Autor: | boots [ 23 Mar 2024 11:13 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Przecież nie wiesz, kto się pod ciebie podszył - o ile w ogóle ktoś to zrobił. Dlaczego zatem tak postępujesz? |
Autor: | piotrkr [ 23 Mar 2024 12:40 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
piotrkr napisał(a): Prawdopodobnie właściciel - przy zakwaterowaniu prosił o pokazanie numeru rezerwacji, pokazałem w telefonie, był tam też pin Właściciel zapisał numer. Jak myślisz po co to zrobił? Był jedyną osobą, której pokazałem te dane, nikt inny oprócz mnie nie miał do nich dostępu. W opiniach noclegu znalazłem, że to nie pierwszy przypadek, ktoś inny też miał wystawioną opinie "za niego". A ty co myślisz, że jakiś haker albo zupełnie postronny gość akurat wystawił świetną opinie jednemu z wielu noclegów w których spałem, akurat temu którego właściciel miał dostęp pinu? Przestań trollować. |
Autor: | boots [ 23 Mar 2024 12:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Ja po prostu z dużą rezerwą podchodzę do twierdzeń faceta, który nie wie jak i czym ogolić się na urlopie i pyta, czy statkiem buja w czasie sztormu. ![]() |
Autor: | piotrkr [ 23 Mar 2024 18:26 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Jasne, zapytaj jeszcze czy sam nie wystawiłem opinii i zapomniałem o tym po 5 minutach. Kolejny przykład trollowania. Z mojej strony to koniec "rozmów" z tobą. Nie spodziewaj się odpowiedzi na swoje "pytania" w przyszłości. |
Autor: | katka256 [ 24 Mar 2024 13:09 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
mam prośbę o pomoc w ocenie https://www.booking.com/Share-kEZWkA3 myślicie, że to scam czy wiarygodna oferta. Bezzwrotna, bez opinii. wielkośc domu 15m2 ale np ta ma tą samą wielkość, ale już pojawiły się oopinie, z marca https://www.booking.com/Share-fyspvK |
Autor: | Chupacabra [ 24 Mar 2024 13:32 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
@katka256 Wystarczy obejrzeć zdjęcia aby stwierdzić, że dom ma napewno jest dużo większy niż 15m2. Cytuj: Obiekt zarządzany przez: Edward Ocena firmy: 8.7Na podstawie 14 opinii z 33 obiektów Więc jeśli masz obawy to pisz do właściciela. |
Autor: | miriam [ 24 Mar 2024 13:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
@katka256 Płatność przez Booking więc w miarę bezpieczna. Obiekty otrzymują kasę po zrealizowaniu noclegu, więc jak masz pewność wyjazdu i obiekt ci pasuje to możesz zaryzykować. |
Autor: | katka256 [ 24 Mar 2024 13:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Chupacabra napisał(a): @katka256 Wystarczy obejrzeć zdjęcia aby stwierdzić, że dom ma napewno jest dużo większy niż 15m2. Cytuj: Obiekt zarządzany przez: Edward Ocena firmy: 8.7Na podstawie 14 opinii z 33 obiektów Więc jeśli masz obawy to pisz do właściciela. przed rezerwacja raczej nie jest to mozliwe. Patrzylam na zdjecia ![]() |
Autor: | miriam [ 24 Mar 2024 13:48 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Jest możliwe .Zauważ, że jest okienko Nadal szukasz? Zadaj pytanie Na większość pytań mamy natychmiastową odpowiedź |
Autor: | sigielki [ 29 Kwi 2024 21:20 ] |
Temat postu: | Anulowanie zapłaty na Booking |
dzien dobry Zamroczyłem mnie i zapłaciłem za rezerwacje na Bookingu Kartą kredytową (+marża) zamiast Revolutem. Czy można to jakoś odkręcić. Transakcje w banku można chyba anulować, ale nie wiem co z bookingiem. Czy można anulować zapłatę i zapłacić drugi raz? |
Autor: | siedar [ 29 Kwi 2024 21:32 ] |
Temat postu: | Re: Anulowanie zapłaty na Booking |
Jeśli rezerwacja była z bezpłatnym anulowaniem to rezerwację można anulować i dostaniesz zwrot na kartę. I możesz zarezerwować ponownie Revolutem. Ale jeśli nie było takiej opcji w rezerwacji to raczej słabo to widzę. |
Autor: | sigielki [ 29 Kwi 2024 21:36 ] |
Temat postu: | Re: Anulowanie zapłaty na Booking |
Była tzn. jest, ale mam tylko 2 dni na anulowanie rezerwacji noclegu. Jak anuluje rezerwacje to chyba nie zarezerwuje drugi raz tej samej. |
Autor: | Chupacabra [ 29 Kwi 2024 21:39 ] |
Temat postu: | Re: Anulowanie zapłaty na Booking |
Jeśli płatność została już zaksięgowana to przy zwrocie bank doliczy kolejną prowizję. Po reklamacji bank może zwrócić obie prowizje, ale nie musi. |
Autor: | sigielki [ 29 Kwi 2024 21:43 ] |
Temat postu: | Re: Anulowanie zapłaty na Booking |
dziękuję za odpowiedzi, Jutro zadzwonie do banku, ale słabo to widze Coż, jakoś to przeżyje, ech głupota... |
Autor: | xyrxis [ 29 Kwi 2024 21:51 ] |
Temat postu: | Re: Anulowanie zapłaty na Booking |
Nie kombinuj. Zapłaciłeś prowizję raz, przy zwrocie zapłacisz drugi raz a po anulowaniu nie zarezerwujesz noclegu w tej samej cenie tylko prawdopodobnie drożej - stracisz trzeci raz. Tapnięte z Samsunga S66+ PRO ultra max |
Autor: | palomino [ 04 Maj 2024 22:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
chwila nieuwagi i jak zwykle problem. Zaplacilam za rezerwacje mieszkania ale okazuje sie /niestety nie wychwycilam przy przekliliwaniu/ ze liczba osob z 4 przeskoczyla mi na 2 (ucieszylam si ze na aplikacji taniej :/) Do brzegu - zadzwonie jutro do gospodarzy jaka bedzie roznica w cenie (oczywiscie max capacity to 5 wiec fizycznie da sie zwiekszyc ilosc osob) ale jakby dodatkowa oplata byla kosmiczna to booking pokazuje ze mimo ze to rezerwacja bezzwrotna to moge bezplatnie odwolac w ciagu 24h . Czy ktos przez to przechodzil i srodki rzeczywiscie zostaly zwrocone na karte kredytowa? |
Autor: | sanchopan [ 04 Maj 2024 22:47 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
A czemu nie da rady zarezerwować ponownie w tej samej cenie - tylko pytam? ...bo ja to kilkukrotnie (akurat z innych powodów niż autor) robiłem. Po anulacji od kilku-kilkunastu do max. kilkudziesięciu minut i obiekt wraca z powrotem do oferty. W tej samej cenie ![]() |
Autor: | palomino [ 04 Maj 2024 23:37 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
@sanchopan jesli to do mnie to chodzi mi o to ze juz srodki z karty zeszly. jesli faktycznie po anulacji oferty opisanej ogolnie jako bezzwrotna (ktora w innym miejscu przy odwolaniu jest opisana ze mozna bezplatnie odwolac w ciagu 24h) dostane zwrot kasy to wlasnie to co pyta,. Chce uniknac sytuacji ze oni faktycznie drugi raz wystawia mieszkanie po anulacji w ciagu 24h, a kasy nie zwroca ![]() |
Autor: | xyrxis [ 05 Maj 2024 18:02 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Mam taką sytuację: Nocleg opłacony w całości z góry dawno temu, rezerwacja bezzwrotna. Jak wchodzę w potwierdzenie to widzę coś takiego: Cytuj: Informacje dotyczące płatności Anulowaliśmy zaplanowaną transakcję – opłata nie zostanie pobrana. Jak to interpretować? Że "całość została zapłacona więc już więcej nie musisz"? |
Autor: | piwili [ 07 Maj 2024 22:19 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia |
Taka nieciekawa sytuacja, zdarzyło się komuś też? 1. Rezerwuję nocleg na booking.com przez Wizzair 2. Przypomniało mi się, że mam kod zniżkowy od booking.com, więc anuluję nocleg i rezerwuję jeszcze raz to samo bez Wizzair, ale ze zniżką z kodu. 3. Po dwóch dniach dostaję mejla od "Booking.com <noreply@booking.com>": Cytuj: Nie przegap swojej nagrody! Kwalifikujesz się do otrzymania Środki Wizz Air (...) Możesz otrzymać Środki Wizz Air za zbliżający się pobyt (...) Potrzebujemy jedynie kilku informacji, aby móc przesłać Ci nagrodę. Aby dodać te informacje, skorzystaj z poniższego przycisku lub przejdź do swojej rezerwacji na Booking.com. Możesz to zrobić w dowolnym momencie przed datą zameldowania. Dodaj dane do nagrody 4. "Dodaj dane do nagrody" to przycisk, więc na niego klikam, przekierowuje mnie na stronę booking.com (przez Wizzair) gdzie widzę: Cytuj: Twoja rezerwacja została odwołana BEZPŁATNIE Wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem odwołania (...). Twoja rezerwacja została pomyślnie odwołana – nie musisz nic więcej robić! W przypadku pytań dotyczących tej rezerwacji można skontaktować się z obiektem (...) i dwa przyciski: Zarezerwuj ponownie Wybierz inne miejsce 5. Trochę się zdenerwowałem na taką akcję bez żadnego ostrzeżenia z bardzo mylącym komunikatem na początku więc sprawdzam rezerwacje i widzę, że jest nieodwołana. W aplikacji mobilnej też. Ok. 8 godzin minęło, mejla z potwierdzeniem odwołania nie ma, rezerwacja nadal aktywna. Co o tym myślicie? |
Strona 297 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |