Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4553 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228  Następna
Autor Wiadomość
#4461 PostWysłany: 19 Gru 2019 09:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1198
Loty: 84
Kilometry: 107 411
złoty
@Tom Jed zarezerwowane obiekty w danym terminie nadal są widoczne na mapce Booking, ale mają w środku czerwoną kropkę oznaczającą brak dostępności w podanym terminie. Jak obiektu nie ma na mapie to albo obiekt zerwał współpracę z Booking, albo Booking zerwał na stałe czy czasowo zawiesił prezentowanie ofert obiektu np. do czasu uregulowania przez obiekt opłat na rzecz Bookingu.
Załącznik:
Mapka Booking.JPG


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
Tom Jed lubi ten post.
 
 
#4462 PostWysłany: 19 Gru 2019 11:45 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 587
srebrny
@Tom Jed
rezerwuj zawsze od razu 1 ofertę, która Ci pasuje, z możliwością odwołania. Potem patrz na spokojnie za innymi, z 1 zawsze możesz zrezygnowac.
Lwów to dość popularny teraz kierunek, stąd i szybciej znikające oferty, jak i niestety, wyższe ceny niż jeszcze jakiś czas temu.
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Relacje PM off
ofer lubi ten post.
 
 
#4463 PostWysłany: 19 Gru 2019 12:55 

Rejestracja: 08 Sty 2019
Posty: 302
srebrny
Cicha_Woda napisał(a):
@Tom Jed zarezerwowane obiekty w danym terminie nadal są widoczne na mapce Booking, ale mają w środku czerwoną kropkę
Załącznik:
Mapka Booking.JPG

...a u mnie w aplikacji zwyczajnie znikaja 😕

Odnosnie cen we Lwowie zgadzam sie w 100% -- rosna szybko i najlepiej widac to wlasnie na booking.com
Mam porownanie na przestrzeni ostatnich 5 lat 😕

Moj blad - nie chcialem rezerwowac nie bedac pewnym, ze to wlasnie tam chce mieszkac, zeby pozniej nie odwolywac rezerwacji itd... Okazuje sie, ze wystarczyla godzina zawahania 😕

Powaznie rozwazam opcje skorzystania z tamtejszego OLXa, bo jest duzo ofert w lepszych cenach, niz na booking.com (zadnych przedplat nie biore oczywiscie pod uwage). Ma ktos moze jakies doswiadczenia w tej materii?
_________________
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4464 PostWysłany: 21 Gru 2019 14:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 7021
HON fly4free
Booking.com będzie musiał zmienić swoje praktyki


https://businessinsider.com.pl/firmy/pr ... ke/etvr056
Góra
 Relacje PM off  
 
#4465 PostWysłany: 21 Gru 2019 17:57 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 686
złoty
Nie czytałem tematu więc nie wiem-może ten problem był też u innych, ale ostatnio miałem dwa razy tak, że na ostatnim etapie nie puściło rezerwacji z informacją, że już nie ma tych pokoi po czym przychodzi mail, że rezerwacja się jednak powiodła, co się może dziać?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4466 PostWysłany: 21 Gru 2019 18:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 1544
Loty: 170
Kilometry: 283 304
platynowy
Miałem tak kilkanaście razy w ciągu ostatniego miesiąca.
Trzeba sprawdzać maila lub zakładkę rezerwację przed ponownym zarezerwowaniem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4467 PostWysłany: 21 Gru 2019 18:26 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 686
złoty
Tak zrobiłem i rezerwacja widoczna, dodatkowo potwierdzilem w hotelu, ale co to za błąd?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4468 PostWysłany: 21 Gru 2019 20:38 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 767
Loty: 50
Kilometry: 63 578
srebrny
Na początku grudnia robiłem dwie rezerwacje - dwa razy była informacja o błędzie przy finalizacji i zachęta, by spróbować ponownie. Przy ponownej próbie był komunikat o braku dostępnych pokoi, ponieważ właśnie ktoś zarezerwował ostatni. Ja, jak się okazywało po chwili :mrgreen:
Widać im się system sypie w powtarzalny sposób.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4469 PostWysłany: 21 Gru 2019 22:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Wrz 2015
Posty: 450
Loty: 75
Kilometry: 134 250
srebrny
@le_szek dokładnie dziś miałem taką samą sytuację przy rezerwacji przez Chrome na kompie.
Co ciekawsze w nocy próbowałem rezerwować noclegi w aplikacji. Tam wywalało błąd i finalnie brak rezerwacji. Infolinia twierdziła że wszystko jest ok ( z systemem, z obiektem, z kartą).
Góra
 Relacje PM off  
 
#4470 PostWysłany: 23 Sty 2020 13:10 

Rejestracja: 17 Sty 2019
Posty: 13
Witam,
Jestem w nieco kłopotliwej sytuacji, ponieważ byliśmy wstępnie umówieni z moimi rodzicami na wakacje w czerwcu (Sevilla/Algarve) i też takie lokale dla 4 osób wstępnie zarezerwowałem na booking.com z możliwością bezpłatnego anulowania. Niestety stan mojego dziadka się pogorszył i nie wiadomo czy rodzice będą mogli z nami pojechać. Dlatego wpadłem na pomysł czy mógłbym mieć dwie rezerwacje na booking w tym samym okresie czasu na tę samą miejscowość, ale inny apartament? System wydaje się dopuszczać taką możliwość, ale obawiam się, że zostanę może obciążony jakimiś kosztami wynikającymi np. z regulaminu. Mieliście podobną sytuację?
Druga rzecz to program genius. Przy tej ilości rezerwacji na pewno więcej niż jedna rezerwacja będzie objęta tą promocją. Orientujecie się czy ma ona jednorazowy charakter czy skoro nie mam np. genius 1 lvl to kilka razy ten rabat mi się naliczy, na różne rezerwacje? Niby system też takie coś dopuszcza, ale wszędzie są oferty z bezpłatnym odwolaniem, więc nie mam pewności czy ten rabat nie potrąci się przy pierwszej rezerwacji, a na kolejne już naliczy się standardowa cena bez tej obniżki.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4471 PostWysłany: 23 Sty 2020 13:16 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 3303
HON fly4free
Raven88 napisał(a):
wpadłem na pomysł czy mógłbym mieć dwie rezerwacje na booking w tym samym okresie czasu na tę samą miejscowość, ale inny apartament? System wydaje się dopuszczać taką możliwość, ale obawiam się, że zostanę może obciążony jakimiś kosztami wynikającymi np. z regulaminu. Mieliście podobną sytuację?
miałem taką sytuację
system oczywiście wykrywa, że rezerwacje się pokrywają, ale wyskoczył mi tylko komunikat z taką informacją i prośbą, abym się zastanowił, czy którejś z nich nie anulować, aby nie blokować miejsc
poza tym - pomimo pozostawienia zdublowanego terminu na dłuższy czas - żadnych dalszych reakcji ze strony b.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4472 PostWysłany: 23 Sty 2020 13:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 619
niebieski
Można mieć kilka rezerwacji na ten sam termin - jak są bezzwrotne to kasę już pobrano, jeśli nie odwołasz i się nie pojawisz, to też w końcu wezmą. Dodatkowej "kary" nie ma.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4473 PostWysłany: 23 Sty 2020 13:22 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1501
złoty
Albo jak sie sie obawiasz to niech ktos inny zalozy druga rezerwacje ze swojego konta. Ewentualnie zarezerwuj na innym portalu. Genius (ale to moja prywatna opinia) i jego znizki to w wielu przypadkach mozna i tak o kant d. roztrzaskac.
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
 
#4474 PostWysłany: 23 Sty 2020 13:27 

Rejestracja: 17 Sty 2019
Posty: 13
Trzymam się Booking i Geniusa, ponieważ tak się składa, że faktycznie na Booking niektóre oferty wychodzą z Geniusem taniej niż u konkurencji. Chciałem zasięgnąć informacji u źródła, ale na maila nie odpowiadają, a na słuchawce można korzenie zapuścić, a i tak zero odzewu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4475 PostWysłany: 23 Sty 2020 13:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 1617
srebrny
Zależy o jakiej konkurencji mówimy, booking to jeden z najdroższych pośredników i genius niewiele zmienia.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=4RG4dPV_PMU
Góra
 Relacje PM off  
 
#4476 PostWysłany: 23 Sty 2020 13:53 

Rejestracja: 07 Cze 2019
Posty: 9
Na 100% można rezerwować kilka obiektów na ten sam termin.
Robiłem tak wielokrotnie.
Poza informacją o posiadanej już rezerwacji , każda z nich jest traktowana oddzielnie. Dotyczy to wszystkich spraw (rabaty, terminy płatności czy bezpłatnego odwołania)
Góra
 Relacje PM off  
 
#4477 PostWysłany: 23 Sty 2020 20:08 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1558
srebrny
Status Genius działa na wszystkie obiekty, które program obejmuje (nie na wszystkie hotele w ofercie bookingu) i na pewno jak obiekt będzie nim objęty naliczy się zniżka. To masz zawsze opisane w ofercie.
Więcej możesz poczytać tutaj booking-com-status-genius,1522,87553&p=1286189&hilit=genius#p1286189
_________________
www.ineedatrip.pl
Góra
 Relacje PM off  
 
#4478 PostWysłany: 23 Sty 2020 20:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 6409
Loty: 133
Kilometry: 237 780
HON fly4free
Raven88 napisał(a):
Trzymam się Booking i Geniusa, ponieważ tak się składa, że faktycznie na Booking niektóre oferty wychodzą z Geniusem taniej niż u konkurencji.

1. To czasem warto sprawdzić, czy konkurencja nie ma jakiegoś kodu zniżkowego kody-znizkowe-na-hotele,81,52510&hilit=kody
2. Genius czasem daje rzeczywistą zniżkę a czasem jest ściemą. Miałem w zeszłym roku do zrobienia rezerwację na listopad: na koncie żony bez Geniusa cena 85 EUR, na moim koncie Genius cena 84 EUR ze "zniżką 10%" od podbitej ceny.
3. Booking ma czasem dobre okazje, ale uważam, że trzeba mieć trochę szczęścia, żeby się na nie załapać: osobiście uważam, że takie trafiły mi się trzy - jedna z oferty Black Friday i dwie oferty Booking Basic. Wszystkie biły konkurencję na głowę, ale oczywiście miały duże ograniczenia.
4. Co do rezerwowania dwóch obiektów na ten sam termin: nie ma problemu, sam mam teraz taki przypadek. A jeśli boisz się, że ktoś się przyczepi, to zawsze masz w rezerwacji możliwość zaznaczenia, że to nie ty będziesz gościem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4479 PostWysłany: 23 Sty 2020 20:54 

Rejestracja: 18 Lip 2011
Posty: 613
Loty: 1
Kilometry: 3 789
Z kartą Citi Bank jest jeszcze 4% zwrotu na booking.com
Dokonaj rezerwacji i zapłać kartą kredytową Citi Handlowy, a otrzymasz zwrot 4% kwoty transakcji. Zwrot zostanie dokonany na Twoją kartę w ciągu maksymalnie 70 dni od momentu wymeldowania.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4480 PostWysłany: 23 Sty 2020 22:43 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 706
złoty
A to jakaś reklama czy jak? :mrgreen:
To z DC jest 5% cashbacka - jeszcze lepiej :D
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4553 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group