Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#4481 PostWysłany: 04 Lut 2020 16:37 

Rejestracja: 08 Sty 2019
Posty: 584
Spotkala mnie ostatnio dosc nietypowa sytuacja.
Mialem zarezerwowany apartament, bez podawania danych karty, z platnoscia gotowkowa na miejscu.
Przy zameldowaniu gospodarz poprosil mnie, abym ja odwolal, on to natuchmiast zaakceptuje/anuluje, ja mu zaplace i bede sobie mieszkal.
Dla mnie bez roznicy, wiec poszedlem mu na reke, w zamian moglem wymeldowac sie nieco pozniej, wiec wszyscy zadowoleni. Wszyscy oprocz booking.com, bo przeciez dzieki takiemu zabiegowi nie dostana oni prowizji... Tak sobie mysle, ze przeciez jesli taka sytuacja powtarza sie dosc czesto u jednych, a u innych wcale, to predzej, czy pozniej sprawa sie rypnie, wiec jest to raczej numer na krotka mete...
Jaka prowizje pobiera booking, ze wlasciciele kombinuja w podobny sposob?
_________________
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#4482 PostWysłany: 04 Lut 2020 16:43 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6230
HON fly4free
min. chyba 12%, ale może od takich maluczkich jest ona sporo wyższa
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4483 PostWysłany: 04 Lut 2020 16:44 

Rejestracja: 07 Lut 2014
Posty: 798
niebieski
Mi wszędzie mówili, że 10% i też prosili, aby się umówić poza ("aukcją na Allegro";)

Pzdr, Art.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4484 PostWysłany: 04 Lut 2020 16:56 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3528
srebrny
https://partner.booking.com/en-us/help/ ... n-do-i-pay

Cytuj:
The Booking.com commission percentage varies by country. Our global commission rate average is 15%, among the lowest in the industry, and can vary depending on your property type or location.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4485 PostWysłany: 04 Lut 2020 17:50 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 627
Zbanowany
Miałem zarezerwowany nocleg przez booking , na jedną dobę. Rezerwowane ok godziny 14 w dniu przyjazdu. Przyjeżdżamy za ok 2 godziny na miejsce [ mała dziura 15 km na południe od Katanii] , a tam echo. Dom zamknięty , wisi baner "na sprzedaż". Dzwonię do gospodarza.. Na szczęście odebrał i łamanym angielskim dowiedziałem się , że on już dawno nie wynajmuje, a dom na sprzedaż. Byliśmy w 5 osób. Miały być 3 sypialnie i 2 łazienki.
Dzwonię do booking. Konsultantka prosi żebym poczekał na linii, bo wg ich procedur ona musi potwierdzić moją wersję. Po paru minutach już wie. Potwierdza i daje do wyboru. Oni mi znajdą alternatywny nocleg lub sam sobie znajdę. Za ten, którego nie było :D zapłaciłem 45 euro, bezzwrotne, od razu pobrane z karty.
Wydusiłem z dziewczyny jakie mam pole manewru. A podała takie. Do 25 euro drożej, zwrócą od ręki. Powyżej, muszę napisać, to rozpatrzą.
Znalazłem sobie podobne lokum w centrum Katanii [ 3 sypialnie, 2 łazienki] za 75 euro +8 euro podatku lokalnego, którego w poprzednim miejscu nie było.
I teraz finał. Cała akcja miała miejsce w zeszły piątek 24 stycznia. W poniedziałek 27 stycznia zaległa :D kasa czyli 35 euro nadwyżki+ 8 euro podatku była już na rachunku karty.
Tak że tego... nie taki booking zły jak go malują. Zamiast na zapadłej wiosce , nocowaliśmy w centrum Katanii.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#4486 PostWysłany: 05 Lut 2020 22:49 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1745
Loty: 108
Kilometry: 175 682
niebieski
To teraz moja historia :)
Miałam zarezerwowany nocleg na booking z opcją zwrotu 5% od wizz. Wszystko pięknie ładnie, świetny kontakt z właścicielem przez whats up. Zapytał, czy potrzebny mi transfer z lotniska, po podaniu ceny powiedziałam, że dam sobie radę :) Podał jak dojechać taxi. Podziękowałam :)
Próbował obciążyć moją kartę ale nie miałam środków. Napisałam, żeby spróbował jeszcze raz. Nie zrobił tego.
Wysiadam z samolotu i widzę wiadomość, że mam anulowaną rezerwację, z powodu karty kredytowej (tak wpisałam kartę jeszcze raz po otrzymaniu maila od booking). Właściciel pisze, że jak mam jakieś pytanie to może pomóc. Piszę do niego, że dostałam wiadomość, że mam anulowaną rezerwację. On pisze, że na nas czeka.
Zarzekał się, że to nie on anulował tą rezerwację. Oczywiście, że on anulował. Może gdybym zamówiła ten transfer, za połowę ceny noclegu, to by tego nie zrobił.
Nie chciało mi się dzwonić do bookingu i napisałam maila. Oczywiście zero odpowiedzi.
Teraz ani nie mogę wystawić opinii, ani nie będę miała zwrotu z wizza.
Zmierzył się ktoś z takim problemem?
Oczywiście mogę temat odpuścić, bo nie chodzi o jakieś kilka euro, tylko o sam fakt :)
Już różnych kombinatorów przerabiałam. Tak jest pierwszy raz :D
_________________
http://ineedatrip.pl/


Ostatnio edytowany przez jekyll, 05 Lut 2020 22:57, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4487 PostWysłany: 05 Lut 2020 22:54 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3528
srebrny
pewnie anulowal rezerwacje, a nie nocleg, zeby przyoszczedzic na prowizji...
Góra
 Profil Relacje PM off
jekyll uważa post za pomocny.
 
      
#4488 PostWysłany: 05 Lut 2020 22:58 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8587
złoty
Cytuj:
.Próbował obciążyć moją kartę ale nie miałam środków

Pomyślał, że jesteś kombinatorka i anulował.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#4489 PostWysłany: 06 Lut 2020 09:31 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 627
Zbanowany
jekyll napisał(a):
To teraz moja historia :)

Nie chciało mi się dzwonić do bookingu i napisałam maila. Oczywiście zero odpowiedzi.


Nie chciało się zadzwonić do bookingu , w celu wyjaśnienia sprawy ?
Ale wypisywać tutaj swoje NIEUZASADNIONE żale, się już chciało ?

Podajesz nr karty na której brak środków i jeszcze pretensje. Na miejscu tego gospodarza , zrobiłbym to samo. Anulacja .
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#4490 PostWysłany: 06 Lut 2020 09:55 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1745
Loty: 108
Kilometry: 175 682
niebieski
No tak, "nabijacze postów" to zawsze muszą coś "mądrego" napisać :)
Skoro miałam zapłacić na miejscu, to tydzień wcześniej nie muszę pamiętać doładować karty.
Tak, nie chcialo mi się wisieć na infolinii bookingu po długim dniu i na urlopie, na który od dawien dawna czekałam.
_________________
http://ineedatrip.pl/


Ostatnio edytowany przez jekyll, 06 Lut 2020 10:11, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4491 PostWysłany: 06 Lut 2020 09:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2015
Posty: 67
Loty: 91
Kilometry: 139 677
Też kiedyś miałam podobną sytuację, dostałam maila, że płatność nieudana (nie wiem dlaczego, bo to była karta, której zawsze używałam i były na niej środki). W mailu od booking była informacja, że 24h na podanie innej karty, zrobiłam to a mimo to rezerwację mi anulowano :/ Skończyło się na rozmowie z obiektem i dyktowaniem numeru karty przez telefon, ale rezerwacja w booking do końca już wisiała jako anulowana, hotel powiedział, że oni nie mogą tego zmienić... Do tej pory nie wiem o co chodziło i z czym był problem.
Góra
 Profil Relacje PM off
jekyll uważa post za pomocny.
 
      
#4492 PostWysłany: 06 Lut 2020 10:11 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1984
niebieski
Też uważam, że należało natychmiast zadzwonić do Booking.com.
Niemniej jednocześnie wiem, że to jest polityka hotelu/gospodarza, bo mi też się zdarzyło, że pierwszego dnia rezerwacji w godzinach południowych motel chciał obciążyć kartę, ale nie wyszło - parę godzin później dojechałem i zapłaciłem. Żadnejgo anulowania nie było. W opisie motelu było napisane, że "płatność na miejscu", więc pewnie chodziło o jakąś blokadę. Więc mimo wszystko trochę zaskoczony byłem: spodziewałem się, że albo będzie blokada dużo wcześniej niż w dniu przyjazdu, albo normalnie dopiero płatność na miejscu bez blokady.
Oczywiście poza tym, że jakbym nie dojechał, to obciążenie. ;)

Osobiście czasem blokuję takie płatności celowo - przyznaję wprost: tu i teraz. Powód jest taki, że jeśli np. dzisiaj w lutym rezerwuję coś na grudzień (czyli prawie za rok), do tego jest bezpłatne anulowanie, to po prostu wychodzę z założenia, że nie będę się przez 10 miesięcy zastanawiał, czy daną kwotę mi dziś, jutro, za tydzień czy za miesiąc (w sensie: nie znam dnia ani godziny) ktoś zablokuje/ściągnie. Przy czym nie mam na myśli rzędu kwoty kilkuset złotych, a raczej te idące w tysiące.
A jeśli się trafi mail od Booking.com, że "próba obciążenia", to wtedy od razu działam. ;)


Ostatnio edytowany przez Abcn 06 Lut 2020 14:03, edytowano w sumie 2 razy
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4493 PostWysłany: 06 Lut 2020 11:00 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Ja robię dokładnie to samo. Nie chcę udzielać kredytów właścicielom, na 10 miesięcy przed planowaną datą przyjazdu. Ja podaję prepaida z zerowym stanem konta.
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
 
      
#4494 PostWysłany: 06 Lut 2020 11:26 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8587
złoty
@sanchopan
@d-t-x

A właściciel lokalu ma trzymać rezerwację kilka miesięcy, bez gwarancji zapłaty?
Panowie, albo bierzecie lepsze ceny znacznie wcześniej, albo bierzecie anulowanie na klatę. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4495 PostWysłany: 06 Lut 2020 11:29 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Dlaczego mam mu coś płacić wcześniej, gdy wybrałem opcję z zapłatą na miejscu? Jeśli zdarzy się, że pomimo to, jest próba wcześniejszego obciążenia mojej karty, zazwyczaj anuluję rezerwację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4496 PostWysłany: 06 Lut 2020 11:32 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1984
niebieski
Przecież i tak można odwołać np. kilka dni przed przyjazdem, więc to "trzymanie rezerwacji" jest mocno złudne. ;)
Z drugiej strony - to nie jest cały obraz sytuacji. W Airbnb jest jasno zdefiniowane, że - czy można czy nie można odwołać (i w jakim czasie) - to kasę biorą "już-teraz". Najwyżej zwrócą.
A w Bookingu to... nie wiadomo. I jak mam trwać w takiej niepewności przez np. rok, to wolę trwać w niepewności innego rodzaju pt.: "jak nie ta, to inna kwatera". 8-)

...przez rok mam się zastanawiać np. w sklepie, czy mam coś kupić czy nie, bo "może hotel coś obciąży i nie starczy" to IMHO jest bez sensu. To już bym nie jechał.
A tak - przychodzi mail z Bookinga, że "nie dało się zabrać kasy" i mam chwilę to ogarnąć w terminie już mi zakomunikowanym. :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4497 PostWysłany: 06 Lut 2020 11:34 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8587
złoty
@d-t-x
Cytuj:
Dlaczego mam mu coś płacić wcześniej, gdy wybrałem opcję z zapłatą na miejscu?

Żeby zagwarantować sobie nocleg, a jemu otrzymanie kasy.

@sanchopan
Cytuj:
A w Bookingu to... nie wiadomo. I jak mam trwać w takiej niepewności przez np. rok, to wolę trwać w niepewności innego rodzaju pt.: "jak nie ta, to inna kwatera"

To po co w ogóle rezerwujesz rok wcześniej?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4498 PostWysłany: 06 Lut 2020 11:42 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1984
niebieski
Jak to "zagwarantować hotelowi kasę", skoro np. 1 dzień przed przyjazdem można anulować - o co Koledze chodzi? :oops:
Mogę to rezerwuję "rok wcześniej". Albo i nie. :mrgreen:

BTW w Eilacie miałem ostatnio taką sytuację, że zarezerwowałem parę miesięcy wcześniej hotel i wszystko ok. Ale parę dni przed wizytą piszę, aby potwierdzić wszystkie ustalenia (łóżko dodatkowe, godzina przyjazdu, śniadanie dla dodatkowej uzgodnionej osoby itp.) i słyszę, że... nie wiedzą, o czym piszę. :o No to poszło odwołanie. Bezpłatnie.
Oczywiście, ze strony hotelu ten kij ma drugi koniec - ale tutaj nie jest forum hotelarzy, tylko podróżników. :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4499 PostWysłany: 06 Lut 2020 11:49 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Dokładnie jak pisze sanchopan - jaka to gwarancja, skoro bezpłatnie odwołać mogę często nawet dzień przed przyjazdem? A potem czekać bóg wie ile na zwrot. Po co?
Ja też często klepię noclegi nawet rok wcześniej - bo jest większy wybór tanich ofert. Mogę zapłacić tydzień - dwa wcześniej, ale nie 8-10 miesięcy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4500 PostWysłany: 06 Lut 2020 11:51 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8587
złoty
Gwarancja, że jesteście poważnymi ludźmi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group