Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 201 z 297

Autor:  greysi [ 07 Kwi 2019 21:47 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Ja byłam wyjątkowo "grzeczna" i grzecznie prosiłam o relokację w podobnym standardzie i argumenty, że rozumiem, ale zapłacone (110 euro za 2 noce dla 2 osób -to chyba nie tak mało), że oferta bezzwrotna, że z programu poleceń, że to nie z mojej winy i że bez mojej zgody odwołali sami i że liczę na dalszą współpracę -nic nie dały :(

I jednak czasami zdarza się im "wielkoduszność", szkoda, że nie w moim przypadku :( -tak jak napisał@Hose w poście #3974
[quote="Hose"]Przedwczoraj miałem podobną sytuację.
- dostałem maila z Bookingu, że obiekt nie może zrealizować rezerwacji (chyba całkiem wyleciał z oferty, albo go za coś zablokowali)
- w mailu była propozycja innego obiektu, ale z racji lokalizacji mi nie podszedł
- zarezerwowałem inny nocleg (około 20% droższy)
- zadzwoniłem na infolinie i podałem numer nowej rezerwacji
- po wymeldowaniu trzeba się zgłosić po zwrot różnicy pomiędzy noclegami + ew. inne koszty jakie mogłyby wyniknąć w związku ze zmianą

Autor:  miriam [ 07 Kwi 2019 23:25 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@gorny77 Wbrew pozorom ani to absurdalne ,ani się nie wyklucza.Jeśli z jakiegoś powodu zwraca się do nich o odwołanie jakiejś rezerwacji obiekt ,który jest u nich stale dostępny to chętnie szukają dla "poszkodowanego" klienta alternatywy nawet droższej , bo różnicę w cenie pokryje obiekt,który odwołuje potwierdzoną rezerwację. Zazwyczaj wtedy rezerwacja jest anulowana dopiero jak znajdą oni, lub sam klient zastępcze zakwaterowanie. W sytuacji gdy obiekt z nimi lub oni z obiektem zrywają umowę/współpracę , to już nie bardzo jak mogą sobie potrącić dodatkowe koszty wynikające z relokacji klientów,których rezerwacje nie dojdą do skutku.Wtedy stosują często inną taktykę,anulują rezerwacje bez uprzedzenia i potem rzadko przystają na pokrycie dodatkowych kosztów oburzonym i piszącym reklamacje klientom.Nie mówię,że nigdy ale przy już odwołanej rezerwacji bardzo trudno uzyskać coś z ich strony.

Autor:  rob_sad [ 09 Kwi 2019 11:15 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Po jakim czasie dostajecie na kartę nagrody za polecania?
Mam informacje od booking, że kasa poszła 6-7 kwietnia, a na karcie nic nie ma (mBank M&M premium).
To normalne?

Autor:  danziger [ 09 Kwi 2019 11:24 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Raczej normalne. U mnie zwykle 4-7 dni od komunikatu o wypłacie do otrzymania kasy. Jak nie będziesz miał kasy po 10 dniach, to interweniuj w Booking.

Autor:  Kat B-j [ 12 Kwi 2019 00:51 ]
Temat postu:  Booking - pobranie opłaty

Mam problem z Bookingiem. Otóż zmieniłam termin rezerwacji pokoju w Krakowie, który rezerwowałam miesiąc temu i wówczas od razu całość pieniędzy za pobyt została najpierw zablokowana, a później pobrana z karty (nie była to oferta bezzwrotna). Miałam być 2 dni, a będę 1, w związku z czym napisałam do hotelu o zwrot części pieniędzy, na co odpisali mi, że pieniądze nie zostały jeszcze pobrane. Jednak na stronie banku mam potwierdzenie sprzed miesiąca, że Booking ściągnął mi je z karty. Wie ktoś o co chodzi? Mam nadzieję, że odzyskam pieniądze?

Autor:  boots [ 12 Kwi 2019 01:14 ]
Temat postu:  Re: Booking - pobranie opłaty

A dlaczego mieliby Ci zwrócić?

Autor:  billy [ 12 Kwi 2019 01:31 ]
Temat postu:  Re: Booking - pobranie opłaty

Tak wiemy o co chodzi. Tak jak i ty. Skoro w banku widzisz, ze pieniądze ściągnął Booking to oznacza, ze ściągnął je Booking. Hotel może o tym nie wiedzieć i pieniędzy mógł dotąd od Bookingu nie dostać. Zajrzyj łaskawie do swojej rezerwacji (bo my jej nie widzimy) i tam wszystko będziesz miała napisane. Skoro oferta nie była bezzwrotna czyli zwrotna. Czy w całości i do kiedy możesz anulować rezerwację dowiesz się z niej właśnie. Jeśli mieścisz się w warunkach odwołania rezerwacji to pieniądze dostaniesz z powrotem (choć trochę to zajmie). W przypadku wątpliwości kontaktuj się z Bookingiem.

Autor:  miriam [ 12 Kwi 2019 07:47 ]
Temat postu:  Re: Booking - pobranie opłaty

Kat B-j napisał(a):
Jednak na stronie banku mam potwierdzenie sprzed miesiąca, że Booking ściągnął mi je z karty. Wie ktoś o co chodzi? Mam nadzieję, że odzyskam pieniądze?

Odzyskasz.Jeśli skrócenie pobytu było możliwe, to po zmianie masz nową kwotę na rezerwacji.Napisz lub zadzwoń do Booking o zwrot różnicy.Obiekt pieniądze od booking dostanie dopiero po twoim pobycie,czasem nawet z miesięcznym poślizgiem.

Autor:  Karenz [ 15 Kwi 2019 01:22 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Trafiła się okazja hotelu w bardzo atrakcyjnej cenie w czasie mojego pobytu we Włoszech 25 euro przy średniej 80-100 w tym rejonie dlatego wziąłem 2 dni i mam pytanie co do płatności.
Oczywiście musiałem wybrać ofertę bezzwrotną z rezerwacją kartą , użyłem do tego e karty z mBanku dodatkowo jest to moje x konto które posiadam tyle w celu tańszego ubezpieczenia OC więc nigdy nie było na nim więcej niż 150 zł. Przy rezerwacji wzięli tylko numer karty i termin ważności. "numer cvv nie jest wymagany" dodatkowo przy płatnościach dostaje sms od banku z kodem autoryzacyjnym a na samej karcie jest 20 zł. Czy hotel bez kodu cvv może w ogóle próbować pobrać pieniądze ? jaki jest bezpieczny termin że nie odrzuca mi rezerwacji ?
Korzystałem z bookingu kiedy jeszcze nie był tak popularny i praktycznie zawsze były problemy , najczęściej łózka nie takie jak zamówiłem albo pokój całkowicie inny niż oferowany lub obsługa która nie mówi po angielsku. Dlatego trochę się zraziłem i przesiadłem na accord z czego jestem jak najbardziej zadowolony szkoda tylko że nigdzie nie byłem w zeszłym roku i straciłem status gold.
Może od tego czasu coś się zmieniło.
Na razie trzymam rezerwacje w ibisie w tym samym terminie bo są płatne na miejscu ale obawiam się tylko scenariusza że we Włoszech w których będę parę dni wcześniej zostanę z ręką "w nocniku" na te 2 dni bo się połasiłem na promocje.

Autor:  billy [ 15 Kwi 2019 04:45 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Kartę płatniczą można obciążyć bez podawania cvv.
Jak im obciążenie sie nie uda (brak środków n.p.) wyślą Ci wiadomość o tym z prośbą o podanie innej działającej karty w ciągu 24h.
Jaki problem wpłacić/przelać na konto równowartość 50 euro skoro obawiasz się anulacji? Musisz z tym czekać na ostatnią chwilę?
Wspieramy Cię w Twych obawach ale gwarancji, że nie anulują nikt ci na piśmie nie da. Mogą to zrobić w dowolnej chwili nawet jak będziesz pod hotelem np. powołując się na błąd cenowy jesli różnica w cenie rzeczywiście była tak znacząca ("NIe mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?"). Zawsze możesz zwrócić się w takim wypadku o pomoc do Bookingu. Czy pomogą czy oleją też nikt Ci gwarancji nie da.

Autor:  neverstopexploring [ 15 Kwi 2019 12:36 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Płatność kk 90 euro: 409zł zeszło , robiłem zwrot i pryszło 360, tak tracę na przewalutowaniu czy to jakiś błąd bookingu?

Autor:  kow [ 15 Kwi 2019 12:43 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Na 99% tracisz na przewalutowaniu jeśli karta w PLN.

Autor:  neverstopexploring [ 15 Kwi 2019 12:48 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

ale aż 50 groszy na euro? Rozumiem, że przy takim revolucie problem zniknie?

Autor:  elwirka [ 15 Kwi 2019 12:53 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Przy takim Revolucie, to jeszcze możesz zarobić;-)

Autor:  seal [ 15 Kwi 2019 12:58 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@neverstopexploring: niestety tak bo bank Ci najpierw sprzedał EUR (drogo) potem od Ciebie je kupił (tanio). Ale niektóre banki przy reklamacji zwracają różnice anulowanej transakcji. Spróbuj.

Autor:  elwirka [ 15 Kwi 2019 13:04 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Tylko że to nie jest anulowana transakcja, tylko zwykła rezygnacja z zakwaterowania w hotelu. Dlaczego bank miałby zwracać różnicę?

Autor:  ibartek [ 15 Kwi 2019 13:29 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

zalezy co bedzie na wyciagu, jak napisza 'zwrot zakupu' albo 'anulacja', to szanse na reklamacje jak najbardziej sa.

Autor:  maczala1 [ 15 Kwi 2019 13:41 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

neverstopexploring napisał(a):
ale aż 50 groszy na euro? Rozumiem, że przy takim revolucie problem zniknie?

Średnia strata przy przewalutowaniu w bankach to ok.6%. Ponieważ dotyczy to obu transakcji, w sumie wychodzi 12%, czyli idealnie 50 groszy na 1 euro.

Autor:  jekyll [ 17 Kwi 2019 22:17 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

I mnie dopadło :cry: Zarezerwowałam nocleg w grudniu, w Budapeszcie. Trzy tygodnie temu obiekt poprosił o anulację, ze względu na overbooking. Nic nie anulowałam. Wysłałam maila do booking i nikt się nie odezwał Podobno próbowali się ze mną skontaktować telefonicznie. Dzisiaj przyszedł mail, że jeśli obiekt nie zaproponuje mi nic w ciągu 24h to oni to zrobią. Sęk w tym, że w tym czasie jest F1 i teraz ceny hoteli są 2 razy droższe. Rozumiem, że 20% ceny więcej wezmą na klatę, ale 100%? Ktoś przechodził z nimi taką batalię?

Autor:  miriam [ 17 Kwi 2019 22:31 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Wszystko sobie ściągną z obiektu,który zawalił tak,że się nie martw i już sama szukaj na wypadek gdy hotel nic nie zaproponuje (co najbardziej prawdopodobne).100 a nawet ciut więcej % wchodzi w grę.Musi być zbliżony standard i w miarę możliwości lokalizacja.

Strona 201 z 297 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/