Autor: | Cicha_Woda [ 10 Sie 2021 14:57 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Truedomel napisał(a): Jestem przekonany że hotel nie przekazałby mi kluczy do pokoju dopóki nie zapłacę za ilość faktycznie przebywających i zameldowanych osób, Może i Twoje przekonanie jest słuszne, ale w przypadku wtopy trzeba starać się minimalizować wszelkie straty, w tym również stresu i czasu. Ja jestem przekonana, że posiedzenie sobie na recepcji i poczekanie aż hotel wszystko wyjaśni z Bookingiem byłoby mniej stresujące, niż samodzielne poprawianie rezerwacji, a potem reklamacje. Poza tym uważam jednak za możliwe, że hotel dałby Wam klucze do tych dwóch pokoi, a dopiero później zajął się kwestią wyjaśniania z Bookingiem jaka ostatecznie ma być za nie płatność. W hotelach też można spotkać normalnych i empatycznych ludzi, którzy są skłonni pomóc swoim gościom, a nie tylko "maksymalnie wydoić ich na kasę". Generalnie i tak uważam, że trafiłeś na zaangażowanego konsultanta w Bookingu, bo nie raz w podobnych wypadkach innym osobom Booking zaoferował tylko zwrot kasy i zostawił ich samym sobie z szukaniem sobie noclegu czy opcją spania w aucie. Na przyszłość radziłabym wybierać na nocleg tranzytowy obiekty z bardziej elastyczna kwestią dotyczącą godzin zameldowania. Mam na myśli po prostu obiekty, gdzie przynajmniej w przewidywanych godzinach zameldowania, jest czynna typowa recepcja. To oszczędza dużo niepotrzebnych nerwów, czy ryzykownej jazdy podczas spieszenia się na trasie. Wracając do samej kwestii reklamacji to sprawdź na Bookingu w różnych datach ceny noclegów w tym hotelu zastępczym za te same pokoje dla 2 i 3 osób. Jeśli ceny będą pasować do tych Twoich to jest spora szansa, że Booking uzna Twoje argumenty, zwłaszcza jak im napiszesz, że rezerwację zmieniłeś pod wpływem zmęczenia i stresu po wielu godzinach prowadzenia auta. |
Autor: | Truedomel [ 10 Sie 2021 16:57 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Cicha_Woda napisał(a): Truedomel napisał(a): Jestem przekonany że hotel nie przekazałby mi kluczy do pokoju dopóki nie zapłacę za ilość faktycznie przebywających i zameldowanych osób, Może i Twoje przekonanie jest słuszne, ale w przypadku wtopy trzeba starać się minimalizować wszelkie straty, w tym również stresu i czasu. Ja jestem przekonana, że posiedzenie sobie na recepcji i poczekanie aż hotel wszystko wyjaśni z Bookingiem byłoby mniej stresujące, niż samodzielne poprawianie rezerwacji, a potem reklamacje. Poza tym uważam jednak za możliwe, że hotel dałby Wam klucze do tych dwóch pokoi, a dopiero później zajął się kwestią wyjaśniania z Bookingiem jaka ostatecznie ma być za nie płatność. W hotelach też można spotkać normalnych i empatycznych ludzi, którzy są skłonni pomóc swoim gościom, a nie tylko "maksymalnie wydoić ich na kasę". Generalnie i tak uważam, że trafiłeś na zaangażowanego konsultanta w Bookingu, bo nie raz w podobnych wypadkach innym osobom Booking zaoferował tylko zwrot kasy i zostawił ich samym sobie z szukaniem sobie noclegu czy opcją spania w aucie. Na przyszłość radziłabym wybierać na nocleg tranzytowy obiekty z bardziej elastyczna kwestią dotyczącą godzin zameldowania. Mam na myśli po prostu obiekty, gdzie przynajmniej w przewidywanych godzinach zameldowania, jest czynna typowa recepcja. To oszczędza dużo niepotrzebnych nerwów, czy ryzykownej jazdy podczas spieszenia się na trasie. Wracając do samej kwestii reklamacji to sprawdź na Bookingu w różnych datach ceny noclegów w tym hotelu zastępczym za te same pokoje dla 2 i 3 osób. Jeśli ceny będą pasować do tych Twoich to jest spora szansa, że Booking uzna Twoje argumenty, zwłaszcza jak im napiszesz, że rezerwację zmieniłeś pod wpływem zmęczenia i stresu po wielu godzinach prowadzenia auta. W tym konkretnym przypadku ważniejszym i mniej stresującym niż utrata kilkuset złotych była właśnie kwestia jak najszybszego położenia się do łóżka, jakiekolwiek rozmowy z obsługą hotelu i siedzenie na recepcji nie wchodziły w grę o północy gdy pobudka o 5 i dalsza trasa, ten nocleg i tak tracił już sens, jakiekolwiek dodatkowe opóźnienia uczyniłyby go totalnie mijającym się z celem i planem. Próba wejścia do pokoju w trójkę gdy zapłaciłem za dwóch, no to mi nawet do głowy nie przychodziło, to dla mnie jak próba wejścia na koncert bez biletu skacząc przez płot. Ogólnie jest to nauczka na przyszłość przy wybieraniu noclegu, choć z tego co wiem to w tym sezonie i duże hotele nie poradziły sobie z systemami rezerwacji i overbookingiem. Trochę zdziwiłem całą sprawą, mimo wszystko złą mam teraz opinię o booking, jakby nie było ich klient został w nocy w szczerym polu bez noclegu, nie z jego winy a jednak robi mu się problem z odzyskaniem kasy której nie powinien wydać. Ceny w tym hotelu..... nie ma takiej możliwości by za dwa pokoje przy trzyosobowym obłożeniu zapłacić 219e , sprawdziłem teraz, termin w środku tygodnia 245e, w weekend tak jak rezerwowałem, na tą chwilę to 302e, przy rezerwacji jednoosobowej dwóch pokoi to właśnie wychodzi ok 210, a teraz zastanawiam się jak pociągnąć i czy w ogóle jest to możliwe, do pokrycia kosztów właściciela apartamentu który anulował mi nocleg o 21, nie po to by wydębić 50e, tylko po to by wyeliminować i nie pozostawiać bez konsekwencji nieuczciwych przedsiębiorców |
Autor: | miriam [ 10 Sie 2021 17:35 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@Truedomel Całym zwrotem różnicy w cenie jaki otrzymałeś od Booking.com zostanie obciążony właściciel obiektu,który nie zrealizował twojej rezerwacji.Booking potrąci to sobie w wewnętrznych rozliczeniach.Gdyby nie byli w stanie tego sobie ściągnąć prawdopodobnie dostałbyś co najwyżej 25 E w ramach przeprosin. ![]() |
Autor: | Kashpir [ 10 Sie 2021 17:37 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Nie sugeruj się tymi cenami, które sprawdziłeś - booking mógł wynegocjować inne. |
Autor: | Truedomel [ 10 Sie 2021 17:39 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
miriam napisał(a): @Truedomel Całym zwrotem różnicy w cenie jaki otrzymałeś od Booking.com zostanie obciążony właściciel obiektu,który nie zrealizował twojej rezerwacji.Booking potrąci to sobie w wewnętrznych rozliczeniach.Gdyby nie byli w stanie tego sobie ściągnąć prawdopodobnie dostałbyś co najwyżej 25 E w ramach przeprosin. ![]() No to tym bardziej nie rozumiem oporu ze strony Booking co do zwrotu pełnej kwoty różnicy |
Autor: | miriam [ 10 Sie 2021 17:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Dla zasady ![]() ![]() |
Autor: | Truedomel [ 10 Sie 2021 18:14 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
-- 10 Sie 2021 18:10 -- Kashpir napisał(a): Nie sugeruj się tymi cenami, które sprawdziłeś - booking mógł wynegocjować inne. Być może jest tak jak mówisz, teraz dociera do mnie że mogło być tak..... Konsultant wynegocjował dwa 2 osobowe pokoje dla trójki w cenie jak przy jednoosobowym obłożeniu pokoi , w takiej sytuacji wszyscy powinni być zadowoleni: -hotel sprzedaje o północy pokój który na pewno pozostałby bez obłożenia gdyby nie mój przypadek, więc pomimo niższej ceny niż standardowa odnoszą zysk -booking zadowolony, bo obciąży swojego partnera (tego co anulował mi nocleg) niższą kwotą niż przy nominalnej cenie hotelu alternatywnego -klient czyli ja, zadowolony bo ma noclegi bez dodatkowych kosztów W takim razie zabrakło jednej małej informacji od konsultanta, że pokoje zarezerwowane są dla dwóch a nie trzech osób i tak mam zostawić, a konsultant na moje pytanie czy to on zarezerwuje mi ten nocleg a ja mogę w tym czasie udać się w drogę do hotelu (zależało mi na każdej minucie) uzyskałem odpowiedź że to ja sam muszę dokonać tej rezerwacji z linka który mi wysłał, a skoro ja sam muszę coś zrobić to staram zrobić się to dobrze, czyli jeśli mam do przenocowania 3 osoby, to klikam że 3, nie 2 nie 1 nie 5, tylko 3 -- 10 Sie 2021 18:14 -- miriam napisał(a): Dla zasady ![]() ![]() Tak, masz rację, tak to teraz wygląda, nawet konsultant mi powiedział wprost.... nie mam akceptacji od przełożonych na wyższą kwotę. Ale.....w mailu od nich, z tą alternatywną, oprócz przewidywanej kwoty 219e jest.... "Jeśli nowa rezerwacja będzie wiązać się z dodatkowymi kosztami, prosimy o przesłanie nam rachunków, abyśmy mogli dokonać zwrotu środków. Możliwe, że będziemy musieli udostępnić rachunki obiektowi w celu potwierdzenia płatności" Przesłałem rachunek, zwrotu kosztów nie ma |
Autor: | Laczek Feluś [ 29 Sie 2021 08:51 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Kłaniam się. Opiszę swoje ostatnie doświadczenia z tytułową firmą. Rezerwuję przez booking od daaawna. Jakoś tak przyzwyczaiłem się do nich - do ich strony, opisów obiektów, zdjęć itd. Dotychczas nie było większych zgrzytów - chyba miałem szczęście. Jednak w tym roku wszystko się zmieniło. Wyjazd pierwszy - Gruzja. Zarezerwowany nocleg w Batumi. Napisałem do obiektu godzinę przyjazdu, nikt nie odpisał. Potem nikt nie odbierał telefonu, Potem nikogo nie było na miejscu. Chat booking martwy, dzwonienie nie wchodzi w grę ze względu na koszty. Prawdopodobnie obiekt w ogóle nie istnieje. Nic to, myślę - ofert na dziś wszak do wyboru do koloru. Rezerwuję pierwszy wybrany z długiej listy. Po trzech minutach odpowiedź "nie możemy przyjąć, awaria wody". No pech, myślę. Kolejny obiekt - błyskawiczna odpowiedź "mamy problem z apartamentem". I tak ładnych kilka razy. Godzina 20.00, leje deszcz, ja z dwójką dzieci. Weszła dopiero szósta (!) rezerwacja. Wszystkie niedoszłe rezerwacje zostały 'wrzucone' do korespondencji z booking jako overbooking. Oczywiście nikt od nich nie zareagował. Wniosek taki więc, że dostępność obiektów na stronie to zwykła ściema, oni nic z tym nie robią i ogólnie mają gdzieś wiarygodność wynajmujących i swoich klientów. Wyjazd drugi - Lanzarote. Wybrałem hotel, w którym dostępne były różne opcje pokoi rodzinnych, w tym "dwa łóżka podwójne + sofa". Dodatkowo formularz umożliwiał check-in już od 13.00, co bardzo nam pasowało. Na miejscu pierwszy zonk - check-in jest od 15.00 a hotel nic nie wie o tym, że booking umożliwia inny wybór. No trudno - dwie godziny jakoś zleciały. Po pobraniu kluczy okazało się, że dostaliśmy dwa _pojedyncze_ łóżka + sofa. Szybki nabieg do recepcji, Pani popatrzyła na screen z rezerwacji i odpowiedziała że to pomyłka i że w całym obiekcie NIE MA takiej konfiguracji (co najwyżej mogą zsunąć dwa łóżka i zrobić w ten sposób podwójne ![]() Poinformowałem booking o powyższym. Odpowiedzieli mi z grubsza po miesiącu z okładem. Napisali, że nie ma możliwości wynajmu w tym obiekcie takiej konfiguracji łóżek o jakiej ja piszę. Sprawdziłem - faktycznie JUŻ nie ma (prawdopodobnie tyle zajęła im zmiana w ofercie po moim zgłoszeniu). Oczywiście ja screen ze swojej rezerwacji posiadam. Dopisali także, że w trakcie pobytu NIE ZGŁASZAŁEM nikomu z obsługi żadnych uwag. Nooooo, k.....a. I tym mnie zagotowali do reszty. Odpisałem im grzecznie, że mijają się z prawdą, wysłałem im screena z mojej rezerwacji i... cisza. I czekam, choć pewnie się nie doczekam. I zastanawiam się teraz - gdzie mogę poskarżyć się na booking? Bo ewidentnie nie chcą załatwić sprawy a ja dla zachowania poziomu swojego komfortu psychicznego nie chcę im tym razem odpuścić. I już nawet nie chodzi o kasę, którą być może spróbuję odzyskać przez charge-back jako niezgodność usługi z umową, jednak to nie załatwia dziadowskiej postawy booking. Proszę o podpowiedź - kto nadzoruje takie podmioty i komu mógłbym się wypłakać? Pozdrawiam. |
Autor: | Japonka76 [ 29 Sie 2021 10:32 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
No, nam na forum już się wypłakałeś. Mam nadzieję, że pomogło. |
Autor: | Raphael [ 29 Sie 2021 11:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@Laczek Feluś - napisz co to za obiekt na Lanzarote - niefajnie jest, jeśli wrzucają do oferty jakąś konfigurację łóżek, która w ogóle nie istnieje, a także to, że nie respektują godziny check-inu podanej na rezerwacji |
Autor: | Laczek Feluś [ 29 Sie 2021 12:02 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@Japonka76 No, ja tez mam nadzieję, że wyprodukowanie tak głęboko merytorycznego posta jakoś tam Ci pomogło. @Raphael Apartamentos Mirador Papagayo The Home Collection W innych okolicznościach napisałbym, że obiekt godny polecenia - było spokojnie, pustawo i przyzwoicie. Jak pisałem - poprawili ofertę i "mojej" konfiguracji nie można już zarezerwować. |
Autor: | tomeeek07 [ 29 Sie 2021 13:37 ] | ||
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia | ||
Cześć! Mieliście taką sytuacją, że macie zarezerwowany hostel przez booking. Po pewnym czasie (jakieś dwa miesiące od rezerwacji) przyszła wiadomość, że "hotel w tym okresie przyjmuje grupy i niestety nie może Państwa przyjąć. Prosimy o anulowanie rezerwacji na nasze pokoje hotelowe. " Na booking'u rezerwacja wisi jako potwierdzona, oraz przy wyszukiwaniu noclegu w tym samym hostelu na te same daty są dwa wolne pokoje! Tylko oczywiście w wyższej cenie. Cała ta sytuacja dotyczy hostelu w Batumi. Co zrobilibyście w takim wypadku? Pozdrawiam 🙂
|
Autor: | boots [ 29 Sie 2021 13:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Powiadom booking. |
Autor: | kamo375 [ 30 Sie 2021 11:19 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Odezwij się do bookingu, jest szansa że zapropnują Ci coś innego (może lepszego) |
Autor: | correos [ 30 Sie 2021 12:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Nie wiem czy mozna "zwalic" cala sprawe na Covid, ale moim odczuciu Booking troche moglby sie podciagnac. Nie wiem moze braki kadrowe, trudnosci z komunikacja na lini Booking obiekt/klient, a moze zwyczajnie tłusty kot ktoremu sie juz chce mniej. 2021 - Alicante/Sewilla - dwukrotnie bledne godziny zakwaterowania w tym kluczowa dla mnie informacja "check-in do" Sarafovo - bledny numer telefonu do "zakwaterowania" Malaga - brak łozka w hostelu Jedynie w zwiazku z problemem braku wolnego lozka w Maladze usilowalem sie skontaktowac z Booking, telefonicznie poleglem, na wyslany email odpowiedzieli tydzien po noclegu z zapytaniem w czym moga pomoc. Wsrod moich znajomych zwrot "szukac noclegu" jest tozsame z marka Booking. Nie dziwia mnie wiec negatywne opinie, gdy poszlo cos nie tak. Jesli beda wygrywac cena po kodach/zwrotach itp pewnie nadal bede z nich korzystal, ale nie jestem na tym etapie, ze doplace wzgledem innego portalu kilkanascie % do ceny by miec Bookingowa rezerwacje dla spokojnej glowy bo problemy pojawia jak na kazdej innej stronie do rezerwacji noclegow. |
Autor: | KamiKami [ 31 Sie 2021 00:35 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Witajcie W czwartek raniutko wyjazd do Warszawy, wszystko już zaplanowane, bilety na pociąg, i nawet pobyt w tym obiekcie jest już opłacony - pobrało mi pieniądze z karty. Nagle dzisiaj wieczorem dostaje takiego emaila ![]() ![]() ![]() |
Autor: | oskiboski [ 31 Sie 2021 00:39 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Zadzwon do obiektu |
Autor: | Japonka76 [ 31 Sie 2021 00:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Możesz, zignorować tę wiadomość i zachować rezerwację. Jeśli zaś na miejscu się okaże, że jest apartament niedostępny to wtedy booking jest zobowiązany znaleźć Ci inne zakwaterowanie w tej samej cenie. Ale na wszelki wypadek sam sobie jeszcze przejrzyj oferty na ewentualny plan B. |
Autor: | KamiKami [ 31 Sie 2021 00:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Jutro zadzwonię, no tak, a jak będzie mnie "facet" namawiać na anulowanie ? ;/ Dla mnie taki wyjazd to spory stres, hmmm... pierwszy raz korzystam z serwisów typu Booking, i od razu problem, mam pecha. "Apartament" nie był drogi, ogólnie nie chodzi o pieniądze, tylko, że był w bardzo dogodnym miejscu dla mnie - blisko miejsca w którym muszę pewne sprawy załatwić. |
Autor: | oskiboski [ 31 Sie 2021 01:00 ] |
Temat postu: | Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Paniee ja rozumiem żebyś Ty leciał do miejsca gdzie sa dwa hotele na krzyż ale to Warszawa. Jak coś się wysypie masz jakieś 4 tysiace opcji. |
Strona 255 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |