Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 291 z 313

Autor:  piotrkr [ 28 Lis 2023 06:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

I pewnie jest, tylko oszuści logują się na konto hotelu, podają poprawne hasło, to skąd booking ma wiedzieć że to nie hotel?

Autor:  iamdeszko [ 30 Lis 2023 20:36 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Ostatnio szukalem informacji, moze komus sie przyda.

Hotel czesciowo oplacony z "portfela" - blisko 100 Є wazne do 1 grudnia. W zwiazku z zamieszaniem na BW niechcacy anulowalem wspomniana rezerwacje. W takiej sytuacji "srodki wracaja do portfela w 7-14 dni chyba ze straca waznosc" i tutaj pojawia sie problem, moje wygasna w ciagu 5 dni (na tamten moment). Infolinia i o dziwo moje drugie mega pozytywne zaskoczenie co do obslugi, Pani kontaktuje sie z dzialem finansowym i srodki wracaja po 3 godzinach.

Autor:  ewaolivka [ 07 Gru 2023 09:36 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Dostałam (po raz pierwszy) voucher z Bookingu do wykorzystania na loty. Widzę tylko nr . Jak za jego pomocą opłacić rezerwację an Ryanair? Voucher jest ważny b. krótko.

Autor:  Hose [ 07 Gru 2023 09:59 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@ewaolivka Jeśli mówisz o voucherze do wykorzystania na loty kupowane przez stronę Booking to nie wykorzystasz go na RyanAir, bo żadnych lotów Ryana u agentów obecnie nie znajdziesz.

Autor:  ewaolivka [ 07 Gru 2023 12:21 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Nie kupuję lotów przez stronę Booking. To wpadło po rezerwacji noclegu. I wyraźnie piszą, że tylko do wykorzystania na loty.

Autor:  Hose [ 07 Gru 2023 12:39 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

ewaolivka napisał(a):
Nie kupuję lotów przez stronę Booking.

To zacznij, bo ten voucher zapewne tylko tam można wykorzystać.

Autor:  ewaolivka [ 07 Gru 2023 13:48 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@Hose, zajrzałam na tę opcje na Booking. Sprawdziłam lot na pewnym kierunku. No, proszę :o , przecież na stronie linii są prawie dwa razy tańsze. Oczywiście, że nie zamierzam tego finansować ;) . Więc ten voucher to raczej zagrywka dla ??

Autor:  Hose [ 07 Gru 2023 13:49 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@ewaolivka Nie pytałaś gdzie kupić taniej, tylko jak wykorzystać voucher.

Autor:  Lukjas [ 11 Gru 2023 12:50 ]
Temat postu:  Ktoś włamał mi się na konto Booking HELP

Cześć.
16 października tego roku dostałem maila, że ktoś włamał się na moje konto na booking.com...i się zaczęło.
Nie mogłem się już zalogować na swoim koncie. Od razu sprawę zgłosiłem do obsługi nieszczęsnego bookinga.
Włamanie na konto miało miejsce dosłownie kilka dni po tym jak booking przelał do mojego "portfela" ponad 140 euro (przypadek?).
Po prawie dwóch miesiącach, postanowiłem zapytać jak tam sprawa z moim skradzionym kontem....i dostałem odpowiedź, że w skrócie mówiąc "mają to gdzieś"...
Domyślałem się, że środki z "portfela" pewnie przepadną, ale przepadło również moje konto na którym miałem już status Genius 3.
Booking twierdzi, że zrobili wszystko co w ich mocy.
Czy miał ktoś może podobny przypadek?
Co mogę z tym zrobić?

Autor:  jersey [ 11 Gru 2023 13:18 ]
Temat postu:  Re: Ktoś włamał mi się na konto Booking HELP

Można ich męczyć, ale wątpię żeby to coś dało, bo do Ciebie należy zabezpieczenie konta np. poprzez uwierzytelnianie dwuetapowe. Ja ostatnio podczas pobytu w Indiach miałem zupełnie inny typ włamania. Hotel w którym się zatrzymałem wystawił sobie sam ocenę 10, a do tego opisał się w samych superlatywach :lol: Od razu zgłosiłem sprawę, bo po pierwsze to nie moja opinia, a po drugie absolutnie na taką opinię nie zasługiwał. Dopisałem też jeszcze, że na podstawie tej zawyżonej opinii wybrałem ten hotel i powinni coś z tym zrobić. Odpisali tylko żebym usunął opinię i dodał nową.

Autor:  Bsqdw [ 12 Gru 2023 12:40 ]
Temat postu:  Czy hotel pobierze opłatę ?

Cześć,

Rezerwacja na booking w ofercie bezzwrotnej, która nie przeszła 2 dni po rezerwacji przez brak środków na koncie i została anulowana przez hotel czy w takim wypadku zostanie obciążenie związane z cena wynajmu hotelu ?

Autor:  seal [ 12 Gru 2023 13:13 ]
Temat postu:  Re: Czy hotel pobierze opłatę ?

może, nie musi. Zobowiązałeś się do zapłaty.

Autor:  Antek12 [ 12 Gru 2023 13:15 ]
Temat postu:  Re: Czy hotel pobierze opłatę ?

Jeśli jak piszesz, na twoje szczęście, została anulowana przez hotel, to ten sam hotel nie ma podstaw do ponownego pobrania opłaty.

Autor:  pemat [ 12 Gru 2023 13:26 ]
Temat postu:  Re: Czy hotel pobierze opłatę ?

Bsqdw napisał(a):
Rezerwacja na booking w ofercie bezzwrotnej, która nie przeszła 2 dni po rezerwacji przez brak środków na koncie i została anulowana przez hotel

a jaki jest status tej rezerwacji na twoim koncie?
jeśli "anulowano", to nie ma się co obawiać

Autor:  seal [ 12 Gru 2023 13:31 ]
Temat postu:  Re: Czy hotel pobierze opłatę ?

Antek12 napisał(a):
Jeśli jak piszesz, na twoje szczęście, została anulowana przez hotel, to ten sam hotel nie ma podstaw do ponownego pobrania opłaty.


jeśli anulował przed datą przyjazdu to tak ale jeśli z powodu "no-show" i braku płatności to może próbować pobrać znów.

Autor:  Antek12 [ 12 Gru 2023 15:40 ]
Temat postu:  Re: Czy hotel pobierze opłatę ?

Zgadzam się, masz rację. Apka prawdę mu powie.

Autor:  marrak [ 14 Gru 2023 12:30 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Czy booking we wszystkich ofertach z darmowym odwołaniem wprowadził płatność od razu w momencie rezerwacji?
Jak rezerwowałem jeszcze latem to można było zapłacić 24h przed upływem terminu bezpłatnego odwołania a teraz już nie widzę takich ofert w ogóle.

I może ktoś się orientuje czy w momencie bezpłatnego odwołania (płatność kartą) środki od razu wracają na kartę czy trzeba czekać kilka dni?

Autor:  miki_fly [ 14 Gru 2023 13:19 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@marrak

To zależy od konkretnej rezerwacji i obiektu, nic się nie zmieniło raczej w tym względzie ostatnio. Jeśli płatność jest obsługiwana przez booking, to z mojego doświadczenia zazwyczaj wraca dość szybko, w ciągu kilku dni.

Autor:  marrak [ 14 Gru 2023 13:54 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

No ale właśnie o to mi chodzi że jeśli płatność była przez booking to nie musiałem płacić 3 miesiące wcześniej, mogłem zarezerwować i w ciągu tych 3 miesięcy szukać lepszych i zmieniać rezerwację jak się coś trafiło. A teraz nie dość że trzeba będzie od razu zapłacić 700€ to jeśli jest tak jak piszesz to w momencie odwołania jeszcze trzeba czekać kilka dni żeby kasa wróciła więc aby zarezerwować coś lepszego to znów muszę mieć wolne kolejne 700€ albo liczyć że do zwrotu kasy nikt tego nie klepnie :(

Autor:  Robaku [ 14 Gru 2023 14:12 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Różnie bywa z tymi płatnościami, mi ostatnio coś tam różne rzeczy się dzieją. Raz booking pokazywał,że w chwili rezerwacji zero, ale jak wprowadziłem dane karty to chciało aby wyraził zgodę na obciążenie na 1 noc. MImo tego, że w rezewrwacji tak nie było.
W innej rezerwacji na okres za pół roku, wskazane, że niepłatne do 2 tygodni przed przyjazdem, a następnego dnia dostaje informacje,ze rezerwacja niepotwierdzona i ze mam dokonać płatności za 1 noc.

Ale też znalazłem kilka hoteli gdzie normalnie zrobiłem rezerwacje i nic nie pobrało przy darmowym odwołaniu.

Strona 291 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/