Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 198 z 297

Autor:  greysi [ 26 Mar 2019 23:28 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

-- 26 Mar 2019 23:01 --

Tak, w Rzymie tak, ale ja mam Mediolan i tam prawie przy wszystkich rezerwacjach z Bookingu jest info:
Ceny podane są za pokój, za 2 noce
Wliczone: 10% VAT, € 3.00 podatek miejski za osobę za noc

-- 26 Mar 2019 23:28 --

Teraz nie mogę otworzyć strony obiektu przez Booking i jeszcze poszukam zrzutu oferty (bo chyba przesyłałam ją kempeli), ale jak otwieram jakąkolwiek ofertę w Mediolanie to wszędzie podatek miejski jest wliczony i przy cenie oferty bezzwrotnej stoi jak byk: zawiera podatki i opłaty.

Autor:  danziger [ 27 Mar 2019 00:39 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Tak jak napisał @michzak : podaje Ci cenę całkowitą z wliczonym VAT i podatkiem miejskim, ale ściągnięte z karty zostanie wszystko z wyjątkiem podatku miejskiego. Podatek miejski uiszczasz w hotelu. Na potwierdzeniu masz cenę całkowitą oraz informację o zapłaconej kwocie. Vide przykładowe potwierdzenie poniżej.

Załączniki:
booking_pagato.jpg
booking_pagato.jpg [ 68.5 KiB | Obejrzany 1801 razy ]

Autor:  greysi [ 27 Mar 2019 01:24 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Dzięki -dotarło :) Faktycznie mniej mi ściągnęli z karty plus podatek wychodzi na kwotę jaka widniała w ofercie.
Teraz pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że moja rezerwacja dojdzie do skutku i Booking nie zakończy z nimi współpracy z powodu jakiejś tam fakturki.
Pozdrowionka

Autor:  Thriade [ 27 Mar 2019 12:31 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Cześć wszystkim. Mam pytanie, mimo, że długo już używam bookingu to pierwszy raz robię rezerwację z dzieckiem (lat 3). I tutaj się lekko "zakręciłam". Otóż wyszukuję pokoję podając dziecko w parametrach i booking niejako sugeruje mi np pokoje trzyosobowe i cenę z "trzema ludkami" czyli jak rozumiem za trójkę dorosłych - cena 5277zł i taka cena się wyswietla w wynikach wyszukiwania. Natomiast juz przy rezerwacji mam dwie opcje - dla dwójki dorosłych i trójki. I już sama nie wiem któą powinnam wybrać. Na logikę wybrałabym ten z dwoma "ludkami" 4376 zł i ew czasem są jakieś dopłaty za dziecko zapewne do uregulowania w hotelu (w przypadku tego konkretnego za bardzo nic nie piszą). Czy powinnam jednak wybrać ten z trzema ludkami tak jak mi w wyszukiwaniu sugeruje?

Załączniki:
pokoj2.JPG
pokoj2.JPG [ 31.47 KiB | Obejrzany 1679 razy ]
pokoj1.JPG
pokoj1.JPG [ 27.51 KiB | Obejrzany 1679 razy ]

Autor:  eskie [ 27 Mar 2019 12:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Jest inny patent.

Pod koniec opisu hotelu na b.com są informację o paleniu, parkingach, zwierzętach i dzieciach :) Tam masz podane np, że dzieci do 5 lat bezpłatnie w łóżku rodziców albo w dziecięcym, doczytaj.

Ale z takim maluchem zawsze rezerwuj dwójkę, a na dziecko albo dostaniesz łóżeczko, albo prześpi się z wami, albo tachaj własne łóżeczko podróżne.

Autor:  Thriade [ 27 Mar 2019 13:19 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Heh Maluch ma już prawie 4 lata i ponad 105 cm, więc łóżeczko turystyczne odpada. Właśnie w tym konkretnym hotelu nie jest zbyt wiele napisane, jedynie koszt dostawki, a ja nie chcę dostawki tylko chcę żeby dziecko spało na istniejącym łóżku (a takiej opcji tu nie przewidzieli w opisie). Pozostaje mi rezerwacja dla 2 osob i mail do hotelu.

Rezerwowałam też hotel w Polsce na weekend majowy i zarezerwowałam dla dwójki dorosłych (apartament z 4 łózkami). Na dole właśnie był opis, że dziecko dodatkowo 50 PLN dziennie jak spi na istniejącym łóżku. Napisałam więc do hotelu, że rozumiem, że płacę 3300 (za pokoj) + 300 (6x50PLN za dziecko) . To mi odpisali, że całość 3300... więc już zgłupiałam do reszty...

Autor:  danziger [ 27 Mar 2019 13:26 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Zachowaj maila z hotelu z wskazaną kwotą całkowitą 3300 PLN i okaż przy realizacji płatności w recepcji :D

Autor:  eskie [ 27 Mar 2019 13:46 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Thriade napisał(a):
więc już zgłupiałam do reszty...

Oby tak Ci nie zostało :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A serio, ja z moim dzieckiem jeździłem często na farta. W Krajach Europy Południowej dzieci to święte krowy, więc zazwyczaj było bez dopłaty, lub z niewielką.

Autor:  Marek696 [ 29 Mar 2019 09:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Mam taki problem. W grudniu 2018 zarezerwowałem hotel w Szanghaju. Dodatkowo rezerwacja była dokonywana z użyciem pocztówki booking.com 100zł. W marcu 2019 dotarłem pod wskazany w rezerwacji hotel, który był zamknięty. Od właścicielki restauracji sąsiadującej z hotelem dowiedziałem się, że hotel został zamknięty przeszło miesiąc przed moim przyjazdem. Nie dostałem absolutnie żadnej informacji zarówno od hotelu, jak i od serwisu booking.com. co więcej w dniu kiedy przyjechałem na miejsce istniała w dalszym ciągu możliwość rezerwacji noclegu w tym hotelu.
Czy ktoś przerabiał podobny temat? Co z tym można zrobić?

Autor:  pazur [ 29 Mar 2019 10:31 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Może trzeba skontaktować się z bookingiem ? :D
Tam Ci powinni pomóc.

Autor:  Anonymous [ 29 Mar 2019 10:46 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

A wystarczyło @Marek696 w trybie awaryjnym na miejscu zaraz skontaktować się z Booking :!:

Zapewne stanęli by "na rzęsach" by pomóc :!: :!: :!: , zero ironii w tym sformułowaniu

Autor:  ZENNNEK [ 29 Mar 2019 10:50 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

W podobnej sytuacji booking zwrócił mi za alternatywny nocleg,2 razy droższy.

Autor:  opo [ 29 Mar 2019 12:43 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Gdybyś od razu zadzwonił do booking to jest coś takiego jak "relokacja". Na koszt booking (bez wchodzenia w szczegóły) otrzymałbyś inny, co najmniej zbliżony hotel w ciągu 30 min.

Autor:  Marek696 [ 29 Mar 2019 16:01 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Otóż poinformuję Was, że próbowałem skontaktować się z serwisem booking oraz z hotelem. Bezskutecznie. Hotel nie odpowiedział w ogóle, booking po 24 h. Zarezerwowałem alternatywny hotel samodzielnie. Pytanie skierowałem do osób którym się coś podobnego przydarzyło w celu informacyjnym, jak załatwiły sprawę. @ZENNNEK Dziękuję za jedyną sensowną odpowiedź.

Autor:  pazur [ 29 Mar 2019 16:31 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Ok. Wyjaśnij tylko jak to było z odpowiedzią bookingu po 24 godzinach. Puściłeś maila i czekałeś ? Czy jak ? Bo chyba nie chodzi o połączenie z konsultantem przez telefon.

Autor:  miriam [ 29 Mar 2019 21:25 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Marek696 napisał(a):
próbowałem skontaktować się z serwisem booking oraz z hotelem. Bezskutecznie. Hotel nie odpowiedział w ogóle, booking po 24 h. Zarezerwowałem alternatywny hotel samodzielnie. .
Marek696 napisał(a):
Co z tym można zrobić?
Czy ta otrzymana po 24 h odpowiedź Bookingu nie zawierała informacji ,żeby wziąć rachunek za alternatywny nocleg i potem scan przesłać do nich.? Jeśli koszt jest wyższy od pierwotnego a alternatywny hotel w porównywalnym standardzie, zazwyczaj zwracają różnicę i przepraszają za problemy. :) Oby tak było i w twoim przypadku.Nie mam pojęcia skąd taka "dyskusja" przy stosunkowo prostej sprawie. Jakoś tak ostatnio jest,że każdy komu coś nie tak poszło z rezerwacją na tym portalu, i jeszcze nieopacznie o tym tu napisze ;) uznawany jest za nieudacznika.

Autor:  gosiagosia [ 29 Mar 2019 22:13 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@Marek696
Znalazłam się w podobnej sytuacji w tym roku z tą różnicą, że w hotelu nie było dla mnie miejsca. Tak czy siak - opłacona rezerwacja nie mogła zostać zrealizowana. Niedziela, godzina 20. Próbowałam dodzwonić się na booking - bez powodzenia. Zarezerwowałam więc inny hotel. Złożyłam na booking reklamację , załączyłam rachunek z hotelu (cena wyższa o ok. 150 zł za dwie osoby) .
Booking zwrócił całą kwotę.

Autor:  miriam [ 29 Mar 2019 22:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Anonymous napisał(a):
Adwokat diabła @miriam wytłumacz co autor miał na myśli: czy napisał co otrzymał od Booking i co najważniejsze po co tu napisał :?:


Po co to sam wyjaśnił
Marek696 napisał(a):
Pytanie skierowałem do osób którym się coś podobnego przydarzyło w celu informacyjnym, jak załatwiły sprawę..
Dodatkowo są sytuacje zwłaszcza poza UE,że nie można się doczekać na połączenie z konsultantem a słuchanie w kółko muzyki jest zbyt kosztowne ;) więc gdyby czasami bez kontaktu z booking nie zadziałać samemu to spędzilibyśmy pół albo całą noc na ulicy.

Autor:  Marek696 [ 30 Mar 2019 01:03 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

miriam napisał(a):
Marek696 napisał(a):
próbowałem skontaktować się z serwisem booking oraz z hotelem. Bezskutecznie. Hotel nie odpowiedział w ogóle, booking po 24 h. Zarezerwowałem alternatywny hotel samodzielnie. .
Marek696 napisał(a):
Co z tym można zrobić?
Czy ta otrzymana po 24 h odpowiedź Bookingu nie zawierała informacji ,żeby wziąć rachunek za alternatywny nocleg i potem scan przesłać do nich.? Jeśli koszt jest wyższy od pierwotnego a alternatywny hotel w porównywalnym standardzie, zazwyczaj zwracają różnicę i przepraszają za problemy. :) Oby tak było i w twoim przypadku.Nie mam pojęcia skąd taka "dyskusja" przy stosunkowo prostej sprawie. Jakoś tak ostatnio jest,że każdy komu coś nie tak poszło z rezerwacją na tym portalu, i jeszcze nieopacznie o tym tu napisze ;) uznawany jest za nieudacznika.


Otóż nie. Otrzymałem maila z nazwą hotelu gdzie mogę otrzymać nocleg. Tyle tylko, że już byłem zakwaterowany w innym. Nie napisali słowa o tym, że zwrócą pieniądze za alternatywny nocleg, więc skąd miałem wiedzieć, że to zrobią. Dzwoniłem na infolinię, ale po kilku minutach słuchania muzyki zrezygnowałem. Być może "koledzy", którzy odzywali się wcześniej nie wiedzą, ale koszt minuty połączenia z Chin to 6,05 zł. Uznałem wtedy, że mleko się rozlało. Byłem na wakacjach, więc mając nieco ciekawsze rzeczy do roboty, założyłem, że wyjaśnię temat po powrocie. Stąd moje naiwne zapytanie na forum, które z założenia ma służyć wymianie jakichś informacji, pomocy innym. Ot, tak sobie głupio pomyślałem.

Autor:  greysi [ 02 Kwi 2019 15:55 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Stało się – wczoraj anulowali mi rezerwację –post #3931. Jestem zagotowana, bo tak zwyczajnie przesłali na maila info z automatu, że rezerwacja została bezpłatnie anulowana i że zwrócą mi pieniądze, chociaż zapłacone jako oferta bezzwrotna.
Ale: czy to nie fair z ich strony, bo to była oferta bez możliwości bezpłatnej anulacji i że ta zasada nie działa w dwie strony? Ja na pewno musiałabym ponieść koszty anulacji przy ofercie bezzwrotnej -70%
Ale czy to nie fair z ich strony, że nie traktują swoich klientów jak partnerów i nawet nie zaproponowali alternatywnego noclegu w porównywalnym standardzie? Tym bardziej, że podczas rozmowy telefonicznej zapewniali, żeby się nie martwić, bo jeżeli jest to problem ze strony obiektu, to nie zostawiają swoich klientów z tym samych- i co?
Ale: czy to nie fair z ich strony, bo to było z programu polecenia – ja polecałam i koleżanka rezerwowała nocleg z nowego konta, bo wybieramy się razem – i co? -po 50 zł. zwrotu nie będzie, a dane nowego konta kumpeli już mają i teraz mają w nosie, że gdyby rezerwowała inny nocleg, to zwrot z polecenia przepada.
Ale czy to nie fair, że mają moją kasę od tygodnia (bo do obiektu nie przelewali z powodu nieuregulowanych zobowiązań obiektu) i zwrócą mi w ciągu 7-12 dni i czas do wyjazdu się skraca i ceny mogą pójść w górę i ja mogę być w lesie, bo mogę nie mieć kasy na nowy nocleg, a bilety lotnicze kupione i nadszarpnięte zaufanie, i ….Poza tym mają mi zwrócić 110 euro. Na potwierdzeniu z bookingu mam, że zapłacono 110 euro tzn. 472 zł. Mnie z konta ściągnęli i mam na to potwierdzenie 488,85 zł plus prowizję 9,78 zł (bo musiałam zapłacić kartą kredytową) czyli 26,63 zł poszło się rąbać?
Poza tym moje zaufanie do bookingu już i tak jest mocno nadszarpnięte, bo mnie już drugi raz zdarzył się podobny numer – odwołali mi zapłacony nocleg z bezzwrotną ofertą w Katanii, bo „podana cena za rezerwację była wynikiem błędu” (oczywiście nie mojego) za którą zapłaciłam zgodnie z ofertą 35 euro, a po tygodniu dowiedziałam się, że muszę dopłacić jeszcze 45 euro, bo jak nie, to mi odwołują i już….
Masakra!!!! Co Wy o tym myślicie?

Strona 198 z 297 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/