Autor: | shoegaze [ 06 Sie 2025 13:21 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Hej, jakie macie doświadczenia z reklamacjami w bookingu jeśli chodzi o warunki pobytu? Niestety spotkała mnie taka sytuacja, że budynek, w którym mieścił się apartament był w trakcie remontu i od soboty od godzin porannych (przyjazd w środku nocy..) panował ogromny hałas wiercenia, stukania itp., uniemożliwiający przebywanie tam nie mówiąc o śnie/odpoczynku. Do tego w mieszkaniu panował bardzo nieprzyjemny „zapach”. Już w trakcie napisałam bezpośrednio do firmy „zarządzającej” (tzn. za pośrednictwem bookingu) z prośbą o zmianę i wysłałam też nagrania. Przyjęli zgłoszenie i mieli coś zadziałać, niestety finalnie do końca pobytu (3-dniowego) niczego nie zaproponowali. Próbowałam nawet szukać czegoś innego na własną rękę, jednak w tym okresie z uwagi na festiwal było mega obłożenie. Teraz proponują mi rekompensatę w wysokości niecałych 6% wartości pobytu.. Zastanawiam się nad dalszymi krokami, macie jakieś podobne doświadczenia? Czy da się w ogóle coś „ugrac” w takiej sytuacji? Tak naprawdę zepsuli nam festiwal, bo nie dało się odespać i byliśmy wykończeni;/ |
Autor: | miriam [ 06 Sie 2025 13:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Dobrze,że cokolwiek proponują bo ugranie u nich czegoś po pobycie graniczy z cudem. |
Autor: | pemat [ 06 Sie 2025 14:30 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
shoegaze napisał(a): [...] od godzin porannych (przyjazd w środku nocy..) panował ogromny hałas wiercenia, stukania itp., uniemożliwiający przebywanie tam nie mówiąc o śnie/odpoczynku. Do tego w mieszkaniu panował bardzo nieprzyjemny „zapach”. Już w trakcie napisałam bezpośrednio do firmy „zarządzającej” (tzn. za pośrednictwem bookingu) z prośbą o zmianę i wysłałam też nagrania. Przyjęli zgłoszenie i mieli coś zadziałać, niestety finalnie do końca pobytu (3-dniowego) niczego nie zaproponowali. [...] Teraz proponują mi rekompensatę w wysokości niecałych 6% wartości pobytu.. Zastanawiam się nad dalszymi krokami [...] co prawda, nie do końca (chyba?) Tabela frankfurcka odnosi się do twojej sytuacji, ale w niej, opisane przez ciebie niedogodności, wycenione są następująco (i się sumują): I. Nocleg / 8 Niedogodności a) hałas w dzień: 5 – 25% b) hałas w nocy: 10 – 40% c) przykre zapachy: 5 – 15% jak widać, zaproponowane 6% to nie jest nawet dolna granica, więc możesz się tymi liczbami podeprzeć i próbować walczyć o więcej |
Autor: | boots [ 06 Sie 2025 14:37 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Tabela frankfurcka nie dotyczy bezpośrednio booking.com |
Autor: | pemat [ 06 Sie 2025 14:45 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
dzięki za doprecyzowanie (dlatego napisałem "chyba") ale nawet jak nie jest to bezpośrednie odniesienie, to jest jakąś podstawą do "wyceny" niedogodności. innej nie ma i wszelkie rekompensaty to tylko dobra/zła wola obiektu, więc chcąc walczyć o więcej niż te 6%, można się przynajmniej czymś podeprzeć. oczywiście, sukcesu to nie gwarantuje |
Autor: | boots [ 06 Sie 2025 14:47 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Oczywiście, że można. |
Autor: | shoegaze [ 06 Sie 2025 21:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Ok dzięki za info, no zawsze jeszcze chyba zostaje droga sądowa za nienależycie wykonaną usługę;/ wiadomo, że abstrakcja pewnie, ale jestem mocno zmotywowana, żeby tak tego nie zostawiać, nawet nie chodzi o kasę, ale naprawdę zepsuli nam festiwal:< |
Autor: | Krzysztof76 [ 12 Sie 2025 09:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Rekompensaty od Booking.com decyzja UOKiK "....Urząd wskazał, że poszkodowani użytkownicy mogą liczyć na różne formy przysporzenia w zależności od posiadanego poziomu programu lojalnościowego platformy. Osoby na poziomie pierwszym i drugim zyskają awans o jeden stopień, co automatycznie może się przełożyć na wysokość zniżki w obiektach przyznających upusty w ramach tego programu. Użytkownicy z poziomu trzeciego otrzymają 40 zł do wykorzystania na platformie Booking.com. O zasadach przyznania rekompensaty spółka poinformuje zarówno obecnych, jak i byłych klientów." https://stooq.pl/n/?f=1701229 |
Autor: | Marco Manno [ 13 Sie 2025 20:47 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Booking com stosował ![]() ![]() Jeśli po 23 stycznia 2023 robiłeś na bookingu jakąś rezerwację, to możesz otrzymać ![]() Wystarczy złożyc reklamację -- do czego mocno Was zachęcamy. Poniżej dajemy tekst do przeklejania. 1. Wejdź na stronę Centrum Pomocy Booking, zaloguj się i wybierz "wyślij wiadomość" 2. W wiadomości wklej: "składam reklamację dotyczącą nieinformowania przez Booking konsumentów o tym czy dostawca zakwaterowania jest przedsiębiorcą czy osobą prywatną, i w związku z decyzją UOKiK nr RKR- 3/2025 oczekuje przyznania przysporzenia konsumenckiego" Tyle. Dodatkowe info na stronie @UOKiKgovPL pod linkiem https://uokik.gov.pl/bookingcom-decyzja-prezesa-uokik Podajcie dalej żeby dotarło do wszystkich zainteresowanych. 🫡 Źródło niebezpiecznik ![]() |
Autor: | marrak [ 13 Sie 2025 21:01 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Post wyżej masz to samo ![]() A jak się ma rezerwację to też trochę podpinać pod jakiś obiekt coś takiego. EDIT: poszperałem jeszcze chwilę i jednak da się wysłać wiadomość: Centrum pomocy -> Nie mogę znaleźć mojej rezerwacji -> Pobyty -> Napisz do obsługi klienta. |
Autor: | Kothson [ 13 Sie 2025 21:20 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
To założ z bezpłatnym odwołaniem, wyślij reklamację i odwołaj rezerwację. |
Autor: | Marco Manno [ 13 Sie 2025 21:22 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
marrak napisał(a): Post wyżej masz to samo Ja nie mam i złożyłem reklamację. ![]() A jak się ma rezerwację to też trochę podpinać pod jakiś obiekt coś takiego. EDIT: poszperałem jeszcze chwilę i jednak da się wysłać wiadomość: Centrum pomocy -> Nie mogę znaleźć mojej rezerwacji -> Pobyty -> Napisz do obsługi klienta. |
Autor: | jaras724 [ 14 Sie 2025 10:12 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Zadzwoniłem na infolinię i od ręki dostałem 40 zł do portfela. Otrzymałem również poniższego maila. Mam wrażenie, że "Januszu" to z przekąsem a nie z przypadku, bo nie mam na imię Janusz ![]() Załącznik: Januszu.PNG [ 53.62 KiB | Obejrzany 1113 razy ] EDIT: jednak dostałem zwrot na konto bankowe. |
Autor: | Kothson [ 14 Sie 2025 12:33 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
A to ciekawe, bo mi dopisali do konta booking. Widocznie sami jeszcze nie mają ustalonej wewnętrznej procedury, jak to w korpo. ![]() |
Autor: | Yaneck [ 14 Sie 2025 13:57 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
@Kothson: wygląda, że jest to bonus za rezerwację hotelu a nie rekompensata, choć kwota jest taka sama |
Autor: | Kothson [ 14 Sie 2025 14:04 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
@Yaneck nie. Dodali do tej rezerwacji, ponieważ jej numerem się zidentyfikowałem na infolinii. Z resztą przydział środków jest losowy i zależy od konsultanta. Do mojego konta dodali, a mojej narzeczonej nie. Jako powód podali fakt, że to jeszcze musi się przeprocesować, mają czas i takie tam. Pewnie gdyby zadzwoniła drugi i trzeci raz to by jej przyznali, ale nie chcę jej utylizować całego popołudnia dla 40 zł. |
Autor: | trocha [ 14 Sie 2025 16:08 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Czy ktoś ma doświadczenie z "ukradzionymi" środkami z portfela? Chciałem sprawdzić czy u mnie już wpadło te 40zł i zorientowałem się, że nie dość, że nie ma 40, to brakuje też nagrody, która wpadła na początku lipca, w historii jest wydana na "rezerwację lotu" - nie dość że nigdy nie rezerwowałem lotu na booking, to nie widać też nic w historii, ani na mailu. Napisałem do nich wiadomość, ale... no właśnie, jak wiadomość nie jest powiązana z żadną rezerwacją to można je w ogóle jakoś śledzić? Wczoraj napisałem o tych 40zł, dzisiaj o tym problemie, ale nigdzie nie ma śladu po moich wiadomościach |
Autor: | bepa22 [ 14 Sie 2025 18:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
@trocha zerknij #6182 & #6186 Ta sama historia co u Ciebie. |
Autor: | trocha [ 14 Sie 2025 18:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Podobne, u mnie nie ma żadnego śladu po jakiejkolwiek rezerwacji, nawet gdyby to był włam na konto to chyba dostałbym jakiegoś maila, że coś zarezerwowałem (?) Bardziej wygląda mi to na jakiś błąd/dziurę w systemie Boooking |
Autor: | piwili [ 19 Sie 2025 21:56 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Taka ciekawostka, mój poziom to Genius 3 (pewnie bez znaczenia). Dostałem mejla z booking.com: "Zdobądź 10% zwrotu w postaci środków na podróże! (...) Kliknij przycisk poniżej, aby aktywować swój kod. Możesz go również wpisać podczas płacenia za rezerwację." Wszedłem normalnie na stronę, wyszukałem nocleg, cena 96 EUR. Już chciałem zarezerwować, ale pomyślałem, że może będzie problem, że okienko do wpisania kodu się nie pojawi, więc klikam na przycisk w mejlu. Wyszukuję ten sam obiekt - cena 133 EUR. ![]() Wracam do poprzedniego okna (nie zamknąłem go) i robię rezerwację. Cena się nie zmienia, jest 96 EUR, a na dodatek w ostatnim kroku kod na 10% pojawia się automatycznie ![]() Także jak dostaniecie takiego mejla, to klikać ostrożnie ![]() |
Strona 311 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |