Autor: | Tomasz101 [ 04 Lut 2022 15:45 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Ostatnio booking.com coś nie panuje nad działalnością - w dwóch ostatnich rezerwacjach mam inne warunki w potwierdzeniach od bookingu a inne w informacjach od obiektów przychodzących potem i to czasami drastycznie różnie - na bookingu odwołanie do 5 dni przed pobytem i wtedy 100 procent płatności, a obiekt chce zaliczki 30 dni wcześniej i tak ustala granice odwołania. |
Autor: | karder [ 06 Lut 2022 23:51 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Dobra...nie wiem czy to dobry wątek ale spróbuję! Wyszukiwałem lot przez google flight i najtańsza opcja (55 EUR mniej niż na lot.com) przekierowała mnie na ...booking.com (jestem boomersem, nie wiedziałem że booking pozwala na rezerwacje lotów). Zarezerwowałem, przyszło potwierdzenie.....ale nie mam numeru PNR. Czy to normalne?! Admina proszę o wyrozumiałość i przeniesienie posta do odpowiedniej kategorii <EDIT> odpowiem sam sobie: przychodzi mail po jakiejś godzinie z biletem ![]() <EDIT2> rezerwacje z booking.com sa edytowalne na stronie lot.com |
Autor: | manyaky [ 07 Lut 2022 02:02 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Tomasz101 napisał(a): Ostatnio booking.com coś nie panuje nad działalnością - w dwóch ostatnich rezerwacjach mam inne warunki w potwierdzeniach od bookingu a inne w informacjach od obiektów przychodzących potem i to czasami drastycznie różnie - na bookingu odwołanie do 5 dni przed pobytem i wtedy 100 procent płatności, a obiekt chce zaliczki 30 dni wcześniej i tak ustala granice odwołania. Obowiązujące są zasady podane na bookingu, także te podane na samym dole, małym drukiem w sekcji "Ważne informacje". Obiekt nie może tak po prostu sobie odwoływać rezerwacji, w końcu wypadnie z bookingu. Jeśli poprosi o samodzielne odwołanie, to oczywiście się nie zgadzać. Jeśli obiekt nie jest gotowy do przyjęcia gościa w dniu zameldowania (albo i wcześniej), to przysługuje relokacja - po negocjacjach często do lepszego obiektu + zwrot kosztów za transport/voucher. Poza tym jedno to zaliczka, a inna rzecz to preautoryzacja (często mylone z obciążeniem), którą obiekt może sobie zrobić w dowolnym momencie, niezależnie od warunków anulacji i na dowolną kwotę do 100% wartości rezerwacji. Chyba, że w warunkach rezerwacji jest informacja "no-prepayment -pay at property"/"brak przedpłaty-zapłać na miejscu". Warto podawać dane karty, gdzie jest max. 30 zł, żeby zabezpieczyć się przed obiektem blokującym kasę za wcześnie. Jak widzę próbę preautoryzacji na 100% dwa tygodnie przed przyjazdem, to mówię pa pa i wybieram inny hotel... Patrząc po Twoich wpisach, to albo masz wielkiego pecha albo rezerwujesz podejrzane miejscówki ![]() |
Autor: | Tomasz101 [ 07 Lut 2022 15:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@manyaky Ta "podejrzana" miejscówka z ostatniego postu to Torres del Castillo Ocean and Pool Vie na Fuercie - nie mam widocznie doświadczenia bo na trefną mi nie wyglądała. Ps. ja to wszystko, co napisałeś wiem i nawet booking mi odpisał, że nie rozumieją skąd te rozbieżności i zwrócą się o wyjaśnienia do obiektu, a na razie radzą zlekceważyć wiadomość od obiektu, co nie zmienia faktu, że urlop mam tylko kilka razy w roku i szkoda mi na nim czasu na użeranie się z obiektem - bo co mi po racji jak będę musiał w nerwach szukać na ostatnią chwilę, albo i na miejscu kwaterunku dla rodziny? Jedynie zauważam, że na przestrzeni ostatnich 6 lat jak korzystam z bookingu regularnie takie problemy pojawiają się coraz częściej i niestety wymagają czujności |
Autor: | Biko [ 15 Lut 2022 10:11 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
"Chorwacka" mutacja oszustwa na booking.com ![]() https://www.o2.pl/biznes/nowy-sposob-os ... 188614944a |
Autor: | sanchopan [ 16 Lut 2022 00:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Czy ktoś mógłby spojrzeć fachowym doświadczonym okiem na obiekt w Rzymie: Bruno Domus Trastevere ? Wstępnie zarezerwowałem tam noclegi, po tym jak odwołałem poprzednią lokalizację - bo gospodarz strasznie nalegał na przybycie max. do 19, co było ze względu na przylot problemem, a potem spora dopłata. Mam płatność na miejscu, podałem kartę z zerowym saldem. Na Street View - jeśli faktycznie to parter jak w opisie - to wygląda... hmmm... trudno powiedzieć. Bo to Rzym: https://www.google.pl/maps/@41.8884106,12.4770046,3a,75y,73.03h,93.03t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYYkG8VMziO5waY2HvmpW-Q!2e0!7i16384!8i8192 Obiekt dzisiaj dodany. Więc żadnych opinii nie ma. Niby jest numer licencji, zdjęcia ładne, cena nie jest najgorsza, ale też nie jest jakoś przesadnie atrakcyjna - jedna z tańszych: 3 dni za 5 osób za 1355 zł na przełomie lutego i marca. Co myślicie? ![]() |
Autor: | Japonka76 [ 16 Lut 2022 00:50 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Sprawdź lokalizację nieruchomości po adresie. Może to być jakiś lokal już wcześniej udostępniany a teraz zmienił nazwę. I poszukaj opinii na jwgo temat na innych stronach. Parter o niczym nie świadczy, ani to źle ani dobrze. |
Autor: | boots [ 16 Lut 2022 00:55 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Cytuj: Mam płatność na miejscu, podałem kartę z zerowym saldem A co z tym: Obiekt ma też prawo tymczasowo zablokować należną kwotę na karcie Gościa przed jego przyjazdem? |
Autor: | sanchopan [ 16 Lut 2022 01:14 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Gość odezwał się na WhatssUpie - dał linki do airbnb. I faktycznie jego zdjęcie, jego dane i jako host ma dobre opinie - 177. Jeszcze podrążę trochę jutro. Jak Wy nie widzicie na pierwszy rzut oka czegoś niepokojącego, to... nie jest to zły znak ![]() Potwierdził, że parter, nie chce z góry pieniędzy, mogę zapłacić kartą na miejscu albo gotówką, kaucji nie ma i mogę odwołać jeszcze parę dni - a potem wyjazd. |
Autor: | jannas [ 23 Lut 2022 12:07 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Hej, ja również miałem przeprawę z Booking o darmową taksówkę, historia podobna do @sanchopan aczkolwiek koszt rezerwacji łączny 312 euro darmowa taxi przysługuje za min. 300 eur, tylko tak jak opisali poprzednicy wcześnie booking 280 euro + podatek miejski 32euro i faktycznie podnosili ten argument że nie kwalifikuje się bo 280 euro ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | sanchopan [ 23 Lut 2022 12:25 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
No tak, ale to są jaja - bo jest to zgłaszane do Booking, ale z tym nic nie robią. ![]() ![]() ![]() Skrajnym przypadkiem może być sytuacja, gdzie rezerwacja kosztuje np. 5000 PLN, w tym rezerwacja 1 PLN, a np. sprzątanie.... 4999 PLN. ![]() ![]() |
Autor: | OSK [ 26 Lut 2022 12:20 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Jak działa booking przy próbie odwołania bezzwrotnej rezerwacji na moją prośbę? Kiedyś wydaje mi się,że wyglądało to tak,że przesyłał prośbę do obiektu i ten,jeśli się zgodził to kasa wracała. Dalej tak to działa? |
Autor: | dg72 [ 26 Lut 2022 12:26 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Kwestia czy hotel się zgodzi. Kliknąłeś bezzwrotną, a tam takie to a takie warunki rezerwacji. Booking pośredniczy, tylko pośredniczy. |
Autor: | OSK [ 26 Lut 2022 12:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Czyli decyduje ostatecznie obiekt co zrobić, a booking pośredniczy w przekazaniu mojej prośby do obiektu? |
Autor: | dg72 [ 26 Lut 2022 12:40 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Wszystko zależy co podasz jaką przyczynę i czy konsultant zgodzi się na telefon do hotelu po prośbie w Twoim imieniu. |
Autor: | NBE322 [ 16 Mar 2022 17:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Apartament który sobie zarezerwowałem na booking'u okazał się być na drugim końcu kuli ziemskiej (konkretnie: w Chinach). Dowiedziałem się 5 dni przed przyjazdem tylko dla tego że napisałem do właściciela z zapytaniem jak odebrać klucze. Właściciel źle wpisał adres. Gdybym nie napisał, to bym się pewnie nie dowiedział do dnia zameldowania. Miał ktoś kiedyś coś takiego? jest szansa że booking weźmie to na klatę / zaproponuje coś innego na ich koszt? Nie wiem czy rezerwować już nocleg gdzie indziej w stawce bezzwrotnej czy się kłócić z booking. Zostało mi tylko 5 dni, ceny wysokie, pewnie będą rosły. |
Autor: | jacek96 [ 16 Mar 2022 17:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Ja za to polecam zapomniany hostelworld. Zrobiłem rezerwację, która miałem anulować. Obiekt akurat wysłał prośbę o anulacje, gdyż nie może zrealizować rezerwacji. Grzecznie odmówiłem, obiekt odwołał sam rezerwację, a hostelworld przysłał nieproszony, voucher na 50euro do wykorzystania. Prawie, jak w XP 😀 |
Autor: | miriam [ 16 Mar 2022 20:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
NBE322 napisał(a): Apartament który sobie zarezerwowałem na booking'u okazał się być na drugim końcu kuli ziemskiej (konkretnie: w Chinach). Dowiedziałem się 5 dni przed przyjazdem tylko dla tego że napisałem do właściciela z zapytaniem jak odebrać klucze. Właściciel źle wpisał adres. Gdybym nie napisał, to bym się pewnie nie dowiedział do dnia zameldowania. Miał ktoś kiedyś coś takiego? jest szansa że booking weźmie to na klatę / zaproponuje coś innego na ich koszt? Nie wiem czy rezerwować już nocleg gdzie indziej w stawce bezzwrotnej czy się kłócić z booking. Zostało mi tylko 5 dni, ceny wysokie, pewnie będą rosły. Nikt ci tu nie wywróży jak będzie, bo bywa bardzo różnie. Kontaktuj się czym prędzej z bookingiem i dowiesz się na czyją klatę trzeba będzie przyjąć ten problem. ![]() |
Autor: | tamtam [ 07 Kwi 2022 09:26 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Mam taką sytuacje z rezerwacja w Booking w Bari. Jutro mamy się zameldować, dzisiaj dostaje informację od obiektu (apartament) że mamy im podesłać zdjęcia naszych paszportów/dowodów osobistych. Czy to normalne? Trochę mam obawy aby wysyłać im zdjęcia paszportów/dowodów osobistych. Napisałem na czacie booking w tej sprawie, odpisali że skontaktują się z obiektem, po chwili odpisali że obiekt nie odbiera telefonu i posłali im maila. |
Autor: | boots [ 07 Kwi 2022 10:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
To normalne. |
Strona 260 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |