Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4780 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239  Następna
Autor Wiadomość
#4721 PostWysłany: 03 Maj 2020 20:50 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1657
Loty: 104
Kilometry: 226 836
platynowy
@boots: idziemy w OT w tym temacie - ale wydaje mi się że jeśli karta nie została preautoryzowana przed jej zamknięciem (vide wynajem w wypożyczalniach) to jesli wcześniej zostanie zamknięta to autoryzacja raczej nie dojdzie do skutku. Było by to bardzo duże pole do nadużyć i fraudów na zamkniętych kartach.

Abstrahuję od etyczności takiego postępowania.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4722 PostWysłany: 03 Maj 2020 20:54 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5603
platynowy
Jeśli nie było wcześniej preautoryzacji, to faktycznie obciążenie będzie trudniejsze, ale nie niemożliwe. Umowa została zawarta w okresie ważności karty.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#4723 PostWysłany: 14 Maj 2020 12:00 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7015
Loty: 133
Kilometry: 237 780
Wielki :shock: i duży szacun dla booking. Dzisiaj w nocy odwołałem rezerwację na czerwiec (przedpłacona, ale odwoływalna oferta booking basic). Myślałem, że w obecnej sytuacji koronawirusowej trochę na zwrot sobie poczekam (jak to u wielu pośredników), a dzisiaj rano info z revoluta, że wpłynął już zwrot od booking.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4724 PostWysłany: 14 Maj 2020 12:21 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 392
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
Te zwroty idą automatycznie.
Góra
 Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
 
#4725 PostWysłany: 14 Maj 2020 15:04 

Rejestracja: 14 Maj 2020
Posty: 4
Siema, chciałam zapytać jak typowy Janusz. Miałam zarezerwowane wakacje do Włoch na koniec czerwca początek lipca I napisałam do właściciela hotelu przez booking, czy można jakoś otrzymać chociaż część środków. Aha nie dodałam że kupiłam ofertę bezzwrotna I ku mojemu prze ogromnemu zdziwieniu hotel odpisał że anuluje rezerwacje A zwrot nastąpi przez booking. Czy ktoś z Was wie może ile może potrwać ten zwrot na kartę?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4726 PostWysłany: 14 Maj 2020 15:30 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1193
srebrny
-- 14 Maj 2020 16:27 --

Tak tylko BTW...obstawiam jednak w Twoim przypadku Grazynę a nie Janusza chociaż w tym czasie Gender to mogę się mylić :P Przetważanie zazwyczaj trwa chwilkę więc jak Twoja cierpliwość jest dobra to po 14-dniach cash będzie na karcie. :P

-- 14 Maj 2020 16:30 --

hmmm...przetwarzanie oczywiście :lol: :lol: :lol:
Góra
 Relacje PM off  
 
#4727 PostWysłany: 14 Maj 2020 15:32 

Rejestracja: 14 Maj 2020
Posty: 4
Haha tak jest.. głupia ja Grażyna haha
Góra
 Relacje PM off  
 
#4728 PostWysłany: 14 Maj 2020 15:34 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1838
srebrny
...albo i kilka miesięcy, bo obiekt najpierw musi fizycznie zwrócić pieniądze, czego zapewne nie zrobi od ręki. Przygotuj się na to, że trzeba będzie się przypomnieć, kilkukrotnie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4729 PostWysłany: 14 Maj 2020 15:56 

Rejestracja: 14 Maj 2020
Posty: 4
Obiekt wysłał mi wiadomość że zwrot następuje przez booking a z tego co widziałam to booking zwraca pieniądze że swoich zasobów I potem ściąga z hotelu. Nie wiem nie widzę jaka jest możliwość kontaktu z bookingiem
Góra
 Relacje PM off  
 
#4730 PostWysłany: 14 Maj 2020 16:07 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 716
złoty
-- 14 Maj 2020 16:06 --

Zobacz w wyciągu kto fizycznie pobrał pieniądze, bo stawiam na Booking Amsterdam

Zamiast pisać tu kontaktuj się najlepiej telefonicznie z Booking. Podajesz tak lakoniczne informacje, że to nie ma sensu i mamy więcej hejtu niż pomocy

Po zwrocie należności dokładnie opisz szczegóły

-- 14 Maj 2020 16:07 --

Angelinadyk napisał(a):
Siema, chciałam zapytać jak typowy Janusz. Miałam zarezerwowane wakacje do Włoch na koniec czerwca początek lipca I napisałam do właściciela hotelu przez booking, czy można jakoś otrzymać chociaż część środków. Aha nie dodałam że kupiłam ofertę bezzwrotna I ku mojemu prze ogromnemu zdziwieniu hotel odpisał że anuluje rezerwacje A zwrot nastąpi przez booking. Czy ktoś z Was wie może ile może potrwać ten zwrot na kartę?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4731 PostWysłany: 14 Maj 2020 16:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 637
niebieski
Moje ostatnie dwie rezerwacje bezzwrotne, (kasa pobrana przez Booking.com), po wysłaniu prośby przez Booking - rozpatrzone pozytywnie, kasa wróciła na kartę po około tygodniu. Rezerwacja również bezzwrotna, ale do zapłacenia na miejscu - również anulowana bezkosztowo ( Lwów, podane dane karty)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4732 PostWysłany: 14 Maj 2020 17:38 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1193
srebrny
Grazyna...sorry angelinadyk spokojnie poczekaj lub zadzwoń do Booking ale powiedzą Ci to samo. Jeżeli wpłaciłas na rachunek właściciela to on tobie zwraca kasę sam lub poprzez Booking. Jak właściciel Ci nie zwróci sam to wtedy po odczekaniu ok. 14 dni zwraca Ci Booking a sam egzekwuje należną kwotę od właściciela. Jak kasę ,,bezzwrotną" pobrał sam Booking to zwróci Ci w ciągu ok 7-14 dni ale wtedy warto się poprzez tel. przypominać. I to tyle. A tak tylko BTW...w okresie corony terminy mogą się poprzesuwać troszkuu :mrgreen:


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 14 Maj 2020 19:06, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#4733 PostWysłany: 20 Maj 2020 18:40 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 286
Loty: 57
Kilometry: 77 128
niebieski
potek7 napisał(a):
Rozwiązałem wszystkie umowy i dlatego jest problem. ...
Nowe info: Voucher na kwotę, którą zapłaciłem za pobyt otrzymany i wydrukowany. Chociaż tyle udało mi się osiągnąć. czekam na odzew od drugiego hotelu. Podziękowania dla Pań z booking.com

Dziś przesłali drugi i ostatni voucher.
Teraz czas odwoływać kolejne wyjazdy (początek lipca Korsyka, środek lipca - Lwów, początek sierpnia - Algarve).
Góra
 Relacje PM off  
 
#4734 PostWysłany: 25 Maj 2020 23:47 

Rejestracja: 06 Kwi 2020
Posty: 8
kolini napisał(a):
Tak, te rezerwacje zrobione po 6 kwietnia nie są już traktowane jako łapiące się pod warunki nadzwyczajne, gdyż goście powinni być już świadomi zagrożeń. I takie podejście booking wydaje się być właściwe. Natomiast wszystkie wcześniejsze rezerwacje łapią się pod warunki nadzwyczajne i booking oczekuje od właścicieli obiektów zwrotu pieniędzy nawet jeśli były to rezerwacje bezzwrotne. Przyznam, że sam mam taką bezzwrotną rezerwację na pierwszy tydzień maja, dlatego odezwałem się tutaj, gdyż obserwuję temat i zauważyłem te zmiany w regulaminie booking. Nie wyzywam hotelarzy od złodziei i przeboleję jeśli stracę pieniądze, jednak tak jak napisałem już wcześniej, booking daje w tej chwili jakąś nadzieję tym, którzy dokonali takich rezerwacji. Nie wiem jak podejdą do tego hotelarze, a póki co moja podróż nawet nie łapie się na te warunki nadzwyczajne (bo większość krajów ma ograniczenia podróży co najwyżej do końca kwietnia), jednak skoro już tu się zalogowałem i poruszyłem temat, to zapewne pochwalę się w odpowiednim momencie jak sytuacja zakończyła się w moim przypadku.

Pozwolę sobie odpowiedzieć na swój własny post, bo obiecałem napisać jak sytuacja zakończyła się w moim przypadku. Przypominam, że miałem rezerwację bezzwrotną w Grecji z datą realizacji od dnia 1 maja. Rzecz jasna podróżowanie nie było możliwe w tym terminie, mimo to do momentu wyjazdu nie łapałem się pod okoliczności nadzwyczajne określone przez Booking, bo zmieniał on swoje regulaminy bardzo powoli i w rezultacie na początku maja nie było jeszcze nic wiadomo czy majowe podróże do Grecji zostaną zakwalifikowane przez Booking jako mające odbyć się w okolicznościach nadzwyczajnych. W związku z tym do dnia mojej podróży Booking nie chciał gadać ze mną w sprawie zwrotu pieniędzy, hotelarz również. Na nieszczęście okazała się nim jakaś angielska firma zarządzająca całym szeregiem wakacyjnych willi w różnych zakątkach Europy. Zapewne z prywatnym właścicielem bym się dogadał, bo byłem skłonny pójść na częściowy zwrot, ale z tą firmą nie dało rady się dogadać. Odpisywali jedynie, że regulaminy i okoliczności nadzwyczajne określone przez Booking ich nie interesują i kasy nie oddadzą. W dniu zameldowania z wiadomych powodów (pandemia) nie pojawiłem się w obiekcie hotelowym więc hotelarz zameldował o tym do Booking i rezerwację anulował. I tutaj chyba popełnił błąd, bo w systemie Booking pojawiła się jako odwołanie bezpłatne. Dodatkowo 3 czy 4 maja Booking zaktualizował jednak swoje regulaminy i majowe podróże do Grecji załapały się jednak pod okoliczności nadzwyczajne, w wyniku czego miałem już podstawę do zwrotu teoretycznie bezzwrotnej rezerwacji. Nie przedłużając - hotelarz nadal nie chciał zwrócić pieniędzy, jednak w trakcie moich dalszych kontaktów z Booking (zarówno mailowych jak i telefonicznych) sytuacja się wyklarowała. Muszę przyznać, że trafiłem na kilku szczególnie pomocnych konsultantów na ich linii telefonicznej. Sprawa skończyła się tak, że dzisiaj Booking zwrócił na moją kartę całą kwotę, którą w zasadzie spisałem już na straty. Z tego co wypytałem, to pieniądze zostały zwrócone przez dział finansowy Booking, natomiast hotelarzowi zostanie wystawiony przez nich rachunek na całą kwotę więc mimo że nie chciał dokonać zwrotu dobrowolnie, to w ten sposób i tak wyrwą od niego tę kasę. Mam mieszane uczucia - oczywiście cieszę się z tego, że Booking stanął po stronie klienta i odzyskałem pieniądze. Z drugiej strony zdaję sobie sprawę z tego, że teraz hotelarz może czuć się pokrzywdzony. Z trzeciej strony proponowałem mu polubowne rozwiązanie sprawy, to mnie olewał, a wręcz odgrażał się, że ma swój regulamin więc ten z Booking ma w głębokim poważaniu. Z której strony by nie patrzał, to pozostaje niesmak. Jednak patrząc od strony tylko formalnej, to odzyskanie środków w rezerwacji bezzwrotnej w obecnej sytuacji jest jak najbardziej realne.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
d-t-x uważa post za pomocny.
 
 
#4735 PostWysłany: 26 Maj 2020 09:28 

Rejestracja: 24 Gru 2014
Posty: 249
Loty: 43
Kilometry: 81 252
niebieski
Podziele sie swoim doświadczeniem, miałem rezerwacje zrobioną przez booking na Campanile Bydgoszcz, w terminie triathlonu, dwa pokoje , rezerwacja bezzwrotna, zadzwoniłem do hotelu, Pan powiedział, że mogę anulować, a on mi to przyklepie, 3 dni później zwrot plnów, na kartę. Z jednej strony byłem w szoku, skoro to była rezerwacja bezzwrotna, a termin noclegu w Lipcu. NA pewno tam wrócę.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#4736 PostWysłany: 26 Maj 2020 13:41 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 286
Loty: 57
Kilometry: 77 128
niebieski
W sumie udało się anulować 6 noclegów (4+2) w Portugalii - hotele dały mi dwa vouchery na kwotę, którą im przelałem. Loty przełożyłem na październik. Teraz chciałem zarezerwować te same hotelu i wykorzystać vouchery i tu niezbyt miła niespodzianka. Hotel, w którym miałem wykupione 4 noclegi (306 Euro) obecnie tak wywindował ceny, że kwota voucheru nie wystarczy na trzy noclegi, podobnie sprawa wygląda z drugim hotelem. Ceny strasznie wzrosły.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4737 PostWysłany: 26 Maj 2020 14:10 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 806
Loty: 52
Kilometry: 67 634
srebrny
Widać zamiast wybrać drogę przyciągania klientów niższymi cenami, byleby przyjechali, wybrali drogę "podnosimy ceny, żeby sobie odbić".
Jest jeszcze druga możliwość (z góry zastrzegam, że nie mam pojęcia, jakie są zwykle ceny w Portugalii) - trafiłeś wcześniej w zajebiaszczą promocję ;)
No i trzecia (i znów, nie wiem, czy w Portugalii tak jest, na pewno było tak w Rzymie) - może cena mocno zależy od miesiąca pobytu, ta sama miejscówka w Rzymie w sierpniu kosztowała 70€/dobę, we wrześniu i październiku 100€/dobę, w grudniu 50€/dobę.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4738 PostWysłany: 26 Maj 2020 15:42 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1193
srebrny
Moje rezerwacje apartamentów które anulowałem bezpłatnie na bieżące miesiące a z których chętnie chciałem skorzystać np. w październiku na Gran Canarii , Fuercie i w Alicante podniesione średnio o .....100% :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Góra
 Relacje PM off  
 
#4739 PostWysłany: 26 Maj 2020 15:46 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5603
platynowy
Poczekajcie, ceny bardzo spadną.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#4740 PostWysłany: 26 Maj 2020 16:31 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1193
srebrny
Zależność od sytuacji :mrgreen: Jak goście (z Polandii także) zaatakują to ceny będą wysokie. Jak zapanuje strach to może i opuszczą. :lol: Wstepnie już sobie porobiłem na październik i Hiszpanię i Włochy( zaskoczenie pozytywne bo nawet jest niżej niż przed covidem) ale oczywiście z mozliwością anulacji. Przeciwbiegun to Polandia nadmorska. Ceny b.wysokie. Wszyscy chcą sobie odbić straty :mrgreen:
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4780 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group