Autor: | szmer [ 16 Sie 2023 06:04 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Wyłudzenie danych, pisałem ostatnio w innym temacie o takiej sytuacji. Po zgłoszeniu do booking brak reakcji... Sprawdzają. |
Autor: | DAD [ 18 Sie 2023 13:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
No to ja właśnie wpadłem w ten scam chwile temu. Mam sporo na głowie w tym momencie, sporo tez różnych rezerwacji. Rozkojarzylem się. Przyszło powiadomienie na mail i w aplikacji bloking ze karta nie została poprawnie autoryzowana. Troch mnie to zdziwiło, ale mail z bookingu jest więc kliknąłem na szybko i się zautoryzowalem ponownie. Potwierdziłem przelew w pace i ok... gdyby nie fakt, ze na koncie mam pobranie z Alchemy GPS Europe. Hotel w Polsce. No to już mi zaśmierdziało, dzwoni szybko do hotelu, a tam mnie informują ze u niech pełno klientów dzwoni w tej sprawie, ale odsyłają do booking, bo to bloking rozsyła. Póki co zastrzegłem kartę i uruchamiam charge back. Zrobiłem się jak dziecko w sumie, no ale trochę w biegu byłem, co mnie nie usprawiedliwia, ale maile oryginalnie z booking to są z cala pewnością, tak i jak te same powiadomienia w aplikacji booking na telefonie. |
Autor: | tommmik [ 26 Sie 2023 22:03 ] | ||
Temat postu: | Hotel w NY chce ode mnie na zapas skanu karty kredytowej | ||
Mam na pazdziernik rezerwacje w NY w hotelu Global Luxury Suites at The Arches Hotel ma na bookingu ocene 7.0 i 430ocen. Nawet jeden polak ocenil ten obiekt pozytywnie. Jednak hotel ma dosc dziwną praktyke. Po zarezerwowaniu noclegu dostalem maila z prosba o wypelnienie formylarza dotyczacego depozytu. Prosza rowniez o zdjecia karty kredytowej z obu stron. Spotkalem sie juz z xerowaniem mojej karty kredytowej w bangkoku w najwyzszym hotelu Bayioke. Opinie krytyczne na bookingu nie odnoszą sie poza wyjatkami do problemów z tym depozytem? Ceny w NY są chore i ciezko znalezc cos w rozsadnej cenie. Aktualnie za ten apartament bedziemy placic 1000zl za noc za pokoj 4 osobowy. Czy procedura chargebacku moze mnie uchronic w razie gdyby hotel okazal sie nieuczciwy i pobral jakies nienalezne srodki? Jako ze mam 3 karty kredytowe to mysle aby podac im jedną taką na ktorej mam limit ustawiony nisko na 1500zl. Ale to ryzyko ze beda chcieli sciagnac z niej kase ktorej braknie i anuluja mi rezeracje a ja zostane bez noclegu. Wybór innego hotelu raczej nie jest mozliwy-w tej cenie ciezko znalezc cos poza slamsami. Natomiast cena tego hotelu ciagle rosnie. Jezeli to zły dział to prosze administratora o przeniesienie wątku do Forum podróżnika » Ameryka Północna » USA » Noclegi
|
Autor: | marek2011 [ 26 Sie 2023 22:29 ] |
Temat postu: | Re: Hotel w NY chce ode mnie na zapas skanu karty kredytowej |
Depozyty w US są powszechną praktyką wszędzie, nawet w hotelach 5* dla gości z najwyższym statusem. Zwykle są zakładane przy zameldowaniu już w obiekcie, ale tu jest jakiś apartamentowiec więc mnie ta praktyka aż tak bardzo nie dziwi. W razie problemów ch-b powinien zadziałać, choć najlepiej dać taką kartę, którą potem możesz łatwo wymienić na nową na wszelki wypadek. Oczywiście to wszystko pod warunkiem, że korespondencja nie budzi wątpliści co do tego, że pochodzi z hotelu. |
Autor: | Martinuss [ 26 Sie 2023 22:34 ] |
Temat postu: | Re: Hotel w NY chce ode mnie na zapas skanu karty kredytowej |
@tommmik Pewien hotel w Palestynie (Betlejem) pobiera 1000 USD (!!!) kaucji przy zameldowaniu i zwraca w ciągu 7 dni… Maja w ofercie pokoje hostelowych za 70 USD i normalne pokoje za 250 USD…także chyba już nic mnie nie zdziwi |
Autor: | tommmik [ 26 Sie 2023 22:42 ] | ||
Temat postu: | Re: Hotel w NY chce ode mnie na zapas skanu karty kredytowej | ||
Panowie bylem pare razy w USA i nie mam problemu nawet z duzym depozytem. Ale co innego pobieranie depozytu z karty np poprzed booking czy juz w obiekcie a co innego wysylanie skany karty kredytowej. Nie zakladam tego ze ktos chce mnei oszukac ale z drugiej strony staram sie byc ostrozny. Wiadomo ze z takimi danymi z karty kredytowej mozna zrobic wszytko. W NY bylem juz 2 razy ale z 15 lat temu. Wtedy nie bylo takich praktyk wiec stad moje pytania. Dorzucam jeszcze zapis z tego formularza dotyczacy depozytu:
|
Autor: | luftairways [ 26 Sie 2023 23:18 ] |
Temat postu: | Re: Hotel w NY chce ode mnie na zapas skanu karty kredytowej |
nie zarezerwowalbym takiego noclegu, lubia ciąć kase na czym sie da, |
Autor: | piotrkr [ 26 Sie 2023 23:21 ] |
Temat postu: | Re: Hotel w NY chce ode mnie na zapas skanu karty kredytowej |
Zapytaj w swoim banku, co o tym sądzą |
Autor: | boots [ 26 Sie 2023 23:24 ] |
Temat postu: | Re: Hotel w NY chce ode mnie na zapas skanu karty kredytowej |
Zasłoń numer CVV. |
Autor: | marcin.krakow [ 27 Sie 2023 00:49 ] |
Temat postu: | Re: Hotel w NY chce ode mnie na zapas skanu karty kredytowej |
Ja, gdybym już naprawdę musiał, wysłałbym im jakąś dodatkową kartę Revo, którą bym zablokował z poziomu apki i napisał do obiektu, żeby dali znać jak będą chcieli pobrać depozyt bo nie mam środków (albo żebym musiał zwiększyć limit jeśli to koniecznie ma być kk). Zresztą po takiej wiadomości nie zdarzyło mi się żeby obiekt pobierał kasę nawet za pobyt, zawsze godzili się na płatność na miejscu. |
Autor: | malawita [ 27 Sie 2023 01:35 ] |
Temat postu: | Re: Hotel w NY chce ode mnie na zapas skanu karty kredytowej |
Od razu zrezygnowałabym z takiego obiektu, bo nie popieram takich praktyk. |
Autor: | babilas [ 27 Sie 2023 08:38 ] |
Temat postu: | Re: Hotel w NY chce ode mnie na zapas skanu karty kredytowej |
tommmik napisał(a): Mam na pazdziernik rezerwacje w NY w hotelu Global Luxury Suites at The Arches Hotel ma na bookingu ocene 7.0 i 430ocen. Nawet jeden polak ocenil ten obiekt pozytywnie. Jednak hotel ma dosc dziwną praktyke. Rezerwujesz bezpośrednio, czy przez jakiś agregator typu booking? |
Autor: | Robaku [ 27 Sie 2023 11:38 ] |
Temat postu: | Re: Hotel w NY chce ode mnie na zapas skanu karty kredytowej |
Skontaktuj się bezposrednio z bookingiem bo ja mialem inna akcje z Hotelem z Hongkongu, że chcieli żebym zrobił preautoryzacje karty, nawet dostalem link do klikniecia wskazując, że mam czas 24h, skontakowali sie ze mna przez apke bookingu przy rozmowie wskazalem, ze jest piątek i nie mam dostępu do karty i mogę zrobić dopiero te preautoryzacje w poniedzialek , potem zglosilem sie do bookingu i booking wskazał mi po kontakcie z hotelem, żebym nie klikal w zadne linki i nie robil preautoryzacji karty a platnosc bedzie na miejscu, także sprobowalbym podobnie tutaj skontaktowac sie bezposrednio z bookingiem. u mnie ostatnio w NYC pobrali depozyt w dniu meldunku i zwolnili w dzien checkoutu. |
Autor: | ricinus78 [ 27 Sie 2023 12:14 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Od zawsze zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego obiekty, które mają self check in/out albo obiekty z całodobową recepcją mają wpisane w rubryce godzin zameldowania np. do 0:00 albo wymeldowanie od 06:00. Wielokrotnie miałem okazję doświadczyć tego, że te zapisy nic nie znaczą i mam w zwyczaju je ignorować. Nurtuje mnie jednak pytanie, dlaczego? ![]() |
Autor: | Kothson [ 27 Sie 2023 12:25 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Często jest tak, że od 06:00 do 00:00 hotel melduje w normalnym trybie, a poza wskazanymi godzinami jest self check in, który musisz wcześniej zgłosić, przejść przez odprawę, dodać dokumenty. Poza tym niektóre obiekty oferujące self check in oczekują dodatkowej opłaty za meldunek poza godzinami pracy. |
Autor: | FUX [ 27 Sie 2023 12:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Wczoraj robiłem rezerwację, znaczy chciałem zrobić, w Chamonix. Wysłano prośbę o rezerwację Witaj, XXX Prośba o rezerwację w obiekcie White Pearl A15 - Quality living została wysłane do gospodarza. Odpowiedzi można oczekiwać do 6 PM , 27 sie. 2023 . Jeszcze z czymś tak kuriozalnym się nie spotkałem. 🙈🙈🙈🙈🙈 |
Autor: | ricinus78 [ 27 Sie 2023 12:49 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@Kothson To nie ten przypadek. Przykładowo: zarezerwowałem dzisiaj nocleg z wymeldowaniem "od 05:00". Zaraz po rezerwacji przyszedł automatyczny mail, że możliwy wyłączenie auto check-out o dowolnej godzinie przed 10:00. To też nie tłumaczy przypadków z całodobową recepcją i zawężonymi godzinami zameldowania. |
Autor: | tommmik [ 27 Sie 2023 14:57 ] | |||||
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia | |||||
W celu ostrzeżenia innych opisze krótko sytuacje z noclegiem w NY i co najciekawszse JAK ZACHOWAL SIE BOOKING. Znalazlem w queens nocleg za polowe ceny. Mial kilka opinii ale same pozytywne. Wystawione przez jakichs meksyków ktorzy zawsze spali 1 noc. Zrobilem rezerwacje z darmowym odwolanie. Nastepnego dnia dostalem ifnormacje z obiektu ze mam wplacic kase za nocleg poprzez WISE na jakies tam konto i adres w brukseli. Sprawdzilem adres i jest tam jakas ambasada. Zadzwonilem do booking i poinformowalem o sytuacji i ze jest to napewno scam. Pani Polka powiedziala ze to normalna praktyka i nie mam sie czego obawiac. Na moje 3 krotnie zadawane pytanie czy biora odpowiedzialnosc za przelew nie odpisala. Powiedziala ze moge odwolac nocleg jesli mam watpliowsci. Ale wyjasnilem ze powinni zablokowac to konto aby uniknac wyłudzenia od innych ludzi. Ale po kilku dniach dostalem wiadomosc od bookingu w ktorej powiedzieli ze sie skotnatkowali z obiektem i biora na siebie ryzyko tego przelewu. Mimo wszytko nie zdecydowalem sie na przelw i obserowowalem komentarze na bookingu. Po kilku dniach dokonanie rezerwacji w tym obiekcie nie bylo juz mozliwe na bookingu. Dzis pojawil sie pierwszy komentarz mowiacy ze tam byl ktos, ze obiekt nie istnieje i to scam. Ciekawe czy booking oddałby mi pieniadze gdybym zrobil ten przelew?
|
Autor: | ghostwriter [ 28 Sie 2023 01:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
FUX napisał(a): Jeszcze z czymś tak kuriozalnym się nie spotkałem. Co jest w tym takiego kuriozalnego? |
Autor: | Marys79 [ 05 Wrz 2023 20:12 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Pierwszy raz od wielu lat mam ciekawą sytuację z noclegiem na Booking.com Znalazłem ciekawy apartament w Split, super cena, bez możliwości odwołania. Klikam, potwierdzam płatność i cieszę się z fajnego lokum. Po kilku godzinach wiadomość od właściciela, że w związku z awarią sieci, której naprawa potrwa 10 dni, prosi o anulowanie, oczywiście pomimo, że rezerwacja była bez możliwości anulowania, nie zostanę za nią obciążony. Sprawdziłem inne daty z tej oferty i widzę, że apartament w rzekomym terminie usuwania awarii jest nadal dostępny jednak za 4x większą kwotę (mógł to być błąd przy wprowadzaniu ceny, nie znam się). Odpisuję, że apartament jest dostępny w tym terminie w związku z tym proszę aby to On (właściciel) anulował rezerwację. Ku mojemu zdziwieniu za chwilę otrzymuję informację, że nie będą w stanie wynająć apartamentu i jeżeli będę sprawiał problemy to wezwą policję ![]() ![]() Co szanowne grono podróżników na to? |
Strona 282 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |