Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#4661 PostWysłany: 13 Kwi 2020 19:25 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Eskie, pewnie tak, bo mnie obiekt też próbował tak zbajerować (tylko voucher lub zmiana terminu), a gdy wypomniałem im, że była to rezerwacja z bezpłatną anulacją, kontakt się urwał.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi
Majówka w USA: Seattle + Bozeman lub Missoula od 2639 PLN Majówka w USA: Seattle + Bozeman lub Missoula od 2639 PLN
#4662 PostWysłany: 13 Kwi 2020 19:47 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Standard. Ja też mam sytuację, gdzie obiekt miał tylko pre-autoryzować kartę, a oni już sobie pobrali z niej pieniądze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4663 PostWysłany: 13 Kwi 2020 19:54 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1979
niebieski
stranded napisał(a):
Pani na infolinii poinformowała mnie, że od dzisiaj zmieniły się procedury.


Jakie procedury i jak się zmieniły? Co to znaczy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4664 PostWysłany: 13 Kwi 2020 20:00 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@sanchopan Chyba o tym mowa https://partner.booking.com/pl/pomoc/be ... ronawirusa
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan uważa post za pomocny.
 
      
#4665 PostWysłany: 13 Kwi 2020 20:37 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1979
niebieski
Aha, bo myślałem, że coś specjalnego weszło ostatnio.
Rezerwowałem początkiem stycznia koniec czerwca w Hiszpanii z bezpłatnym odwołaniem do 12 czerwca i choć stawiam 65:35, że z wyjazdu nici - to na razie czekam. Bo WizzAir też (niby i póki co) oficjalnie nie odwołał lotów - więc mam czas.
Choć myślę, że nawet jak lot będzie, to i tak się będę zastanawiał "lecieć czy nie" - ale jeszcze mam na to czasu prawie 2 miesiące.
Kasy nie ściągnął nikt, póki co - ale nauczony tym, co tutaj piszecie, to zmieniłem kartę płatniczą na taką, gdzie nie trzymam aktualnie kasy. No wiem, niektórzy powiedzą może, że "to wiocha", ale skoro mam prawo odwołać bezpłatnie, to wolę nic (na razie) nie płacić, dopóki rezerwacja jest "bezpłatna", bo prościej nie dać komuś kasy (tym bardziej że w całym kontekście na razie "nie należy się"), niż później prosić się o zwrot. Tym bardziej że jest z tym różnie - a może być gorzej, jak UE wprowadzi odgórny zapis, że "loty i pobyty - zwrot voucherem".
Swoją drogą najpierw myślałem, że takie usługi powinny potanieć, ale teraz jestem przekonany, że na 95% podrożeją...
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#4666 PostWysłany: 13 Kwi 2020 21:08 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Żadna wiocha, nie słuchaj tych wszystkich prawilniaków, którzy tu będą prawić Ci morały, a sami bezlitośnie korzystają z ewidentnych błędów cenowych. Dla mnie to oczywiste i profilaktyczne działanie. Ja z zasady używam do potwierdzania rezerwacji prepaida z niemal zerowym saldem, a dopiero gdy przychodzi mail o nieudanej próbie obciążenia konta decyduję, czy zmienić go na właściwy numer karty. I śpię dobrze, nie czuję też wyrzutów sumienia, bo nie jestem dobrym wujkiem, który udziela nieoprocentowanych kredytów.
Zrobiłem jeden wyjątek dla obiektu w Alvor, bo prepaid nie chciał przejść i skończyło się to walką o zwrot 63€, bo obiekt rzekomo miał tylko preautoryzować kartę (tak było w potwierdzeniu), ale wolał pobrać sobie 50% należności, a potem urwał się z nim kontakt. Jaką odpowiedź mają na to ci wszyscy strażnicy cudzych pieniędzy? Może powinienem machnąć na to ręką, bo "oni mają teraz ciężko"?
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#4667 PostWysłany: 13 Kwi 2020 21:25 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Ja też zacząłem już używać do potwierdzania rezerwacji karty podarunkowej prepaid, bo normalnie szkoda nerwów na tych "hotelarzy".
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#4668 PostWysłany: 13 Kwi 2020 22:30 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1979
niebieski
Osobiście i prywatnie uważam, że - w myśl zasady, że krowa która dużo ryczy, mało mleka daje - to zwykle im ktoś głośniej krzyczy o "prawości", tym bardziej sam okazuje się być nieprawym. :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#4669 PostWysłany: 13 Kwi 2020 22:53 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 770
Zbanowany
jabollus napisał(a):
Ja też zacząłem już używać do potwierdzania rezerwacji karty podarunkowej prepaid, bo normalnie szkoda nerwów na tych "hotelarzy".



Dzięki za patent. Od dziś tak działam.
_________________
Uważać na forumowych prawników, którzy bez umowy czy przyrzeczenia chcą jakieś pieniądze!

Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#4670 PostWysłany: 14 Kwi 2020 13:49 

Rejestracja: 14 Kwi 2020
Posty: 2
Mam wykupiony pobyt w UK na 28.04 - 02.05. Oferta bezzwrotna (tak, byłem świadom ryzyka aczkolwiek nie takich wydarzeń). Ryaner odwołał lot. Właściciel, mimo wielu próśb i argumentów zdroworozsądkowych, łaskawie zgodził się tylko na przełożenie terminu pobytu. W sumie lepsze to niż strata pieniędzy. Zaproponowałem termin w przyszłym roku, ale właściciel odpisał, że w sprawie zmiany terminu mam kontaktować się z Booking.
I tu pojawia się problem:
Na stronie mojej rezerwacji nie mam opcji zmiany terminu (oferta bezzwrotna normalnie nie pozwala na to). Jedyna pomoc ze strony Booking to serwis pomocy automatycznej i FAQ, gdzie nie ma odpowiedzi na moje pytanie "jak zmienić termin rezerwacji bez zwrotnej, która normalnie nie ma takiej opcji".
Mimo długich poszukiwań nie znalazłem żadnych danych do wolnego kontaktu z Booking - mail lub telefon.
Czy w Polsce Booking ma jakąś infolinię czy formularz kontaktowy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4671 PostWysłany: 14 Kwi 2020 13:54 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22334
Wam się nie chce nawet 2 strony do tyłu przeczytać/poszukać?

booking-com-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154&p=1328823&hilit=telefon#p1328823
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4672 PostWysłany: 14 Kwi 2020 14:24 

Rejestracja: 14 Kwi 2020
Posty: 2
Owwww..... Czytałem posty wysłane od początku marca, a to mi umknęło... Dziękuję.
Zadzwoniłem, podałem daty, miła Pani zadzwoniła od razu do obiektu, ale nikt nie odbierał. Wysłała mail, czekam na odpowiedź.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4673 PostWysłany: 15 Kwi 2020 18:04 

Rejestracja: 01 Mar 2020
Posty: 10
eskie napisał(a):
pewny jesteś, że bezpłatnie i zmieściłeś się w terminach.


Kasę dostałem na drugi dzień na kartę Revolut.

Image

Image
Góra
 Profil Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
      
#4674 PostWysłany: 16 Kwi 2020 07:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Wrz 2018
Posty: 14
zlo1991 napisał(a):
Miałem rezerwację, którą można było bezpłatnie anulować. Zmieściłem się spokojnie w terminie i ją anulowałem.


Pytanie eskie było pewnie do tego użytkownika.
Góra
 Profil Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
      
#4675 PostWysłany: 17 Kwi 2020 13:24 

Rejestracja: 30 Sty 2011
Posty: 203
niebieski
Z 9 hoteli na zachodnim wybrzeżu USA na bookingu od 13 do 27 maja udało mi się bez żadnych problemów odwołać bezpłatnie wszystkie. Jestem pozytywnie zaskoczony, że nie naciągają i nie robią problemów. Część hoteli była zarezerwowana przez opcję bezzwrotną. Jedyne co to czekam tylko na zwrot kasy na kartę.

Myślałem, że będą większe problemy, że np. nie będą chcieli albo że będą proponować inny termin lub nie odpiszą na maila. Pisałem do każdego wiadomość o takiej samej treści, że nie mogę polecieć do usa przez wirusa i proszę o bezpłatne odwołanie rezerwacji.

Wybrałem opcję kontaktu z hotelem- zapytaj o możliwość tańszego odwołania. Jak przez to piszecie to hotel ma 24 lub 48 h na odpowiedź.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4676 PostWysłany: 17 Kwi 2020 14:05 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 627
Zbanowany
garry2012 napisał(a):
Jedyne co to czekam tylko na zwrot kasy na kartę.

.

Daj znać jak kasa już będzie. Wtedy odtrąbisz pełny sukces.

Kiedyś mi hotel maila przysłał (po wielu ponagleniach) że przepraszają za opóźnienie, ale były problemy w księgowości itp.
Do dzisiaj kasy nie dostałem. Od stycznia.


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 19 Kwi 2020 22:53, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off
HandSome lubi ten post.
 
      
#4677 PostWysłany: 18 Kwi 2020 09:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 4491
złoty
U mnie podobnie, rezygnacja 16.3. booking.com przysłał maila, że zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 7-12 dni i do dzisiaj kasy nie ma, a minął miesiąc
Góra
 Profil Relacje PM off
pazur uważa post za pomocny.
 
      
#4678 PostWysłany: 18 Kwi 2020 10:33 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 627
Zbanowany
Teraz to raczej będzie normą.
Hotele , pensjonaty itd po prostu nie mają kompletnie kasy na przetrwanie. Oddawanie już pobranych środków to ostatnia rzecz, którą będą regulować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4679 PostWysłany: 19 Kwi 2020 13:37 

Rejestracja: 30 Sty 2011
Posty: 203
niebieski
Stawiam browara jak ktoś mi wytłumaczy czarno na białym- czy to jest hoteli kasa pobrana czy nasza? Co to jest za kredytowanie ich działalności niezależnie czy przed epidemią, w czasie epidemii czy po epidemii?

Mam ostrego mindfucka - w sensie PRZYKŁADOWO rezerwuję hotel z bezpłatnym anulowaniem a po tygodniu wchodzę na kartę a tam pobrana cała kwota. Potem przyjeżdżam do hotelu i przy wymeldowaniu życzą sobie zapłatę to mówię, że pobrali a oni, że zablokowali tylko, więc nigdy nie wiem czy biorą kasę z góry, czy blokują tylko czy płacę po przyjeździe gotówką czy zejdzie mi z karty. Wiadomo można do każdego hotelu pisać, można też sprawdzać warunki płatności na bookingu, ale moim zdaniem to nie zawsze działa.

Prawda jest taka, że jadąc na 2 tygodniowy urlop zagranicę gdzie jeżdżę autem po całym kraju to mam burdel na karcie, część hoteli popłaconych, część wzięte zaliczki, część kwot zablokowanych tylko i tak naprawdę nie wiem ile gotówki brać na wyjazd. Karta jest w PLN a Revoluta przecież trzeba ładować, więc z mojej perspektywy to się jakiś koszmar robi. Tym bardziej, że teraz trzeba wszystko anulować i pilnować, który hotel anulował, który hotel zwrócił kasę. Moim zdaniem karta powinna być tylko zabezpieczeniem hotelu. Mam kartę w PLN i nie podoba mi się jak hotele ściągają z niej kasę w różnych walutach. Wiem, że niektórzy dodają kartę bez kasy na niej lub inne rozwiązania, ale dla mnie cała sytuacja z rezerwowaniem i płatnościami za hotele masakra. W USA miałem na 13 noclegów 9 hoteli zarezerwowanych, trochę mniej w Japonii czy Meksyku, więc nie mówię tutaj o 2 tyg all inclusive w Egipcie w 1 hotelu przez 2 tygodnie. W Meksyku ostatnia noc w hotelu, po śniadaniu idę z gotówką się wymeldować a recepcjonista, że nie muszę płacić, bo ściągnęli kasę w MEX z karty PLN.


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 19 Kwi 2020 23:19, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#4680 PostWysłany: 19 Kwi 2020 14:02 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1979
niebieski
No niestety, jak robię zwykle opcję: karta bez kasy. Bo jest faktycznie taki burdel, że nie wiadomo kto, ile i w jakim kontekście kasę pobierze. No i kiedy to zrobi.
Jedni pobierają kasę - i już.
Inni niby pobierają kasę - bo robią blokadę, a potem... masz zapłacić w hotelu, a blokadę Ci zwolnią. Tyle że zwykle zwolnią "potem", czyli na chwilę jakby płacisz za hotel podwójnie.

I dla mnie sprawa jest skomplikowana ale decyzja prosta: robię to z pustą kartą. Bo skoro oni tak kombinują, to ja też muszę. Chyba że ktoś kasy ma za dużo i/lub nie ogarnia...
Góra
 Profil Relacje PM off
garry2012 lubi ten post.
garry2012 uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group