Autor: | piotrkr [ 08 Maj 2024 05:25 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Może jakiś scam? |
Autor: | piwili [ 08 Maj 2024 08:26 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Nic nie wskazuje na scam. W nagłówku: Received: from mailout-107-r2.booking.com ([37.10.31.14]) (envelope-sender <noreply@mailer.booking.com>) Treść mejla (grafiki, układ i wszystko inne) wygląda OK. Jest nawet szyfrowanie TLS. Wysłane z: mailer.booking.com Podpisane przez: booking.com Najbardziej wygląda na celową akcję booking.com, żeby nie wypłacać mi nagrody za kupon pod pretekstem działania w moim interesie, abym zyskał punkty Wizzair. Tylko akcja niedopracowana i dlatego nie wyszła. Obawiam się, że dopracują i będą standardowo wysyłać w takich sytuacjach. |
Autor: | photolucas84 [ 13 Maj 2024 21:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Mam pytanko. Robię rezerwację w booking (oznaczę ją jako "C").Do jej rezerwacji używam kodu na zwrot 10%. Za rezerwację ("C") płacę kasą z portfela. Kasa w portfelu pochodzi z 10% od rezerwacji "A" i "B". Czy mimo płatności kasą ze zwrotów (portfela) przy rezerwacji "C" otrzymam 10% od całej kwoty tej rezerwacji czy od kwoty pomniejszonej o portfel (czytaj tylko od tego co fizycznie wpłaciłem kartą bądź gotówką) - jak to jest? |
Autor: | marek.lysy [ 13 Maj 2024 22:10 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Tak, zwrot bedzie pełen za rezerwacje C. Sprawdzone juz nie raz. |
Autor: | dafny88 [ 20 Maj 2024 00:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Pole napisał(a): Mam 2 rezerwacje na te same daty w jednym obiekcie. W jednej zaplacilem kilka miesiecy temu od razu przy rezerwowaniu, platnosc przeszla. Dzis zaplacilem za druga (wyjazd za 4 dni), platnosc przeszla, i tak platnosc byla zaplanowana na booking na jutro, wiec ich ubieglem zeby nie bylo problemow. Teraz gdy wchodze na potwierdzenie rezerwacji, ktora oplacilem kilka miesiecy temu dostaje komunikat: ""Informacje dotyczące płatności Anulowaliśmy zaplanowaną transakcję – opłata nie zostanie pobrana." Mial ktos taka sytuacje przy 2 rezerwacjach w tym samym miejscu i czasie? Nagle zgubili ta platnosc przez to wykonalem 1 dzien przed terminem inna platnosc, ktora i tak sami by pobrali? Cześć, Jak zakończyła się ta sprawa?? Mam identyczną sytuację. |
Autor: | Kashpir [ 21 Maj 2024 10:30 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Taka ciekawostka - chciałem zarezerwować apartament we Włoszech. Ale zamiast rezerwacji okazało się, że booking najpierw wysyła prośbę o rezerwację do obiektu (trzeba napisać kilka słów dla gospodarza o naszej podróży) i pisze, że w ciągu 24h powinna być akceptacja lub odrzucenie. Co ciekawsze jest jeszcze zastrzeżenie, że cena może się zmienić. Jeśli gospodarz zaakceptuje prośbę, to dopiero wtedy można dokończyć rezerwację. U mnie brak odpowiedzi i dzisiaj rano informacja, że prośba wygasła. A jeśli wciąż chciałbym jednak w tym obiekcie pomieszkać, to muszę znowu przechodzić tą samą ścieżkę... ![]() |
Autor: | marrak [ 21 Maj 2024 11:13 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Ktoś już chyba wcześniej o tym pisał że trafił na taki model na booking ![]() Jak ktoś wystawia obiekt to powinien to robić na poważnie a tak to rodzi kombinacje hostów i potem piszesz do 15 hostów i wszystkie już zajęte albo awarie etc. Airbnb jeszcze dodatkowo blokuje kasę na czas odpowiedzi co już całkowicie dyskwalifikuje ich w mojej ocenie. |
Autor: | Tomasz101 [ 21 Maj 2024 11:37 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Kashpir napisał(a): Taka ciekawostka - chciałem zarezerwować apartament we Włoszech. Ale zamiast rezerwacji okazało się, że booking najpierw wysyła prośbę o rezerwację do obiektu (trzeba napisać kilka słów dla gospodarza o naszej podróży) i pisze, że w ciągu 24h powinna być akceptacja lub odrzucenie. Co ciekawsze jest jeszcze zastrzeżenie, że cena może się zmienić. Jeśli gospodarz zaakceptuje prośbę, to dopiero wtedy można dokończyć rezerwację. U mnie brak odpowiedzi i dzisiaj rano informacja, że prośba wygasła. A jeśli wciąż chciałbym jednak w tym obiekcie pomieszkać, to muszę znowu przechodzić tą samą ścieżkę... ![]() natknąłem się na to kilka razy - zawsze z ciekawości wysyłam zapytanie - na 8 czy 9 prób raz dostałem odpowiedź, ale akurat nie miałem dostępu do netu i wygasła mi możliwość rezerwacji bo odpowiedź jest też ważna 1 czy 2 dni, w pozostałych przypadkach zero odzewu - moim zdaniem jest to najczęściej mechanizm służący oszustom do odsiania zbyt czujnych, bo przeważnie jest też opcja rezerwacji bezzwrotnej z natychmiastową płatnością ![]() |
Autor: | JellyTime [ 22 Maj 2024 07:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Mam problem z aplikacją - nie mogę się zalogować, bo po wpisaniu hasła (prawidłowego hasła, skopiowanego z przeglądarki) wyświetla mi informację, że hasło jest błędne (wtf) i natychmiast blokuje konto. Odblokowanie jest dosyć proste, ale wiąże się z ustawieniem nowego hasła i już coś brzydkiego mnie strzela. Czy booking ma jakiś czat z supportem? Na ich stronie przewidują właściwie wyłącznie problemy z rezerwacjami. Wprawdzie w centrum pomocy jest takie zdanie: Cytuj: Jeśli chcesz porozmawiać z działem obsługi klienta przez telefon, możesz zadzwonić na naszą priorytetową infolinię po zalogowaniu Ale nigdzie nie mogę znaleźć mitycznego numeru telefonu. |
Autor: | DMW [ 22 Maj 2024 07:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Połączenie z biurem obsługi klienta dla połączeń z Polski dostępne jest pod numerem 022 306 08 55 oraz +48 223 060 855. |
Autor: | Kashpir [ 22 Maj 2024 09:33 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Tomasz101 napisał(a): Kashpir napisał(a): Taka ciekawostka - chciałem zarezerwować apartament we Włoszech. Ale zamiast rezerwacji okazało się, że booking najpierw wysyła prośbę o rezerwację do obiektu (trzeba napisać kilka słów dla gospodarza o naszej podróży) i pisze, że w ciągu 24h powinna być akceptacja lub odrzucenie. Co ciekawsze jest jeszcze zastrzeżenie, że cena może się zmienić. Jeśli gospodarz zaakceptuje prośbę, to dopiero wtedy można dokończyć rezerwację. U mnie brak odpowiedzi i dzisiaj rano informacja, że prośba wygasła. A jeśli wciąż chciałbym jednak w tym obiekcie pomieszkać, to muszę znowu przechodzić tą samą ścieżkę... ![]() natknąłem się na to kilka razy - zawsze z ciekawości wysyłam zapytanie - na 8 czy 9 prób raz dostałem odpowiedź, ale akurat nie miałem dostępu do netu i wygasła mi możliwość rezerwacji bo odpowiedź jest też ważna 1 czy 2 dni, w pozostałych przypadkach zero odzewu - moim zdaniem jest to najczęściej mechanizm służący oszustom do odsiania zbyt czujnych, bo przeważnie jest też opcja rezerwacji bezzwrotnej z natychmiastową płatnością ![]() Ponowiłem swoją prośbę. Właściciel co prawda ponownie nie odpowiada i zrobiłem rezerwację w innym obiekcie (miałem kod bookingu na 10% zwrotu ważny do północy), ale w międzyczasie chyba zdążył podnieść ceny na cały miesiąc ![]() ![]() |
Autor: | manislaw [ 11 Cze 2024 15:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
trunks napisał(a): Ciekawy komunikat zastałem na wieloletnim koncie ze statusem genius 3 "Konto wyłączone To konto zostało wyłączone ze względów bezpieczeństwa. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, jeśli uważasz, że to błąd." teraz ciekawostka obsługa mówi że system zablokował konto ponieważ miałem za dużo rezerwacji w których były podwójne terminy i zostały odwołane (wyjazdy ze znajomymi które nie doszły do skutku) oraz że niektóre obiekty nie mogły preautoryzować karty -tutaj ciekawostka rezerwacja na pojedyńcze dni w obiekcie na Oahu w maju 2023 na listopad 2023 (odwołania do 1 dzień przed przyjazdem) według logiki hotelu preautoryzacja polegała na zapłacie już tego samego dnia z góry za wszystkie dni, po przygodach w Meksyku z kartami limity na karcie pozwoliły na opłacenie jednej płatności. Pierwszy ram miałem takie rezerwacje że hotel od razu ściągał kasę. Od razu po tym zrezygnowałem z takiej "elastycznej" oferty i zostawiłem tą opłaconą date. Nagle pół roku póżniej blokada. Polecam zatem według booking mieć kilkanaście spamowych kont na niepewne rezerwacje bo jak widać system nie lubi "elastyczności" ![]() Na jaki adres mailowy pisałeś do nich? Spotkało mnie to samo i to nawet bez takiej sytuacji, o jakiej piszesz, przez kilkanaście lat korzystania z bookingu 2 razy anulowałem rezerwację z powodu zmiany planów i 2 razy dostałem zwrot nadwyżki z powodu anulowania przez hosta i znalazienia innego noclegu na własną rękę. Próbowałem na obsluga.klienta@booking.com oraz customer.care@booking.com ale drugi dzień w odpowiedzi przychodzą templatki, że "potrzebujemy więcej szczegółów twojej rezerwacji, numer, pin etc" |
Autor: | trunks [ 11 Cze 2024 16:19 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Kontakt był telefoniczny i nic nie dało, nawet kilka miesięcy później, po zrealizowaniu prawidłowym kilku rezerwacji z tego konta. Obsługa cały czas mówi że muszą się z kimś skontaktować wyżej. Następnie dostaje maila że niestety konto zablokowane z powodów bezpieczeństwa. Śmieszne tym bardziej że 6 czerwca dostałem na mail kod na 10% zwrotu za przyszłe rezerwacje ![]() |
Autor: | Antek12 [ 11 Cze 2024 17:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Współczuję wam takiego doświadczenia z bukingiem. Przecież to jest standardowe zachowanie. Po to są rezki z darmowym anulowaniem, żeby je kasować według własnego "widzimisię". Nie raz miałem kilka rezerwacji na jeden termin. Na szczęście u mnie konto działa a nawet ostatnio dostałem darmowy upgrade do statusu VIP. |
Autor: | manislaw [ 11 Cze 2024 17:51 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
trunks napisał(a): Kontakt był telefoniczny i nic nie dało, nawet kilka miesięcy później, po zrealizowaniu prawidłowym kilku rezerwacji z tego konta. Obsługa cały czas mówi że muszą się z kimś skontaktować wyżej. Następnie dostaje maila że niestety konto zablokowane z powodów bezpieczeństwa. Śmieszne tym bardziej że 6 czerwca dostałem na mail kod na 10% zwrotu za przyszłe rezerwacje ![]() też się dodzwoniłem, podając numer jakiejś starej rezerwacji i pin (bo bez tego nie dalo się dobić do czlowieka) i niby w 72h mają dać odpowiedź. Dużo podróżuję i służbowo, i prywatnie, często rezerwując coś na ostatnią chwilę i praktycznie nigdy nie anuluję, więc szkoda konta z genius 3 (bo z tego, co mówisz, to pewnie nic z tego odzyskania nie będzie, choć oferty na maila dalej wysyłają XD) |
Autor: | Marco Manno [ 11 Cze 2024 17:58 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Marco Manno napisał(a): Czy ktoś kiedyś został zablokowany przez booking.com? Dzisiaj dziwnym trafem zalogowałem się wyrzuciło mnie z aplikacji i proszą o kontakt z działem wsparcia ... Ja tylko przypomnę ![]() Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk |
Autor: | photolucas84 [ 11 Cze 2024 18:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Żeby nie było ze to praktyka booking ze skoro masz juz genius 3 i nie możesz wyjść "wyżej", to zablokujemy Ci konto i będziesz zbierał nowe rezerwacje z nowego konta i będziesz miał "ciśnienie" na wyższy poziom genius... Jak masz genius 3 to nie musisz robić rezerwacji np przez rok i ciągle masz znizki. Jak masz genius 1 albo 2 to musisz ileś tam zrobić przez jakiś czas żeby mieć kolejny poziom - czytaj jest ciśnienie by robić rezerwacje. Ja bym to opisał gdzieś np do gazety czy jakiejś stornie www jako przestroga dla innych. Moze wtedy magicznym ruchem by Ci odblokowali konto... |
Autor: | kostek966 [ 11 Cze 2024 18:10 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Chyba kiepsko ustawili algorytmy, skoro tyle blokad się pokazało, u mnie też mimo że ostatnimi laty rzadko korzystam z ich usług, ale właśnie po zarezerwowaniu noclegu w Uzbekistanie najpierw przyszedł mail o odwołaniu rezerwacji, a później okazało się że nie mogę wejść na konto bo zablokowane, po telefonie szybko konto odblokowane, ale rezerwacji nie przywrócili, podczas rozmowy tłumaczyli, że to algorytm blokuje konto automatycznie jak wykryje podejrzany ruch, u mnie było tylko wyszukiwanie noclegu, więc zupełnie normalne czynności |
Autor: | Biko [ 26 Cze 2024 13:02 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Gdański przekręt : https://www.onet.pl/turystyka/onetpodro ... z,07640b54 |
Autor: | Patrykar [ 27 Cze 2024 20:44 ] |
Temat postu: | Re: Kody zniżkowe do Booking.com |
Czy jeżeli użyje kodu na jedną noc, a przedłuże sobie pobyt to casheback będzie mi liczyć się za tę jedną noc czy za wszystkie noce? Czy ktoś już tak kombinował ![]() |
Strona 298 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |