Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#4461 PostWysłany: 23 Sty 2020 14:10 

Rejestracja: 17 Sty 2019
Posty: 13
Witam,
Jestem w nieco kłopotliwej sytuacji, ponieważ byliśmy wstępnie umówieni z moimi rodzicami na wakacje w czerwcu (Sevilla/Algarve) i też takie lokale dla 4 osób wstępnie zarezerwowałem na booking.com z możliwością bezpłatnego anulowania. Niestety stan mojego dziadka się pogorszył i nie wiadomo czy rodzice będą mogli z nami pojechać. Dlatego wpadłem na pomysł czy mógłbym mieć dwie rezerwacje na booking w tym samym okresie czasu na tę samą miejscowość, ale inny apartament? System wydaje się dopuszczać taką możliwość, ale obawiam się, że zostanę może obciążony jakimiś kosztami wynikającymi np. z regulaminu. Mieliście podobną sytuację?
Druga rzecz to program genius. Przy tej ilości rezerwacji na pewno więcej niż jedna rezerwacja będzie objęta tą promocją. Orientujecie się czy ma ona jednorazowy charakter czy skoro nie mam np. genius 1 lvl to kilka razy ten rabat mi się naliczy, na różne rezerwacje? Niby system też takie coś dopuszcza, ale wszędzie są oferty z bezpłatnym odwolaniem, więc nie mam pewności czy ten rabat nie potrąci się przy pierwszej rezerwacji, a na kolejne już naliczy się standardowa cena bez tej obniżki.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Grecji: all inclusive w 4* hotelu na Rodos od 2060 PLN. Wyloty z 5 miast Wczasy w Grecji: all inclusive w 4* hotelu na Rodos od 2060 PLN. Wyloty z 5 miast
Wycieczka do Wietnamu: Ho Chi Minh, Phu Quoc, Nha Thrang i Hanoi w jednej podróży z Warszawy za 3505 PLN Wycieczka do Wietnamu: Ho Chi Minh, Phu Quoc, Nha Thrang i Hanoi w jednej podróży z Warszawy za 3505 PLN
#4462 PostWysłany: 23 Sty 2020 14:16 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6244
HON fly4free
Raven88 napisał(a):
wpadłem na pomysł czy mógłbym mieć dwie rezerwacje na booking w tym samym okresie czasu na tę samą miejscowość, ale inny apartament? System wydaje się dopuszczać taką możliwość, ale obawiam się, że zostanę może obciążony jakimiś kosztami wynikającymi np. z regulaminu. Mieliście podobną sytuację?
miałem taką sytuację
system oczywiście wykrywa, że rezerwacje się pokrywają, ale wyskoczył mi tylko komunikat z taką informacją i prośbą, abym się zastanowił, czy którejś z nich nie anulować, aby nie blokować miejsc
poza tym - pomimo pozostawienia zdublowanego terminu na dłuższy czas - żadnych dalszych reakcji ze strony b.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4463 PostWysłany: 23 Sty 2020 14:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 1052
Loty: 328
Kilometry: 456 296
niebieski
Można mieć kilka rezerwacji na ten sam termin - jak są bezzwrotne to kasę już pobrano, jeśli nie odwołasz i się nie pojawisz, to też w końcu wezmą. Dodatkowej "kary" nie ma.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4464 PostWysłany: 23 Sty 2020 14:22 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1853
niebieski
Albo jak sie sie obawiasz to niech ktos inny zalozy druga rezerwacje ze swojego konta. Ewentualnie zarezerwuj na innym portalu. Genius (ale to moja prywatna opinia) i jego znizki to w wielu przypadkach mozna i tak o kant d. roztrzaskac.
Góra
 Profil Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
      
#4465 PostWysłany: 23 Sty 2020 14:27 

Rejestracja: 17 Sty 2019
Posty: 13
Trzymam się Booking i Geniusa, ponieważ tak się składa, że faktycznie na Booking niektóre oferty wychodzą z Geniusem taniej niż u konkurencji. Chciałem zasięgnąć informacji u źródła, ale na maila nie odpowiadają, a na słuchawce można korzenie zapuścić, a i tak zero odzewu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4466 PostWysłany: 23 Sty 2020 14:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2876
HON fly4free
Zależy o jakiej konkurencji mówimy, booking to jeden z najdroższych pośredników i genius niewiele zmienia.
_________________
https://youtube.com/@CamiloPardo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4467 PostWysłany: 23 Sty 2020 14:53 

Rejestracja: 07 Cze 2019
Posty: 53
Na 100% można rezerwować kilka obiektów na ten sam termin.
Robiłem tak wielokrotnie.
Poza informacją o posiadanej już rezerwacji , każda z nich jest traktowana oddzielnie. Dotyczy to wszystkich spraw (rabaty, terminy płatności czy bezpłatnego odwołania)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4468 PostWysłany: 23 Sty 2020 21:08 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1745
Loty: 108
Kilometry: 175 682
niebieski
Status Genius działa na wszystkie obiekty, które program obejmuje (nie na wszystkie hotele w ofercie bookingu) i na pewno jak obiekt będzie nim objęty naliczy się zniżka. To masz zawsze opisane w ofercie.
Więcej możesz poczytać tutaj booking-com-status-genius,1522,87553&p=1286189&hilit=genius#p1286189
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4469 PostWysłany: 23 Sty 2020 21:35 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11346
Loty: 482
Kilometry: 757 010
Raven88 napisał(a):
Trzymam się Booking i Geniusa, ponieważ tak się składa, że faktycznie na Booking niektóre oferty wychodzą z Geniusem taniej niż u konkurencji.

1. To czasem warto sprawdzić, czy konkurencja nie ma jakiegoś kodu zniżkowego kody-znizkowe-na-hotele,81,52510&hilit=kody
2. Genius czasem daje rzeczywistą zniżkę a czasem jest ściemą. Miałem w zeszłym roku do zrobienia rezerwację na listopad: na koncie żony bez Geniusa cena 85 EUR, na moim koncie Genius cena 84 EUR ze "zniżką 10%" od podbitej ceny.
3. Booking ma czasem dobre okazje, ale uważam, że trzeba mieć trochę szczęścia, żeby się na nie załapać: osobiście uważam, że takie trafiły mi się trzy - jedna z oferty Black Friday i dwie oferty Booking Basic. Wszystkie biły konkurencję na głowę, ale oczywiście miały duże ograniczenia.
4. Co do rezerwowania dwóch obiektów na ten sam termin: nie ma problemu, sam mam teraz taki przypadek. A jeśli boisz się, że ktoś się przyczepi, to zawsze masz w rezerwacji możliwość zaznaczenia, że to nie ty będziesz gościem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4470 PostWysłany: 23 Sty 2020 21:54 

Rejestracja: 18 Lip 2011
Posty: 666
Loty: 1
Kilometry: 3 789
niebieski
Z kartą Citi Bank jest jeszcze 4% zwrotu na booking.com
Dokonaj rezerwacji i zapłać kartą kredytową Citi Handlowy, a otrzymasz zwrot 4% kwoty transakcji. Zwrot zostanie dokonany na Twoją kartę w ciągu maksymalnie 70 dni od momentu wymeldowania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4471 PostWysłany: 23 Sty 2020 23:43 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1985
niebieski
A to jakaś reklama czy jak? :mrgreen:
To z DC jest 5% cashbacka - jeszcze lepiej :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4472 PostWysłany: 28 Sty 2020 19:42 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Cześć wszystkim !
Mam taką sytuację - zarezerwowałem nocleg na lato przez Booking.com (bez możliwości bezpłatnego anulowania; wpłaciłem zaliczkę 50%). Teraz widzę, że obiektu nie można już rezerwować na stronie Booking. Zastanawiam się, czy jeśli się okaże, że Booking zerwał współpracę z tym obiektem, to mogą mi anulować tą rezerwację?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4473 PostWysłany: 28 Sty 2020 19:53 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7798
złoty
Mogą,ale pewnie zaproponują alternatywny nocleg o podobnym lub nawet lepszym standardzie i zwrócą różnicę w cenie jeśli wystąpi.Najlepiej spróbuj napisać do obiektu o potwierdzenie obecnej rezerwacji i zobaczysz czy i co odpiszą.
Góra
 Profil Relacje PM off
jabollus lubi ten post.
jabollus uważa post za pomocny.
 
      
#4474 PostWysłany: 28 Sty 2020 21:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Wrz 2015
Posty: 1195
złoty
@jabollus zadzwoń do Booking z zapytaniem o sytuację i poproś ich o kontakt z obiektem. Miałem podobną sytuację jesienią i za godzinę miałem teł zwrotny z informacją od Booking co I jak. Dzwoniłem na polski numer.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
jabollus uważa post za pomocny.
 
      
#4475 PostWysłany: 30 Sty 2020 16:11 

Rejestracja: 10 Paź 2019
Posty: 10
Taki problem:
znalazłem nocleg na Bookingu w dobrej cenie, zarezerwowałem i opłaciłem kartą. Po załadowaniu się ekranu z potwierdzeniem patrzę: kwota jest wyższa, niż ta w ofercie (o około 200 zł).
Napisałem do Bookingu wczoraj, ale na razie nie odpowiedzieli. W ofercie hotelu nadal widnieją wolne apartamenty, 100 zł droższe od ceny, którą widziałem pierwotnie, ale nadal tańsze niż to, co nam pobrano.
Mieliście kiedyś do czynienia z taką sytuacją? Odwołać rezerwację, czekać na maila z Bookingu czy zadzwonić do nich?

Jak wypada obsługa telefoniczna Bookingu? Są w stanie coś pomóc? To polska infolinia?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4476 PostWysłany: 30 Sty 2020 16:18 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7798
złoty
Najszybciej wyjaśnisz sprawę telefonując na polską infolinię.Konsultanci z reguły starają się być pomocni.Jest też coś takiego jak gwarancja ceny, pozwalająca na zwrot różnicy jeśli znajdziesz to co zarezerwowałeś w niższej cenie na ten sam termin. tel. 223060857
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4477 PostWysłany: 30 Sty 2020 16:34 

Rejestracja: 25 Sie 2019
Posty: 114
Loty: 49
Kilometry: 85 041
Mailem podobnie - dwa konta z rożnym poziomem "Geniusa".
Na jednym pokazywało niższa cenę, ale po zalogowaniu na inne konto cena podskoczyła.
Odwołanie i rezerwacja z dobrego konta rozwiązała sprawę.
W przypadku oferty bezzwrotnej jak nie masz screen'a - tylko "wyrównywanie cen" zostaje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4478 PostWysłany: 30 Sty 2020 16:51 

Rejestracja: 10 Paź 2019
Posty: 10
Właśnie to wszystko z jednego konta. Oferta na szczęście zwrotna - do tego z karty kredytowej pobrało mi i tak więcej niż zablokowało na niej.
Zadzwonię chyba do nich jutro i zobaczę co powiedzą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4479 PostWysłany: 30 Sty 2020 18:34 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1985
niebieski
Możliwe jest jeszcze inne wytłumaczenie, ostatni (nie wiem jak dawno temu) "wynalazek" podczas rezerwacji na Booking:
Otóż cena widoczna przez cały czas - poza ostatnim ekranem - dla danej rezerwacji dotyczy tejże przy jednak całkowitym i natychmiastowym jej opłaceniu. Jeśli wybierzemy inną opcję (no bo wygodniej, jeśli to jest możliwe, często jest zapłacić później - szczególnie przy bezpłatnym odwołaniu i odległym terminie), to cena podskakuje o jakieś ok. 5%.
Ale każdy przypadek/przyczyna może być inna ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4480 PostWysłany: 30 Sty 2020 18:53 

Rejestracja: 10 Paź 2019
Posty: 10
Był bonus za płatność od razu i go dostałem, ale bazowa kwota podskoczyła.
Tutaj fotka ceny i screen ile wyszło: https://ibb.co/Nj9FyBt
https://ibb.co/MDMK52B
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group