym względem często hotele w miarę możliwości idą nam na rękę, tym bardziej jak jest jeszcze sporo czasu, aby hotel ponownie sprzedał nasze miejsce. Najlepiej jest napisać maila do danego obiektu, przedstawić naszą sytuację i poprosić o bezkosztowe anulowanie. Tutaj nic nie ryzykujemy.

Jednak to raczej zalezy od szczescia i mimo wszystko uwazam rezerwacje bez mozliwosci anulowania za glupote, podobnie jak kupujemy towar bez gwarancji.

Poza tym u hotels.com po 10 rezerwacjach 1 nocleg jest za darmo i czesto korzystalem. :)
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x uważa post za pomocny.
 
      
#4872 PostWysłany: 09 Wrz 2020 00:05 

Rejestracja: 25 Paź 2016
Posty: 176
xionc napisał(a):
Też miałem swojego czasu suwak na przemian z przedziałami. Pewnie testowali zmiany w interfejsie, których ostatecznie nie wprowadzili.


a jednak coś się pojawiło :)

Załączniki:
booking.JPG
booking.JPG [ 19.85 KiB | Obejrzany 1760 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
xionc lubi ten post.
 
      
#4873 PostWysłany: 09 Wrz 2020 00:19 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Miałem zarezerwowany pobyt w hotelu z pełnym wyżywieniem. Dostałem email od booking, że hotel nie oferuje już pełnego wyżywienia, w związku z czym mogę "albo anulować rezerwację, albo zgodzić się na zakwaterowanie bez wyżywienia (cena rezerwacji nie ulegnie zmianie)". Sprawdzam ile kosztuje ten hotel bez wyżywienia i jest o połowę taniej. Trochę to bezczelne z ich strony.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#4874 PostWysłany: 09 Wrz 2020 00:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
jabollus napisał(a):
Sprawdzam ile kosztuje ten hotel bez wyżywienia i jest o połowę taniej. Trochę to bezczelne z ich strony.


Czytajac takie posty, ma sie wrazenie, ze booking.com juz totalnie „olewa“ swoich klientow.
Polecam oddanie opinii, aby ostrzec innych przed oszukanczymi praktykami ze strony booking.com :

https://pl.trustpilot.com/review/www.bo ... pl&stars=1
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off
2catstrooper lubi ten post.
 
      
#4875 PostWysłany: 09 Wrz 2020 10:18 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11323
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Dołożę od siebie taką ciekawostkę z ostatnich dni: obserwowałem kilka obiektów na październik - cena jednego z nich ze zniżką Genius 10% była na poziomie 195 euro za 2 pokoje. W weekend byłem na wyjeździe i po powrocie postanowiłem sprawdzić czy coś się cenowo zmieniło na mojej "liście życzeń" na ten wyjazd. Zmieniło się - wspomniany obiekt dołączył do promocji Oferta podróżnicza. Zacytuję reklamę ze strony: "Gdziekolwiek jedziesz, pojedź za mniej. Skorzystaj z min. 15% zniżki na wyjazdy do 4 stycznia 2021 r.". W teorii powinno być lepiej niż ze zniżką Genius. Tymczasem cena z obiecaną zniżką na poziomie 15% za te same 2 pokoje wynosi obecnie 252 euro. :o :lol:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4876 PostWysłany: 09 Wrz 2020 10:48 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
Wygląda na to , że Booking porobił se nowe algorytmy na klientów :mrgreen: Warto przy rezerwacji stosować ,,cena od najniższej" gdyż zazwyczaj Booking jako pierwszy podaje ,,wybrane przez nas" i wtedy ten sam poszukiwany hotel , hostel czy tez inszy apartament ma często...wyższą cenę i to nawet sporo :mrgreen: Sprawdzone wielokrotnie :P Tak więc Kashpir być może powtórnie jak wskakiwałes na ofertę to właśnie było podobnie. Teraz takie czasy , że wszelakie sztuczki dozwolone :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4877 PostWysłany: 09 Wrz 2020 12:16 

Rejestracja: 06 Wrz 2016
Posty: 84
tak jak kolega wyżej mam same nieprzyjemne sytuacje z booking - ostatnio hotel mi napisał, ze anuluje mój pobyt na jeden dzień przed przyjazdem ponieważ jest już zajęty .. w panelu booking kliknęli, ze nie mogą pobrać płatności z karty. Obsługa klienta booking zlała temat mówiąc, że to mój problem pomimo, że bank potwierdził, że nie było nawet próby autoryzacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4878 PostWysłany: 09 Wrz 2020 12:35 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 561
Loty: 227
Kilometry: 371 198
niebieski
Kashpir napisał(a):
Dołożę od siebie taką ciekawostkę z ostatnich dni: obserwowałem kilka obiektów na październik - cena jednego z nich ze zniżką Genius 10% była na poziomie 195 euro za 2 pokoje. W weekend byłem na wyjeździe i po powrocie postanowiłem sprawdzić czy coś się cenowo zmieniło na mojej "liście życzeń" na ten wyjazd. Zmieniło się - wspomniany obiekt dołączył do promocji Oferta podróżnicza. Zacytuję reklamę ze strony: "Gdziekolwiek jedziesz, pojedź za mniej. Skorzystaj z min. 15% zniżki na wyjazdy do 4 stycznia 2021 r.". W teorii powinno być lepiej niż ze zniżką Genius. Tymczasem cena z obiecaną zniżką na poziomie 15% za te same 2 pokoje wynosi obecnie 252 euro. :o :lol:
Zniżka Genius to ściema dla naiwnych od dawien dawna... Wielokrotnie sprawdzałem hotele bez logowania się i porównywałem potem ceny po zalogowaniu się. Zwykle ceny się nie zmieniały a dochodził tylko napis, że cena ze zniżką Genius. To nie Genius więc a geniusz robienia ludzi w balona...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4879 PostWysłany: 09 Wrz 2020 13:05 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1612
Loty: 50
Kilometry: 65 501
złoty
Różnie bywa z tymi cenami z Genius -em

Dla porównania hotel w Poznania na jutro:
https://www.booking.com/hotel/pl/altus.pl.html

bez logowania
Załącznik:
bezGenius.png
bezGenius.png [ 74.89 KiB | Obejrzany 1488 razy ]


i z Genius 2
Załącznik:
Genius.png
Genius.png [ 65.31 KiB | Obejrzany 1488 razy ]


z Genius 2 mamy też ten hotel w dobrej cenie z widokiem na Stare Miasto (bez Genius za 238 PLN)

Oczywiście ceny w apce i na stronie też bywają inne. Zawsze lepiej sprawdzać klika opcji zanim klikniemy zarezerwuj.

Załączniki:
Genius_widok.png
Genius_widok.png [ 115.31 KiB | Obejrzany 1488 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#4880 PostWysłany: 11 Wrz 2020 14:08 

Rejestracja: 11 Wrz 2020
Posty: 1
Nie zostalem wpuszczony do hostelu z booking.com, a za niego zaplacilem. Gdzie moge szukac pomocy?
Budynek wygladal tak jakby is pewnego czasu hostel nie funkcjonowal. Kilkanascie prob domofonem na nic. Zadzwonilem na nr tel. Umieszczony na domofonie. Osoba, ktora odebrala i uslyszala, ze dzwonie w sprawie mojej rezerwacji, rozlaczyla sie I wylaczyla telefon.


Ostatnio edytowany przez Gadekk, 11 Wrz 2020 14:29, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group