Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4553 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 228  Następna
Autor Wiadomość
#4421 PostWysłany: 25 Lis 2019 23:43 

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 64
@d-t-x była! Przy śniadaniu było napisane "wonderful", "excellent", "good" i tym podobne, a po najechaniu pojawiała się chmurka z oceną. I w dużej mierze na tej podstawie wybierałem hotele podczas podróży służbowych. Teraz niestety już tego nie ma.
Góra
 Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
d-t-x uważa post za pomocny.
 
 
#4422 PostWysłany: 26 Lis 2019 01:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 6409
Loty: 133
Kilometry: 237 780
HON fly4free
Rzeczywiście usunęli :( Dla mnie również czasami było przydatne - była ocena w skali 1-10 i nawet liczba gości, którzy wystawili ocenę śniadaniom.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4423 PostWysłany: 26 Lis 2019 01:21 

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 64
Dodam jeszcze, że całkiem dużo było sytuacji, gdzie ocena śniadania znacznie (np o 2 punkty) różniła się od ogólnej oceny hotelu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4424 PostWysłany: 26 Lis 2019 11:16 

Rejestracja: 26 Lis 2019
Posty: 6
Mam spory problem. Być może ktoś z Was był w podobnej sytuacji, może ktoś coś doradzi, udzieli jakiejś wskazówki czy coś z tym fantem mogę zrobić. Wiem, jestem naiwna, ale do rzeczy.
Chciałam zrobić prezent rodzicom na kolejną rocznicę ślubu i zarezerwowałam przez portal na literę Booking.com apartament na 3 dni w Zakopanem. Oferta była ciekawa, świetne opinie, fajna lokalizacja, cena też dość atrakcyjna. Była to oferta bezzwrotna, ale byłam pewna , że rodzice będą mogli w tych dniach się wybrać, Wyjazd miał się odbyć na początku grudnia. Niestety po jakimś czasie okazało się, że ich wyjazd jest niemożliwy. Ja również nie mogę z tego pobytu skorzystać. Nie odwołując jeszcze rezerwacji na portalu zadzwoniłam do konsultanta portalu. Ten z kolei zadzwonił do właściciela obiektu i zapytał czy zwróci pieniądze kiedy ja odwołam rezerwację. Wiadomo, była to oferta bezzwrotna, więc to była tylko jego dobra wola. Ale zgodził się bez problemu, pod warunkiem , że pokój w tym terminie się sprzeda. Ze względu na to, że było sporo czasu do pobytu zdecydowałam się na takie rozwiązanie sprawy. No i niestety ciągnie się to już drugi miesiąc.

Pokój rodziców ponownie znalazł się w ofercie booking i sprzedał się po dwóch dniach na portalu, tzn w pewnym momencie nie był już dostępny w tych dniach, co jak domniemam było równoważne z rezerwacją przez inną osobę. Jednak pieniędzy jak nie było tak nie ma. Prosiłam kilkukrotnie konsultantów z portalu o interwencję telefoniczną. Po ich telefonach uzyskałam tylko informację, że właściciel dalej podtrzymuje swoją decyzję, że jak się sprzeda pokój to odda pieniądze. Niestety właściciel twierdzi, że apartament się dalej nie sprzedał. Konsultant portalu Booking na moją prośbę próbował to sprawdzić i nie jest w stanie stwierdzić, czy była to sprzedaż czy po prostu wycofanie oferty przez właściciela.

Sama dzwoniłam do niego już dwukrotnie. Upierał się, że nikt nie wykupił apartamentu. Na moje pytanie w jaki sposób potencjalny nabywca ma dokonać rezerwacji, skoro oferta została wycofana odpowiedział wymijająco, że coś tam jest ,,namieszane". Dodam, że nie ma tego obiektu nigdzie indziej zaoferowanego, nie ma żadnej innej strony rezerwacyjnej itp, tylko Booking.com. Poszukałam więc osobę w swoim otoczeniu, która zechce wykupić pokój w tym terminie. I takie rozwiązanie mu zaproponowałam podczas ostatniej rozmowy, ale stwierdził, że na razie nie jest to konieczne i urwał temat twierdząc , że w dniu następnym zwróci mi pieniądze. Niestety do dnia dzisiejszego, mimo moich przypomnień nie oddał pieniążków.

Czuję się oszukana, ponieważ nie odwoływałabym rezerwacji gdyby właściciel nie zgodził się na zwrot podczas pierwszej rozmowy z konsultantem.Szukałabym od razu kogoś w zamian, bez odwoływania rezerwacji.

A tak właściciel prawdopodobnie wciska kit, że pokój się nie sprzedał, w Booking.com nie są w stanie tego zweryfikować (aż dziwne!).
Nie bardzo wiem co mogę z tym jeszcze zrobić i czy jedyne wyjście to pogodzenie się z tym, że straciłam pieniądze i to niemałe w tak głupi sposób.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4425 PostWysłany: 26 Lis 2019 11:39 

Rejestracja: 25 Sie 2019
Posty: 63
Loty: 49
Kilometry: 85 041
No niewiele możesz zrobić. Jedyne co to męczyć Booking aby sprawdzili czemu ta akurat oferta jest niedostępna.
Jeśli to błąd Booking - niech poprawiają to "namieszanie", a jeśli gość robi wałek to nic nie poradzisz.
W końcu to jego dobra lub zła wola.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4426 PostWysłany: 26 Lis 2019 11:48 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1766
srebrny
Nic z tym nie zrobisz. Pogódź się ze stratą i wyciągnij z tego wnioski na przyszłość.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4427 PostWysłany: 26 Lis 2019 11:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 2719
srebrny
Myślę, że warto podać tutaj nazwę tego obiektu. Ja z chęcią wpiszę takiego śliskiego właściciela na czarną listę, a pewnie jest sporo takich osób jak ja. Niestety w tym rejonie jest pełno cwaniaków łasych na dutki. Pieniądze są raczej nie do odzyskania ale chociaż będzie drobna satysfakcja, że "dobra opinia" poszła w świat.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4428 PostWysłany: 26 Lis 2019 12:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 1244
Loty: 62
Kilometry: 123 390
złoty
No cóż, gęby do segregatora się nie włoży.
_________________
Coito ergo sum
Góra
 Relacje PM off  
 
#4429 PostWysłany: 26 Lis 2019 12:42 

Rejestracja: 25 Lis 2019
Posty: 5
Loty: 2
Kilometry: 5 016
-- 26 Lis 2019 13:39 --

Jeśli masz bezpośredni telefon do gospodarza, to poproś kogoś znajomego, aby zadzwonił i spróbował wynająć ten pokój w tym terminie.

Kiedyś miałem podobną sytuację, też w grudniu i też Podhale. Tyle że załatwiałem to bezpośrednio z właścicielem bez pośrednictwa booking, a przedpłaty dokonałem na 30%, a nie na całość. Cały czas właściciel twierdził, że nie wynajął, a wolnych pokoi nie miał. Już po terminie, powiedział, że zwróci mi połowę, bo nie wynajął na cały okres tylko na cześć. Kwota nie była jakaś ogromna więc nie chciało mi się dalej dochodzić jak było faktycznie, choć w moim przekonaniu pokój wynajął na cały czas.

-- 26 Lis 2019 13:42 --

A, że to jest jego dobra wola to się nie do końca zgodzę. Dobra wola to była, gdy się zgadzał na takie warunki (sama piszesz, że inaczej byś nie odwołała), w tej chwili to kwestia dotrzymania umowy, nawet jeśli tylko ustnej i nie standardowej. Zwłaszcza, że jak rozumiem załatwiłaś to za pośrednictwem booking.com więc jakieś tam dowody masz.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4430 PostWysłany: 26 Lis 2019 12:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1492
Loty: 207
Kilometry: 426 268
złoty
marta_marta napisał(a):
A tak właściciel prawdopodobnie wciska kit, że pokój się nie sprzedał,


Właściciel ma rację. Pokój się nie sprzedał, bo rezerwacja była, jak piszesz, na początek grudnia.
Ja bym spokojnie czekała. Gospodarz otrzyma pieniądze (może nawet miesiąc po wymeldowaniu jeśli płacono przez booking) i zwróci tobie.
Teraz pewnie nie chce ryzykować.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4431 PostWysłany: 26 Lis 2019 13:29 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5709
HON fly4free
Gdyby płacone było przez Booking to raczej nie pisałby,że zwróci pieniądze sam ich jeszcze fizycznie nie mając. ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#4432 PostWysłany: 27 Lis 2019 06:34 

Rejestracja: 26 Lis 2019
Posty: 6
Wczoraj wieczorem zadzwoniłam ponownie do niego, ponownie nagrałam rozmowę telefoniczną (choć pewnie nie będę mogła jej wykorzystać jako dowód, bo nie ma jego wyrażenia zgody na nagrywanie). Powiedział, że zaraz zrobi przelew. Pewnie pieniędzy nie przeleje, bo już to słyszałam wcześniej. Dalej się upiera, że pokój się nie sprzedał ale nie chce nikogo na moje miejsce- odmówił mi, żebym dała jego numer osobie, która chce wynająć w tym terminie.
Dodam tylko, że u niego można dokonać rezerwacji na Bookingu tylko przez ofertę bezzwrotną, od razu całość jest obciążana z karty.
A może bym mogła wystosować wniosek do banku o chargeback? Mam dowody i świadków (łącznie 4 konsultantów), którzy sporządzili notatkę w tej sprawie. Czy to nie była umowa ustna, że odda jak się sprzeda?
Będę też męczyć Booking aby sprawdzili czemu apartament jest niedostępny. Ostatnio jak dzwoniłam to konsultantka widziała, że jest niedostępny , ale nie mogła sprawdzić czy był to zakup czy wycofanie oferty. Naprawdę nie są w stanie sprawdzić takich rzeczy? Aż dziw bierze, bo przecież to ich portal i powinni mieć wgląd w takie rzeczy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4433 PostWysłany: 27 Lis 2019 12:27 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1766
srebrny
Ty nie zapominaj, że to wszystko Twoja wina i nie stawiaj się tu w roli ofiary. Chargeback? Przecież zwrot tych pieniędzy to tylko dobra wola gospodarza, jak sama piszesz, była to oferta bezzwrotna. Może na Policję jeszcze zgłoś?
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
#4434 PostWysłany: 27 Lis 2019 17:30 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 706
złoty
Ja z kolei ostatnio dowiedziałem się
( jakoś tak naiwnie nie wiedziałem, myślałem, że jeśli coś uzgadniam z właścicielem korespondując przez portal Booking, to jest to pewne )
- że jeśli nie uzgodnię czegoś telefonicznie przez BOK Bookingu, to absolutnie w ogóle nie jest to pewne.
Pewne jest tylko uzgadniając telefonicznie przez Booking, oni dzwonią do właściciela i potwierdzają w ofercie.
Jakoś tak naiwnie - chyba za stary jestem - myślałem, że jeśli coś uzgadniam, to uzgadniam...
A wzięło się to z stąd, że kupiłem pobyt w Eilacie dla 5 osób w pokoju 4-osobowym. W opisie oferty było, że "dziecko za dopłatą 50 szekli/doba". Okey, to napisałem, że będzie dodatkowe dziecko i że dopłacę te 50 szekli, tylko w zasadzie dopytuję z tego powodu, żeby wiedzieć czy w tych 50 szeklach jest śniadanie (które jest w standardzie w tym miejscu) czy jeszcze coś mam dopłacić.
Odpowiedział jakiś bardzo miły "ktoś", że "nie muszę nic płacić dodatkowo za dziecko i za śniadanie dla dziecka również". Czyli co? Uzgodnione, prawda?
I teraz kilka dni przed wyjazdem, a 1-2 dni przed upływem terminu "bezpłatnej anulacji" piszę, że nie wiem o której dokładnie przyjadę (bo autem z Jerozolimy z postojem w Ein Bokek) i żeby po prostu pamiętali, żeby tę dostawkę dostawić do naszego pokoju. A jakiś "ktoś" odpowiada, że... "yyy... a jaką dostawkę?" :shock: To mi się ciśnienie podniosło z lekka i odpowiadam, dołączając historię korespondencji. Potem przez dobę (zostało kilka godzin na anulację) kontakt milczał. Więc już szukałem nowego lokum na wszelki wypadek. :mrgreen:
Po ponad dobie przyszła odpowiedź - na kilka pytań - w dwóch słowach: "no problem". To mi się przypomniały od razu różnej maści narodowości arabskie, gdzie dopóki chcą kasę to jest zawsze: "my friend" i "all ok" - ale przy płaceniu nagle jest problem.
I odwołałem rezerwację kilka godzin przed upływem terminu, a tak się złożyło, że akurat w innej części Eilatu parę osób zrobiło przecenę "lasta" i mam inne lokum. A przy okazji od pana Bookinga dowiedziałem się, że nic co uzgodnię sam prywatnie - choć kontakt przez Booking! - nie ma żadnej pewności, że będę to miał. ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#4435 PostWysłany: 27 Lis 2019 19:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 1244
Loty: 62
Kilometry: 123 390
złoty
sanchopan napisał(a):
A przy okazji od Booking.com dowiedziałem się, że nic co uzgodnię sam prywatnie - choć kontakt przez Booking.com! - nie ma żadnej pewności, że będę to miał. ;)

Jedyne wartościowe zdanie i jakże prawdziwe.
_________________
Coito ergo sum
Góra
 Relacje PM off  
 
#4436 PostWysłany: 27 Lis 2019 19:41 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 706
złoty
Tak :)
Ale zeszliśmy na psy albo niżej w tych czasach, gdzie każdy się zabija, aby było 50 groszy taniej - i mało kto patrzy na kontekst i całokształt, prawda? :?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4437 PostWysłany: 27 Lis 2019 19:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 2719
srebrny
d-t-x napisał(a):
Ty nie zapominaj, że to wszystko Twoja wina i nie stawiaj się tu w roli ofiary. Chargeback? Przecież zwrot tych pieniędzy to tylko dobra wola gospodarza, jak sama piszesz, była to oferta bezzwrotna. Może na Policję jeszcze zgłoś?

Ale tu nie chodzi o to, że ktoś nie chce oddać za bezzwrotną rezerwację, tylko świadomie plącze, żeby skasować podwójnie za ten sam pokój. Jakby od razu powiedział, że nie ma możliwości oddania pieniędzy, to wszystko byłoby w porządku. Byłoby wiele czasu na znalezienie samemu klienta zastępczego, a jak nie to trudno, człowiek byłby sam sobie winny.
O podobnych sytuacjach na Podhalu słyszałem już parę razy. To jest taka ich zagrywka, że niby oddadzą pieniądze "jak wynajmą" ponownie. Potem mataczą aby ukryć fakt, że pokój już jest dawno wynajęty komu innemu. W ten sposób mają podwójną zapłatę za to samo. Jakby od razu powiedział, że nie odda pieniędzy, to miał by mniejszą korzyść, bo mógł by znaleźć następnego klienta dopiero w opcji "last minute" gdy pierwotny klient się nie zamelduje. To jest niestety powtarzalny schemat działania na Podhalu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4438 PostWysłany: 27 Lis 2019 20:48 

Rejestracja: 16 Sie 2019
Posty: 66
Zbanowany
niebieski
W naszym przypadku Booking.com podszedł bardzo poważnie do zgłoszonego problemu. Skuszeni dobrymi opiniami, lokalizacją przy samym morzu oraz położeniem z dala od centrum miasta, w Odessie zarezerwowaliśmy na 9 dni apartament Moe More. Po przybyciu na miejsce spotkało nas spore rozczarowanie, gdyż drzwi były zamknięte. Poczekaliśmy przez jakiś czas, w międzyczasie dzwoniąc kilka razy z polskiego numeru na podany numer kontaktowy w rezerwacji; nikt nie odbierał. Nieco później jeden z sąsiadów zainteresował się nami, stwierdzając ku naszemu zaskoczeniu, że na pewno w środku ktoś się znajduje. Postanowił nam pomóc i zadzwonił on z własnego numeru ukraińskiego do tego apartamentu. Ku naszemu zaskoczeniu połączenie zostało odebrane. Okazało się, że właścicielka domu celowo nie odbierała połączenia z polskiego numeru tel., aby uniknąć kłopotów, gdyż na naszym miejscu znajdowali się inni goście.

Wiedząc jak wygląda sytuacja, z polskiego numeru zadzwoniliśmy na infolinię z booking.com. Po ok. pół godziny konsultant z booking.com oddzwonił i poinformował, że nie może skontaktować się z właścicielka obiektu, po czym zaproponował nam nocleg w innym miejscu. Zmęczeni tą sytuacją, a jeszcze bardziej zmęczone były małe dzieci, od razu się zgodziliśmy się na zastępczy apartament położony blisko centrum Odessy. Zaproponowany apartament był o ponad 100% droższy od wcześniej rezerwowanego, jednak na miejscu musieliśmy uiścić jedynie częściową opłatę (stanowiącą równowartość wcześniejszej rezerwacji); konsultant z booking.com poinformował nas, że reszta zostanie przez nich uiszczona (kwota ta później miała zostać ściągnięta od nieuczciwej właścicielki zarezerwowanego przez nas apartamentu).

Na nasze szczęście przejęty sąsiad zaproponował nam transport do Odessy (do przejechania było ok. 11 km). Zgodziliśmy się, co więcej, miły starszy Pan nie chciał od nas przyjąć żadnej zapłaty. Skończyło się na serdecznych podziękowaniach.
Góra
 Relacje PM off
witekkowal lubi ten post.
 
 
#4439 PostWysłany: 29 Lis 2019 18:31 

Rejestracja: 26 Lis 2019
Posty: 6
Kilka dni temu znowu męczyłam telefonicznie Booking.com o interwencję w tej sprawie. Tym razem dostałam od Bookinga maila, w którym potwierdzają, że właściciel obiektu dokona zwrotu. Niestety pieniędzy jak nie było tak nie ma, ale mam już jakiś dowód pisany w tej sprawie, a nie tylko ustne zapewnienia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4440 PostWysłany: 29 Lis 2019 21:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1395
Loty: 489
Kilometry: 1 089 184
srebrny
Sam co jakiś czas miewam gości z bookingu i airbnb którzy niedługo przed przyjazdem odwołują swoje rezerwacje i dziwią się, że nie dostaną kasy albo dostaną tylko 50%. Warunków oferty oczywiście nie przeczytali i potem wydzwaniają, że bieda, że raka mają, żebym zwrócił bo jak nie to... hmm, sami nie wiedzą co, ale lepiej, żebym oddał.

Nigdy nie oddałem. Trzeba czytać, co się rezerwuje. Niższa cena = większe ryzyko. Nie przyjedziesz - kasa przepada. Proste.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 4553 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 228  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group