Autor: | Mar77 [ 07 Sie 2024 00:06 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Nigdy mi się nie zdarzyło, żeby w przypadku odwołania rezerwacji Booking olał sprawę. A jak się ma Genius3, a @Radosław zapewne ma (miał), skoro często korzystał, to można na własną rękę dokonać nowej rezerwacji i Booking zwraca 50% wartości pierwotnej, więc można jeszcze na tym wyjść na plus. |
Autor: | ghostwriter [ 07 Sie 2024 01:05 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Kolejne potwierdzenie, że ludzie sami sobie robią krzywdę, bo nie potrafią się komunikować oraz bierze w nich górę złość. Pewnie nawet nie wyobrażamy sobie jak "miła" i "konstruktywna" była taka rozmowa. Historia, która miała pokazać booking w ciemnych barwach, pokazuje ją od pozytywnej strony. Więcej takiej reklamy! ![]() |
Autor: | elwirka [ 07 Sie 2024 06:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Radosław napisał(a): Gdy wysłałem informacje o powrocie do Polski i że obciążę ich kosztami paliwa, winiet, ubezpieczeń i innych odpisali, że nie mają takich możliwości (...) stwierdziłem, że jedyną karą dla Booking będzie odwołanie innych rezerwacji i usunięcie konta. Innych też zachęcam do tego. Ale ty jesteś zabawny @Radosław Naprawdę myślisz, że jak usuniesz konto, to ukarasz Booking? Pewnie się tam rozpłaczą;-) No i z niecierpliwością czekam na efekty tego obciążenia kosztami paliwa i winiet... |
Autor: | FUX [ 07 Sie 2024 06:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Radosław, tylko po to się tutaj zarejestrowałeś aby wylać żale na Booking? A co oni winni. Chorwaci-norma, Włosi-żadna rzadkość. Proste, zarezerwowałeś wiele miesięcy temu, teraz jest szczyt i dla idei zarobku 200-500 euro extra, wywalili Twoją rezerwację w kosmos. Nie Ty pierwszy, nie ostatni. Tak mieliśmy 3 lata temu we Włoszech. Wyszło na korzyść. |
Autor: | piwili [ 12 Sie 2024 19:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Ciekawostka odnośnie ceny. Wybrałem apartament we wrześniu w Andaluzji na kilka dni. W komputerze przez różnych pośredników cena taka sama: standard 520 EUR, Genius 442 EUR. Sprawdzam w aplikacji na telefonie - na liście jest 419 EUR, a gdy wybiorę apartament, to najpierw jest 419, a po ułamku sekundy ładują się dodatkowe elementy i cena skacze do 442. Próbuję parę razy i zawsze tak samo. Sprawdzam na telefonie żony, gdzie też jest aplikacja zalogowana na moje konto i cena pozostaje 419 EUR i za tyle robię rezerwację. Jedyne różnice między aplikacjami w telefonie moim i żony to: 1. u mnie j. angielski, u żony polski 2. moja dużo częściej używana 3. aplikacja żony nie była aktualna |
Autor: | marrak [ 12 Sie 2024 20:18 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
A próbowałeś wyczyścić cache i dane aplikacji? |
Autor: | jabollus [ 12 Sie 2024 21:30 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
piwili napisał(a): 2. moja dużo częściej używana Czyli dają lepszą cenę tym, którzy rzadko u nich rezerwują. Tych, którzy rezerwują często, nie muszą dodatkowo zachęcać. |
Autor: | Amcio [ 12 Sie 2024 21:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Miałem teraz takie coś na booking, wybraliśmy nocleg i była informacja że transfer darmowy i ucieszyliśmy się bo wszystko inne pasowało. Napisałem do obiektu, podałem co i jak kiedy lot -i odpowiedź, że transferu nie ma i to błąd na bookingu i już to wyjaśniają. Szkoda trochę bo oferta bezzwrotna, za kilka dni przyjazd- no ale teraz trzeba ogarniać transfer. Tak piszę, (pogodzony z tym) że takie przypadki bywają. |
Autor: | photolucas84 [ 12 Sie 2024 21:56 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
@Amcio ja bym pisał do booking, albo o obniżenie ceny albo o coś typu zwrot itd. |
Autor: | seal [ 12 Sie 2024 22:27 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
a to nie było tak że ten transfer darmowy jest od booking a nie od hotelu? Sprawdź w mailach z booking czy nie masz maila o tym transferze i linka do zarezerwowania go w mailu samym. |
Autor: | piwili [ 12 Sie 2024 22:28 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
marrak napisał(a): A próbowałeś wyczyścić cache i dane aplikacji? Nie, później o tym pomyślałem |
Autor: | piwili [ 12 Sie 2024 22:32 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
jabollus napisał(a): piwili napisał(a): 2. moja dużo częściej używana Czyli dają lepszą cenę tym, którzy rzadko u nich rezerwują. Tych, którzy rezerwują często, nie muszą dodatkowo zachęcać. |
Autor: | DMW [ 12 Sie 2024 22:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Amcio napisał(a): Miałem teraz takie coś na booking, wybraliśmy nocleg i była informacja że transfer darmowy i ucieszyliśmy się bo wszystko inne pasowało. Napisałem do obiektu, podałem co i jak kiedy lot -i odpowiedź, że transferu nie ma i to błąd na bookingu i już to wyjaśniają. Szkoda trochę bo oferta bezzwrotna, za kilka dni przyjazd- no ale teraz trzeba ogarniać transfer. Tak piszę, (pogodzony z tym) że takie przypadki bywają. Jeżeli informacja o darmowym transferze była i nadal jest na stronie bookingu/hotelu to zrób screena, bierz taxi lub ubera - koniecznie z rachunkiem! i reklamuj na bookingu, mi na 5 takich reklamacji 4 razy zwrócili kasę (raz rachunek był byle jak wypisany). To są często takie numery ze strony obiektu - zaoferować "bezpłatny transfer" a potem zwalić na booking, że niby ich błąd. Jeżeli była to oferta bezpośrednio z bookingu (dają takie gratisy przy większych rezerwacjach) - to również reklamuj i może uda się anulować rezerwację. |
Autor: | photolucas84 [ 18 Sie 2024 13:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Miał ktoś może sytuację kiedy to właściciel obiektu prosi o anulowanie rezerwacji z powodów osobistych? Mam wynajęte mieszkanie (dopiero) w przyszłym roku - koniec sierpnia 2025. Tydzień po rezerwacji obiektu dostałem informację przez booking od właściciela że potrzebuje je (mieszkanie) on do własnego zamieszkania. Prosi mnie o anulowanie rezerwacji. Dziwi mnie ten fakt bo to za ponad rok... Ale też wiem że różne rzeczy w życiu się przytrafiają... Co w takim przypadku? Pisać do booking żeby dali mi cos w zamian w tej samej cenie czy zwyczajnie olać i anulować rezerwację i szukać czegoś innego? Niw ukrywam że ten obiekt był najtańszy z dostępnych w tym czasie , aczkolwiek Nie był to tzw błąd cenowy. Jak to dobrze rozegrać? Dodam że jak anuluje nocleg to stracę kod na 10% zwrotu od booking (wiadomo kod można zdobyć tutaj na forum), ale zastanawia mnie fakt czy nie jest tak ze moja rezerwacja jest krótsza niż np kogoś zapytanie o dostępność dłuższego terminu. Czy w tym przypadku właściciel nie będzie chciał anulować mojej rezerwacji by wynająć komuś innemu na dłużej. |
Autor: | Zeus [ 18 Sie 2024 13:55 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Ja nie odwołuję, i czekam kiedy on to zrobi. |
Autor: | Kothson [ 18 Sie 2024 14:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Jak nie anulujesz na prośbę hosta to host zwróci się do bookingu, napisze im że obiekt jest niedostępny w tym okresie i dostaniesz anulację z systemu. Możesz spróbówać odezwać się do bookingu celem zwrotu różnicy w cenie pomiędzy odwołanym, a nowym obiektem, ale mocno wątpię że coś ugrasz. Jeśli się zgodzą musisz sam znaleźć nowy obiekt w tym samym terminie, odbyć go, po zakończonym terminie zwrócić się do supportu bookingu o zwrot różnicy (na podstawie faktury, która będzie wystawiona na Ciebie). Mimo wszystko wątpię, że się zgodzą, skoro pobyt masz dopiero w 2025 roku. Raczej dostaniesz odwołanie i tyle w temacie. |
Autor: | marrak [ 18 Sie 2024 14:27 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
photolucas84 napisał(a): Dodam że jak anuluje nocleg to stracę kod na 10% zwrotu od booking Konsultant na infolinii powiedział mi że po wymeldowaniu należy skontaktować się z nimi i przepiszą kod manualnie. Czy to prawda powiem we wrześniu ![]() |
Autor: | sanchopan [ 18 Sie 2024 17:26 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Akurat przepisanie kodu przez konsultanta w przypadku odwołań ze strony hosta - tak faktycznie jest. Też tak miałem. Z drugiej strony, jeśli chodzi o infantylne i nieprofesjonalne postępowanie Bookingu w stosunku do klienta, to się robi niestety normą. W wielu firmach. Dlaczego? Bo tylko nikły procent klientów coś z tym robi - to tak jak z reklamacjami: skoro tylko 5-10% klientów składa reklamacje, to robimy dalej badziew. Co innego jakby proporcje były inne. |
Autor: | Mihal09 [ 19 Sie 2024 17:07 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Hej, miał ktoś może podobny problem? Mianowicie mam zarezerwowany nocleg z bezpłatnym anulowaniem do końca sierpnia, płatność ustawiona również na ten dzień, jako że jestem już pewny co do wyjazdu to kliknąłem opcję zapłać teraz. Potwierdziłem w aplikacji banku, pieniądze ściągnięte przez booking, w ich aplikacji wyskoczył błąd płatności i w rezerwacji nadal kwota do zapłaty jaka była. Napisałem na kontakt bookingu ale na razie zero odzewu. Hmm co robić? |
Autor: | FUX [ 19 Sie 2024 17:09 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Napisz do obiektu. |
Strona 302 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |