Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4344 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 218  Następna
Autor Wiadomość
#4001 PostWysłany: 07 Kwi 2019 21:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13021
HON fly4free
miriam napisał(a):
.....
W przypadku jak współpraca z obiektem zostaje zerwana nie są już tak szczodrzy,gdyż musieliby dołożyć z własnych środków.W przypadku jeśli dany obiekt nadal mają w ofercie ,wszystkim co dołożą klientowi do relokacji, obciążą pierwotny obiekt

Przecież to jest absurdalne co piszesz, do tego wzajemnie się wyklucza.... :)

Jedyne znane mi czy opisywane tu anulacje bez propozycji z ich strony to spore cenowo bardzo popularne błędy
Wszystko też zależy od formy kontraktu z nimi oraz przedstawionych argumentów
Góra
 Relacje PM off  
 
#4002 PostWysłany: 07 Kwi 2019 21:47 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 45
Ja byłam wyjątkowo "grzeczna" i grzecznie prosiłam o relokację w podobnym standardzie i argumenty, że rozumiem, ale zapłacone (110 euro za 2 noce dla 2 osób -to chyba nie tak mało), że oferta bezzwrotna, że z programu poleceń, że to nie z mojej winy i że bez mojej zgody odwołali sami i że liczę na dalszą współpracę -nic nie dały :(

I jednak czasami zdarza się im "wielkoduszność", szkoda, że nie w moim przypadku :( -tak jak napisał@Hose w poście #3974
[quote="Hose"]Przedwczoraj miałem podobną sytuację.
- dostałem maila z Bookingu, że obiekt nie może zrealizować rezerwacji (chyba całkiem wyleciał z oferty, albo go za coś zablokowali)
- w mailu była propozycja innego obiektu, ale z racji lokalizacji mi nie podszedł
- zarezerwowałem inny nocleg (około 20% droższy)
- zadzwoniłem na infolinie i podałem numer nowej rezerwacji
- po wymeldowaniu trzeba się zgłosić po zwrot różnicy pomiędzy noclegami + ew. inne koszty jakie mogłyby wyniknąć w związku ze zmianą
Góra
 Relacje PM off  
 
#4003 PostWysłany: 07 Kwi 2019 23:25 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5351
HON fly4free
@gorny77 Wbrew pozorom ani to absurdalne ,ani się nie wyklucza.Jeśli z jakiegoś powodu zwraca się do nich o odwołanie jakiejś rezerwacji obiekt ,który jest u nich stale dostępny to chętnie szukają dla "poszkodowanego" klienta alternatywy nawet droższej , bo różnicę w cenie pokryje obiekt,który odwołuje potwierdzoną rezerwację. Zazwyczaj wtedy rezerwacja jest anulowana dopiero jak znajdą oni, lub sam klient zastępcze zakwaterowanie. W sytuacji gdy obiekt z nimi lub oni z obiektem zrywają umowę/współpracę , to już nie bardzo jak mogą sobie potrącić dodatkowe koszty wynikające z relokacji klientów,których rezerwacje nie dojdą do skutku.Wtedy stosują często inną taktykę,anulują rezerwacje bez uprzedzenia i potem rzadko przystają na pokrycie dodatkowych kosztów oburzonym i piszącym reklamacje klientom.Nie mówię,że nigdy ale przy już odwołanej rezerwacji bardzo trudno uzyskać coś z ich strony.
Góra
 Relacje PM off
e-prezes lubi ten post.
 
 
#4004 PostWysłany: 09 Kwi 2019 11:15 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 473
Loty: 198
Kilometry: 455 156
niebieski
Po jakim czasie dostajecie na kartę nagrody za polecania?
Mam informacje od booking, że kasa poszła 6-7 kwietnia, a na karcie nic nie ma (mBank M&M premium).
To normalne?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4005 PostWysłany: 09 Kwi 2019 11:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1046
srebrny
Raczej normalne. U mnie zwykle 4-7 dni od komunikatu o wypłacie do otrzymania kasy. Jak nie będziesz miał kasy po 10 dniach, to interweniuj w Booking.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4006 PostWysłany: 12 Kwi 2019 00:51 

Rejestracja: 12 Kwi 2019
Posty: 1
Mam problem z Bookingiem. Otóż zmieniłam termin rezerwacji pokoju w Krakowie, który rezerwowałam miesiąc temu i wówczas od razu całość pieniędzy za pobyt została najpierw zablokowana, a później pobrana z karty (nie była to oferta bezzwrotna). Miałam być 2 dni, a będę 1, w związku z czym napisałam do hotelu o zwrot części pieniędzy, na co odpisali mi, że pieniądze nie zostały jeszcze pobrane. Jednak na stronie banku mam potwierdzenie sprzed miesiąca, że Booking ściągnął mi je z karty. Wie ktoś o co chodzi? Mam nadzieję, że odzyskam pieniądze?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4007 PostWysłany: 12 Kwi 2019 01:14 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4818
platynowy
A dlaczego mieliby Ci zwrócić?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#4008 PostWysłany: 12 Kwi 2019 01:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2016
Posty: 641
srebrny
Tak wiemy o co chodzi. Tak jak i ty. Skoro w banku widzisz, ze pieniądze ściągnął Booking to oznacza, ze ściągnął je Booking. Hotel może o tym nie wiedzieć i pieniędzy mógł dotąd od Bookingu nie dostać. Zajrzyj łaskawie do swojej rezerwacji (bo my jej nie widzimy) i tam wszystko będziesz miała napisane. Skoro oferta nie była bezzwrotna czyli zwrotna. Czy w całości i do kiedy możesz anulować rezerwację dowiesz się z niej właśnie. Jeśli mieścisz się w warunkach odwołania rezerwacji to pieniądze dostaniesz z powrotem (choć trochę to zajmie). W przypadku wątpliwości kontaktuj się z Bookingiem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4009 PostWysłany: 12 Kwi 2019 07:47 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5351
HON fly4free
Kat B-j napisał(a):
Jednak na stronie banku mam potwierdzenie sprzed miesiąca, że Booking ściągnął mi je z karty. Wie ktoś o co chodzi? Mam nadzieję, że odzyskam pieniądze?

Odzyskasz.Jeśli skrócenie pobytu było możliwe, to po zmianie masz nową kwotę na rezerwacji.Napisz lub zadzwoń do Booking o zwrot różnicy.Obiekt pieniądze od booking dostanie dopiero po twoim pobycie,czasem nawet z miesięcznym poślizgiem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4010 PostWysłany: 15 Kwi 2019 01:22 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 31
Trafiła się okazja hotelu w bardzo atrakcyjnej cenie w czasie mojego pobytu we Włoszech 25 euro przy średniej 80-100 w tym rejonie dlatego wziąłem 2 dni i mam pytanie co do płatności.
Oczywiście musiałem wybrać ofertę bezzwrotną z rezerwacją kartą , użyłem do tego e karty z mBanku dodatkowo jest to moje x konto które posiadam tyle w celu tańszego ubezpieczenia OC więc nigdy nie było na nim więcej niż 150 zł. Przy rezerwacji wzięli tylko numer karty i termin ważności. "numer cvv nie jest wymagany" dodatkowo przy płatnościach dostaje sms od banku z kodem autoryzacyjnym a na samej karcie jest 20 zł. Czy hotel bez kodu cvv może w ogóle próbować pobrać pieniądze ? jaki jest bezpieczny termin że nie odrzuca mi rezerwacji ?
Korzystałem z bookingu kiedy jeszcze nie był tak popularny i praktycznie zawsze były problemy , najczęściej łózka nie takie jak zamówiłem albo pokój całkowicie inny niż oferowany lub obsługa która nie mówi po angielsku. Dlatego trochę się zraziłem i przesiadłem na accord z czego jestem jak najbardziej zadowolony szkoda tylko że nigdzie nie byłem w zeszłym roku i straciłem status gold.
Może od tego czasu coś się zmieniło.
Na razie trzymam rezerwacje w ibisie w tym samym terminie bo są płatne na miejscu ale obawiam się tylko scenariusza że we Włoszech w których będę parę dni wcześniej zostanę z ręką "w nocniku" na te 2 dni bo się połasiłem na promocje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4011 PostWysłany: 15 Kwi 2019 04:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2016
Posty: 641
srebrny
Kartę płatniczą można obciążyć bez podawania cvv.
Jak im obciążenie sie nie uda (brak środków n.p.) wyślą Ci wiadomość o tym z prośbą o podanie innej działającej karty w ciągu 24h.
Jaki problem wpłacić/przelać na konto równowartość 50 euro skoro obawiasz się anulacji? Musisz z tym czekać na ostatnią chwilę?
Wspieramy Cię w Twych obawach ale gwarancji, że nie anulują nikt ci na piśmie nie da. Mogą to zrobić w dowolnej chwili nawet jak będziesz pod hotelem np. powołując się na błąd cenowy jesli różnica w cenie rzeczywiście była tak znacząca ("NIe mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?"). Zawsze możesz zwrócić się w takim wypadku o pomoc do Bookingu. Czy pomogą czy oleją też nikt Ci gwarancji nie da.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4012 PostWysłany: 15 Kwi 2019 12:36 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 455
niebieski
Płatność kk 90 euro: 409zł zeszło , robiłem zwrot i pryszło 360, tak tracę na przewalutowaniu czy to jakiś błąd bookingu?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4013 PostWysłany: 15 Kwi 2019 12:43 

Rejestracja: 17 Gru 2012
Posty: 448
Loty: 87
Kilometry: 116 794
niebieski
Na 99% tracisz na przewalutowaniu jeśli karta w PLN.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
neverstopexploring uważa post za pomocny.
 
 
#4014 PostWysłany: 15 Kwi 2019 12:48 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 455
niebieski
ale aż 50 groszy na euro? Rozumiem, że przy takim revolucie problem zniknie?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4015 PostWysłany: 15 Kwi 2019 12:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1275
Loty: 189
Kilometry: 399 636
złoty
Przy takim Revolucie, to jeszcze możesz zarobić;-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4016 PostWysłany: 15 Kwi 2019 12:58 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1390
Loty: 97
Kilometry: 200 804
platynowy
@neverstopexploring: niestety tak bo bank Ci najpierw sprzedał EUR (drogo) potem od Ciebie je kupił (tanio). Ale niektóre banki przy reklamacji zwracają różnice anulowanej transakcji. Spróbuj.
Góra
 Relacje PM off
neverstopexploring lubi ten post.
neverstopexploring uważa post za pomocny.
 
 
#4017 PostWysłany: 15 Kwi 2019 13:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1275
Loty: 189
Kilometry: 399 636
złoty
Tylko że to nie jest anulowana transakcja, tylko zwykła rezygnacja z zakwaterowania w hotelu. Dlaczego bank miałby zwracać różnicę?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4018 PostWysłany: 15 Kwi 2019 13:29 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 2389
platynowy
zalezy co bedzie na wyciagu, jak napisza 'zwrot zakupu' albo 'anulacja', to szanse na reklamacje jak najbardziej sa.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4019 PostWysłany: 15 Kwi 2019 13:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 2600
srebrny
neverstopexploring napisał(a):
ale aż 50 groszy na euro? Rozumiem, że przy takim revolucie problem zniknie?

Średnia strata przy przewalutowaniu w bankach to ok.6%. Ponieważ dotyczy to obu transakcji, w sumie wychodzi 12%, czyli idealnie 50 groszy na 1 euro.
Góra
 Relacje PM off
HandSome lubi ten post.
 
 
#4020 PostWysłany: 17 Kwi 2019 22:17 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1429
Loty: 79
Kilometry: 114 133
złoty
I mnie dopadło :cry: Zarezerwowałam nocleg w grudniu, w Budapeszcie. Trzy tygodnie temu obiekt poprosił o anulację, ze względu na overbooking. Nic nie anulowałam. Wysłałam maila do booking i nikt się nie odezwał Podobno próbowali się ze mną skontaktować telefonicznie. Dzisiaj przyszedł mail, że jeśli obiekt nie zaproponuje mi nic w ciągu 24h to oni to zrobią. Sęk w tym, że w tym czasie jest F1 i teraz ceny hoteli są 2 razy droższe. Rozumiem, że 20% ceny więcej wezmą na klatę, ale 100%? Ktoś przechodził z nimi taką batalię?
_________________
www.ineedatrip.pl
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4344 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 218  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group