Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 302 z 313

Autor:  Mar77 [ 07 Sie 2024 00:06 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

Nigdy mi się nie zdarzyło, żeby w przypadku odwołania rezerwacji Booking olał sprawę. A jak się ma Genius3, a @Radosław zapewne ma (miał), skoro często korzystał, to można na własną rękę dokonać nowej rezerwacji i Booking zwraca 50% wartości pierwotnej, więc można jeszcze na tym wyjść na plus.

Autor:  ghostwriter [ 07 Sie 2024 01:05 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

Kolejne potwierdzenie, że ludzie sami sobie robią krzywdę, bo nie potrafią się komunikować oraz bierze w nich górę złość. Pewnie nawet nie wyobrażamy sobie jak "miła" i "konstruktywna" była taka rozmowa. Historia, która miała pokazać booking w ciemnych barwach, pokazuje ją od pozytywnej strony. Więcej takiej reklamy! 8-)

Autor:  elwirka [ 07 Sie 2024 06:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

Radosław napisał(a):
Gdy wysłałem informacje o powrocie do Polski i że obciążę ich kosztami paliwa, winiet, ubezpieczeń i innych odpisali, że nie mają takich możliwości (...) stwierdziłem, że jedyną karą dla Booking będzie odwołanie innych rezerwacji i usunięcie konta. Innych też zachęcam do tego.


Ale ty jesteś zabawny @Radosław
Naprawdę myślisz, że jak usuniesz konto, to ukarasz Booking? Pewnie się tam rozpłaczą;-)
No i z niecierpliwością czekam na efekty tego obciążenia kosztami paliwa i winiet...

Autor:  FUX [ 07 Sie 2024 06:53 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

Radosław, tylko po to się tutaj zarejestrowałeś aby wylać żale na Booking? A co oni winni. Chorwaci-norma, Włosi-żadna rzadkość. Proste, zarezerwowałeś wiele miesięcy temu, teraz jest szczyt i dla idei zarobku 200-500 euro extra, wywalili Twoją rezerwację w kosmos. Nie Ty pierwszy, nie ostatni. Tak mieliśmy 3 lata temu we Włoszech. Wyszło na korzyść.

Autor:  piwili [ 12 Sie 2024 19:59 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

Ciekawostka odnośnie ceny.
Wybrałem apartament we wrześniu w Andaluzji na kilka dni. W komputerze przez różnych pośredników cena taka sama: standard 520 EUR, Genius 442 EUR. Sprawdzam w aplikacji na telefonie - na liście jest 419 EUR, a gdy wybiorę apartament, to najpierw jest 419, a po ułamku sekundy ładują się dodatkowe elementy i cena skacze do 442. Próbuję parę razy i zawsze tak samo.
Sprawdzam na telefonie żony, gdzie też jest aplikacja zalogowana na moje konto i cena pozostaje 419 EUR i za tyle robię rezerwację.
Jedyne różnice między aplikacjami w telefonie moim i żony to:
1. u mnie j. angielski, u żony polski
2. moja dużo częściej używana
3. aplikacja żony nie była aktualna

Autor:  marrak [ 12 Sie 2024 20:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

A próbowałeś wyczyścić cache i dane aplikacji?

Autor:  jabollus [ 12 Sie 2024 21:30 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

piwili napisał(a):
2. moja dużo częściej używana

Czyli dają lepszą cenę tym, którzy rzadko u nich rezerwują. Tych, którzy rezerwują często, nie muszą dodatkowo zachęcać.

Autor:  Amcio [ 12 Sie 2024 21:42 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

Miałem teraz takie coś na booking, wybraliśmy nocleg i była informacja że transfer darmowy i ucieszyliśmy się bo wszystko inne pasowało. Napisałem do obiektu, podałem co i jak kiedy lot -i odpowiedź, że transferu nie ma i to błąd na bookingu i już to wyjaśniają. Szkoda trochę bo oferta bezzwrotna, za kilka dni przyjazd- no ale teraz trzeba ogarniać transfer. Tak piszę, (pogodzony z tym) że takie przypadki bywają.

Autor:  photolucas84 [ 12 Sie 2024 21:56 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

@Amcio ja bym pisał do booking, albo o obniżenie ceny albo o coś typu zwrot itd.

Autor:  seal [ 12 Sie 2024 22:27 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

a to nie było tak że ten transfer darmowy jest od booking a nie od hotelu?

Sprawdź w mailach z booking czy nie masz maila o tym transferze i linka do zarezerwowania go w mailu samym.

Autor:  piwili [ 12 Sie 2024 22:28 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

marrak napisał(a):
A próbowałeś wyczyścić cache i dane aplikacji?
Nie, później o tym pomyślałem

Autor:  piwili [ 12 Sie 2024 22:32 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

jabollus napisał(a):
piwili napisał(a):
2. moja dużo częściej używana

Czyli dają lepszą cenę tym, którzy rzadko u nich rezerwują. Tych, którzy rezerwują często, nie muszą dodatkowo zachęcać.
Ale nie osobom tylko urządzeniom rzadziej używanym? To raczej byłaby słaba implementacja. Przypominam, że aplikacja na telefonie żony była zalogowana na to samo konto.

Autor:  DMW [ 12 Sie 2024 22:42 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

Amcio napisał(a):
Miałem teraz takie coś na booking, wybraliśmy nocleg i była informacja że transfer darmowy i ucieszyliśmy się bo wszystko inne pasowało. Napisałem do obiektu, podałem co i jak kiedy lot -i odpowiedź, że transferu nie ma i to błąd na bookingu i już to wyjaśniają. Szkoda trochę bo oferta bezzwrotna, za kilka dni przyjazd- no ale teraz trzeba ogarniać transfer. Tak piszę, (pogodzony z tym) że takie przypadki bywają.

Jeżeli informacja o darmowym transferze była i nadal jest na stronie bookingu/hotelu to zrób screena, bierz taxi lub ubera - koniecznie z rachunkiem! i reklamuj na bookingu, mi na 5 takich reklamacji 4 razy zwrócili kasę (raz rachunek był byle jak wypisany). To są często takie numery ze strony obiektu - zaoferować "bezpłatny transfer" a potem zwalić na booking, że niby ich błąd.
Jeżeli była to oferta bezpośrednio z bookingu (dają takie gratisy przy większych rezerwacjach) - to również reklamuj i może uda się anulować rezerwację.

Autor:  photolucas84 [ 18 Sie 2024 13:46 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

Miał ktoś może sytuację kiedy to właściciel obiektu prosi o anulowanie rezerwacji z powodów osobistych? Mam wynajęte mieszkanie (dopiero) w przyszłym roku - koniec sierpnia 2025.
Tydzień po rezerwacji obiektu dostałem informację przez booking od właściciela że potrzebuje je (mieszkanie) on do własnego zamieszkania. Prosi mnie o anulowanie rezerwacji.
Dziwi mnie ten fakt bo to za ponad rok...
Ale też wiem że różne rzeczy w życiu się przytrafiają...
Co w takim przypadku? Pisać do booking żeby dali mi cos w zamian w tej samej cenie czy zwyczajnie olać i anulować rezerwację i szukać czegoś innego?
Niw ukrywam że ten obiekt był najtańszy z dostępnych w tym czasie , aczkolwiek Nie był to tzw błąd cenowy.
Jak to dobrze rozegrać?
Dodam że jak anuluje nocleg to stracę kod na 10% zwrotu od booking (wiadomo kod można zdobyć tutaj na forum), ale zastanawia mnie fakt czy nie jest tak ze moja rezerwacja jest krótsza niż np kogoś zapytanie o dostępność dłuższego terminu. Czy w tym przypadku właściciel nie będzie chciał anulować mojej rezerwacji by wynająć komuś innemu na dłużej.

Autor:  Zeus [ 18 Sie 2024 13:55 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

Ja nie odwołuję, i czekam kiedy on to zrobi.

Autor:  Kothson [ 18 Sie 2024 14:00 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

Jak nie anulujesz na prośbę hosta to host zwróci się do bookingu, napisze im że obiekt jest niedostępny w tym okresie i dostaniesz anulację z systemu. Możesz spróbówać odezwać się do bookingu celem zwrotu różnicy w cenie pomiędzy odwołanym, a nowym obiektem, ale mocno wątpię że coś ugrasz. Jeśli się zgodzą musisz sam znaleźć nowy obiekt w tym samym terminie, odbyć go, po zakończonym terminie zwrócić się do supportu bookingu o zwrot różnicy (na podstawie faktury, która będzie wystawiona na Ciebie).

Mimo wszystko wątpię, że się zgodzą, skoro pobyt masz dopiero w 2025 roku. Raczej dostaniesz odwołanie i tyle w temacie.

Autor:  marrak [ 18 Sie 2024 14:27 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

photolucas84 napisał(a):
Dodam że jak anuluje nocleg to stracę kod na 10% zwrotu od booking

Konsultant na infolinii powiedział mi że po wymeldowaniu należy skontaktować się z nimi i przepiszą kod manualnie. Czy to prawda powiem we wrześniu :P

Autor:  sanchopan [ 18 Sie 2024 17:26 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

Akurat przepisanie kodu przez konsultanta w przypadku odwołań ze strony hosta - tak faktycznie jest. Też tak miałem.

Z drugiej strony, jeśli chodzi o infantylne i nieprofesjonalne postępowanie Bookingu w stosunku do klienta, to się robi niestety normą. W wielu firmach. Dlaczego? Bo tylko nikły procent klientów coś z tym robi - to tak jak z reklamacjami: skoro tylko 5-10% klientów składa reklamacje, to robimy dalej badziew.
Co innego jakby proporcje były inne.

Autor:  Mihal09 [ 19 Sie 2024 17:07 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

Hej, miał ktoś może podobny problem? Mianowicie mam zarezerwowany nocleg z bezpłatnym anulowaniem do końca sierpnia, płatność ustawiona również na ten dzień, jako że jestem już pewny co do wyjazdu to kliknąłem opcję zapłać teraz. Potwierdziłem w aplikacji banku, pieniądze ściągnięte przez booking, w ich aplikacji wyskoczył błąd płatności i w rezerwacji nadal kwota do zapłaty jaka była. Napisałem na kontakt bookingu ale na razie zero odzewu. Hmm co robić?

Autor:  FUX [ 19 Sie 2024 17:09 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia

Napisz do obiektu.

Strona 302 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/