Autor: | M-a-r-y-c-h [ 19 Lip 2018 09:23 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Nie wiem za kogo mnie masz.. Wpis dotyczył głośnego zachowania i nie zważania na imnych.. Był kulturalny i rzeczowy.. Nie to najważniejsze.. zmieniłem i jest ok Rzecz w tym ze ciezko sie dokopać na stronie do negatywnych opinii i dla mnie to jest najgorsze jak i brak kontaktu gdy dochodzi do spraw roszczeniowych.. Z takiego powodu padl nasz wybór na hotel niegodny polecenia.. brak opinii za i przeciw. Widzącwszystkie oceny podejmujesz decyzję. Za pomocą tylko pozytywnych opinii, nie jesteś w stanie uniknąć wpadki.. i tu jest rola dla Booking.. do poprawy.. |
Autor: | HandSome [ 19 Lip 2018 09:56 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Marych...naturalne jest prawie już wszędzie i nie tylko na Booking , że pisanie w obraźliwy sposób o innych nacjach typy...byli głośni Germańcy , pijani Angole czy też Janusz z Grażyną stale ogradzali się parawanem nie będzie przechodziło. Poza tym jak ma się zachowanie ludzi będących na załużonym wypoczynku do oceny obiektu? Obiekt ma zaprzestać przyjmowania i ewentualnie wcześniej weryfikować ich zachowanie poprzez podesłanie CV przez potencjalnych najemców? Więcej luzu życiowego bo Ciebie także może KTOŚ kiedyś oceni negatywnie |
Autor: | Anonymous [ 19 Lip 2018 10:26 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Ja tam takie opinie widzę, bo w przeciwieństwie do wielu tu zanim coś zarezerwuje to te opinie przeczytam Skoro nie ma negatywnych opinii, to skąd te średnie opinii 5 i nieco więcej dla hoteli z masowo je odwiedzającą młodzieżą np. z UK Warto szukać, na ten przykład innego pośrednika nikt za jedynie pieniaczami i narzekaczami płakać nie będzie, drodzy państwo konkurencja jest duża i nikt z booking korzystać nie każe |
Autor: | Zeus [ 19 Lip 2018 10:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Nie tylko booking ma opinie. W TripAdvisor ma multum opinii, i negatywnych zarazem |
Autor: | Anonymous [ 23 Lip 2018 21:49 ] |
Temat postu: | UWAGA NA BOOKING.COM |
OSTRZEGAM PRZED BOOKING.COM Od kilku dobrych lat byłem stałym klientem portalu Booking.com – było to dla mnie wygodne, ponieważ dużo podróżuję służbowo. Wcześniej korzystali z tego portalu moi znajomi, którzy mi go polecili zachwalając obsługę klienta – w wielu przypadkach wstawiała się za użytkownikami i gdy warunki rezerwacji nie zostały spełnione, potrafii szybko i skutecznie reagować, wynegocjować rabat, zaoferować nocleg w innej lokalizacji albo zwrócić koszty. Tym większe było moje zdziwienie gdy zostałem pozostawiony sam sobie. Jak zwykle dokonałem rezerwacji za pośrednictwem portalu Booking.com, planując swój wyjazd w Karkonosze. Na dzień przed planowanym noclegiem, byłem na weselu. Otrzymałem informację mailową, że moja rezerwacja została anulowana. Jak to?! – pomyślałem. Przecież wpłaciłem zaliczkę w wysokości 50% kosztów noclegu, tym samym uwierzytelniając swoje dane osobowe i potwierdzając chęć odbycia noclegu! Złapałem za telefon aby skontaktować się z pensjonatem, do którego miałem przyjechać. Recepcjonista powiedział mi, że nic nie może zrobić. Polecił skontaktować się z obsługą klienta Booking.com. Jako że czas naglił, wisiałem na telefonie, próbując dodzwonić się na infolinię – bezskutecznie. Próbowałem 10, może 12 razy – potem straciłem nerwy. Napisałem maila. Odpowiedź dostałem.. kilka dni po planowanym pobycie w Karkonoszach. Rezerwację odwołano Z MOJEGO POWODU, ponieważ nie możliwe było ściągniecie pozostałej kwoty (drugie 50%). Szkoda, że nie poinformowali mnie wcześniej, prawda? Tak trudno było by zapłacić na miejscu, albo podać dane innej karty? Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że z konta potrafiono pobrać zaliczkę. Na koncie miałem wystarczającą ilość środków. Nie miałem żadnych problemów z płatnością wcześniej (ani też podczas pobierania zaliczki), byłem stałym klientem - mieli wszystkie moje dane.. Na szczęście pobyt planowałem w Polsce – nie trudno było mi znaleźć inny nocleg, choć było to dla mnie bardzo niewygodne (byłem na weselu) oraz zmuszony byłem zapłacić większą sumę pieniędzy za nocleg (sezon). PRZESTRZEGAM ZATEM WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW TEGO PORTALU – JEŚLI PLANUJECIE WYJAZD LUB URLOP, DOKONAJCIE REZERWACJI NA WŁASNĄ RĘKĘ, ZAMIAST POLEGAĆ NA PORTALU BOOKING.COM. Współczuje osobom, które podróżują z dziećmi, albo są w obcym, dalekim kraju. Noc pod chmurką, albo narażanie się na dodatkowe koszty związane z poszukiwaniem alternatywy dla noclegu, który jest przecież pewny i ma się na niego kwitek, może dać człowiekowi w kość.. Mi pozostaje jedynie domagać się swoich praw. Od 17.06 bezskutecznie próbuję nawiązać merytoryczną konwersację z pośrednikiem rezerwacji (Booking.com). Nie potrafią podać racjonalnego powodu dla którego rezerwacja została anulowana. Nie otrzymałem potwierdzenia z banku, jakoby płatność po mojej stronie nie mogła zostać zrealizowana (brak limitów na karcie, karta MasterCard, długi termin ważności karty, powszechnie znany polski bank, z którym przenigdy nie miałem problemów). Nie mówiąc już o zaliczce, której ani pensjonat, w którym miałem spędzić noce, ani Booking.com, nie chcą mi oddać. Może powinienem zgłosić tą kradzież na policję? Jeśli ktoś z Was chce oszczędzić sobie problemów, polecam poszukać noclegów na własną rękę bądź skorzystać z innego portalu. ODRADZAM KORZYSTANIA Z PORTALU BOOKING.COM Pozdrawiam, Paweł |
Autor: | HandSome [ 24 Lip 2018 09:24 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Konkurencja atakuje Booking? |
Autor: | Kashpir [ 24 Lip 2018 10:09 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Nie, po prostu klasyczny przypadek kogoś, komu nie zrealizowano usługi, która zawsze była właściwie realizowana i z tego powodu rejestruje się na forach internetowych i psioczy. |
Autor: | Razem [ 25 Lip 2018 18:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
HandSome napisał(a): Konkurencja atakuje Booking? może niekoniecznie... Booking zszedł na psy... Swego czasu korzystałem i nie narzekałem ale zmieniło się i to bardzooo W czerwcu rezerwowałem u nich hotel, pobrali kasę i do dzisiaj potwierdzenia rezerwacji brak..Mimo reklamacji i i regularnego kontaktu w tej sprawie.. |
Autor: | miriam [ 25 Lip 2018 20:10 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Marcin7676 napisał(a): Z całym szacunkiem, ale zawsze na forum znajdzie się ktoś, kto nic nie wnosi do dyskusji, tylko krytykuje wpisy innych . a nawet lajki Nikt nikomu nie broni umieścić tu listu pochwalnego jeśli ma takie odczucia i doświadczenia. |
Autor: | Kashpir [ 25 Lip 2018 21:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Rzeczą powszechnie wiadomą jest, że ludziska leniwe są. Jak jest wszystko dobrze, to dobrze, więc po co się męczyć i gdzieś coś pisać. Jak coś jest nie tak, to niektórzy od razu zaczną trąbić w różnych miejscach w internecie, że skandal/ złodzieje/ nigdy więcej nie skorzystam z ich usług/ nie korzystajcie/ OSTRZEGAM! ... A w przypadku firm, które działają globalnie jak booking, liczba takich osób będzie się zwiększać, bo po prostu rośnie liczba klientów korzystająca z takich usług. Może jestem jakiś inny, ale staram się dzielić doświadczeniami zarówno złymi, jak i dobrymi. Wrzucam co nieco tutaj na forum, trochę też na tripadvisora. Tak, wiem, że to wymaga trochę wysiłku, ale jeśli sam korzystam z tych zasobów w trakcie planowania czy w samej podróży, to może komuś przyda się moja opinia. Howgh A jeśli chodzi o moje doświadczenia z booking: - nie miałem jak na razie (kilkadziesiąt rezerwacji) potrzeby kontaktu z booking, bo coś nie wypaliło z rezerwacją - trudno mi więc wskazać jakieś minusy, jeśli kto woli, to można to uznać za pochwałę. - raz booking spytał mnie czy nocowałem w pewnym B&B we Włoszech, bo został zgłoszony no show - potwierdziłem, że nocowałem. Do dziś nie rozumiem, co się stało, bo na koncie przy rezerwacji mam informację "Odwołano bezpłatnie", a recenzję napisałem. |
Autor: | Konrad_PL [ 27 Lip 2018 14:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Kashpir napisał(a): (...) raz booking spytał mnie czy nocowałem w pewnym B&B we Włoszech, bo został zgłoszony no show - potwierdziłem, że nocowałem. Do dziś nie rozumiem, co się stało, bo na koncie przy rezerwacji mam informację "Odwołano bezpłatnie", a recenzję napisałem. Stało się to, że gospodarz nie zatwierdził Twojej obecności celem uniknięcia płacenia haraczu Z innej beczki: Pojawiło się na bookingu coś takiego jak "Mój Portfel" i na górnym pasku wyskakują jakieś konkursy - trzeba wypełnić ankietę i przyznają środki na ten portfel. Po przejściu ankiety wyskakuje takie coś: Załącznik: book.jpg [ 30.28 KiB | Obejrzany 1710 razy ] Wiecie może coś więcej na ten temat? |
Autor: | d-t-x [ 27 Lip 2018 14:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Ja niczego takiego nie mam. |
Autor: | jacek96 [ 27 Lip 2018 16:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Ja mam gdzies ich ankiety i konkursy za jedno €. Niech mi oddadzą 15€ za polecenie, na ktore czekam ponad trzy miesiące! |
Autor: | kriss [ 27 Lip 2018 18:37 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
czy mógłby ktoś potwierdzić info, że AKTUALNIE dokonując rezerwacji na booking.com przez link polecający nowy użytkownik otrzymuje zwrot (jeśli spełni warunki), ale nie otrzymuje już swojego Referrala ? |
Autor: | Pacyfa [ 27 Lip 2018 20:25 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
jacek96 napisał(a): Ja mam gdzies ich ankiety i konkursy za jedno €. A podpiąłeś kartę pod konto ? Mi przelali komplet poleceń Niech mi oddadzą 15€ za polecenie, na ktore czekam ponad trzy miesiące! Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka |
Autor: | jacek96 [ 27 Lip 2018 20:49 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Tak, mam podpietą. Gdy dzwoniłem przed miesiącem, to powiedziano, że jeszcze nie minął ostateczny termin wypłaty. Przy ostatnim telefonie taktyka się zmieniła i panna stwierdziła, ze ważność karty mojej, kończy się za kilka tygodni i muszę nową podpiąć. Nie mają mojego płaszcza i tyle się przejmują klientem. |
Autor: | d-t-x [ 28 Lip 2018 06:21 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
U mnie to sprawnie idzie. Wczoraj dotarł zwrot. Nocleg bodajże 13 czy 14 (nie mam pewności), 15 mail o przetwarzaniu nagrody, wczoraj kasa dotarła na konto. |
Autor: | Magda Weresewicz [ 28 Lip 2018 22:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Ze względu na napięty grafik wraz z przyjaciółmi postanowiliśmy zarezerwować hotel z dużym wyprzedzeniem - lipiec 2019. Wpadła nam dość ciekawa oferta prywatnego apartamentu w Gdańsku (6 dni - 1500 zł). Rezerwacja przebiegła przez problemów, system wszystko zaakceptował, pieniądze miały zejść z konta dopiero w czerwcu 2019. Właściciel mieszkania napisał wiadomość z prośbą o potwierdzenie terminu (wydawało mu się, że chodzi o lipiec 2018, który już mija). Gdy wyprowadziłam go z błędu, potwierdził rezerwację. Po kilku godzinach wystąpił z prośbą o anulowanie rezerwacji i wprowadził do systemu booking opcję "bezpłatne odwołanie rezerwacji". Zapytałam, co jest powodem jego działań , ponieważ bardzo zależało nam na tym mieszkaniu. Właściciel wprost napisał, że w tym czasie odbywa się duży festiwal muzyczny i cena jest zbyt niska. Co w takiej sytuacji zrobić? |
Autor: | seal [ 28 Lip 2018 22:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@Magda Weresewicz: nie odwoływać jej. Sprawę zgłosić do booking. |
Autor: | becek [ 28 Lip 2018 22:53 ] |
Temat postu: | Re: Problem z rezerwacją |
masz masę czasu , wynajmij coś innego |
Strona 167 z 297 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |