Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 288 z 313

Autor:  piotrkr [ 27 Paź 2023 18:57 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

boots napisał(a):
Możesz nie czytać, twoja sprawa. Inni czytają.
Ja czytam nawet te twoje najbardziej chamskie, bo lubię wiedzieć, z kim mam do czynienia.


Po prostu musimy cytować wszystkie odpowiedzi bootsa na @sanchopan to wtedy będzie je widział ;)

Autor:  sanchopan [ 27 Paź 2023 18:59 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

OK, ale w innej sytuacji, gdy np. o godzinie 23 przyjeżdżam do obiektu - hipotetycznie - a obiektu albo nie ma albo jest w zatrważająco złym stanie (zalanie, dużej ilości robactwo itd.), to co: dadzą tylko 25 EUR, czy zakwaterują w innym "swoim" obiekcie, nawet gdy jest to drożej niż pierwotny, ponosząc swoim sumptem różnicę w cenie w górę?
Czy jednak dadzą tylko 25 EUR i "spadaj kliencie"? :shock:

Autor:  miriam [ 27 Paź 2023 19:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Będą szukać alternatywy tak, by zbyt dużo nie stracić, o ile uda ci się dodzwonić ;)

Autor:  jabollus [ 27 Paź 2023 19:42 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Czasem też zdarza się, że może wtedy już nie być nic innego dostępnego na Booking. Mi raz zaproponowali alternatywne zakwaterowanie poprzez AirB&B.

Autor:  miriam [ 27 Paź 2023 19:48 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Bo u siebie raczej coś jeszcze mieli ,ale drożej :lol:

Autor:  sanchopan [ 27 Paź 2023 20:05 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

piotrkr napisał(a):
boots napisał(a):
Możesz nie czytać, twoja sprawa. Inni czytają.
Ja czytam nawet te twoje najbardziej chamskie, bo lubię wiedzieć, z kim mam do czynienia.


Po prostu musimy cytować wszystkie odpowiedzi bootsa na @sanchopan to wtedy będzie je widział ;)


O wielkie podziękowanie za zacytowanie - tyleż: dobrych, ciepłych, wiele wnoszących słów tego prapotomka zrobotyzowanego robota, co to pisze tak wiele, aby świat był lepszym i doskonalszym. Piejąc okrzyki zachwytu nad każdym, nawet najtrudniejszym i najłatwiejszym tematem, bowiem tyleż wiedzy i umiejętności, jakie posiada, powodują, iż nie jest w stanie powstrzymać się przed podzieleniem tychże zachwytami z całą ludzkością. :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

P.S. Do zbootowania - tfu! Usunięcia. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  Stasiek_T [ 05 Lis 2023 20:04 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Taka sobie ciekawostka...
Jarmarki przedświąteczne coraz bliżej, sprawdziłem w booking.com ile też nocleg w takim np. Wiedniu może kosztować.
Przykładowo dla 15-16 grudnia 2023 wśród wielu sensownych wyników pojawiają się też jakieś przeciętne mieszkania w nieprzeciętnych cenach, rekordzista chce 98457 zł :)
Załącznik:
Wieden.jpg
Wieden.jpg [ 280.16 KiB | Obejrzany 1758 razy ]

Co to może być, jakiś błąd w systemie, próba oszustwa czy coś jeszcze innego?

Autor:  marrak [ 05 Lis 2023 20:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Może szukają frajera :D coś podobnego widziałem w Bordeaux we wrześniowe weekendy (Rugby Workd Cup) 15k € za noc i też się zastanawiałem po co ktoś taką cenę wystawia na booking :D

Autor:  boots [ 05 Lis 2023 23:13 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Cytuj:
Co to może być, jakiś błąd w systemie, próba oszustwa czy coś jeszcze innego?

A gdyby było za 2 zł, to też byś pytał?

Autor:  jabollus [ 06 Lis 2023 00:06 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

[quote="Stasiek_T"]Co to może być,/quote]
Wszystkie te oferty to "Nowość na booking". Przypadek? Nie sądzę ;)

Autor:  ibartek [ 06 Lis 2023 04:04 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

wszystkie od tego samego zarzadzajacego, pewnie blad i mialo byc po 100-200 euro jak podobne tego typu, ale sie zle wpisalo i wyszlo 10000-20000..

Autor:  FUX [ 06 Lis 2023 08:52 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Historię z hotelem Moxy Katowice kiedyś opisywałem.
Z pełnym rozmysłem wsadzili na bookingu cenę 6.000 zł/noc.
Myślałem, że błąd. Niestety telefon do hotelu sprawę wyjaśnił.
Taka cena miała być a recepcja nie jest od ich ustalania.

Autor:  sanchopan [ 11 Lis 2023 10:58 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Coś się zmieniło ostatnio w Bookingu odnośnie płatności, bo wcześniej jak klikałem "zapłać później", to środki z portfela czekały na płatność (zwykle schodziły tylko przy ręcznym wymuszeniu płatności)? Bo chciałem je sobie wykorzystać na najbliższy wyjazd, ale rezerwując odleglejszy czasowo ściągnęło mi te środki z portfela jako "pierwszą płatność" (mimo iż rezerwacja z bezpłatnym odwołaniem)?
Da się nie jak dawniej zrobić taką rezerwację bez ściągania środków z portfela czy niestety trzeba wcześniej zadbać i z portfela wszystko wcześniej wydać (jeśli mamy na co)?

Autor:  malediwy [ 11 Lis 2023 12:14 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Hotel Millennium Downtown w Abu Dhabi.
Rezerwacja zrobiona na kilka tygodni przed przyjazdem. W momencie kiedy minął termin bezpłatnej rezygnacji hotel nie pobrał żadnych środków z mojej karty kredytowej. Po wylądowaniu w Abu Dhabi widzę transakcję na moim koncie ale podpisaną jako Crown Plaza. Jestem kompletnie zdezorientowany o co chodzi ale nie marnuję czasu tylko biorę samochód i jadę do hotelu. Przyjeżdżam na miejsce tuż przed 22:00 (wcześniej informowałem hotel o przyjeździe w godzinach 21:00-22:00). Na miejscu dowiaduje się, że hotel anulował moją rezerwację bo ok16:00, kiedy jeszcze siedziałem w samolocie hotel próbował autoryzować moją kartę w taki sposób, że powinienem potwierdzić w aplikacji bankowej. Patrzę w aplikację - nie mam już płatności z Crown Plaza. Odkrywam za to maila od booking.com, który otrzymałem po 21:00 z informacją, że hotel próbował autoryzować kartę. Jak się dowiedziałem po powrocie na infolinii booking.com, od tego momentu miałem 2 godziny na kontakt z hotelem. I dotarłem nawet wcześniej więc wydawałoby się, że nie ma problemu. Ale tylko wydawało by się, bo słyszę, że hotel nie ma już wolnych pokoi... Wysyła nas do innego w którym załatwia nam dwa pokoje ale po dojechaniu na miejsce okazuje się, że też nie ma miejsc. Generalnie dramat. Oszczędzę już sobie opisywanie dalszych poszukiwań noclegu, które zakończyły się min. mandatem za parkowanie w niedozwolonym miejscu.
Po powrocie skontaktowałem się z booking.com gdzie dowiedziałem się, że... booking.com nie ma z tym nic wspólnego i nie jest w stanie w żaden sposób mi zrekompensować tych problemów. A ewidentnie hotel wykorzystał sytuację, żeby opchnąć dwa pokoje po wyższej cenie innym klientom.
Nadmienię tylko, że tydzień wcześniej byłem we Włoszech w hotelu, który na tydzień przed przyjazdem kiedy skończył się termin bezpłatnego odwołania rezerwacji hotel bez problemu obciążył moją kartę.
Aaaa... i jeszcze ciekawostka. Na drugi dzień dostałem maila z booking,com w którym napisali, ze dostali info od hotelu, ze do niego nie dotarłem. W mailu dwie belki z prośbą o kliknięcie w jedną z nich. Jedna z takim komunikatem: "Nie dotarłem do hotelu". A druga dotarłem do hotelu i zostałem w nim zakwaterowany. Zabrakło trzeciej: Dotarłem do hotelu ale odmówiono mi noclegu...

Autor:  dg72 [ 11 Lis 2023 12:25 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@malediwy

Masz po zalogowaniu możliwość samodzielnego zainicjowania płatności za dany nocleg.
Z Twojego opisu wynika, że zależało Ci na tej rezerwacji i miałeś świadomość konieczności dokonania płatności za nią przed przyjazdem.
Czyli zafundowałeś sobie kłopoty na własne życzenie.
Do tego kontakt z Booking był wskazany z recepcji hotelu w Dubaju, a nie po powrocie.

Autor:  savoj [ 11 Lis 2023 13:02 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

malediwy napisał(a):
Hotel Millennium Downtown w Abu Dhabi.
Rezerwacja zrobiona na kilka tygodni przed przyjazdem. W momencie kiedy minął termin bezpłatnej rezygnacji hotel nie pobrał żadnych środków z mojej karty kredytowej. Po wylądowaniu w Abu Dhabi widzę transakcję na moim koncie ale podpisaną jako Crown Plaza. Jestem kompletnie zdezorientowany o co chodzi ale nie marnuję czasu tylko biorę samochód i jadę do hotelu. Przyjeżdżam na miejsce tuż przed 22:00 (wcześniej informowałem hotel o przyjeździe w godzinach 21:00-22:00). Na miejscu dowiaduje się, że hotel anulował moją rezerwację bo ok16:00, kiedy jeszcze siedziałem w samolocie hotel próbował autoryzować moją kartę w taki sposób, że powinienem potwierdzić w aplikacji bankowej. Patrzę w aplikację - nie mam już płatności z Crown Plaza. Odkrywam za to maila od booking.com, który otrzymałem po 21:00 z informacją, że hotel próbował autoryzować kartę. Jak się dowiedziałem po powrocie na infolinii booking.com, od tego momentu miałem 2 godziny na kontakt z hotelem. I dotarłem nawet wcześniej więc wydawałoby się, że nie ma problemu. Ale tylko wydawało by się, bo słyszę, że hotel nie ma już wolnych pokoi... Wysyła nas do innego w którym załatwia nam dwa pokoje ale po dojechaniu na miejsce okazuje się, że też nie ma miejsc. Generalnie dramat. Oszczędzę już sobie opisywanie dalszych poszukiwań noclegu, które zakończyły się min. mandatem za parkowanie w niedozwolonym miejscu.
Po powrocie skontaktowałem się z booking.com gdzie dowiedziałem się, że... booking.com nie ma z tym nic wspólnego i nie jest w stanie w żaden sposób mi zrekompensować tych problemów. A ewidentnie hotel wykorzystał sytuację, żeby opchnąć dwa pokoje po wyższej cenie innym klientom.
Nadmienię tylko, że tydzień wcześniej byłem we Włoszech w hotelu, który na tydzień przed przyjazdem kiedy skończył się termin bezpłatnego odwołania rezerwacji hotel bez problemu obciążył moją kartę.
Aaaa... i jeszcze ciekawostka. Na drugi dzień dostałem maila z booking,com w którym napisali, ze dostali info od hotelu, ze do niego nie dotarłem. W mailu dwie belki z prośbą o kliknięcie w jedną z nich. Jedna z takim komunikatem: "Nie dotarłem do hotelu". A druga dotarłem do hotelu i zostałem w nim zakwaterowany. Zabrakło trzeciej: Dotarłem do hotelu ale odmówiono mi noclegu...
Dokładnie miałem tak samo kilka lat temu w ...Abu Dhabi .Samolot był opóźniony o kilka godzin ( lądowałem w Dubaju Al Maktoum) w dodatku przeszła burza piaskowa i droga do Abu Dhabi była nieprzejezdna . Pojechałem więc do Dubaju i tam dopiero zlapałem neta z info ,że hotel o 18.00 anulował rezerwację. Czyli było mi na rękę i zostałem w Dubaju . To częsta praktyka hoteli z tego regionu szczególnie w ich weekend . Mają prawo bo tak jest w warunkach rezerwacji np na booking.com

Autor:  onufry_z [ 11 Lis 2023 14:07 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@dg72 Generalnie się zgadzam. Przy najdrobniejszych wątpliwościach, późnym zameldowaniu lub na innym końcu świata potwierdzam rezerwację z hotelem za co zostałem nawet na forum trochę objechany że zawracam recepcjom niepotrzebnie głowę i szkoda na to życia.

Tylko odnośnie kontaktu z Booking z recepcji. Na czacie nie odpowiadają natychmiast. Połączenie tel z II strefy roamingu to ok. 8.50pln/min czyli za 20min ok. 170pln.
Czy gdzieś się mylę albo o czymś nie wiem?

Autor:  boots [ 11 Lis 2023 14:17 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Nie wiesz o Skype? ;)

Autor:  onufry_z [ 11 Lis 2023 14:25 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

A faktycznie. W Viber miesiąc/cały świat 29zł. Konieczny dobry internet i przebicie z nr rezerwacji i pinem na klawiaturze.

Autor:  dg72 [ 11 Lis 2023 14:36 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

onufry_z napisał(a):
@dg72 Generalnie się zgadzam. Przy najdrobniejszych wątpliwościach, późnym zameldowaniu lub na innym końcu świata potwierdzam rezerwację z hotelem za co zostałem nawet na forum trochę objechany że zawracam recepcjom niepotrzebnie głowę i szkoda na to życia.

Tylko odnośnie kontaktu z Booking z recepcji. Na czacie nie odpowiadają natychmiast. Połączenie tel z II strefy roamingu to ok. 8.50pln/min czyli za 20min ok. 170pln.
Czy gdzieś się mylę albo o czymś nie wiem?

Wszedłem w, warunki rezerwacji pobytu w w/w hotelu, 3 dni przed ma warunek zapłaty.
Akurat nie ma potrzeby kontaktu z hotelem, nie byłoby sprawy gdyby wcześniej opłacić rezerwację zgodnie z jej warunkami dotyczącymi płatności.

AUH to nowoczesne lotnisko, zapewne w informacji udostępnili by telefon czy wi-fi.
Napisano też o skype.

Strona 288 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/