Autor: | greysi [ 07 Kwi 2019 21:47 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Ja byłam wyjątkowo "grzeczna" i grzecznie prosiłam o relokację w podobnym standardzie i argumenty, że rozumiem, ale zapłacone (110 euro za 2 noce dla 2 osób -to chyba nie tak mało), że oferta bezzwrotna, że z programu poleceń, że to nie z mojej winy i że bez mojej zgody odwołali sami i że liczę na dalszą współpracę -nic nie dały I jednak czasami zdarza się im "wielkoduszność", szkoda, że nie w moim przypadku -tak jak napisał@Hose w poście #3974 [quote="Hose"]Przedwczoraj miałem podobną sytuację. - dostałem maila z Bookingu, że obiekt nie może zrealizować rezerwacji (chyba całkiem wyleciał z oferty, albo go za coś zablokowali) - w mailu była propozycja innego obiektu, ale z racji lokalizacji mi nie podszedł - zarezerwowałem inny nocleg (około 20% droższy) - zadzwoniłem na infolinie i podałem numer nowej rezerwacji - po wymeldowaniu trzeba się zgłosić po zwrot różnicy pomiędzy noclegami + ew. inne koszty jakie mogłyby wyniknąć w związku ze zmianą |
Autor: | miriam [ 07 Kwi 2019 23:25 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@gorny77 Wbrew pozorom ani to absurdalne ,ani się nie wyklucza.Jeśli z jakiegoś powodu zwraca się do nich o odwołanie jakiejś rezerwacji obiekt ,który jest u nich stale dostępny to chętnie szukają dla "poszkodowanego" klienta alternatywy nawet droższej , bo różnicę w cenie pokryje obiekt,który odwołuje potwierdzoną rezerwację. Zazwyczaj wtedy rezerwacja jest anulowana dopiero jak znajdą oni, lub sam klient zastępcze zakwaterowanie. W sytuacji gdy obiekt z nimi lub oni z obiektem zrywają umowę/współpracę , to już nie bardzo jak mogą sobie potrącić dodatkowe koszty wynikające z relokacji klientów,których rezerwacje nie dojdą do skutku.Wtedy stosują często inną taktykę,anulują rezerwacje bez uprzedzenia i potem rzadko przystają na pokrycie dodatkowych kosztów oburzonym i piszącym reklamacje klientom.Nie mówię,że nigdy ale przy już odwołanej rezerwacji bardzo trudno uzyskać coś z ich strony. |
Autor: | rob_sad [ 09 Kwi 2019 11:15 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Po jakim czasie dostajecie na kartę nagrody za polecania? Mam informacje od booking, że kasa poszła 6-7 kwietnia, a na karcie nic nie ma (mBank M&M premium). To normalne? |
Autor: | danziger [ 09 Kwi 2019 11:24 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Raczej normalne. U mnie zwykle 4-7 dni od komunikatu o wypłacie do otrzymania kasy. Jak nie będziesz miał kasy po 10 dniach, to interweniuj w Booking. |
Autor: | Kat B-j [ 12 Kwi 2019 00:51 ] |
Temat postu: | Booking - pobranie opłaty |
Mam problem z Bookingiem. Otóż zmieniłam termin rezerwacji pokoju w Krakowie, który rezerwowałam miesiąc temu i wówczas od razu całość pieniędzy za pobyt została najpierw zablokowana, a później pobrana z karty (nie była to oferta bezzwrotna). Miałam być 2 dni, a będę 1, w związku z czym napisałam do hotelu o zwrot części pieniędzy, na co odpisali mi, że pieniądze nie zostały jeszcze pobrane. Jednak na stronie banku mam potwierdzenie sprzed miesiąca, że Booking ściągnął mi je z karty. Wie ktoś o co chodzi? Mam nadzieję, że odzyskam pieniądze? |
Autor: | boots [ 12 Kwi 2019 01:14 ] |
Temat postu: | Re: Booking - pobranie opłaty |
A dlaczego mieliby Ci zwrócić? |
Autor: | billy [ 12 Kwi 2019 01:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking - pobranie opłaty |
Tak wiemy o co chodzi. Tak jak i ty. Skoro w banku widzisz, ze pieniądze ściągnął Booking to oznacza, ze ściągnął je Booking. Hotel może o tym nie wiedzieć i pieniędzy mógł dotąd od Bookingu nie dostać. Zajrzyj łaskawie do swojej rezerwacji (bo my jej nie widzimy) i tam wszystko będziesz miała napisane. Skoro oferta nie była bezzwrotna czyli zwrotna. Czy w całości i do kiedy możesz anulować rezerwację dowiesz się z niej właśnie. Jeśli mieścisz się w warunkach odwołania rezerwacji to pieniądze dostaniesz z powrotem (choć trochę to zajmie). W przypadku wątpliwości kontaktuj się z Bookingiem. |
Autor: | miriam [ 12 Kwi 2019 07:47 ] |
Temat postu: | Re: Booking - pobranie opłaty |
Kat B-j napisał(a): Jednak na stronie banku mam potwierdzenie sprzed miesiąca, że Booking ściągnął mi je z karty. Wie ktoś o co chodzi? Mam nadzieję, że odzyskam pieniądze? Odzyskasz.Jeśli skrócenie pobytu było możliwe, to po zmianie masz nową kwotę na rezerwacji.Napisz lub zadzwoń do Booking o zwrot różnicy.Obiekt pieniądze od booking dostanie dopiero po twoim pobycie,czasem nawet z miesięcznym poślizgiem. |
Autor: | Karenz [ 15 Kwi 2019 01:22 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Trafiła się okazja hotelu w bardzo atrakcyjnej cenie w czasie mojego pobytu we Włoszech 25 euro przy średniej 80-100 w tym rejonie dlatego wziąłem 2 dni i mam pytanie co do płatności. Oczywiście musiałem wybrać ofertę bezzwrotną z rezerwacją kartą , użyłem do tego e karty z mBanku dodatkowo jest to moje x konto które posiadam tyle w celu tańszego ubezpieczenia OC więc nigdy nie było na nim więcej niż 150 zł. Przy rezerwacji wzięli tylko numer karty i termin ważności. "numer cvv nie jest wymagany" dodatkowo przy płatnościach dostaje sms od banku z kodem autoryzacyjnym a na samej karcie jest 20 zł. Czy hotel bez kodu cvv może w ogóle próbować pobrać pieniądze ? jaki jest bezpieczny termin że nie odrzuca mi rezerwacji ? Korzystałem z bookingu kiedy jeszcze nie był tak popularny i praktycznie zawsze były problemy , najczęściej łózka nie takie jak zamówiłem albo pokój całkowicie inny niż oferowany lub obsługa która nie mówi po angielsku. Dlatego trochę się zraziłem i przesiadłem na accord z czego jestem jak najbardziej zadowolony szkoda tylko że nigdzie nie byłem w zeszłym roku i straciłem status gold. Może od tego czasu coś się zmieniło. Na razie trzymam rezerwacje w ibisie w tym samym terminie bo są płatne na miejscu ale obawiam się tylko scenariusza że we Włoszech w których będę parę dni wcześniej zostanę z ręką "w nocniku" na te 2 dni bo się połasiłem na promocje. |
Autor: | billy [ 15 Kwi 2019 04:45 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Kartę płatniczą można obciążyć bez podawania cvv. Jak im obciążenie sie nie uda (brak środków n.p.) wyślą Ci wiadomość o tym z prośbą o podanie innej działającej karty w ciągu 24h. Jaki problem wpłacić/przelać na konto równowartość 50 euro skoro obawiasz się anulacji? Musisz z tym czekać na ostatnią chwilę? Wspieramy Cię w Twych obawach ale gwarancji, że nie anulują nikt ci na piśmie nie da. Mogą to zrobić w dowolnej chwili nawet jak będziesz pod hotelem np. powołując się na błąd cenowy jesli różnica w cenie rzeczywiście była tak znacząca ("NIe mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?"). Zawsze możesz zwrócić się w takim wypadku o pomoc do Bookingu. Czy pomogą czy oleją też nikt Ci gwarancji nie da. |
Autor: | neverstopexploring [ 15 Kwi 2019 12:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Płatność kk 90 euro: 409zł zeszło , robiłem zwrot i pryszło 360, tak tracę na przewalutowaniu czy to jakiś błąd bookingu? |
Autor: | kow [ 15 Kwi 2019 12:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Na 99% tracisz na przewalutowaniu jeśli karta w PLN. |
Autor: | neverstopexploring [ 15 Kwi 2019 12:48 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
ale aż 50 groszy na euro? Rozumiem, że przy takim revolucie problem zniknie? |
Autor: | elwirka [ 15 Kwi 2019 12:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Przy takim Revolucie, to jeszcze możesz zarobić;-) |
Autor: | seal [ 15 Kwi 2019 12:58 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@neverstopexploring: niestety tak bo bank Ci najpierw sprzedał EUR (drogo) potem od Ciebie je kupił (tanio). Ale niektóre banki przy reklamacji zwracają różnice anulowanej transakcji. Spróbuj. |
Autor: | elwirka [ 15 Kwi 2019 13:04 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Tylko że to nie jest anulowana transakcja, tylko zwykła rezygnacja z zakwaterowania w hotelu. Dlaczego bank miałby zwracać różnicę? |
Autor: | ibartek [ 15 Kwi 2019 13:29 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
zalezy co bedzie na wyciagu, jak napisza 'zwrot zakupu' albo 'anulacja', to szanse na reklamacje jak najbardziej sa. |
Autor: | maczala1 [ 15 Kwi 2019 13:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
neverstopexploring napisał(a): ale aż 50 groszy na euro? Rozumiem, że przy takim revolucie problem zniknie? Średnia strata przy przewalutowaniu w bankach to ok.6%. Ponieważ dotyczy to obu transakcji, w sumie wychodzi 12%, czyli idealnie 50 groszy na 1 euro. |
Autor: | jekyll [ 17 Kwi 2019 22:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
I mnie dopadło Zarezerwowałam nocleg w grudniu, w Budapeszcie. Trzy tygodnie temu obiekt poprosił o anulację, ze względu na overbooking. Nic nie anulowałam. Wysłałam maila do booking i nikt się nie odezwał Podobno próbowali się ze mną skontaktować telefonicznie. Dzisiaj przyszedł mail, że jeśli obiekt nie zaproponuje mi nic w ciągu 24h to oni to zrobią. Sęk w tym, że w tym czasie jest F1 i teraz ceny hoteli są 2 razy droższe. Rozumiem, że 20% ceny więcej wezmą na klatę, ale 100%? Ktoś przechodził z nimi taką batalię? |
Autor: | miriam [ 17 Kwi 2019 22:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Wszystko sobie ściągną z obiektu,który zawalił tak,że się nie martw i już sama szukaj na wypadek gdy hotel nic nie zaproponuje (co najbardziej prawdopodobne).100 a nawet ciut więcej % wchodzi w grę.Musi być zbliżony standard i w miarę możliwości lokalizacja. |
Strona 201 z 297 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |