Autor: | Mar77 [ 06 Cze 2021 22:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@dg72 Kontakt już był, jest weekend, na razie cisza W czym Ci pomoże nazwa obiektu? ![]() |
Autor: | ibartek [ 06 Cze 2021 23:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
njusy z bookingu, wywalili 25% pracownikow, wzieli 65 mln euro pomocy, a 3-osobowy zarzad wyplacil sobie 28 mln euro premii ![]() https://next.gazeta.pl/next/7,151003,27 ... remii.html Przychody Booking Holding w 2020 r. wyniosły 6,8 mld dolarów - to oznacza spadek o 55 proc. względem 2019 r. Z kolei rezerwacje podróży wyceniono na łączną kwotę 35,4 mld dolarów, co stanowi spadek o 63 proc. rok do roku |
Autor: | pawfazi [ 07 Cze 2021 16:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Podwyższony cashback na Quidco do 6%. ![]() |
Autor: | sranda [ 10 Cze 2021 11:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
10.06.2021, Rzym (PAP) - Portal Booking.com jest oskarżony we Włoszech o niezapłacenie podatku VAT w wysokości 153 milionów euro - podała w czwartek Ansa, powołując się na Gwardię Finansową. Prowadziła ona postępowanie w tej sprawie od 2018 roku. Według koordynującej postępowanie komórki Gwardii z Genui portal rezerwacji hotelowej, założony w Holandii zarobił we Włoszech w latach 2013-2019 około 700 milionów euro na 800 tysiącach transakcji. Od tej kwoty powinien zapłacić ponad 150 mln euro podatku VAT. Firma nie ma jednak w tym kraju przedstawiciela podatkowego i nie złożyła deklaracji dotyczącej podatku Iva, czyli odpowiednika VAT. W ten sposób, jak wyjaśniła włoska policja finansowa, firma całkowicie uchyliła się od jego zapłacenia. |
Autor: | robuś [ 15 Cze 2021 17:18 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Witam. Mam takie pytanie. Po perturbacjach z pewnym bankiem podziękowałęm za współpracę i obecnie nie mam ani karty ani konta. I teraz tak. Chce zapłacić za hotel w Pradze. Czy jeśli podepnę do mojego konta na bookingu kartę syna czy taka transakcja w hotelu przejdzie? W sumie mamy tylko różne imiona, może się nie kapną w hotelu? Jak myślicie? PS. syn o tym wie i pieniądze też moje |
Autor: | dg72 [ 15 Cze 2021 17:26 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Zero problemu Jest tylko kwestia przewalutowań, ustawienia kwot płatności i dostępności odpowiedniej kwoty na koncie karty |
Autor: | kostek966 [ 15 Cze 2021 17:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
można na syna, ale można też wpisać w odpowiednim polu na rezerwacji nazwisko gościa który będzie w hotelu i może to być dowolna osoba |
Autor: | ibartek [ 15 Cze 2021 18:03 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
a nie ma do wyboru platnosci na miejscu, a karta tylko do zablokowania rezerwacji? |
Autor: | robuś [ 15 Cze 2021 22:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
ibartek napisał(a): a nie ma do wyboru platnosci na miejscu, a karta tylko do zablokowania rezerwacji? Niestety nie, biorą całą płatność, ewentualnie oddadzą bez jednej nocy jak odwołasz |
Autor: | sanchopan [ 18 Cze 2021 14:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Taką mam nietypową sprawę, bo nie wiem czy kopać się z koniem - no i którym: Bookingiem czy wynajmującym? Apartament ma całe stado uchybień dużych i małych i z zasady się tego nie czepiam, ale tutaj jest ich całe mnóstwo, a dodatkowo jedno z nich - pozornie niezbyt duże - wywołało skutki już niemałe. Tego mnóstwa nie będę tutaj opisywał, to temat na opinię (choć nie wiem czy i na ile Booking ją zmoderuje). W salonie są takie badziewne jak się okazało, choć z wyglądu były całkiem ok stoliki. Na jednym położyłem włączonego laptopa oraz napój, po paru minutach ze stolika urwały się nogi(!), laptop spadł, a do tego został zalany napojem. O tyle, że stało się to w mojej obecności (niewielkie szczęście w nieszczęściu), to od razu laptopa wyłączyłem i wytarłem. Ale jeszcze nie wiem co będzie z laptopem: wersja optymistyczna to do wymiany klawiatura na 100%, a wersja pesymistyczna... wiadomo. Okazało się, że stolik był już naprawiany nieudolnie kilka lub kilkanaście razy, w szafie leżą dodatkowe nogi do tego stolika, a on sam jest od dołu cały podziurawiony otworami po śrubkach niefabrycznych. Ostatnia naprawa polegała na "próbie wciśnięcia śrubki w płytę pilśniową blatu". Nie ma szans, żeby właściciel o tym nie wiedział! I teraz? Kopać się z koniem? Bo zaraz wyjeżdżam i nie chcę ostatnich godzin spędzić na przepychankach z wynajmującym (nie wiem czy to czasem nie jakaś agencja), że może sobie wymyśliłem, sam zalałem itp.? Czy nic nie robić, a tylko w opinii napisać wszystkie uchybienia - obiekt póki co nie ma żadnych opinii (a przynajmniej ostatnio ich nie miał)? Czy pisać do Bookinga? Laptopa teraz nie wyczyszczę w środku, a ścieżki zalane mogą się utlenić po iluś dniach - diagnozy też nie zrobię na miejscu, bo ani narzędzi ani możliwości? Co radzicie? Miał ktoś podobną sytuację? |
Autor: | boots [ 18 Cze 2021 15:34 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Radzę zapomnieć o sprawie. |
Autor: | Cicha_Woda [ 18 Cze 2021 15:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
sanchopan napisał(a): to temat na opinię (choć nie wiem czy i na ile Booking ją zmoderuje). Z własnego doświadczenia wiem, że Booking cenzuruje niepochlebne opinie, choćby były uzasadnione i czysto merytoryczne, bez emocjonalnych wtrętów. Mam wrażenie, że póki obiekt noclegowy płaci Bookingowi prowizję, to reszta niezbyt ich obchodzi. Tak było w starych dobrych czasach przed pandemią (rok 2018), a czy teraz jest lepiej z podejściem Bookinga do klienta to nie wiem ![]() Spróbuj coś ustalić z właścicielem obiektu. Możesz zrobić zdjęcia licznych prób "reperacji" rzeczonego stolika, ale czy to cokolwiek da to trudno powiedzieć ![]() |
Autor: | Raphael [ 19 Cze 2021 16:04 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@sanchopan - pogadaj na spokojnie z właścicielem o sprawie i jeśli da Ci na piśmie, że - a jeśli nie da, albo od razu się "rzuci", to z miejsca dzwoń na infolinię Bukinga, opisz sprawę i poinformuj, że w razie konieczności naprawy / kupna nowego laptopa będziesz via Buking wnioskował o zwrot kosztów - zakładam, że oczywiście dokumentację foto połamanego stołu wraz z możliwością zidentyfikowania miejsca (np z kluczami do pokoju czy czymś innym charakterystycznym) masz edit w sumie to chyba nie "w razie" skoro piszesz, że klawiatura do wymiany |
Autor: | sanchopan [ 19 Cze 2021 16:24 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Tak myślę zrobić - napiszę wpierw do właściciela, ale dopiero jak będę wyjeżdżał, bo jak tutaj np.przyjdzie dzisiaj i zrobi awanturę (bo w sumie go nie znam), to nie potrzebuję, żeby mi końcówkę urlopu popsuł. A potem zobaczymy. |
Autor: | boots [ 19 Cze 2021 16:45 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@Raphael Ty to wszystko na poważnie? |
Autor: | Raphael [ 20 Cze 2021 12:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@boots oczywiście zamiast tego można od razu wyciągnąć maczetę, bejsbola, kanister z benzyną i zapałki ![]() ... miałem trochę podobną sytuację z obiektem rezerwowanym via Booking - po wyjeździe próbowali mnie obciążyć za "zniszczone" wyposażenie, które faktycznie się posypało w trakcie mojego pobytu, ale de facto był to szajs jakością przypominający ten 100 razy skręcany stół. Mail do Booking, opis sytuacji i załączone dokładne zdjęcia wraz z żądaniem rekompensaty za niesprawne wyposażenie przyniosły w 100% skutek (=odczepili się + Booking przelał mi ileśtam EUR rekompensaty) (to było w przedpandemicznym 2018 r.) |
Autor: | boots [ 20 Cze 2021 12:35 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
To była absolutnie inna sytuacja. Nikt mu nie odda żadnej kasy za laptopa, co najwyżej nie obciążą go kosztami zniszczonego stolika. |
Autor: | Raphael [ 20 Cze 2021 12:45 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Możliwe, że nikt mu nie odda, ale nie wyrażałbym tu pewności. Poza tym co ma do stracenia - powinien walczyć o swoje. Z tym zniszczonym laptopem widzę pewną analogię do sopla lodu, który spada przechodniowi na głowę (nie przechodzień jest winny, on przecież używał chodnika zgodnie z jego przeznaczeniem), albo blachy, która oderwie się od dachu, spadnie na prawidłowo zaparkowany samochód i uszkodzi karoserię (przecież kierowcy nie można winić za to, że zaparkował w miejscu, w którym miał prawo zaparkować). |
Autor: | DAD [ 20 Cze 2021 12:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Raphael napisał(a): Możliwe, że nikt mu nie odda, ale nie wyrażałbym tu pewności. Poza tym co ma do stracenia - powinien walczyć o swoje. Co do zasady masz racje. Czasami jednak czas poświęcony na sprawę i stracone nerwy są większym kosztem niż znaczony sprzęt. |
Autor: | ibartek [ 20 Cze 2021 14:34 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
bez sensu to ciagniecie, kto ma oddac, booking? wlasciciel? za potencjalna awarie laptopa? jedyne co mozesz to zareklamowac standard inny niz opisany. moze cos zwroca. |
Strona 250 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |