Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#3961 PostWysłany: 02 Kwi 2019 15:59 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
Szukasz jakiejś pomocy i porady?
Bo jeśli tylko opinii, to faktycznie, trochę nie fair.
Góra
 Profil Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
      
Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN! Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN!
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
#3962 PostWysłany: 02 Kwi 2019 16:16 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 72
Tak - porady czy mogę coś zrobić w takiej sytuacji jeżeli czuję się powiedzmy oszukana i pomocy jak to zrobić oraz dowiedzieć się, czy tylko ja mam takiego pecha i takie wrażenie że to nie fair w stosunku do klienta?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3963 PostWysłany: 02 Kwi 2019 16:26 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
Skontaktuj się z booking i zażądaj alternatywnego hotelu w takiej samej cenie.
Góra
 Profil Relacje PM off
greysi uważa post za pomocny.
 
      
#3964 PostWysłany: 02 Kwi 2019 16:27 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
1. Im bardziej firma się rozrasta, tym mniejsze szanse na to, że będzie cię traktować jak partnera
2. Niestety takie sytuacje się zdarzają – spróbuj zadzwonić na infolinię, przedstawić sytuację i wynegocjować jakiś inny nocleg jak pisze @boots lub ewentualnie ze zwrotem dodatkowego kosztu przez booking po przedstawieniu faktury.
3. Na przyszłość – kiedy coś zaczyna szwankować z rezerwacją czy obiektem, najlepiej od razu poszukać jakiejś innej oferty z darmowym anulowaniem, aby mieć w razie czego w rezerwie. Booking pozwala na wiele rezerwacji na jeden termin, będziesz po prostu miała informację o zdublowanej rezerwacji.
4. Sposób płatności to akurat nie problem bookingu – płacisz w walucie obiektu, więc zaakceptowałaś koszty przewalutowania, również w przypadku zwrotu. Rozwiązaniem będą np. karty walutowe Kantoru Alior Banku czy Revolut
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#3965 PostWysłany: 02 Kwi 2019 18:15 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 72
Zadzwoniłam i mimo zagotowania się na tą sytuację spokojnie przedstawiłam sprawę i poprosiłam grzecznie o zmianę na inny nocleg i zatarcie niefajnego wrażenia pechowej przygody z bookingiem. Po rozmowie z przełożonymi odpiszą na maila - zobaczymy - dam znać - zaczynam mieć znowu wiarę w ludzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3966 PostWysłany: 02 Kwi 2019 19:00 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@greysi Nie chcę cię martwić ale jeśli rezerwacja już jest anulowana to oprócz zwrotu pieniędzy niewiele wskórasz.Rozmowa z przełożonym to często chwyt psychologiczny konsultanta.Negocjacje mają sens jeśli szukają alternatywy i kompromisu zanim dokonają anulacji.Nie trać czasu i szukaj czegoś innego sama ,w miarę możliwości z opcją ew. anulacji gdyby potem pojawiło się coś lepszego, lub jak czasami bywa obniżka ceny w obecnie drogich obiektach.Booking jeśli odpisze to rzuci ci jakąś alternatywną propozycję,ze swojej stronki,którą bez ich pomocy sama znajdziesz.Cieszę się,że wierzysz w ludzi,tylko pamiętaj,że Booking to czysty(choć nie w dosłownym znaczeniu) biznes,który niestety zatracił już ludzkie oblicze. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
greysi lubi ten post.
greysi uważa post za pomocny.
 
      
#3967 PostWysłany: 02 Kwi 2019 19:24 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 72
Dzięki @miriam i masz rację.Odpisali, że "Niestety nie jesteśmy w stanie pomóc Państwu z relokacją." Szkoda:(
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#3968 PostWysłany: 02 Kwi 2019 19:42 

Rejestracja: 26 Lut 2017
Posty: 4
greysi
Gdy już dostaniesz zwrot wyślij mailem dowód pobrania i zwrotu. Ponieważ rezerwacja nie została odwołana z Twojej winy, masz szansę na wyrównanie róznicy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3969 PostWysłany: 02 Kwi 2019 19:52 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@rilakkuma Od kogo ? Sprawa chyba musiałaby oprzeć się o sąd(holenderski?).Nie znam póki co takiego przypadku/wyroku ,ale chętnie się dowiem jak to zrobić zakładając,że w grę wchodzi suma 200-300 zł.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3970 PostWysłany: 02 Kwi 2019 20:01 

Rejestracja: 26 Lut 2017
Posty: 4
Skontaktuj się z obsługą klienta Booking.com, wyjaśniej że w związku z odwołaniem rezerwacji nie z twojej winy wystąpiła różnicy w kwocie pobranej i zwróconej w złotówkach. Przedstaw odpowiednie dokumenty. Warto spróbować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3971 PostWysłany: 02 Kwi 2019 20:23 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 72
Tak, przeszło mi to przez głowę i nawet pomyślałam, że wyślę im skany płatności na maila zwrotnego zanim zwrócą.
Choć w plecy dwadzieścia parę zł to poczucie, że nie fair i mają mnie gdzieś jest jeszcze gorsze. Jakoś tak mi przykro, że tak z buta traktują ludzi :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3972 PostWysłany: 02 Kwi 2019 20:25 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@rilakkuma Ty masz na myśli różnicę( jeśli będzie) wynikającą z ew.przewalutowania to owszem,myślałam ,że piszesz o wyrównaniu kwoty za ew.droższy nocleg. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3973 PostWysłany: 03 Kwi 2019 07:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2217
złoty
Przedwczoraj miałem podobną sytuację.
- dostałem maila z Bookingu, że obiekt nie może zrealizować rezerwacji (chyba całkiem wyleciał z oferty, albo go za coś zablokowali)
- w mailu była propozycja innego obiektu, ale z racji lokalizacji mi nie podszedł
- zarezerwowałem inny nocleg (około 20% droższy)
- zadzwoniłem na infolinie i podałem numer nowej rezerwacji
- po wymeldowaniu trzeba się zgłosić po zwrot różnicy pomiędzy noclegami + ew. inne koszty jakie mogłyby wyniknąć w związku ze zmianą

Odnośnie zwrotu i niekorzystnego przewalutowania to kiedyś hotel w Vegas który bezkosztowo anulowałem zgodnie z ofertą wystawił mi noshow i pobrał z karty na pierwszy nocleg.
Szybki telefon do Booking i po kilku dniach zwrot + informacja, że przy ew. różnicach kursowych przesłać potwierdzenie i sami pokryją różnicę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3974 PostWysłany: 03 Kwi 2019 12:23 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 628
Loty: 128
Kilometry: 184 046
niebieski
czy ktoś już korzystał z booking.basic? Mają fajną ofertę, ale nie wiem czy ryzykować ;)
_________________
Jestem dziewczyną ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3975 PostWysłany: 03 Kwi 2019 16:52 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Skorzystałem pierwszy raz w marcu - nocleg na Malcie.

To oferta bezzwrotna, mi wyszło sporo taniej niż najtańszy pokój w normalnej ofercie (24 euro vs 37 euro).
Z różnic w stosunku do normalnej rezerwacji:
- nie można jej wydrukować,
- komunikaty od booking na stronie rezerwacji "Obiekt xxx może nie odnotować Twojej rezerwacji przez jakiś czas przed przyjazdem. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami." oraz "Twoja rezerwacja została przetworzona przez jednego z naszych partnerów. Personel obiektu może nie wiedzieć, że została ona dokonana na Booking.com.". W informacjach miałem, że dokonana z partnerem Ctrip
- opłacenie rezerwacji nie oznacza jej potwierdzenia - musisz czekać na akceptację obiektu. Moja została odrzucona, ale wieczorem tego samego dnia pojawiła się ponownie w aplikacji w tej samej cenie - zaryzykowałem i spróbowałem raz jeszcze. Za drugim razem została zaakceptowana, środki za pierwszą wróciły na rachunek karty po kilku dniach.

Na miejscu wszystko było OK, mieli moją rezerwację w bazie z informacją, że opłacona.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Cicha_Woda lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#3976 PostWysłany: 03 Kwi 2019 17:03 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@Kashpir Podasz link do strony by poszukać noclegów w tej taryfie.


Ostatnio edytowany przez miriam, 04 Kwi 2019 10:07, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3977 PostWysłany: 03 Kwi 2019 18:53 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 628
Loty: 128
Kilometry: 184 046
niebieski
normlanie na booking.com, niektóre obiekty mają taką opcję. Trzeba wchodzić i sprawdzać każdy z osobna - pojawia się po kilku sekundach od załadowania stronki.
_________________
Jestem dziewczyną ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#3978 PostWysłany: 03 Kwi 2019 23:36 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Dokładnie. Co ważne - jeśli mamy utworzoną jakąś listę i sprawdzamy na niej zmiany cen, to oferta booking.basic tam się nie pojawi. Trzeba wejść na stronę wybranego obiektu i chwilę poczekać - jeśli jest dla niego oferta basic, to się pojawia na pierwszym miejscu; jeśli nie ma, to po prostu nic się nie zmienia.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3979 PostWysłany: 04 Kwi 2019 23:21 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 770
Zbanowany
Zapytam bo nigdy tak nie rezerwowałem noclegu a teraz jestem zmuszony,

Muszę zrobić nocleg dla kogoś i chcę żeby to jej dane były przy tej rezerwacji, ale chcę to zrobić ze swojego konta i chcę zapłacić swoją kartą płatniczą. Jest to dozwolone? Mogę bez problemu to zrobić? Nie będzie akcji na miejscu?
_________________
Uważać na forumowych prawników, którzy bez umowy czy przyrzeczenia chcą jakieś pieniądze!

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3980 PostWysłany: 04 Kwi 2019 23:29 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
Możesz , oczywiście . Zaznaczasz , że rezerwujesz dla innej osoby i w polu dane gościa umieszczasz imię i nazwisko tego kto będzie nocował.


Ostatnio edytowany przez dmirstek, 05 Kwi 2019 11:32, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off
neverstopexploring lubi ten post.
neverstopexploring uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group