Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4863 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 244  Następna
Autor Wiadomość
#4401 PostWysłany: 17 Paź 2019 09:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1207
Loty: 86
Kilometry: 109 703
złoty
@kate1974 Booking oficjalnie zakończył dwa dni temu program poleceń, jednak jeśli już wykorzystałaś noclegi to w teorii zwrot powinnaś dostać. Chyba, że to był link, który został już wykorzystany ponad 10 razy. Wtedy zgodnie z regulaminem promocji mogą nie zakwalifikować takiej rezerwacji do zwrotu nagrody :(
"Wyślij link maksymalnie 10 osobom i otrzymuj nagrody pieniężne."
https://www.booking.com/content/referral-faq.pl.html
Góra
 Relacje PM off  
 
#4402 PostWysłany: 17 Paź 2019 09:20 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 219
niebieski
Rezerwacja była zdaje się 19 września na termin 21.09-5.10.2019 - pobyt odbyty. Link działał normalnie i wyświetliła mi się informacja o nagrodzie. Wyraźnie piszą o jakieś niezgodności danych. Zobaczymy co odpiszą - o ile w ogóle.

Najbardziej denerwuje mnie fakt, że mogłam skorzystać z jakiegoś linku na 4-5% z goodie czy planete i pewnie bym dostała zwrot, a tutaj nawet nie wiadomo, o co chodzi.

K.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4403 PostWysłany: 17 Paź 2019 11:39 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 6850
Warto robić screena, bywały opisywane wcześniejsze problemy ze zwrotami, ale jeśli nie masz to pozostaje pisać..
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4404 PostWysłany: 17 Paź 2019 12:46 

Rejestracja: 13 Cze 2016
Posty: 132
Drodzy koledzy i koleżanki. We wrześniu zdarzyła mi się taka niezbyt ciekawa przygoda z jedną z rezerwacji z Booking w Pizie i nie mam już absolutnie pojęcia co działać dalej.
Otóż w dzień wyjazdu właściciel obiektu chciał obciążyć moją kartę, ale z niewiadomych przyczyn ta płatność nie przeszła. Ja skorzystałem zatem z opcji zapłaty na Booking inną kartą i wszystko poszło dobrze, miałem potwierdzenie na rezerwacji, że ZAPŁACONO. Po przylocie facet twierdzi uparcie, że nie zapłaciłem na pobyt tylko zmieniłem numer karty i dalej nie mam opłaconej rezerwacji, więc zażądał, żebym mu zapłacił w gotówce na miejscu. Na nic tłumaczenia, że płatność została pobrana przez Booking, pokazywanie potwierdzenia rezerwacji i tej transakcji na Booking. Twierdził, że ta płatność dotyczyła innej rezerwacji. Jako, że była 1 w nocy, a robiło się serio niebezpiecznie to uznałem, że mu zapłacę, a sprawę wyjaśnię bezpośrednio z Bookingiem. Od razu napisałem skargę.
Dwa dni później ten sam gospodarz pisze mi maila, że przeprasza, bo rzeczywiście zapłaciłem poprzez Booking i zwróci mi pieniądze na konto. Chciał IBAN więc mu go podałem. No i od tamtego momentu wydaje mi się, że facet ewidentnie gra na czas i liczy, że tą sprawę odpuszczę. Czekam tydzień, konto dalej puste. Znów piszę do niego ile jeszcze mam czekać to odpisał, że 4-5 dni. Minęły kolejne 2 tygodnie, a dalej zwrotu nie ma. Znów piszę do niego maila dając do zrozumienia, że wszystko się przeciąga w nieskończoność na co on mi odpowiedział, że ma problem z bankiem i nie może zrobić przelewu (fajnie, że na miejscu nie był tak wyrozumiały w moim przypadku), więc w grę wchodzi tylko PayPal. Ja podałem mu adres e-mail (bo to tylko wystarczy do wysłania kasy tym gównianym PayPalem), znów zero reakcji. Booking milczy w sprawie mojej skargi.

Serio nie mam pojęcia co mogę zrobić, żeby ten dziad zaczął współpracować. Dawanie mu do zrozumienia, że jest oszustem i "groźba" opisania całej sytuacji w opinii o jego obiekcie na Bookingu nic nie daje. Wydaje mi się, że zawaliłem sprawę już na miejscu, bo z tego co czytałem najlepiej w takiej sytuacji po prostu znaleźć inny obiekt, a tą transakcję za pobyt w obiekcie, w którym się nie było potraktować chargebackiem. Tyle tylko, że było to robione Revolutem, a nie wiem czy ten ma w ogóle chargeback.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4405 PostWysłany: 17 Paź 2019 12:55 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5706
platynowy
Możesz go pozwać do sądu.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#4406 PostWysłany: 17 Paź 2019 13:01 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2852
srebrny
Pieniądze wrocą. W revolucie chargeback działa. Opinie i tak bym napisał, nawet nie czekając na finał sprawy.
To, że wymagał płatności gotówkowej na miejscu nie jest problemem, skoro jej nie otrzymał w momencie autoryzacji karty, bo screeny można mieć najróżniejsze. Jednak obecne jego postępowanie jest niedopuszczalne i nalezy zareagować. Oczywiście rowniez poinformować booking o całej sytuacji, ze występujesz do banku i będą ich ścigać. To przyspieszy ich reakcję.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4407 PostWysłany: 17 Paź 2019 13:07 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5706
platynowy
Moim zdaniem nie ma żadnych podstaw do chargebacku. Dostał to, za co zapłacił.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#4408 PostWysłany: 17 Paź 2019 13:44 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6259
HON fly4free
@Marek Marszolik Wystarczyło po kontakcie z Booking.com zablokować przesłanie właścicielowi kasy wpłaconej za ich pośrednictwem . Ta kasa nie jest automatycznie przekazywana do obiektu.Rozliczenie z obiektem rezerwacji odbytych we wrześniu odbywa zwykle w październiku. Na pisemną reakcję Bookingu możesz się nie doczekać.Radzę dzwonić do nich do skutku i koniecznie przesłać potwierdzenie pobrania powtórnej zapłaty w obiekcie.Jeśli ten obiekt ma płatności za ich pośrednictwem to mogą w tym przypadku pomóc.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4409 PostWysłany: 17 Paź 2019 14:34 

Rejestracja: 13 Cze 2016
Posty: 132
Dodzwonić się do obsługi klienta na Bookingu jest trudniej niż do Papieża. Wielokrotnie próbowałem bez skutku.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4410 PostWysłany: 25 Lis 2019 13:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 1970
Loty: 171
Kilometry: 283 550
platynowy
Booking uruchmił już black friday do -40% dla geniusy. Sprawdziłem moje +/- 15 rezerwacji na przyszłość, jeden obiekt który mam za 57€, kosztuje 55€ po przecenie ze 100€.
Cała reszta tyle samo albo drożej.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#4411 PostWysłany: 25 Lis 2019 23:35 

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 67
Czy Wam też zniknęła jedna z najbardziej przydatnych funkcji na bookingu - gdzie po najechaniu myszką pokazywało ocenę od 1 do 10 śniadania w hotelu? :(
Góra
 Relacje PM off  
 
#4412 PostWysłany: 25 Lis 2019 23:53 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1864
srebrny
To była taka opcja?!?
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
 
#4413 PostWysłany: 26 Lis 2019 00:43 

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 67
@d-t-x była! Przy śniadaniu było napisane "wonderful", "excellent", "good" i tym podobne, a po najechaniu pojawiała się chmurka z oceną. I w dużej mierze na tej podstawie wybierałem hotele podczas podróży służbowych. Teraz niestety już tego nie ma.
Góra
 Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
d-t-x uważa post za pomocny.
 
 
#4414 PostWysłany: 26 Lis 2019 02:01 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7192
Loty: 138
Kilometry: 246 435
Rzeczywiście usunęli :( Dla mnie również czasami było przydatne - była ocena w skali 1-10 i nawet liczba gości, którzy wystawili ocenę śniadaniom.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4415 PostWysłany: 26 Lis 2019 02:21 

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 67
Dodam jeszcze, że całkiem dużo było sytuacji, gdzie ocena śniadania znacznie (np o 2 punkty) różniła się od ogólnej oceny hotelu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4416 PostWysłany: 26 Lis 2019 12:16 

Rejestracja: 26 Lis 2019
Posty: 6
Mam spory problem. Być może ktoś z Was był w podobnej sytuacji, może ktoś coś doradzi, udzieli jakiejś wskazówki czy coś z tym fantem mogę zrobić. Wiem, jestem naiwna, ale do rzeczy.
Chciałam zrobić prezent rodzicom na kolejną rocznicę ślubu i zarezerwowałam przez portal na literę Booking.com apartament na 3 dni w Zakopanem. Oferta była ciekawa, świetne opinie, fajna lokalizacja, cena też dość atrakcyjna. Była to oferta bezzwrotna, ale byłam pewna , że rodzice będą mogli w tych dniach się wybrać, Wyjazd miał się odbyć na początku grudnia. Niestety po jakimś czasie okazało się, że ich wyjazd jest niemożliwy. Ja również nie mogę z tego pobytu skorzystać. Nie odwołując jeszcze rezerwacji na portalu zadzwoniłam do konsultanta portalu. Ten z kolei zadzwonił do właściciela obiektu i zapytał czy zwróci pieniądze kiedy ja odwołam rezerwację. Wiadomo, była to oferta bezzwrotna, więc to była tylko jego dobra wola. Ale zgodził się bez problemu, pod warunkiem , że pokój w tym terminie się sprzeda. Ze względu na to, że było sporo czasu do pobytu zdecydowałam się na takie rozwiązanie sprawy. No i niestety ciągnie się to już drugi miesiąc.

Pokój rodziców ponownie znalazł się w ofercie booking i sprzedał się po dwóch dniach na portalu, tzn w pewnym momencie nie był już dostępny w tych dniach, co jak domniemam było równoważne z rezerwacją przez inną osobę. Jednak pieniędzy jak nie było tak nie ma. Prosiłam kilkukrotnie konsultantów z portalu o interwencję telefoniczną. Po ich telefonach uzyskałam tylko informację, że właściciel dalej podtrzymuje swoją decyzję, że jak się sprzeda pokój to odda pieniądze. Niestety właściciel twierdzi, że apartament się dalej nie sprzedał. Konsultant portalu Booking na moją prośbę próbował to sprawdzić i nie jest w stanie stwierdzić, czy była to sprzedaż czy po prostu wycofanie oferty przez właściciela.

Sama dzwoniłam do niego już dwukrotnie. Upierał się, że nikt nie wykupił apartamentu. Na moje pytanie w jaki sposób potencjalny nabywca ma dokonać rezerwacji, skoro oferta została wycofana odpowiedział wymijająco, że coś tam jest ,,namieszane". Dodam, że nie ma tego obiektu nigdzie indziej zaoferowanego, nie ma żadnej innej strony rezerwacyjnej itp, tylko Booking.com. Poszukałam więc osobę w swoim otoczeniu, która zechce wykupić pokój w tym terminie. I takie rozwiązanie mu zaproponowałam podczas ostatniej rozmowy, ale stwierdził, że na razie nie jest to konieczne i urwał temat twierdząc , że w dniu następnym zwróci mi pieniądze. Niestety do dnia dzisiejszego, mimo moich przypomnień nie oddał pieniążków.

Czuję się oszukana, ponieważ nie odwoływałabym rezerwacji gdyby właściciel nie zgodził się na zwrot podczas pierwszej rozmowy z konsultantem.Szukałabym od razu kogoś w zamian, bez odwoływania rezerwacji.

A tak właściciel prawdopodobnie wciska kit, że pokój się nie sprzedał, w Booking.com nie są w stanie tego zweryfikować (aż dziwne!).
Nie bardzo wiem co mogę z tym jeszcze zrobić i czy jedyne wyjście to pogodzenie się z tym, że straciłam pieniądze i to niemałe w tak głupi sposób.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4417 PostWysłany: 26 Lis 2019 12:39 

Rejestracja: 25 Sie 2019
Posty: 99
Loty: 49
Kilometry: 85 041
niebieski
No niewiele możesz zrobić. Jedyne co to męczyć Booking aby sprawdzili czemu ta akurat oferta jest niedostępna.
Jeśli to błąd Booking - niech poprawiają to "namieszanie", a jeśli gość robi wałek to nic nie poradzisz.
W końcu to jego dobra lub zła wola.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4418 PostWysłany: 26 Lis 2019 12:48 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1864
srebrny
Nic z tym nie zrobisz. Pogódź się ze stratą i wyciągnij z tego wnioski na przyszłość.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4419 PostWysłany: 26 Lis 2019 12:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 2950
złoty
Myślę, że warto podać tutaj nazwę tego obiektu. Ja z chęcią wpiszę takiego śliskiego właściciela na czarną listę, a pewnie jest sporo takich osób jak ja. Niestety w tym rejonie jest pełno cwaniaków łasych na dutki. Pieniądze są raczej nie do odzyskania ale chociaż będzie drobna satysfakcja, że "dobra opinia" poszła w świat.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4420 PostWysłany: 26 Lis 2019 13:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 1364
Loty: 66
Kilometry: 132 538
Ostrzeżenia: 1
złoty
No cóż, gęby do segregatora się nie włoży.
_________________
Coito ergo sum
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4863 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 244  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group