Autor: | Chupacabra [ 29 Sie 2024 21:18 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Dzwonić, na infolinie inne niż PL. |
Autor: | Moni_ka [ 30 Sie 2024 09:20 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
jabollus napisał(a): Moni_ka napisał(a): właściciel pisze do mnie na whatsup, że włamaliśmy się do zamkniętego na klucz schowka w kuchni (przechowuje tam środki czystości) Czy właściciel domaga się od Was pieniędzy? Nie, a od ostatniej wiadomości w której napisał, że zgłosi to do Bookingu nic już nie napisał. Z tego co gdzieś doczytałam, ma czas 7 dni od naszego wymeldowania, więc zobaczymy. kek napisał(a): @Moni_ka teraz już nie pomoże, ale na przyszłość: rezerwując jakieś domki lub ogólnie apartamenty poza hotelami z AirBnB/Booking, warto zrobić zdjęcia/filmik przy check-inie i po check-out, aby mieć dowody w razie problemów. Mi we Francji właściciel domu, który widać było, że już niejednych gości obsłużył, przesłał po pobycie zdjęcia szkód, które rzekomo wyrządziłem, na łączną kwotę 1500 zł. Sęk w tym, że żadnej z nich nie zrobiłem. Napisałem do właściciela i platformy (akurat AirBnB), że mam filmik udowadniający, że wszystkie uszkodzenia już były i od razu nagle odpuścili ![]() Teraz to już wiem i jestem mądrzejsza Yaneck napisał(a): @Moni_ka napisz za jakiś czas jak się sytuacja rozwija. Może wspólnie coś jeszcze wymyślimy. Staraj się korespondować z właścicielem obiektu przez portal Booking, a nie WhatsApp i inne komunikatory. Dla Bookingu to będzie to lepsza dokumentacja Akurat przed i w trakcie pobytu przerzuciliśmy się na rozmowy przez WhatsApp i dlatego po naszym wymeldowaniu on tak już pisał |
Autor: | Yaneck [ 04 Wrz 2024 09:27 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Skanowanie dowodu osobistego, paszportu a nawet kart płatniczych w recepcji. Być może ktoś wcześniej już ten temat poruszył, ale ja nic nie znalazłem. W Polsce takie przypadki już się raczej nie zdarzają, ale zagranicą już tak. Czasami w warunkach pobytu ta praktyka jest opisana, wówczas można zrezygnować z takiego obiektu. Można też napisać do obiektu przed dokonaniem rezerwacji zapytanie, ale kto o tym pamięta. Na miejscu recepcjonista poprosi nas o dokument i czasami bez pytania go skanuje/robi zdjęcie. Odmowa z naszej strony będzie oznaczać rezygnację i obciążenie kosztami. Jakie macie doświadczenia (pomysły) w tym zakresie? |
Autor: | Zeus [ 04 Wrz 2024 09:29 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
skanowanie-dowodow-osobistych-w-ue,135,136997 kserowanie-dokumentu-tozsamosci-we-wloszech,1362,170158 |
Autor: | Yaneck [ 04 Wrz 2024 09:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Dzięki @Zeus @moderator wg. uznania temat można usunąć / zostawić |
Autor: | marrak [ 20 Wrz 2024 12:22 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
marrak napisał(a): photolucas84 napisał(a): Dodam że jak anuluje nocleg to stracę kod na 10% zwrotu od booking Konsultant na infolinii powiedział mi że po wymeldowaniu należy skontaktować się z nimi i przepiszą kod manualnie. Czy to prawda powiem we wrześniu ![]() Obiecałem że napiszę jak skończyła się prośba o przepisanie kodu, więc piszę. Ostatecznie się udało, tydzień zajęło pisanie, walka przez chat (możliwe że telefonicznie udało by się szybciej, ale mi na czasie nie zależało w tym przypadku bo czym później środki dają tym dłużej można je wykorzystać ![]() Średnio raz dziennie ktoś się odzywał, pierwsze 2 odpowiedzi od czapy byle zmyć:P, następnie żeby podać nr odwołanej rezerwacji i pin, później o kwotę nagrody i dziś w końcu odpowiedź że "środki zostały przypisane do odwołanej rezerwacji więc się nie należą" więc ja ponownie że to oni odwołali i zapewniali o przepisaniu itp itd. Już myślałem że jak jeszcze raz mnie oleją to będę dzwonił a tu niespodzianka - najpierw próba tel z uk którą nie odebrałem bo byłem zajęty i szybko oni zakończyli też. A po kilku minutach info że środki przyznane i od razu są dostępne na koncie booking (+ nawet nie tylko na podróże ale można wypłacić na kartę) Także podsumowując jak was wywalają drzwiami to trzeba wchodzić oknem, do skutku. Inaczej się z nimi nie da ![]() |
Autor: | zalatany61 [ 25 Wrz 2024 19:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Hej, mam problem z infolinią booking.com. Automat prosi mnie o podanie nr rezerwacji, jednak ani wpisanie ani wymówienie ciągu cyfr nie skutkuje. Sprawdzane na polskiej i zagranicznych infoliniach. Ktoś miał podobny problem? Jak go rozwiązać? |
Autor: | walerek [ 25 Wrz 2024 19:19 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Po wpisaniu numeru kliknij na # |
Autor: | zalatany61 [ 26 Wrz 2024 04:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Dzięki,.spróbuję! ![]() |
Autor: | chlodnik229 [ 29 Wrz 2024 14:50 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Hej, właściciel obiektu nie chce wystawić faktury, a jest mi potrzebna do zwrotu u wizza. Booking nie wystawia faktur, jest możliwość, że wymusi na właścicielu obiektu wystawienie faktury? |
Autor: | terrop [ 29 Wrz 2024 14:52 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
@chlodnik229 miałem taki przypadek, że hotel ignorował zapytania o fakturę, po interwencji Booking wysłali. |
Autor: | chlodnik229 [ 29 Wrz 2024 15:13 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Na razie mam taki problem, że booking nie odpisuje, tyle co właściciel odpisał, że on faktur nie wystawia. Myślałem do nich zadzwonić, bo mieli się odezwać do 24h, a już minęło 72. Dzięki za odpowiedź. |
Autor: | photolucas84 [ 06 Paź 2024 12:10 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Jak mam zrobioną rezerwację 1 pokoju z kodem na 10% zwrotu do portfela, to czy po modyfikacji rezerwacji przez konsultanta (telefonicznie) na dwa pokoje (dodanie jednego pokoju więcej) w tej samej rezerwacji, kod będzie nadal działał? Pytam ponieważ konsultant nawet nie wie czy dostanę później zwrot 10% do portfela po takiej modyfikacji... Przerabiał kiedyś ktoś coś takiego? |
Autor: | Kliper87 [ 12 Paź 2024 16:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Po pobycie w mieszkaniu dostalem wiadomosc od gospodarza ze zdjęciami plamy pościeli zalane kawą. Właściciel żąda pieniędzy twierdzi że już pościel jest do śmieci lub chce przekazac sprawe bookingowi Pierwszy raz mam taką sytuację mieliście podobną sytuację czy lepiej poczekać co na to booking jak chce zglosic sprawe? |
Autor: | boots [ 12 Paź 2024 17:05 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
A zabrudziłeś? |
Autor: | Kliper87 [ 12 Paź 2024 17:29 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Tak |
Autor: | boots [ 12 Paź 2024 17:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
No to zapłać, w czym problem? |
Autor: | friend [ 14 Paź 2024 14:18 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Pozytywne, krótkie info o gospodarzach/wynajmujących. W kwietniu zarezerwowałem 4 noclegi ze śniadaniami w Casa di Marco, w Lecce na pażdziernik. We wrześniu napisał do mnie manager prośbę, abym odwołał nocleg, gdyż w październiku będzie tam remont. W skrócie odpisałem, że niech on odwoła, bo ja już nic nie znajdę w dobrej cenie. On podał mi dwie propozycje w podobnej cenie/standardzie/okolicy. Napisałem, że są one bez śniadań. Odpisał, że da nam śniadania na nasz pobyt. Mieszkańcy Casa di Marco mieli śniadania pełne w pobliskim hotelu. Zgodziłem się i znaleźliśmy sobie mieszkanko Freddy's Flat. Na dzień przed przyjazdem skontaktowałem się z tym managerem, który powiedział jak mamy skorzystać ze śniadań. BRAWO On, bo przez 4 dni dwie osoby rano jadły śniadania w hotelu jak umówiliśmy się przez whatsapp. |
Autor: | sanchopan [ 08 Gru 2024 09:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Proszę o poradę - zarezerwowałem kwaterę w Bangkoku, obiekt ma dobre opinie: https://www.booking.com/hotel/th/grand-diamond-condominium.pl.html?label=gen173nr-1FCAEoggI46AdIHlgEaLYBiAEBmAEeuAEXyAEM2AEB6AEB-AECiAIBqAIDuALPjNW6BsACAdICJGM4NmE5ZjA0LTkyMjktNGVjMS05ZmIyLTY5YzA3NmMyZmIyNtgCBeACAQ&sid=d89c3e26e2bba342f72425af58f49324&aid=304142 Dostałem info, że: Lub jeśli chcesz zabezpieczyć rezerwację, przenieś nam 1000 baht przez paypal.me / yoshinimit w ciągu 3 dni po dokonaniu rezerwacji. Jeśli nie przeleję tej kwoty w ciągu 3 dni (rezerwacja dopiero na końcówkę lata 2025), to rezerwację mi odwołają. ![]() 1) Czy to normalna praktyka? 2) Rozumiem, że mimo bezpłatnego odwołania rezerwacji przez Booking, to jak im przeleję tę kwotę, to to już "było, minęło" (jak w piosence) - niezależnie od tego czy odwołam czy przyjadę? 3) ...no i - jeśli już - to jak im przelać, skoro swoje paypal już dawno skasowałem? |
Autor: | tropikey [ 08 Gru 2024 09:22 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Zastanawiam się, co w takim przypadku: mam zrobioną rezerwację w obiekcie, w którym wg. bookingu mogę anulować rezerwację bezpłatnie do 14 dni przed przyjazdem, a wg samego obiektu (w wiadomości powitalnej otrzymanej po dokonaniu rezerwacji) jest to 45 dni. Zgłosić do bookingu tą rozbieżność, czy zrobić printscreen z danych rezerwacji na bookingu i w razie czego niech się oni martwią? Edit: z resztą screen nie jest potrzebny, bo przecież mam te zasady anulacji w mailu od bookingu (gdyby jakimś cudem coś się u nich na stronie zmieniło). |
Strona 304 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |