Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 280 z 313

Autor:  bronek40 [ 19 Cze 2023 08:59 ]
Temat postu:  Re: Zniżki na booking.com

Orientuje się ktoś kiedy booking dodaje darmowa taksówkę lotniskowa do rezerwacji, od czego to zależy?

Autor:  Kashpir [ 19 Cze 2023 09:53 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

W marcu zależało od kwoty rezerwacji.

Autor:  sanchopan [ 19 Cze 2023 20:19 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Dokładnie - ale dla Booking "kwota rezerwacji" to nie ta sama kwota rezerwacji, którą płacisz. To taka jakby "goła" kwota bez "dodatków".
Kiedyś rezerwowałem, było że "zarezerwuj z darmowym taxi" - a już po rezerwacji okazało się, że "za mało Pan zapłacił" i niby już nie łapałem się na taxi. :?

Autor:  photolucas84 [ 20 Cze 2023 20:35 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

sanchopan napisał(a):
Tak. Płacisz "ręcznie" za rezerwację przed terminem automatycznej płatności. I wtedy schodzi z portfela.


czyli mogę zapłacić z portfela przed kolejną rezerwacją (mimo że przy rezerwacji wybrałem opcje płatności kartą tak ?

kolejne pytanie - czy mogę zsumować np nagrody z 2 rezerwacji w portfelu i zapłacić za jedną kolejną rezerwację? (czytaj 2 nagrody zsumowane płacę za jeden nocleg ? )

Autor:  pemat [ 20 Cze 2023 20:50 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

nagrody wpadają do portfela i składają się na jego saldo, nie ma rozgraniczenia na poszczególne wpływy
możesz płacić do wysokości posiadanego salda

Autor:  tomaszl75 [ 21 Cze 2023 01:54 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Nie wiem czy w odpowiednim dziale piszę. Interesują mnie opinie ale nie klientów którzy wynajmują obiekt na Booking ale właścicieli obiektów. Czy Oni maja również statystyki , dane rekomendacje itp osób które chcą wynająć dany obiekt. Generalnie Ja jako wynajmujący mogę poczytać opinię wynajmujących , ale czy Wynajmujący dany obiekt ma możliwość przeczytać opinię o wynajmującym z poprzednich wynajmów .Przypuszczam że są jakieś dane bo gdybym wynajmował a przeczytał bym info że wynajmujący .....delikatnie mówiąc po ostatnim pobycie wolałbym/wolałabym nie przyjmować rezerwacji . Można by było zareagować.

Autor:  boots [ 21 Cze 2023 09:17 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Mam wrażenie, że mylą Ci się wynajmujący z najemcami.

Autor:  mcaron07 [ 21 Cze 2023 17:55 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Hej, czy wam również nie działa opcja zadawania pytania obiektowi przed rezerwacją? Tak, żeby wyświetliło się potem na głównej stronie obiektu, pod opiniami. Kiedyś działała mi ta opcja i nawet o coś spytałem, aktualnie mogę tylko przeglądać pytania innych. Jestem zalogowany.
Załącznik:
Zrzut ekranu 2023-06-21 175317.png
Zrzut ekranu 2023-06-21 175317.png [ 54.66 KiB | Obejrzany 2828 razy ]

Autor:  magda1enka [ 21 Cze 2023 17:57 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Hej, czy na bookingu jest jeszcze opcja wystawić opinię anonimowo? Kiedyś się na pewno dało, a teraz nie widzę takiej opcji :|

Autor:  wasil10 [ 22 Cze 2023 15:02 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Plichcior napisał(a):
Plichcior napisał(a):
Sprawa zgłoszona do customer service booking.com - w chwili obecnej dostałem info: " We are still waiting for the investigation team, this is being handled by the appropriate department and we will update you very soon."

Podsumowując - jestem bardzo ciekaw czy a) było włamanie i przejęcie profilu hotelu b) czy dane mojej karty nie zostały przekazane oszustom c) jak zachowa sie teraz booking.com
.


Update #1

Dzisiaj dostałem powiadomienie od Booking.com żeby zaktualizowal dane karty, ponieważ obiekt nie mógł pobrać pieniędzy z karty wpisanej w rezerwacje. Raczej nie będzie możliwe skoro karta została zdezaktywowana:) Ciekawe czy Radisson coś wie na temat tego obciążenia karty. Płatność miała być na miejscu.

Customer service B.com oczywiście wyjaśnia sprawę nadal.


Coraz częstsze są podobne sytuacje. Spotkało to i mnie.

Rezerwacja zrobiona na Booking ponad miesiąc temu. Hotel 9,3 i z prawie 500 ocenami. Istnieje również w Google - 4,8 i 150 ocen. Nie była to też extra okazja za 50zł w 5*.

Jako wiadomość powitalną dostałem masę tekstu, standardowe witamy itp. Na końcu znajdowało się ostrzeżenie o tym, że nikt od nich nie kontaktuje się przez whatsapp i maila, tylko oficjalnie przez Booking i żeby uważać na oszustów. Wtedy pomyślałem, że są proaktywni i spory szacun.

Wczoraj otrzymałem wiadomość na whatsapp z litewskiego numeru. Mieli wszystkie moje dane rezerwacji i poinformowano mnie, że moja karta nie przeszła weryfikacji i grozi to usunięciem rezerwacji i proszą o kontakt w celu utrzymania rezerwacji w systemie.
Od razu widać było, że to scam. Wtedy połączyłem kropki, że hotel nie pisałby takich ostrzeżeń w wiadomości powitalnej, gdyby nie mieli wcześniej podobnych sytuacji i, że to coś u nich nie gra.

Skontaktowałem się z Booking, zażądałem wyjaśnień. W odpowiedzi dostałem jedynie krótką wiadomość bez żadnych konkretów.

Dziękujemy za informacje.
Sprawa została zgłoszona do działu bezpieczeństwa. Prosimy nie udostępniać danych lub opłacać rezerwacji.

Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności.


Póki co tyle, czekam na dalszy rozwój sprawy.

A do rozładowania atmosfery moja dalsza część konwersacji z czatem (na którym enter + shift wcale nie przenosi Cię do dalszej linijki, a wysyła wiadomość i blokuje możliwość wysyłki kolejnej):

Załączniki:
booking aystent.JPG
booking aystent.JPG [ 21.02 KiB | Obejrzany 2792 razy ]

Autor:  photolucas84 [ 22 Cze 2023 17:12 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@wasil10 a w jakim kraju miałeś rezerwację hotelu ?

Pewnie obsługa.....dorabia na sprzedaży danych albo sami kombinują...

Autor:  wasil10 [ 22 Cze 2023 17:46 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Indonezja. Też brałem to pod uwagę.

Autor:  Kashpir [ 21 Lip 2023 10:59 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Kolejne wakacje, kolejny problem z nieuczciwym obiektem :roll: Kilka dni temu rezerwacja, dzisiaj rano mail, że obiekt (apartament) chce odwołać rezerwację, bo nie dokonałem przedpłaty - w warunkach rezerwacji nie ma mowy o przedpłacie, nie była nawet wymagana karta kredytowa, płatności są obsługiwane przez obiekt na miejscu. Telefon do Booking - konsultant potwierdza, co napisałem, ma skontaktować się z obiektem, wyjaśnić sprawę i mówi, żeby się nie przejmować. Następnie informacja w aplikacji od obsługi klienta, że właściciel w zasadzie "chciał prosić o anulowanie rezerwacji, ponieważ budynek, w którym znajduje się obiekt został zamknięty z powodu napraw." :lol: Szybki rzut oka na stronę B i jasna sprawa - apartament wciąż wystawiony do rezerwacji, mogę zarezerwować bezpośrednio przed moim planowanym pobytem i po moim pobycie, jedyna różnica taka, że obecnie właściciel życzy sobie dwa razy wyższe stawki :evil: Booking mi pisze, że "pracuje z obiektem w celu znalezienia alternatywnego noclegu". Ewentualnie mogę anulować rezerwację (tylko dlaczego ja?) i sam sobie coś znaleźć. Zapewne sam sobie znajdę, poczekam aż obiekt/booking odwołają tą obecną. Potem ewentualnie w ramach "zemsty" zrobię nową po wyższych stawkach, przetrzymam na maksa i odwołam tak późno jak się da - a mogę 2 dni przed przyjazdem 8-)

I tak bardziej z ciekawości - booking rzeczywiście mi coś zaproponuje jako alternatywę? Mam status Genius 3 (o ile to ma jakieś znaczenie).

Autor:  Zeus [ 21 Lip 2023 11:02 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Tak zaproponuje Ci. Ewentualnie dopłacisz i Ci zwrócą hajs.

Autor:  Chupacabra [ 21 Lip 2023 11:06 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@Kashpir B. powinien sam coś zaproponuje i nie musisz tego przyjąć, jeśli zasadniczo odbiega od twoich oczekiwań.
Można nawet sobie znaleść nocleg na airbnb lub vrbo.
Musisz koniecznie ustalić pisemnie, przez asystenta, że zgadzają się na pokrycie dodatkowych kosztów.

Autor:  Kashpir [ 21 Lip 2023 11:23 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

A tak circa about: ile wyższa może być cena, żeby zaakceptowali pokrycie dodatkowych kosztów? Mam dwie noce, koszt za dobę to równowartość ok. 40 euro. Czy np. 50 euro za dobę to w takim przypadku cena do zaakceptowania przez booking? I czy jeśli miałem rezerwację apartamentu, to jako alternatywę mogę zaproponować również hotel?

Autor:  trunks [ 21 Lip 2023 11:29 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

W moim przypadku rezerwacja w Pradze na dwa dni za 120eur z parkingiem z dużym wyprzedzeniem, na miesiąc przed przyjazdem info że rezerwacja została anulowana bo obiekt już nie współpracuje z booking, szybki telefon i propozycja tego co zostało w okolicach 140-150 eur za dwa dni, po mojej interwencji że poprzedni obiekt miał inny standart i parking zgodzili się na to że sam coś znajde i pokryją koszty zmiany, znalazlem obiekt za 200 eur za dwa dni na booking zrobiłem rezerwacje, potem telefon czy pokryją na pewno różnice, dostałem potwierdzenie, po realizacji noclegu zwrot na konto booking w ciągu dwóch dni. Pierwotny obiekt nadal jest na booking w wyższych cenach....

Autor:  Chupacabra [ 21 Lip 2023 12:03 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Kashpir napisał(a):
A tak circa about: ile wyższa może być cena, żeby zaakceptowali pokrycie dodatkowych kosztów? Mam dwie noce, koszt za dobę to równowartość ok. 40 euro. Czy np. 50 euro za dobę to w takim przypadku cena do zaakceptowania przez booking? I czy jeśli miałem rezerwację apartamentu, to jako alternatywę mogę zaproponować również hotel?


Kwoty, które akceptują są różne i najlepiej potwierdzić przez asystenta. Mi akceptowali nawet dwukrotną wartość pierwotnej rezerwacji.
Dla nich musi się zgadzać liczba gości. Przy dłuższym pobycie nie było problemu z rozbiciem na dwa różne obiekty (2 x 4 dni zamiast 1 x 8 dni).

Autor:  shoegaze [ 24 Lip 2023 09:30 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Orientujecie się, czy jeśli opłacę rezerwację częściowo wykorzystując środki z portfela, a potem ją anuluję (w opcji "bezpłatnej/zwrotnej"), to te środki zostaną zwrócone czy przepadają..?

Autor:  trunks [ 24 Lip 2023 10:00 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Środki wracają na szczęście :)

Strona 280 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/