Autor: | Michał Piechurski [ 21 Sie 2018 13:43 ] |
Temat postu: | Re: Tani nocleg na booking |
Gdzie znaleźć miejsce na wpisanie kodu promocyjnego na booking? Wszędzie szukałem i nie mogę znaleźć? mod search.php?keywords=booking*+kod*+promo*&terms=all&author=&tags=%5B%5D&tags_type=all&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj booking-com-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154&p=1103374&hilit=booking%2A+kod%2A+promo%2A#p1103374 |
Autor: | miriam [ 21 Sie 2018 14:39 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@Michał Piechurski Wpisywanie kodu promocyjnego na Booking.com ?Jesteś pewny?Cóż to za nowość i jak wszedłeś w jej posiadanie? |
Autor: | Kashpir [ 21 Sie 2018 15:18 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Pewnie kupił na allegro booking-com-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154&p=1103494&hilit=allegro#p1103494 |
Autor: | Elmo Reserve [ 22 Sie 2018 15:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
miriam napisał(a): @Michał Piechurski Wpisywanie kodu promocyjnego na Booking.com ?Jesteś pewny?Cóż to za nowość i jak wszedłeś w jej posiadanie? Nie wpisywanie, ale faktycznie Booking używa zwrotu "kod". Chodzi o tę formułkę: "Hej! Skorzystaj z aplikacji Booking.com i otrzymaj zwrot w wysokości PLN 60 dzięki kuponowi z kodem blabla12". W praktyce ten "kod" to końcówka adresu referencyjnego, w który trzeba kliknąć. To jakaś inna promocja, bo kody nie są losowo generowane, ale zawierają np. imię i nazwisko polecającego. Nie wiem czy sam zainteresowany wybiera sobie kod, czy tak się generuje na podstawie jakichś danych. Ale generalnie zasady te same, choć zwrot faktycznie wprowadzający w błąd, bo też szukałem miejsca na kod. |
Autor: | jabollus [ 31 Sie 2018 16:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Kolejna rezerwacja na booking.com i kolejny "błąd cenowy". 11. sierpnia dokonałem rezerwacji, 12. sierpnia otrzymałem mejla od booking, że prawidłowa cena to x2 i czy się zgadzam. Odpisałem że oczywiście się nie zgadzam, i że bardzo proszę o respektowanie tej z góry opłaconej rezerwacji. Do 30. sierpnia brak jakiejkolwiek odpowiedzi z booking. Dzwonię tam, a oni mi mówią, że przekażą moją odpowiedź obiektowi (dlaczego nie zrobili tego przez te 18 dni?). Obiekt nie reaguje przez 24h, dzwonię ponownie, wybieramy zakwaterowanie alternatywne i booking zobowiązuje się zwrócić mi te kilkadziesiąt EUR różnicy po powrocie (różnice kursowe za anulowaną rezerwację też mają zwrócić). Wniosek z tego taki, że trzeba tam dzwonić, bo mejle pozostają bez odpowiedzi. |
Autor: | kittycate [ 03 Wrz 2018 00:40 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Hej, szybkie pytanie: jeśli biorę nocleg z booking.com na 6 nocy (dób) to czy jest możliwość podglądu z rozbiciem ile konkretne pojedyncze doby kosztują? Bo jeśli któraś byłaby znacząco wyższa od innych, to mógłbym ją wyciąć np. pierwszą lub ostatnią. |
Autor: | miriam [ 03 Wrz 2018 02:10 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@kittycate Sprawdzaj kolejno każdy dzień z zakresu twojego terminu,w całości nie ma podglądu na booking.com z rozbiciem na doby.Co najwyżej pokaże średnią cenę za noc w okresie tych 6 dni. |
Autor: | manyaky [ 03 Wrz 2018 03:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Hostelworld pokazuje. Być może obiekt sprzedaje tam zwykłe pokoje, szczególnie jeśli jest niższej klasy. |
Autor: | Pacyfa [ 03 Wrz 2018 09:05 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@kittycate Zwykle w booking.com nie ma takiej informacji, acz w tym roku przy okazji jednej z rezerwacji (9 nocy) dostałem szczegółowe info o kosztach każdego z noclegów. Być może zależy to od obiektu (?). Swoją informację otrzymałem jednak po potwierdzeniu rezerwacji, a nie w trakcie rezerwowania. Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka |
Autor: | katka256 [ 05 Wrz 2018 17:55 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Dostałam dzisiaj pocztą analogową list z booking. O treści: otrzymaj 220 zł zwrotu na następny wyjazd z booking.com. Zarezerwuj przed 18.10.2018, przy rezerwacji powyżej 900 zł. No i jest link do tej mojej zniżki Też ktoś dostał? to nie fake jakiś? |
Autor: | Kashpir [ 05 Wrz 2018 18:28 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Chyba było coś na forum o takich listach, ale nie pamiętam czy rzeczywiście dawało zniżki. Przeszukaj wątek. |
Autor: | Ancyna [ 05 Wrz 2018 23:21 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Dawało. Przerabiałam w wakacje, dostałam 140 zwrotu za rezerwację powyżej 500 zł. |
Autor: | Gromki [ 05 Wrz 2018 23:37 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Witam Ja z narzeczoną niestety mamy nieprzyjemną opinię o Booking i już nie polecę nikomu tych mogę użyć tego słowa ZŁODZIEI ! A mianowicie w te wakacje pojechaliśmy do poznania byliśmy tam parę dni i postanowiliśmy zostać jeszcze jedną noc dłużej lecz w tym hotelu nie było już wolnych pokoi więc poszukaliśmy właśnie na złodziejskim Booking tam znaleźliśmy pokój w innym hotelu zaznaczyliśmy wszystko jak trzeba pieniądze zostały pobrane z naszego konta na Booking i nagle wyskoczyło że pokój nie jest już dostępny Dzwoniliśmy do hotelu okazało się że żadnej rezerwacji nie ma i pieniędzy też do nich nie doszły Wyszło na to że zarezerwowaliśmy pokój przez telefon i jeszcze raz musieliśmy zapłacić w hotelu w recepcji ! Składaliśmy reklamację do booking przedstawialiśmy wszystkie potwierdzenia przelewu a oni jak by to mieli w du....!!! |
Autor: | Zeus [ 06 Wrz 2018 00:24 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Autor: | miriam [ 06 Wrz 2018 02:32 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Gromki napisał(a): pojechaliśmy do poznania byliśmy tam parę dni i postanowiliśmy zostać jeszcze jedną noc dłużej lecz w tym hotelu nie było już wolnych pokoi więc poszukaliśmy właśnie na złodziejskim Booking .... Wyszło na to że zarezerwowaliśmy pokój przez telefon i jeszcze raz musieliśmy zapłacić w hotelu w recepcji ! Składaliśmy reklamację do booking przedstawialiśmy wszystkie potwierdzenia przelewu a oni jak by to mieli w du....!!! A można było ,będąc na miejscu kilka dni ,osobiście poszukać dodatkowego noclegu a nie fatygować przeciążony rezerwacjami booking. Usługa nie została wykonana,płaciłeś kartą możesz ostatecznie skorzystać z procedury chargeback. |
Autor: | DaDa [ 06 Wrz 2018 09:26 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
OK, można nie lubić booking, również mam do nich zastrzeżenia, jednak historia wydaje mi się trochę naciągana. Na karcie powinieneś mieć informacje kto ściągnął pieniądze, z tego co wiem booking tego nie robi. Wszystko prawdopodobnie dało się wyjaśnić na miejscu, w hotelu. Skoro zarezerwowaliście ostatni pokój w hotelu, to nic w tym dziwnego, że już nie był dostępny |
Autor: | piotrulek [ 06 Wrz 2018 09:48 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
W moim przypadku po wielu latach pozytywnych kontaktów z booking .com trafił się negatyw. Rezerwowałem nocleg przez link zniżkowy 40USD/80USD . Rezerwacja ze stycznia 2018 na 8/2018. We wrzesniu otrzymałem info ,że nagroda się nie kwalifikuje bo rezerwacja nie osiągnęła 745PLN. czyli 200USD Po kontakcie telefonicznym Pani poprosiła o przesłanie screena z linkiem rezerwacyjnym. Niestety link ten jest juz nie działa-i po ptokach. |
Autor: | boots [ 06 Wrz 2018 09:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Nie rozumiem, o co masz pretensje? |
Autor: | piotrulek [ 06 Wrz 2018 09:58 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Dla mnie 80USD to nie jest 745PLN -warunki zostały spełnione |
Autor: | Cicha_Woda [ 06 Wrz 2018 09:58 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@piotrulek Teraz to już nic nie poradzisz, ale na przyszłość radzę robić zrzuty ekranu z wszelkimi informacjami o przyznanych nagrodach z linków typu 40USD/80USD czy z referali. Wtedy się je dołącza do reklamacji i można wywalczyć zwrot. A takie informacje czasami u nich "przypadkowo" znikają Z tego co pamiętam to już w połowie 2017 roku zalecano tu na forum robić te zrzuty ekranu. |
Strona 170 z 297 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |