Autor: | walerek [ 02 Paź 2017 09:47 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Oczywiście że tak. Dołącz tylko fakturę albo jakiś dokument zawierający ten podatek. |
Autor: | d-t-x [ 02 Paź 2017 09:50 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Mam. Widzę, że przez formularz nie da się załączyć skanu, ale napiszę i poczekam na odpowiedź. |
Autor: | ind_globtroter [ 02 Paź 2017 11:04 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Nie mogę znaleźć polskiego numeru kontaktowego do booking.com Poratuje ktoś? |
Autor: | walerek [ 02 Paź 2017 11:07 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Tel. 223060857 |
Autor: | Zeus [ 02 Paź 2017 11:08 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
http://bfy.tw/EF6r |
Autor: | d-t-x [ 02 Paź 2017 11:21 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Prawdą jest, że ciężko się do niego dokopać. |
Autor: | Meggiefm [ 04 Paź 2017 22:45 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
-- 04 Paź 2017 22:31 -- lucy00 napisał(a): Zarezerwowałam nocleg w Giardino Del Corso, Rzym, 3 miesiące przed przyjazdem. 4 dni przed wylotem hotel podał, że nie może pobrać pieniędzy z karty, zatem podałam nowe dane [karta, którą płaciłam wielokrotnie bez problemu]. Próbowałam się z nimi także skontaktować poprzez booking oraz telefonicznie, kilkukrotnie, niestety nikt nie odpowiadał, ale stwierdziłam "ee, podałam nowy nr karty to nie będzie problemu". Sytuacja z rzekomo nieprawidłową kartą się powtórzyła i hotel anulował rezerwację. Zadzwoniłam do bookingu, odpowiedzieli, że to moja wina że nie próbowałam w tej sprawie wcześniej kontaktować się z obiektem (próbowałam, ale pozostawał niemy). Ponadto, nie są w stanie nic wyegzekwować od obiektu, jeżeli bank nie potwierdzi, że istniała próba pobrania pieniędzy przez obiekt zaakceptowana [a nie odrzucona jak twierdzi obiekt] przez bank, widoczna w historii karty. Bank stwierdził, że nie istnieje taki dokument i nie bardzo jest co potwierdzać, skoro do transakcji nie doszło. Więc ponownie kontakt z bookingiem, który odpowiedział coś w stylu "no trudno, Twoja wina, pocałuj się w tyłeczek i zarezerwuj coś innego". Obiekt wystawił te same noclegi w cenie 3x tyle co moja rezerwacja. Ten obiekt działa tak widzę od dłuższego czasu. booking.com właśnie mnie na tydzień przed wyjazdem powiadomił, że hotel anulował rezerwację. Zrobiłam i w 100% opłaciłam ją (opcja bezzwrotna) w sierpniu. Obecnie booking szuka dla mnie alternatyw, ale są średnio ciekawe i/lub daleko. Czego w tej sytuacji mogę się od nich domagać? Pomoże ktoś? Ogromne dzięki -- 04 Paź 2017 22:45 -- Sorki, że post pod postem - może tytułem wyjaśnienia. booking obiecał, że pensjonat zwróci pieniądze (zobaczymy...). Mają mi przedstawić alternatywę - tyle, że ta o której dziś usłyszałam jest oddalona o 5km od Starego Miasta (pierwotny pensjonat był w samym obrębie starego miasta). Już wiem, że zgadzają się na wyrównanie różnicy - znalazłam pensjonat o podobnych parametrach o 2,5 km bliżej starego miasta, ale droższy o ok. 1/3 od pierwotnej opcji. Jestem zdenerwowana/skołowana i nie wiem co robić... |
Autor: | miriam [ 04 Paź 2017 23:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@meggiefm Nie denerwuj się.Jeśli pensjonat,który znalazłaś ci odpowiada to w przedstawionej sytuacji bez problemu po powrocie i przesłaniu scanu rachunku do booking zwrócą ci różnicę w cenie.Nawet jeśli znajdziesz porównywalny z rezerwowanym, inny obiekt 100% droższy też są w stanie ci wyrównać,bo ściągają sobie tę kwotę z obiektu,który nie wywiązał się z umowy,zwłaszcza jak rezerwacja była bezzwrotna i już opłacona.Dopilnuj,aby pieniądze za odwołaną rezerwację wróciły na twoje konto jeszcze przed wyjazdem,bo musisz opłacić nową rezerwację.Powodzenia. |
Autor: | zdeneksme [ 06 Paź 2017 17:21 ] |
Temat postu: | Re: booking.com - fraud karciany i beznadziejny serwis |
zdeneksme napisał(a): Taka sytuacja, potomnym ku przestrodze: 1. Pod koniec sierpnia 2017 rezerwuję na booking.com hotelik La Fuente De La Flora na Gran Canarii, termin przyjazdu: grudzień 2017. Rezerwacja ma darmowe odwołanie do miesiąca przed przyjazdem. 2. Wymagane jest potwierdzenie rezerwacji kartą, więc podaję numer karty debetowej EUR z Alior Kantor. 3. Zaraz potem na ww karcie robi się blokada na 198€. 4. Niecały dzień później znajduję lepszą ofertę gdzieś indziej, anuluję rezerwację booking.com. 5. Mijają 2-3 dni. 6. Blokada na karcie zamienia się na transakcję opisaną "ESP,ZARAGOZA RESERVA EN BOOKING.COM", kod MCC 7011. 7. Mijają 3 tygodnie, nic nie robię zakładając, że hotel lub booking.com zrobi zwrot na kartę. 8. Nic się nie dzieje - piszę do booking.com "gdzie moja kasa?" (parafrazując). 9. Booking.com chce potwierdzenia, że transakcja miała miejsce. OK, no problemo - wysyłam pdf z Alior Kantor: transakcja, data, kwota, opis jw. 10. Booking.com mówi, że oni nie wiedzą, co to za transakcja i żeby udowodnić, że to ten konkretnie hotel zrobił transakcję. 11. Odpowiadam (parafrazując): puknijcie się w głowę: taki dowód jest niemożliwy do wykonania. Skoro bierzecie prowizję za bycie pośrednikiem, to skontaktujcie się z waszym hotelem i wyjaśnijcie, czy to oni pobrali kasę, a jeśli tak - to dlaczego jej nie oddali. 12. Booking.com brnie w zaparte, że to nie ich sprawa i "reklamację uznajemy za zakończoną". 13. Widzę, że szkoda czasu na dyskusje z amebami, dzwonię do hotelu. Hotel najpierw mówi, że rezerwacji nie widzi, potem że sprawdzi, potem nagle traci umiejętność posługiwania się językiem angielskim. 14. Składam wniosek o chargeback w Aliorze, zastrzegam kartę, zamawiam nową. 15. Kurtyna. (...) Życie z czasem dopisało drugi akt tragikomedii: 16. Dostaję odpowiedź z AliorBank/Kantor, że będą kontynuować mój telefonicznie zgłoszony chargeback, potrzebują jednak kompletu informacji na standardowym pdf-owym wniosku o takowy. 17. Zarobiony jestem, więc zwlekam z odsyłaniem wniosku przez 2-3 dni, aż tu nagle... 17. Otrzymuję e-mail z hotelu, że oddadzą pobrane wcześniej 198€ (ha, jednak to oni!) 18. Środki wracają na kartę po kolejnych 2-3 dniach. Właściwie trudno powiedzieć, co zainicjowało zwrot środków: - może w supporcie booking.com jakiś homo sapiens pociągnął dalej sprawę (ja się więcej do nich nie odzywałem, ale może sami aktywnie monitorują fly4free.pl/forum i tripadvisor.com) - może hotel samoistnie wybudził się z letargu i przetworzył reklamację - może Alior/Mastercard jeszcze przed sformalizowaniem chargebacka zaczął pingować acquirera karty, a ten z kolei merchanta(hotel) Najbardziej podejrzewam to ostatnie. W każdym razie konkluzja jest taka, że: (a) sprawa zwrotu nietknięta przez 3 tygodnie sama się nie rozwiązała (b) wartość serwisu booking.com bywa wątpliwa (c) warto mieć kartę w banku, który szybko i bez ceregieli przetwarza chargebacki |
Autor: | baja [ 06 Paź 2017 23:23 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Taka uwaga - zmieniając ustawienie na uk i będąc zarejestrowanym z brytyjskiego ip coraz częściej mam możliwość płatności przez PayPal. Wydaje mi się, że to znacznie pewniejsze rozwiązanie. Byłem już dwa razy w sytuacji gdy ktoś próbował opróżniać moją kartę jakiś czas po rezerwacji poprzez pośredników typu booking/hotels itp. Nie rozumiem dlaczego z polskich kont na booking.com PayPal jest praktycznie niedostępny |
Autor: | d-t-x [ 11 Paź 2017 16:20 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
d-t-x napisał(a): Pobrano ode mnie większy podatek miejski, niż w informacji na stronie obiektu i potwierdzeniu rezerwacji. Co dziwne, każdego dnia jest inny - w sumie jestem w plecy jakieś 15€. Warto do nich pisać w tej sprawie? Z przyjemnością informuję, iż booking.com pozytywnie rozpatrzył moją reklamację i zwrot wpłynął dziś na moje konto. |
Autor: | jabollus [ 12 Paź 2017 17:01 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Od kilku miesięcy miałem zarezerwowany nocleg w Budapeszcie na Sylwestra. Dzisiaj przychodzi e-mail: "Szanowni Państwo! Dziękujemy za skorzystanie z usług Booking.com. Kontaktujemy się z Państwem w sprawie rezerwacji o numerze XXX w obiekcie Welcome Hostel. Personel obiektu poinformował nas, że nie będzie w stanie zrealizować tej rezerwacji i zakwaterować Państwa w wybranym terminie. Obiekt zakończył współpracę z booking.com W związku z zaistniałą sytuacją Booking.com jest zmuszony odwołać tę rezerwację bez żadnych dodatkowych opłat z Państwa strony. Wkrótce wyślemy e-mail z potwierdzeniem odwołania. Prosimy przyjąć nasze przeprosiny za wszelkie niedogodności z tym związane. Nie chcielibyśmy pozostawiać Państwa bez żadnej alternatywy, dlatego zachęcamy do dokonania nowej rezerwacji na stronie Booking.com. Wystarczy kliknąć poniższy link: ciach W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt. Jesteśmy do Państwa dyspozycji całą dobę. Z wyrazami szacunku -- Giovanni Booking.com Customer Service Team" ...po minucie rezerwacja odwołana. Obecnie ceny na Sylwestra są dużo wyższe. Dlaczego ja mam ponosić konsekwencje tego, że obiekt zakończył współpracę z Booking.com? |
Autor: | walerek [ 12 Paź 2017 17:15 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Zadzwoń do booking.com i wynegocjuj rezerwację nowego hotelu o podobnym standardzie. Nawet jak będzie droższy to powinni zwrócić ci różnicę. |
Autor: | miriam [ 12 Paź 2017 17:35 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@jabollus Przy zakończeniu współpracy jest ciężej coś wynegocjować, bo nie mają z kogo ściągnąć ew.dopłaty.Zdarza się jednak,że z własnej puli dorzucą jakieś 20-30 E na otarcie łez Opisz całą sytuację lub zadzwoń i może coś ugrasz jak trafisz na kogoś empatycznego. |
Autor: | luck1991 [ 12 Paź 2017 22:07 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Niemożliwe Miałem podobno sytuację z obiektem w Międzyzdrojach,obiekt w moim terminie zakończył już działalność. Zwrócili różnicę. Booking.com usuwa nielicencjonowane obiekty na Balearach http://www.rp.pl/artykul/1340840-Bookin ... .html#ap-1 |
Autor: | julk1 [ 15 Paź 2017 15:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Ukazał się artykuł o pewnych "sztuczkach" stosowanych przez booking.com. Ostatnio pisaliśmy o części z nich: https://businessinsider.com.pl/lifestyl ... li/2mwjgdk |
Autor: | d-t-x [ 15 Paź 2017 15:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Te bajeczki o spadającej liczbie pokoi (8 miesięcy przed planowaną datą wizyty) od zawsze traktowałem z uśmiechem, ale zauważyłem inną prawidłowość: zdarza mi się bywać na weekend w Berlinie, średnio co kwartał. Nigdy nie nocowałem 2 razy w tym samym hotelu, z prostej przyczyny - już nigdy nie udało mi się znaleźć na ten sam obiekt takiej ceny, jak płaciłem poprzednio. Zawsze jest drożej. Kontrolnie sprawdziłem teraz ceny moich ostatnich noclegów (Amsterdam, Bolonia) - za każdym razem jest o 20% drożej. |
Autor: | namteH [ 15 Paź 2017 16:32 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
julk1 napisał(a): Ukazał się artykuł o pewnych "sztuczkach" stosowanych przez booking.com. Ostatnio pisaliśmy o części z nich: https://businessinsider.com.pl/lifestyl ... li/2mwjgdk W prasówce juz 01ERES wrzucił z dodatkowym komentarzem viewtopic.php?f=135&t=73600&p=991756#p991756 |
Autor: | Intchy [ 15 Paź 2017 21:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
pytanie dotyczy linku polecajacego - pamiętacie jaka ma być minimalna kwota noclegu? dokładnie - w zł, euro ? Przeglądam regulamin i nie widze żadnej wzmianki o kwocie :/ |
Autor: | le_szek [ 15 Paź 2017 22:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
d-t-x napisał(a): Te bajeczki o spadającej liczbie pokoi (8 miesięcy przed planowaną datą wizyty) od zawsze traktowałem z uśmiechem, ale zauważyłem inną prawidłowość: zdarza mi się bywać na weekend w Berlinie, średnio co kwartał. Nigdy nie nocowałem 2 razy w tym samym hotelu, z prostej przyczyny - już nigdy nie udało mi się znaleźć na ten sam obiekt takiej ceny, jak płaciłem poprzednio. Zawsze jest drożej. Kontrolnie sprawdziłem teraz ceny moich ostatnich noclegów (Amsterdam, Bolonia) - za każdym razem jest o 20% drożej. Kilkukrotnie korzystałem z tych samych noclegów - raz cena (po roku, dwa razy luty) była taka sama, raz - (po dwóch latach, sierpień kontra lipiec) nieco niższa, potem taka sama (lipiec-październik). |
Strona 120 z 297 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |