Autor: | pemat [ 25 Maj 2022 13:15 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
ZbyszekP napisał(a): Mam 3 osoby dorosłe. i tego się trzymaj w kontaktach z bookingzłóż reklamację (booking - to oni są stroną w sprawie) i poproś o wyjaśnienie tego z obiektem |
Autor: | ZbyszekP [ 25 Maj 2022 14:13 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
rozmawiałem 2 razy z booking i sprawa 2razy była wyjaśniana w obiekcie. Obiekt na maile z booking ( nie znam treści maili wysyłanych przez booking) przysyła informacje o konieczności zapłaty za łóżko i wyżywienie dla 3 osoby. Pomimo, ze zarezerwowałem junior suitę, gdzie jest łóżko małżeńskie, rozkładana sofa i druga sofa ( taki jest opis na booking). Będę składać oficjalną reklamację. Dziękuję za odpowiedzi. |
Autor: | marcin.krakow [ 25 Maj 2022 22:01 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Czy jest sposób by sprawdzić czy dany obiekt akceptuje płatności z portfela nie mając w nim nic? Ew. czy ktoś ma środki i mi może sprawdzić? |
Autor: | Zeus [ 25 Maj 2022 22:03 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Jeżeli na końcu masz opcje zapłać teraz, to powinno być opcja płatność z portfela. |
Autor: | marcin.krakow [ 25 Maj 2022 22:13 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
nie będzie tej opcji bo portfel mam pusty jakbym coś w nim miał, to wystarczy wyszukać po obiektach akceptujących płatność bez przeklikiwania się do płatności - problem w tym, ze nie mam, więc nie wiem czy rezerwować teraz czy jak mi coś do portfela wpadnie |
Autor: | housewife [ 30 Maj 2022 14:08 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Cześć, czy macie jakieś doświadczenia z taksówką na transfer z lotniska do hotelu wynajętą przez Booking? Potrzebuję fotelika dla niemowlaka i co prawda jest okienko do wpisania życzeń specjalnych, ale czy one rzeczywiście są uwzględniane? Ponadto może ktoś wynajmował minivana (7 os.) i jest w stanie określić czy wózek- (duża spacerówka) zmieści się do bagażnika, gdy wszystkie fotele będą rozłożone? Podróżujemy w 5 os. dorosłych + 1 niemowlę. |
Autor: | Japonka76 [ 30 Maj 2022 14:33 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Raz się skusiłam na wynajęcie taxi z lotniska do hotelu przez booking. Było to rok temu na Santorini. Cena była akceptowalna, żadnych dodatkowych życzeń nie miałam, samochód to był minivan, ale oprócz naszej pary, z lotniska także zostały zabrane inne dwie osoby, które zostały wysadzone po drodze. @housewife w tym minivanie, którym my jechaliśmy, nie było miejsca na wózek. |
Autor: | dg72 [ 30 Maj 2022 16:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
housewife napisał(a): Cześć, czy macie jakieś doświadczenia z taksówką na transfer z lotniska do hotelu wynajętą przez Booking? Potrzebuję fotelika dla niemowlaka i co prawda jest okienko do wpisania życzeń specjalnych, ale czy one rzeczywiście są uwzględniane? Ponadto może ktoś wynajmował minivana (7 os.) i jest w stanie określić czy wózek- (duża spacerówka) zmieści się do bagażnika, gdy wszystkie fotele będą rozłożone? Podróżujemy w 5 os. dorosłych + 1 niemowlę. W kwietniu w Máladze, zero problemów. Masz wybór limuzyn według potrzeb. Jedyny problem to fakt, że walutą rozliczenia, przynajmniej u mnie, nie było euro, a funt brytyjski. |
Autor: | Baszka [ 31 Maj 2022 23:07 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Ludziska, Zaklepałam sobie bezzwrotną rezerwację i nie naliczyła mi się zniżka. Czaiłam się na ten obiekt 2 dni, zniżka pokazywała się jako "booking.com płaci" i tak widniała do ostatniego momentu (przeklikiwałam się w apce). Po czym płatność poszła na pełną kwotę (durna ja, nie sprawdziłam przy autoryzacji transakcji). Teraz śladu po tej zniżce nie ma, ja nie mam screenów, obiekt jest zarezerwowany praktycznie do wrześni i ma pełne stawki. Mam jakąkolwiek szansę skutecznie reklamować tą transakcję? Kwota spora, bo ponad 600 zł ![]() Pisałam na czacie z babką, wskazała mi punkt regulaminu w którym sugerują robienie screenów, ale kazała po zakończeniu pobytu założyć reklamację. Tylko nie wiem, czy mam szansę cokolwiek ugrać. |
Autor: | marek2011 [ 01 Cze 2022 00:37 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Skoro nie masz screenów itp. pokazujących, że pobrali więcej niż miało być to pozostaje droga reklamacyjna wskazana przez konsultantkę no bo co innego? |
Autor: | Baszka [ 01 Cze 2022 14:58 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Wiem, że nie pozostało mi nic innego, tylko zastanawiam się, czy w ogóle mam szansę coś ugrać nie mając screenów. |
Autor: | marrak [ 01 Cze 2022 15:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
A nie chodzi czasem o zniżkę "tylko dla urządzeń mobilnych" ? może klikałaś na telefonie a rezerwacje zrobiłaś z komputera? Bo jeśli chodzi o zniżkę "Genius" to zawsze możesz wybrać jakiś inny termin na tym samym hotelu i zobaczyć czy zniżka się pojawia (nie możliwe raczej żeby znikła z dnia na dzień) Podaj nazwę tego hotelu albo linka to może uda się coś więcej ustalić. |
Autor: | elwirka [ 01 Cze 2022 15:21 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@Baszka Jest jeszcze inna zniżka na Bookingu. Taka, że płacisz pełną cenę, a po pobycie środki (jakieś 10% wartości rezerwacji wracają do bookingowego portfela. Przeczytaj dokładnie mailowe potwierdzenie. |
Autor: | Pieka [ 01 Cze 2022 15:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Miałem ostatnio podobną sytuację, co koleżanka, cena była ze zniżką około 80 zł, a przy podsumowaniu nagle w magiczny sposób znikała... I też w apce! Na szczęście wychwyciłem to i przerzuciłem się na stronę, gdzie zniżka już nie "uciekała". Ewidentnie mają jakiś błąd w aplikacji. |
Autor: | Pieka [ 11 Cze 2022 10:32 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
No i kolejny błąd... Dwie rezerwacje, obie robione dla trzech osób i w obu przypadkach na potwierdzeniach widnieje informacja, że dla dwóch osób. Przy drugiej specjalnie na każdym kroku sprawdzałem ile mam osób. Masakra jakaś z nimi... Napisałem x 2 i czekam na odpowiedzi. |
Autor: | satyr [ 16 Cze 2022 17:29 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Dzień Dobry To mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. Możliwe, że słabo googlowałem ale nie znalazłem odpowiedzi co w takiej sytuacji. Dlatego pytam tutaj. Z booking.com korzystałem wiele razy. Do tej pory nie miałem problemu zarówno z serwisem jak i obiektami wynajmującymi pokój. Ponad miesiąc temu dokonałem rezerwacji pokoju w interesującym mnie miejscu. Standardowo na maila przyszło potwierdzenie dokonania rezerwacji. Na początku tego miesiąca poprzez stronę booking wysłałem zapytanie do obiektu. Oprócz odpowiedzi na zadane pytanie było następujące info: "The price is usually much higher for these dates,. You made the reservation when i just opened this profile and didnt manage to change the prices. i was thinking about canceling this reservation. This is too small amount for 15 days." Wysłałem kolejne zapytanie min. o co chodzi z opłatą za sprzątanie i zmianę pościeli. Od ponad tygodnia cisza. Zastanawiam się teraz jakie mam opcje i jak to rozegrać. Cena i miejsce bardzo mi odpowiadają i na pewno nic innego już w okolicy za podobne pieniądze nie znajdę. Równocześnie wolałbym uniknąć sytuacji nie wpuszczenia do obiektu. Wynajmujący nie odwołał (jeszcze) rezerwacji. O opłacie za zmianę pościeli i sprzątanie nie było mowy w treści ogłoszenia. Zastanawia mnie co na to booking. Będę do nich pisał lub dzwonił ale najpierw chciałbym się poradzić forumowiczów. |
Autor: | marek2011 [ 16 Cze 2022 18:12 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Czy cena tej rezerwacji jest rzeczywiście znacząco niższa niż zwykłe ceny w tej lokalizacji / porze roku? Generalnie booking zrobił się mało pomocny w podobnych przypadkach, chyba że problem z rezerwacją pojawia się w ostatniej chwili np. w dniu wyjazdu czy już na miejscu. Inna sprawa, że prywatni właściciele mieszkań czy małych obiektów często kombinują, jeśli okazuje się, że przyjęli rezerwacje, a potem mogą sprzedać dane miejsca drożej. |
Autor: | satyr [ 16 Cze 2022 18:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Szukałem w Chorwacji noclegu do 50e/noc. Zarówno w zeszłym jak i tym roku sporo ofert można znaleźć w takiej cenie w sezonie. Wspomniany apartament oferował cenę 44e/noc. |
Autor: | Kashpir [ 16 Cze 2022 22:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Opcje są różne. Dla mnie pierwszą rzeczą byłoby zrobienie rezerwacji rezerwowej (oczywiście z darmowym anulowaniem) - w razie kombinowania przez właściciela, masz zabezpieczenie w postaci innej rezerwacji. Jeśli to rezerwacja, w której będzie przedpłata ileś dni przed przyjazdem, to możesz zrobić ją już teraz - trikiem stosowanym przez obiekty w przypadku chęci "wysadzenia" klienta z rezerwacji jest fałszywe info, że chcieli obciążyć kartę, ale było to niemożliwe i potem odwołują rezerwację (miałem takie przypadki w zeszłym roku). Opcja nr 3 - jeśli masz darmowe anulowanie, to od razu olej właściciela skoro ma takie podejście i weź inny obiekt. |
Strona 263 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |