Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 264 z 313

Autor:  marcin.krakow [ 17 Cze 2022 14:03 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Jeśli ma bezplatne anulowanie to zaakceptuj dopłatę, znajdź sobie inne miejsce gdzie naprawdę będziesz spał, a u chama anuluj na dzień przed przyjazdem.

Autor:  satyr [ 18 Cze 2022 19:20 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Kashpir napisał(a):
Opcje są różne. Dla mnie pierwszą rzeczą byłoby zrobienie rezerwacji rezerwowej (oczywiście z darmowym anulowaniem) - w razie kombinowania przez właściciela, masz zabezpieczenie w postaci innej rezerwacji.

Biorę to pod uwagę. Na bookingu, z tego co kojarzę, nie można w tym samym terminie zrobić rezerwacji z tego samego konta. Na szczęście mam jeszcze jedno.


Kashpir napisał(a):
Jeśli to rezerwacja, w której będzie przedpłata ileś dni przed przyjazdem, to możesz zrobić ją już teraz

7 dni przed przyjazdem muszę całość zapłacić (automatyczna płatność z przypisanej karty). Może faktycznie zapłacę wcześniej. Kasa nie zginie bo jednak booking bierze na siebie jakąś tam odpowiedzialność


Kashpir napisał(a):
trikiem stosowanym przez obiekty w przypadku chęci "wysadzenia" klienta z rezerwacji jest fałszywe info, że chcieli obciążyć kartę, ale było to niemożliwe i potem odwołują rezerwację

Z tym się nie spotkałem, zobaczymmy


Kashpir napisał(a):
Opcja nr 3 - jeśli masz darmowe anulowanie, to od razu olej właściciela skoro ma takie podejście i weź inny obiekt.

Mogę do 7 dni bezpłatnie odwołać. Na spokojnie coś awaryjnego zacznę szukać ale niecałe 2 miesiące przed wyjazdem (i to w moim budżecie) w sezonie będzie ciężko.


FUX napisał(a):
Rok temu we Włoszech to samo mnie spotkało. Niby brak autoryzacji na kilku kartach przez obiekt, bookingowi sprawdzanie chodziło.
Zerwali rezerwację i wystawili o ponad 50% drożej.

Pewnie o to im chodzi. Może mają klienta przez inny portal pośredniczący.


marcin.krakow napisał(a):
Jeśli ma bezplatne anulowanie to zaakceptuj dopłatę, znajdź sobie inne miejsce gdzie naprawdę będziesz spał, a u chama anuluj na dzień przed przyjazdem.

Ale nie proponowano mi dopłaty. Dostałem tylko info, że "cena w tych terminach jest zwykle znacznie wyższa. Dokonałeś rezerwacji, kiedy właśnie otworzyłem ten profil i nie udało mi się zmienić cen. myślałem o anulowaniu tej rezerwacji. To za mało na 15 dni....Za sprzątanie i zmianę pościeli pobieramy opłatę."

Autor:  marcin.krakow [ 18 Cze 2022 19:24 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Możesz miec kilka rezerwacji na jednym koncie tylko będą przychodziły maile na ten temat

Edit: @piekara114 ja tak miałem nawet kiedy 2x robiłem dla kogoś innego

Autor:  piekara114 [ 18 Cze 2022 21:37 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Jeśli w jeden rezerwacji zaznaczy się "jestem głównym gościem" a w innych rezerwacjach w tym samym terminie da się "rezerwuję dla innej osoby" to przynajmniej do mnie maile nie przychodziły. Tak przynajmniej miałam rok temu jak miałam 2 rezerwację na ten sam termin.

Autor:  Kashpir [ 18 Cze 2022 23:15 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Maile nie przychodzą, ale na koncie - mimo zaznaczenia innego gościa na drugiej rezerwacji - wciąż wyświetlają komunikat "Aktualnie masz 2 rezerwacje w tym samym terminie."

Autor:  szmer [ 19 Cze 2022 15:25 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Dzisiaj niestety i mnie spotkało. Rezerwacja znaleziona za 132zl, a z karty ściągnięte 220zl w potwierdzeniu na maila to samo. Zauważyłem to dopiero po zameldowaniu. Na infolinii zaporoponowali zwrot 20% ceny. Niestety nie miałem zrzutu ekranu. Nauczka na przyszłość...

Autor:  piekara114 [ 19 Cze 2022 19:30 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Czyli w potwierdzeniu miałeś to 220 zł? Pewnie kosztów dodatkowych, manipulacyjne były drobnym drukiem napisane...

Autor:  szmer [ 21 Cze 2022 12:23 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Tak w potwierdzeniu było 220zł, mój błąd, że nie sprawdziłem po dokonaniu rezerwacji.
W tym przypadku to ewidentnie błąd apki. Prezentowana kwota była całkowita. Dodatkowo prezentowana była w formie przekreślonej kwoty 220 i nowej ceny 132. Co ciekawe oferta była dostępna w ten sam sposób na dwóch telefonach.

Autor:  Marekkkk [ 21 Cze 2022 17:00 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Apartament w Rzymie niezgodny z opisem. Booking pieniądze bierze, ale odpowiedzialności już nie.

Wczoraj wróciłem z rodziną z Rzymu. Spałem w Luxury apartment. Opis apartamentu nie zgadzał się z rzeczywistością. Brak wifi, brak telewizji, brak nawet noża do pokrojenia chleba, apartament miał mieć pokoje, był otwartą przestrzenią bez drzwi (oprócz jedynych drzwi do ubikacji), brak dodatkowej ubikacji, brak czajnika elektrycznego, ściany wcale nie są dźwiękoszczelne, słychać nawet rozmowę półgłosem sąsiadów itd. Napisałem do właściciela z prośbą o naprawienie braków (żeby zapewnił wifi, telewizję i dał nóż do pokrojenia chleba), nie odpisywał. Napisałem do Booking.com, wtedy właściciel zaczął odpisywać, ale obiecywał wszystko, że zaraz, dziś będzie wszystko. To nieprawda, pisał tak do ostatniego dnia. A gdy ponownie napisałem do Booking.com ze skargą, to człowiek z działu obsługi napisał, że według jego wiedzy, którą ma od właściciela apartamentu to wszystko już zostało naprawione. Co było NIEPRAWDĄ. Tak też odpisałem do Booking.com, na co otrzymałem odpowiedź, że oni zrobili już wszystko, resztę mam omówić z właścicielem sam. Booking.com pośredniczy w sprzedaży apartamentu i bierze za to pieniądze. Właściciel apartamentu może napisać w opisie apartamentu nieprawdę, a Bookingu to nie interesuje, oczywiście zwodzą mnie, piszą na okrągło te same bzdety, żeby zmęczyć klienta pisaniną. Nic nie wynika z pisaniny pracowników Booking. Żadnego posuwania sprawy naprzód. NIC! Właściciel zgarnął moje pieniądze, Booking zabrał swoją działkę i wypinają się na klienta. NIE POLECAM BOOKING.COM. Nachapali się pieniędzy i mają ludzi gdzieś. Proponuję zacząć korzystać z innych portali: Airbnb, Revolut Stays i inne.

Autor:  marrak [ 21 Cze 2022 17:06 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Booking to tylko pośrednik, tak samo jak airbnb etc
A przeczytałeś chociaż opinie przed zakupem? Daj linka do tego obiektu :) Poza tym na Airbnb obsługa też nigdy nie pojedzie do właściciela i nie przystawi mu broni do głowy.

Autor:  lukasz_kowal [ 21 Cze 2022 17:08 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Trzeba było zrobić zdjęcia i podesłać do Bookingu.

Autor:  Ravfal [ 23 Cze 2022 08:02 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Witam.
Mam niezbyt komfortową sytuację. Miesiąc temu wykupiłem apartament w Chorwacji i od razu zarezerwowałem bilety lotnicze (bez możliwość rezygnacji) i teraz dostałem informację o anulowaniu mojego pobytu w apartamencie, gdyż zamyka się on/kończy współpracę z booking.
Na infolinii konsultantka zapewniła mnie o relokacji, którą zapewni booking, jednak po dwóch dniach dostałem maila z informacją, że otrzymam zwrot środków.
Kolejna konsultantka stwierdziła, że nie ma opcji, aby booking zorganizował relokację.

Miał ktoś podobną sytuację? Jak z tego wybrnąć? Bilety lotnicze kupione, a noclegu brak. Dostępnych obiektów też zbyt wiele już nie zostało (wyjazd od 8 sierpnia)

Autor:  FUX [ 23 Cze 2022 08:38 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Szukaj innej kwatery.

Autor:  Pawel Rakoczy [ 23 Cze 2022 08:43 ]
Temat postu:  Booking-rezerwacja z darmową możliwością anulowania

-- 23 Cze 2022 08:40 --

Witam,
czy ma ktoś wiedzę - doświadczenie, czy można tak zrobić, aby zarezerwować pokój z darmową możliwością anulowania na bookingu płacąc kartą, a później zrezygnowa z rezerwacji i zamówić go od razu w tańszej opcji jako oferta bezzwrotna. Pytanie jest stricte o to, czy w momencie gdy rezygnuję z rezerwacji na bookingu, dany pokój trafia z powrotem na listę i czy ja jako osoba, która anulowała rezerwację, mogę ponownie skorzystać z jego rezerwacji po niższej cenie jako oferta bezzwrotna.
Dzięki z góry. Pozdrawiam

-- 23 Cze 2022 08:43 --

oczywiście chodzi tutaj o zaklepanie sobie interesującego pokoju, dając sobie czas na znalezienie innego, a jeśli to się nie uda, ostatecznie zarezerwować dany pokój po niższej jednak cenie (oferta bezzwrotna)

Autor:  Michal Szyszka [ 23 Cze 2022 08:47 ]
Temat postu:  Re: Booking-rezerwacja z darmową możliwością anulowania

Teoretycznie można tak zrobić. Z drugiej strony nigdy nie masz gwarancji, że obiekt pojawi się w tej samej cenie. Cena noclegu tuż przed wyjazdem może być dużo wyższa niż jak dokonujemy rezerwacji z kilkutygodniowym wyprzedzeniem.

Autor:  farciarz [ 23 Cze 2022 09:01 ]
Temat postu:  Re: Booking-rezerwacja z darmową możliwością anulowania

Przerabiałem podobny przypadek - anulowałem rezerwację po to żeby skorzystać z kodu -10%. Dostępność pokoju od razu wraca i można go rezerwować.

Autor:  DAD [ 23 Cze 2022 09:03 ]
Temat postu:  Re: Booking-rezerwacja z darmową możliwością anulowania

Kilka dni temu przypadkowo skasowałem sobie zarezerwowany nocleg w Budapeszcie. Chciałem odkrecic przez booking ale nie mogli. Telefon w hotelu nie odbierał. No ale mogłem na nowo zarezerwować i był tańszy... więc przypadkowo zaoszczedzilem. Różnie może jednak być, a wyjątkowo mi zależało na mieszkaniu, bo było z oddzielnymi pokojami i kuchnią, a wyjazd z dwiema rodzinami.

Autor:  Pawel Rakoczy [ 23 Cze 2022 09:09 ]
Temat postu:  Re: Booking-rezerwacja z darmową możliwością anulowania

Dzięki za odpowiedzi, zastanawiałem się czy system działa właśnie w ten sposób, a skoro działa, to tak zrobię (jeśli nie znajdę nic lepszego).
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za odpowiedzi.

Autor:  FUX [ 23 Cze 2022 11:31 ]
Temat postu:  Re: Booking-rezerwacja z darmową możliwością anulowania

Możesz dostać drożej... :mrgreen:

Autor:  dg72 [ 23 Cze 2022 11:40 ]
Temat postu:  Re: Booking-rezerwacja z darmową możliwością anulowania

farciarz napisał(a):
Przerabiałem podobny przypadek - anulowałem rezerwację po to żeby skorzystać z kodu -10%. Dostępność pokoju od razu wraca i można go rezerwować.

Farciarz, nie zawsze jednak tak to działa. 8-)

Strona 264 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/