Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 160 z 297

Autor:  jacek96 [ 08 Maj 2018 21:21 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Nic więcej nie otrzymasz.
Odpowiedź zwykle po 2-3 dniach, ale czasem tydzień tez można czekać.

Autor:  zimsky [ 08 Maj 2018 21:26 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Mam dosyć dziwny problem, miałem nocleg zagwarantowany karta z której hotel próbował ściągnąć pieniądze dwa dni przed wypłatą, miałem trudniejszy miesiąc i nie było wystarczających środków. Na szybko zaktualizowałem dane karty by nie stracić rezerwacji i wklepałem inna. Po tygodniu okazało się że pieniądze zostały ściągnięte z tej pierwszej karty i teraz nie wiem co robić i czy w ogóle coś należy zrobić. W rezerwacji widnieją dane tej drugiej karty.

Autor:  Cicha_Woda [ 08 Maj 2018 21:38 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@zimsky ja bym tylko sprawdzała profilaktycznie czy z tej drugiej karty pieniądze nie są pobrane i nic więcej bym nie robiła. Obiekt pobrał kasę, więc dane drugiej karty nie są im już potrzebne. Jednak sprawdzenie drugiej karty nie zajmuje wiele czasu, więc dla własnego spokoju można to robić co kilka dni.

Autor:  zimsky [ 08 Maj 2018 21:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

To będę miał pod kontrola. Trochę niepoważne jest to że nie dostałem żadnej informacji o ścignieciu pieniędzy, w rezerwacji tez nic takiego nie ma. W hotelu mi powiedzą że mam zapłacić i jak im udowodnić że zapłaciłem? Mogę przedłożyć wyciąg z konta, ale byłoby spoko jakby w rezerwacji było napisane że jest opłacona

Autor:  cccc [ 08 Maj 2018 21:51 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@zimsky, masz na wyciagu z karty, kto pobral kase, booking czy hotel.
Zawsze mozesz napisac do booking, jesli Ci potwierdza ze kase pobral hotel tzn. ze sprawa powinna byc wyjasniona.
Inna opcja to skontaktowac sie bezposrednio z hotelem i wyjasnic.

Autor:  Cicha_Woda [ 08 Maj 2018 22:40 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Fakt, że jak jest wybrana opcja płatności na miejscu to obiekt nie powinien jej ściągać, chociaż czasem się to zdarza. Ja już miałam kilka razy taką sytuację, że byłam nastawiona na płatność na miejscu, a tu się dowiaduję, że już opłata jest pobrana. Nie robiłam afery, bo mi to nie robiło różnicy, ale zgodne z pierwotnymi ustaleniami tak nie powinno być. Jak do tej pory w żadnym obiekcie nie pobrali mi kasy z karty, a potem drugi raz na miejscu. A chyba trzy razy dowiedziałam się, że kwota jest już pobrana na miejscu od samego obiektu. Z czego raz została faktycznie pobrana dopiero kilka dni po powrocie z wyjazdu ;) Większość obiektów prowadzi uczciwy biznes i nie ściąga kilka razy opłaty za to samo, więc jest bardzo mało prawdopodobne, że w Twoim przypadku @zimsky będzie inaczej. A jeśli uważasz, że obiekt nie zachował się całkiem w porządku to możesz o tym ich poinformować ustnie np. przy wymeldowaniu, a nawet napisać w opinii już po zakończeniu pobytu.

Autor:  JaKubek69 [ 09 Maj 2018 15:45 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

miriam napisał(a):
Jeśli potrzebujesz pomocy, wyślij nam odpowiedź na tę wiadomość
Anulacja w tej samej minucie :oops: A to "łaskawe" bezkosztowo w przypadku jeszcze zwrotnych rezerwacji brzmi jak kpina :cry:


bronek40 napisał(a):
Potem dostaje emaila w stylu "dowiedzilśmy się od hotelu X, że chcecie Państwo anluować rezerwację"

SZCZYT CHAMSTWA


Mam takie same przygody z rezerwacją sylwestrową.
Najpierw odwołali jedną, hotel sam z siebie zadeklarował do 400zł rekompensaty, zarezerwowałem inny, po kilku dniach ta sama akcja.
Kolejne do 25e pewne przez konsultanta, a co ponad musi przejść przez menagera jakiegoś.

Te maila, że niby sam się ktoś konsultował z hotelem i oni łaskawie zgadzają się anulować bezpłatnie, to ściema. Hotel z bookingu wysyła je sam ! Nie booking, a hotel ze swej strony ! Jeśli booking do Was pisze, to zawsze jest to jakaś Pani Kasia, Pan Paweł itd... nie automat.

W takim przypadku piszcie/dzwońcie do bookingu (o ile nie macie alternatywy w takiej samej cenie), jak np. w przypadku @bronek40 i jeśli to nie jest oczywisty błąd w stylu, 200, zamiast 2000 i są jakieś podobne pułapy cenowe, to po 1. 25e macie jak w banku na alternatywną rezerwację, a jeśli inna podobna oferta standardowo/lokacyjnie jest droższa o np. 250zł, to wysyłacie info, że hotel nie chce uwzględnić Waszej normalnej rezerwacji przez swoje "widzimisie" i znaleźliście inną podobną.
Taka ww.Pani Kasia/Paweł itd jeśli pisze do Was o anulowanie, to zawsze sugeruje zmianę na inny, podobny i stałą formułkę, że różnica zostaje pokryta na koszt hotelu.

Pamiętajcie, te "łaskawe bezpłatne odwołanie rezerwacji" to nie booking, to hotel pomijając jakikolwiek kontakt z booking !

Autor:  krystoferson112 [ 09 Maj 2018 17:22 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Czy ktoś z Was ma także usunięte rezerwacje hoteli przez Booking w Islamskiej Republice Iranu? Czy to wpływ polityki pewnego Trumpa i zapowiedzi nowych sankcji, czy czysty przypadek? Choć dwie różne rezerwcje w różnych hotelach i miastach.

Autor:  cccc [ 09 Maj 2018 18:54 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@krystoferson112 mysle, ze najlepiej zapytac booking.com, gdyz ciezko oszacowac ich polityke. ;)
Pozdr.

Autor:  consigliero [ 10 Maj 2018 06:17 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Tak zupełnie z innej beczki będąc obecnie w Turcji nie ma możliwości wyszukiwania hoteli

Autor:  cafebibek [ 10 Maj 2018 08:08 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@consigliero noclegi-w-istambule,1186,3362?start=20#p924998

Autor:  piekara114 [ 11 Maj 2018 19:25 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Przeczytałam kilka stron, ale przez cały wątek szybko nie przebrnę...
Sytuacja: rodzice zarezerwowali app. w Sewilli (od 30.05, bezpłatna anulacja do 25.05)) i dziś info na maila, o odwołaniu rezerwacji przez obiekt. Po telefonach okazuje się, że hotel zwija działalność. Jedna pani na call cen. deklaruje,że podeśle linki z innymi propozycjami (potrzebne 2 sypialnie) i różnice po powrocie zostanie im zwrócona, druga z cc, że zwrotnu nie będzie, bo to obiektu wina. Czego można wymagać od booking? Wydaje mi się, że zwrotu różnicy, w cenie 540 eur/7 nocy teraz ciężko coś znaleźć w centrum z 2 sypialniami.

I drugie pytanie: czy jeśli zmienią lokalizację pobytu na 2 różne miasta (rez. dalej przez booking), w tym 4 dni w Sewilli to także o ewentualny zwrot różnicy można się ubiegać?

Z góry dzięki za Wasze podpowiedzi, a ja dalej wertuję wątek...

Autor:  Anonymous [ 11 Maj 2018 19:29 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Oni zwracają różnicę w nowej ofercie o ile....ją zaakceptują i to jasno napiszą

Tym samym nie można "przeginać", choć tez masz sporo racji (ale tez nie ma póki co wysokiego sezonu, a Sevilla jest spora)

Autor:  piekara114 [ 11 Maj 2018 20:02 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Tak myślałam. Wyszukałam już rodzicom 4 linki droższe o 80, 120, 280 i 300 eur - te 2 ost. opcje są bliższe temu co rezerwowali. Inne app. nie spełniają założonych wymagań - osobnych sypialni.
Zobaczymy co booking jutro zaoferuje (tak telefonicznie się zdeklarowała Pani - co ciekawie teraz jeszcze nazwiska nie podają, kiedyś nie było problemu).

Z tym app. to zimą też był numer: nie mogłam go na lato znaleźć, znajdowałam info, że obiekt nie działa, ma mapce na majowy okres nie widoczna pineska w czerwonym kolorze jako zarezerwowany/niedostępny.... Kontakt z b. telefoniczny, oni z Hiszpanią i mailem potwierdzają, że na pewno w maju działają i przyjmą rodziców z radością, a teraz taki numer....

Autor:  miriam [ 11 Maj 2018 20:16 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@piekara114 Aby uzyskać ew. zwrot różnicy ceny mogłaś poprosić o pisemne potwierdzenie.Najlepiej mieć takie zapewnienie potwierdzone mailowo .Jeśli pierwotny obiekt już z nimi nie ma umowy i rezerwacja anulowana, są mniej elastyczni bo różnicy nie ściągną z obiektu tylko sami muszą dołożyć.Oby faktycznie ta pierwsza osoba podesłała ci alternatywne propozycje i zapewnienie ew.dopłaty.

Autor:  piekara114 [ 11 Maj 2018 20:21 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Dzięki, na pewno będę pilnować, aby przez maila była sprawa załatwiona.

Autor:  Mylcia [ 18 Maj 2018 00:28 ]
Temat postu:  POMOCY

Przypadkowo anulowałam rezerwacje na bookin.com, co robić?

Autor:  miriam [ 18 Maj 2018 00:30 ]
Temat postu:  Re: POMOCY

Zarezerwować ponownie , jak potrzebujesz ;)

Autor:  horacy19 [ 18 Maj 2018 00:33 ]
Temat postu:  Re: POMOCY

i nacisnąć "pomógł" w poście wyżej.

Autor:  Mylcia [ 18 Maj 2018 01:08 ]
Temat postu:  Re: POMOCY

-- 18 Maj 2018 01:07 --

miriam napisał(a):
Zarezerwować ponownie , jak potrzebujesz ;)

niestety ale pieniądze zwrócą do 14 dni, a chwilowo nie mam jak zapłacic, a bardzo mi zależy na wyjeździe

-- 18 Maj 2018 01:08 --

myślicie ze dzwoniąc do hotelu załatwię cokolwiek?

Strona 160 z 297 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/