Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 200 z 297

Autor:  neverstopexploring [ 04 Kwi 2019 23:37 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Ale wszystkie inne dane włącznie z mailem i nr telefonu też jego mam podać?

Autor:  miriam [ 04 Kwi 2019 23:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Możesz,ale nie musisz.Samo potwierdzenie rezerwacji możesz przesłać też ze swojego maila na mail tej osoby.

Autor:  Ves123 [ 05 Kwi 2019 10:04 ]
Temat postu:  Booking-prośba o odwołanie rezerwacji przez Booking

Część. Czy ktoś przerabiał sytuację kiedy Booking prosi o anulowanie rezerwacji (po 3 miesiącach) ponieważ rzekomo była za niską ceną? Podczas rezerwacji było 25 euro i z taką kwotą dostałem potwierdzenie, a teraz twierdzą ,że powinno być 42. Również właściciel kontaktował się ze mną(też po 3 miesiącach) ale on najpierw mówił o jakimś problemie z wodą a w związku z tym niedostępności pokoju, a potem również o niewłaściwej (za niskiej) cenie. Też prosił o anulowanie rezerwacji. Oczywiście nic takiego nie zrobiłem i napisałem reklamację

Autor:  miriam [ 05 Kwi 2019 10:27 ]
Temat postu:  Re: Booking-prośba o odwołanie rezerwacji przez Booking

Na booking wszystko jest możliwe.Takie rzeczy zdarzają się nawet po pół roku.Jak się uprą to będą ci udowadniać błąd ceny, a ponieważ nie ma jasnych uregulowań w tym zakresie trudno polemizować.Jeśli do pobytu masz jeszcze sporo czasu będzie trudniej zachować tą rezerwację lub uzyskać relokację do obiektu w podobnej lokalizacji i standardzie.Jeśli pobyt bliski, jest szansa,że znajdą ci coś zastępczego i zaproponują ew.pokrycie różnicy w cenie po przedłożeniu rachunku.Walczyć warto, jednak należy pamiętać o tym,że dużo zależy od ich widzimisię zwłaszcza w kwestii błędów ceny. ;) Ewidentnie widać ,że coś tu właściciel kręci.

Autor:  Ves123 [ 05 Kwi 2019 11:04 ]
Temat postu:  Re: Booking-prośba o odwołanie rezerwacji przez Booking

Dodam, że rezerwację robiłem w grudniu( z linka promocyjnego) na wrzesień. Czyli czasu mam jeszcze dużo.Dzisiaj przysłali ofertę oczywiście droższą o ponad 60 euro za pobyt. Nie wiem czy była to reakcja na moją reklamację w której żądałem oferty nie droższej niż w rezerwacji. Równocześnie napisałem,że przy braku odpowiedniej reakcji sprawę kieruję do internetowej platformy rozwiązywania sporów Komisji Europejskiej.Na razie czekam i nic nie zamierzam anulować.

Autor:  miriam [ 05 Kwi 2019 11:10 ]
Temat postu:  Re: Booking-prośba o odwołanie rezerwacji przez Booking

@Ves123 Jeśli ta ich oferta ci odpowiada,to zapytaj wprost czy pokryją różnicę w cenie.

Autor:  neverstopexploring [ 05 Kwi 2019 11:51 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Jak robię rezerwacje nie dla siebie to w obydwu polach na bookingu wpisuje dane osoby dla której robię rezerwację? Czy tylko w tym "imię i nazwisko gościa" ?

Autor:  FastMan [ 05 Kwi 2019 12:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

W ofercie powinno być wyszczególnione czy płatność odbywa się na miejscu - jeżeli takiej informacji nie ma to płaci się od razu po rezerwacji, z tym, że podajesz tylko dane karty, hotel je dostaje, ale to już od hotelu zależy kiedy sobie pobierze pieniądze. Niektórzy robią to od razu, inni jakiś czas przed datą noclegu. W momencie gdy z jakiegoś powodu nie będą mogli pobrać kasy (brak środków, karta nieaktywna, limit) to masz 24h na poprawienie danych karty.

#EDIT post na który odpowiedziałem został usunięty

Autor:  neverstopexploring [ 05 Kwi 2019 12:59 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

tak, bo już w międzyczasie się dowiedziałem i edytowałem, ale dzięki za potwierdzenie:)

Autor:  jasiek1212 [ 05 Kwi 2019 13:02 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Moi Drodzy,
Zrobiłem rezerwację na majówkę, do 1 kwietnia miałem czas na odwołanie jej.
Wszystko pięknie ładnie ale wczoraj otrzymałem sms-a od hotelu (numer zgadza się z numerem podanym na Booking czy na stronie hotelu) z informacją o wpłacie zaliczki w kwocie 1/3 ceny za cały pobyt...
Oczywiście do zarezerwowania noclegów podawałem wcześniej dane karty więc hotel może sobie w każdej chwili pobrać nawet cała kwotę...po co zaliczka na konto ?.
Sytuacja jest dla mnie lekko dziwna, gdyż nigdy nie płaciłem takich "zaliczek" jeśli chodzi o Booking.
Póki co na moją wiadomość nikt od nich nie odpisuje.
Mieliście takie lub podobne sytuacje ?

Autor:  kiimi [ 05 Kwi 2019 13:08 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

a nie było w info, że hotel będzie chciał zaliczkę przelewem na konto?

Autor:  seal [ 05 Kwi 2019 13:11 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@jasiek1212: zgłoś sprawę do Booking, nie wysyłaj żadnych pieniędzy przelewem - może być to próba np wyłudzenia przez nieuczciwego pracownika. Skontaktuj się może telefonicznie z hotelem.

Autor:  miriam [ 05 Kwi 2019 14:46 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@jasiek1212 Jeśli to noclegi na Ukrainie to bardzo częsta praktyka.W innych krajach rzadziej,ale też się zdarza.Nie masz obowiązku nic zaliczkowo wysyłać jeśli nie było o tym zapisu na stronie obiektu,tym bardziej jak rezerwacja zabezpieczona danymi karty.

Autor:  Ves123 [ 07 Kwi 2019 11:09 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Mój problem z rezerwacją wygląda na to, że został rozwiązany. Po wysłaniu reklamacji zaproponowali inne, droższe miejsce z pokryciem rœżnicy w cenie. Jednak zaproponowany hotel oferował tylko częściowy zwrot kosztów w przypadku rezygnacji to odmówiłem. Zaproponowali drugie, droższe miejsce z możliwością odwołania na dzień przed przyjazdem, z płatnością na miejscu i w dobrej lokalizacji i oczywiście ze zwrotem różnicy w cenie na co przystałem. Nie obyło się bez wielu e-maili , telefonów ale trzeba przyznać, że sprawę załatwili pozytywnie. Mam nadzieję, że mogę spokojnie czekać na wyjazd.

Autor:  Anonymous [ 07 Kwi 2019 11:30 ]
Temat postu:  Re: Booking-prośba o odwołanie rezerwacji przez Booking

Ves123 napisał(a):
Dodam, że rezerwację robiłem w grudniu( z linka promocyjnego) na wrzesień. Czyli czasu mam jeszcze dużo.Dzisiaj przysłali ofertę oczywiście droższą o ponad 60 euro za pobyt. Nie wiem czy była to reakcja na moją reklamację w której żądałem oferty nie droższej niż w rezerwacji. Równocześnie napisałem,że przy braku odpowiedniej reakcji sprawę kieruję do internetowej platformy rozwiązywania sporów Komisji Europejskiej.Na razie czekam i nic nie zamierzam anulować.


Zapewne skontaktował się hotelarz, a że może to zrobić tylko za pośrednictwem Booking......

Prz jednorazowym błędzie czy stosunkowo nielicznym błędzie i Booking z dużym wyprzedzeniem prawie zawsze "staje na wysokości zadania", czego przykład post wyżej

Na przyszłość zawsze warto mimo wszystko dzwonić z reklamacją do Booking, forum jak to forum ......nawet nie wiemy co to i skąd ten hotelarz 8-) :)

Autor:  Ves123 [ 07 Kwi 2019 14:16 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Myślę, że najważniejsze to nie ulegać sugestiom natychmiastowego odwołania rezerwacji zarówno przez hotel czy Booking.Odwołać możemy spokojnie jeżeli najpierw sprawdzimy jakie mamy możliwości. Oczywiście nie zawsze mamy wystarczająco dużo czasu na poszukiwanie innych opcji.

Autor:  greysi [ 07 Kwi 2019 19:16 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Ok, a jak w moim przypadku post #3960 booking sam odwołuje od razu zapłaconą bezzwrotną ofertę nie dając żadnej alternatywy -to co?

Autor:  miriam [ 07 Kwi 2019 20:32 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@greysi W przypadku jak współpraca z obiektem zostaje zerwana nie są już tak szczodrzy,gdyż musieliby dołożyć z własnych środków.W przypadku jeśli dany obiekt nadal mają w ofercie ,wszystkim co dołożą klientowi do relokacji, obciążą pierwotny obiekt, więc wtedy ich "wielkoduszność" jest znacznie większa . W końcu zadowolonych klientów też trzeba mieć, zwłaszcza bez uszczerbku na własnym rachunku. ;)

Autor:  greysi [ 07 Kwi 2019 21:11 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Ojej @miriam pewnie znowu masz rację ;)

Autor:  Anonymous [ 07 Kwi 2019 21:25 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

miriam napisał(a):
.....
W przypadku jak współpraca z obiektem zostaje zerwana nie są już tak szczodrzy,gdyż musieliby dołożyć z własnych środków.W przypadku jeśli dany obiekt nadal mają w ofercie ,wszystkim co dołożą klientowi do relokacji, obciążą pierwotny obiekt

Przecież to jest absurdalne co piszesz, do tego wzajemnie się wyklucza.... :)

Jedyne znane mi czy opisywane tu anulacje bez propozycji z ich strony to spore cenowo bardzo popularne błędy
Wszystko też zależy od formy kontraktu z nimi oraz przedstawionych argumentów

Strona 200 z 297 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/