Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#3701 PostWysłany: 26 Gru 2018 21:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@brzeszczot1 Możesz dokonać kilku rezerwacji z możliwością bezpłatnej anulacji.Co prawda będą widniały jako zdublowane i booking będzie ci przypominał byś anulował niepotrzebne,ale ty decydujesz kiedy,byle nie przekroczyć wyznaczonej w rezerwacji daty.Nie spotkałam się jeszcze z jakimkolwiek obciążeniem(podatkami itp.)jeśli rezerwacja była anulowana w "bezpłatnym terminie".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN
Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów
#3702 PostWysłany: 26 Gru 2018 21:19 

Rejestracja: 26 Gru 2018
Posty: 2
Czuję się uspokojony zatem. W tym aspekcie. Natomiast jak to jest z weryfikacją karty Visa. Było takie obligo w przypadku pierwszej albo jednej z rezerwacji. Podałem dane, ale generalnie średnio mi to leży. Dodam że zrezygnowałem z tej rezerwacji. Przy kolejnych rezerwacjach nie proszono mnie już o to. Jak to jest z bezpieczeństwem naszych danych? To była weryfikacja systemu booking czy żądanie właściciela obiektu? Sami podajecie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3703 PostWysłany: 26 Gru 2018 22:48 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Najlepiej mieć osobną kartę do takich celów,gdzie nie trzymamy wszystkich środków .Jeśli jest wymagane (a często jest)podanie danych karty to nie ma wyjścia ,zazwyczaj jest w porządku,ale lepiej uważać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3704 PostWysłany: 28 Gru 2018 05:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2012
Posty: 1015
niebieski
Hej, zapytam też tu.

Nie wiecie w jaki sposób ludzie generują reflinki booking.com które dają 10% zwrotu?

Bo większość w swoim linku polecającym daje zwrot 50-60zł z MWZ ale widzę że niektórzy mają 10%.

Dzięki!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3705 PostWysłany: 28 Gru 2018 10:01 

Rejestracja: 27 Sie 2017
Posty: 197
Sytuacja z dzisiaj. Hotel trzymał dane i czekał z obciążeniem mimo, że podczas rezerwacji była informacja o natychmiastowym pobraniu środków. Napisałem przez asystenta booking do nich, aby obciazyli mnie za pobyt. Szkoda, że zrobili to podwójnie :shock: Pierwszy o północy drugi rano.

Tak na przyszłość. Wirtualne revoluta przechodzą? Podejrzewam, że nie, ale..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3706 PostWysłany: 28 Gru 2018 12:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 416
Kilometry: 785 832
srebrny
Poważnie?! Dopominałeś się, by pobrali kasę? Dlaczego?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#3707 PostWysłany: 28 Gru 2018 13:10 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
To jest normalność. Pomimo tego , że jest napisane pobierają czasami po dłuższym terminie. Należy cierpliwie czekać. Nie lubioom nadgorliwych i stąd ta kara(double ) :lol: :lol: :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3708 PostWysłany: 28 Gru 2018 13:33 

Rejestracja: 27 Sie 2017
Posty: 197
Chciałem mieć to z głowy? Po co mają się wydatki gromadzić. Skoro piszą o płatności podczas rezerwacji, a tego nie robią to coś jest nie halo czyż nie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3709 PostWysłany: 28 Gru 2018 13:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 416
Kilometry: 785 832
srebrny
HandSome ci odpowiedział. Hotele pobierają kasę w dogodnym dla siebie terminie. Czasem od razu, czasem po m-cu, a czasem przed samym pobytem. Pośpieszanie pracownika odpowiedzialnego za rezerwację nic ci nie da. A skoro wysłałeś wiadomość, to teraz każdy nowy, który obejmie zmianę na recepcji zrobi ci kolejną blokadę;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3710 PostWysłany: 28 Gru 2018 15:32 

Rejestracja: 27 Sie 2017
Posty: 197
@elwirka Tak, wiem, że odpowiedział. Odpowiedź była bardziej do Ciebie. Mój błąd, że nie odniosłem się do Ciebie.
Nie, nie zrobi. Nie pośpieszałem pracownika. Napisałem w sposób kulturalny o pobranie płatności, ot tyle.
Co do dubla to stwierdzili, że pobrali kwotę nie do tej rezerwacji co trzeba i jedna płatność została zwrócona, więc za kilka dni wróci.
Nie mniej jednak bezposrednie pobranie płatności jest znacznym ułatwieniem, nie trzeba się zastanawiać czy coś jeszcze legasz komuś :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3711 PostWysłany: 28 Gru 2018 15:43 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11334
Loty: 481
Kilometry: 756 212
To prawda - mnie też wkurza, że mam wpisane pobranie przy rezerwacji, kupuję odpowiednią ilość euro i nikt nie ściąga. Potem człowiek zapomni, wyda te pieniądze na coś innego, a hotel będzie chciał sobie pobrać, gdy akurat nie będzie wystarczającej ilości środków. Jedna rezerwacja wisi mi tak od Black Friday - właśnie sprawdziłem, że wciąż nie pobrali.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3712 PostWysłany: 03 Sty 2019 21:28 

Rejestracja: 03 Kwi 2013
Posty: 57
Loty: 16
Kilometry: 16 794
Taka sytuacja.
Rezerwowałam nocleg w Tel Avivie, świetna cena, szybko poszło, ale nagle pojawił się zonk...
Tylko od razu mówię, że nie ma co weryfikować oferty na dzień dzisiejszy, bo po rozmowie z właścicielem oferta w serwisie została zmieniona.

Otóż, zrobiłam rezerwację apartamentu 26.11, kwota jaka widniała to na potwierdzeniu to 837 zł.
Niestety, jak już ściągnęli kasę ok. 9.12 to ubyło z konta 1 023 zł.
Okej, kurs walutowy to jedno ale okazuje się, że właściciel dolicza 150 ILS za usługę sprzątania, która nie była wyszczególniona w żadnym miejsc -> dopiero po kliknięciu w "co jest wliczone w cenę?" widnieje info.

Czy to jest gra warta świeczki, aby walczyć z bookingiem o jakieś zadośćuczynienie czy właściciel źle skonstruował ofertę (a tutaj już widzę, że nie ma szans na taryfę ulgową)?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3713 PostWysłany: 03 Sty 2019 21:35 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1570
niebieski
jak sam piszesz info jest na stronie więc.... należy uważać że to Twoje niedopatrzenie...
na 99.9 % nic nie ugrasz....
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#3714 PostWysłany: 03 Sty 2019 21:43 

Rejestracja: 03 Kwi 2013
Posty: 57
Loty: 16
Kilometry: 16 794
info na stronie nie ma -> jest PO potwierdzeniu rezerwacji.
Dla mnie to świadome wprowadzanie w błąd, bo wiedząc przez dokonaniem rezerwacji nie zdecydowałabym się na to miejsce, ale pytanie na ile to jest niedopatrzenie Bookingu a na ile właściciel chciał sobie coś ugrać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3715 PostWysłany: 03 Sty 2019 21:46 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 628
Loty: 128
Kilometry: 184 046
niebieski
jeżeli na stronie nigdzie nie ma to, to pisz - nic nie stracisz, a możesz cos ugrać ;) moim znajomym kiedyś pozwoli bezpłatnie anulować nocleg (LOL)
_________________
Jestem dziewczyną ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3716 PostWysłany: 03 Sty 2019 22:13 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@martussa Najważniejsze czy w twoim potwierdzeniu otrzymanym po rezerwacji jest gdzieś wspomniane o możliwości dodatkowych opłat i kiedy właściciel dodał na stronie z ofertą zapis o opłacie za sprzątanie.Konsultant po wejściu na stronę obiektu widzi historię zmian wprowadzanych przez właściciela.Jeśli zapis pojawił się już po twojej rezerwacji jest podstawa do bezpłatnej anulacji (zwrot pobranej kwoty) ew. booking może na tej podstawie(zmiana warunków po rezerwacji) negocjować z właścicielem odstąpienie od pobrania opłaty.Tak czy siak warto się skontaktować z Booking.com w tej sprawie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3717 PostWysłany: 07 Sty 2019 15:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2012
Posty: 1015
niebieski
W którym miejscu na stronie byłaby ta -nazwijmy rzecz po imieniu- nieuczciwa opłata?

@martussa jeśli możesz podaj link do oferty, to przecież żadna tajemnica.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3718 PostWysłany: 07 Sty 2019 16:07 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2441
Loty: 191
Kilometry: 627 645
niebieski
niestety coraz wiecej na bookingu podatkow,vatow i ukrytych oplat.

zanim nacisniesz "rezerwuj" dokladnie musisz wszystko sprawdzic

to nie byla ukryta oplata tylko "malo widoczna"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3719 PostWysłany: 07 Sty 2019 18:16 

Rejestracja: 03 Kwi 2013
Posty: 57
Loty: 16
Kilometry: 16 794
oferta dotyczy tego miejsca:
https://www.booking.com/hotel/il/market ... ts.pl.html

ale tak jak pisałam, oferta została zmodyfikowana po moim mailu (oraz innych klientów) więc w tym momencie jest ona inna vs moment, kiedy rezerwowałam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3720 PostWysłany: 07 Sty 2019 23:47 

Rejestracja: 07 Sty 2019
Posty: 2
Witam, piszę do Was w związku z problemem, który mam w chwili obecnej.

W listopadzie zarezerwowalem hotel na luty. Tego samego dnia pobrana została z mojego konta cala kwota za pobyt. Wszystko było ok, praktycznie do 1 stycznia, kiedy to otrzymałem informację, że moja rezerwacja została odwołana przez obiekt. Od razu zadzwoniłem do booking. Pani na infolinii próbowała się skontaktować z obiektem, jednak nikt nie odpowiadał. Ja tez wysłałem mail do hotelu - do teraz bez odpowiedzi. Poinformowano mnie, że hotel ma pięć dni na oddanie mi pieniedzy, jednak polecono bym do bookingu wysłał potwierdzenie z konta, że hotel mi to pobrał. Pani wyjaśniła, że jeżeli hotel mi nie odda tej sumy, zrobi to booking, a później od nich będzie te pieniądze egzekwowal. Mija już piąty dzień i zwrotu od hotelu na koncie nie ma. Hotel jest zamknięty.
W związku z tym mam pytania:
1. Czy mogę się spodziewać ze booking naprawdę te pieniądze mi odda?
2. Jeśli tak, to ile taka procedura potrwa?

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group