Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 250 z 313

Autor:  Mar77 [ 06 Cze 2021 22:59 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@dg72 Kontakt już był, jest weekend, na razie cisza

W czym Ci pomoże nazwa obiektu? ;)

Autor:  ibartek [ 06 Cze 2021 23:00 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

njusy z bookingu, wywalili 25% pracownikow, wzieli 65 mln euro pomocy, a 3-osobowy zarzad wyplacil sobie 28 mln euro premii :lol:

https://next.gazeta.pl/next/7,151003,27 ... remii.html

Przychody Booking Holding w 2020 r. wyniosły 6,8 mld dolarów - to oznacza spadek o 55 proc. względem 2019 r. Z kolei rezerwacje podróży wyceniono na łączną kwotę 35,4 mld dolarów, co stanowi spadek o 63 proc. rok do roku

Autor:  pawfazi [ 07 Cze 2021 16:46 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Podwyższony cashback na Quidco do 6%.Image

Autor:  sranda [ 10 Cze 2021 11:42 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

10.06.2021, Rzym (PAP) - Portal Booking.com jest oskarżony we Włoszech o niezapłacenie podatku VAT w wysokości 153 milionów euro - podała w czwartek Ansa, powołując się na Gwardię Finansową. Prowadziła ona postępowanie w tej sprawie od 2018 roku.
Według koordynującej postępowanie komórki Gwardii z Genui portal rezerwacji hotelowej, założony w Holandii zarobił we Włoszech w latach 2013-2019 około 700 milionów euro na 800 tysiącach transakcji. Od tej kwoty powinien zapłacić ponad 150 mln euro podatku VAT.
Firma nie ma jednak w tym kraju przedstawiciela podatkowego i nie złożyła deklaracji dotyczącej podatku Iva, czyli odpowiednika VAT.
W ten sposób, jak wyjaśniła włoska policja finansowa, firma całkowicie uchyliła się od jego zapłacenia.

Autor:  robuś [ 15 Cze 2021 17:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Witam. Mam takie pytanie. Po perturbacjach z pewnym bankiem podziękowałęm za współpracę i obecnie nie mam ani karty ani konta. I teraz tak. Chce zapłacić za hotel w Pradze. Czy jeśli podepnę do mojego konta na bookingu kartę syna czy taka transakcja w hotelu przejdzie? W sumie mamy tylko różne imiona, może się nie kapną w hotelu? Jak myślicie? PS. syn o tym wie i pieniądze też moje

Autor:  dg72 [ 15 Cze 2021 17:26 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Zero problemu

Jest tylko kwestia przewalutowań, ustawienia kwot płatności i dostępności odpowiedniej kwoty na koncie karty

Autor:  kostek966 [ 15 Cze 2021 17:38 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

można na syna, ale można też wpisać w odpowiednim polu na rezerwacji nazwisko gościa który będzie w hotelu i może to być dowolna osoba

Autor:  ibartek [ 15 Cze 2021 18:03 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

a nie ma do wyboru platnosci na miejscu, a karta tylko do zablokowania rezerwacji?

Autor:  robuś [ 15 Cze 2021 22:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

ibartek napisał(a):
a nie ma do wyboru platnosci na miejscu, a karta tylko do zablokowania rezerwacji?

Niestety nie, biorą całą płatność, ewentualnie oddadzą bez jednej nocy jak odwołasz

Autor:  sanchopan [ 18 Cze 2021 14:46 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Taką mam nietypową sprawę, bo nie wiem czy kopać się z koniem - no i którym: Bookingiem czy wynajmującym?
Apartament ma całe stado uchybień dużych i małych i z zasady się tego nie czepiam, ale tutaj jest ich całe mnóstwo, a dodatkowo jedno z nich - pozornie niezbyt duże - wywołało skutki już niemałe. Tego mnóstwa nie będę tutaj opisywał, to temat na opinię (choć nie wiem czy i na ile Booking ją zmoderuje).
W salonie są takie badziewne jak się okazało, choć z wyglądu były całkiem ok stoliki. Na jednym położyłem włączonego laptopa oraz napój, po paru minutach ze stolika urwały się nogi(!), laptop spadł, a do tego został zalany napojem. O tyle, że stało się to w mojej obecności (niewielkie szczęście w nieszczęściu), to od razu laptopa wyłączyłem i wytarłem. Ale jeszcze nie wiem co będzie z laptopem: wersja optymistyczna to do wymiany klawiatura na 100%, a wersja pesymistyczna... wiadomo.
Okazało się, że stolik był już naprawiany nieudolnie kilka lub kilkanaście razy, w szafie leżą dodatkowe nogi do tego stolika, a on sam jest od dołu cały podziurawiony otworami po śrubkach niefabrycznych. Ostatnia naprawa polegała na "próbie wciśnięcia śrubki w płytę pilśniową blatu". Nie ma szans, żeby właściciel o tym nie wiedział!
I teraz? Kopać się z koniem? Bo zaraz wyjeżdżam i nie chcę ostatnich godzin spędzić na przepychankach z wynajmującym (nie wiem czy to czasem nie jakaś agencja), że może sobie wymyśliłem, sam zalałem itp.?
Czy nic nie robić, a tylko w opinii napisać wszystkie uchybienia - obiekt póki co nie ma żadnych opinii (a przynajmniej ostatnio ich nie miał)?
Czy pisać do Bookinga?
Laptopa teraz nie wyczyszczę w środku, a ścieżki zalane mogą się utlenić po iluś dniach - diagnozy też nie zrobię na miejscu, bo ani narzędzi ani możliwości?
Co radzicie? Miał ktoś podobną sytuację?

Autor:  boots [ 18 Cze 2021 15:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Radzę zapomnieć o sprawie.

Autor:  Cicha_Woda [ 18 Cze 2021 15:36 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

sanchopan napisał(a):
to temat na opinię (choć nie wiem czy i na ile Booking ją zmoderuje).

Z własnego doświadczenia wiem, że Booking cenzuruje niepochlebne opinie, choćby były uzasadnione i czysto merytoryczne, bez emocjonalnych wtrętów. Mam wrażenie, że póki obiekt noclegowy płaci Bookingowi prowizję, to reszta niezbyt ich obchodzi. Tak było w starych dobrych czasach przed pandemią (rok 2018), a czy teraz jest lepiej z podejściem Bookinga do klienta to nie wiem :?
Spróbuj coś ustalić z właścicielem obiektu. Możesz zrobić zdjęcia licznych prób "reperacji" rzeczonego stolika, ale czy to cokolwiek da to trudno powiedzieć :?: Moim zdaniem prędzej ustalisz coś z właścicielem, niż z Bookingiem, ale tylko jeśli trafisz na porządnego człowieka.

Autor:  Raphael [ 19 Cze 2021 16:04 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@sanchopan
- pogadaj na spokojnie z właścicielem o sprawie i jeśli da Ci na piśmie, że w razie awarii laptopa zwróci koszty, to ok (swoją drogą, raczej w to wątpię, ale wykluczyć tego nie można)
- a jeśli nie da, albo od razu się "rzuci", to z miejsca dzwoń na infolinię Bukinga, opisz sprawę i poinformuj, że w razie konieczności naprawy / kupna nowego laptopa będziesz via Buking wnioskował o zwrot kosztów
- zakładam, że oczywiście dokumentację foto połamanego stołu wraz z możliwością zidentyfikowania miejsca (np z kluczami do pokoju czy czymś innym charakterystycznym) masz

edit
w sumie to chyba nie "w razie" skoro piszesz, że klawiatura do wymiany

Autor:  sanchopan [ 19 Cze 2021 16:24 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Tak myślę zrobić - napiszę wpierw do właściciela, ale dopiero jak będę wyjeżdżał, bo jak tutaj np.przyjdzie dzisiaj i zrobi awanturę (bo w sumie go nie znam), to nie potrzebuję, żeby mi końcówkę urlopu popsuł.
A potem zobaczymy.

Autor:  boots [ 19 Cze 2021 16:45 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@Raphael
Ty to wszystko na poważnie?

Autor:  Raphael [ 20 Cze 2021 12:31 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@boots
oczywiście zamiast tego można od razu wyciągnąć maczetę, bejsbola, kanister z benzyną i zapałki ;)
... miałem trochę podobną sytuację z obiektem rezerwowanym via Booking - po wyjeździe próbowali mnie obciążyć za "zniszczone" wyposażenie, które faktycznie się posypało w trakcie mojego pobytu, ale de facto był to szajs jakością przypominający ten 100 razy skręcany stół. Mail do Booking, opis sytuacji i załączone dokładne zdjęcia wraz z żądaniem rekompensaty za niesprawne wyposażenie przyniosły w 100% skutek (=odczepili się + Booking przelał mi ileśtam EUR rekompensaty) (to było w przedpandemicznym 2018 r.)

Autor:  boots [ 20 Cze 2021 12:35 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

To była absolutnie inna sytuacja.
Nikt mu nie odda żadnej kasy za laptopa, co najwyżej nie obciążą go kosztami zniszczonego stolika.

Autor:  Raphael [ 20 Cze 2021 12:45 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Możliwe, że nikt mu nie odda, ale nie wyrażałbym tu pewności. Poza tym co ma do stracenia - powinien walczyć o swoje.

Z tym zniszczonym laptopem widzę pewną analogię do sopla lodu, który spada przechodniowi na głowę (nie przechodzień jest winny, on przecież używał chodnika zgodnie z jego przeznaczeniem), albo blachy, która oderwie się od dachu, spadnie na prawidłowo zaparkowany samochód i uszkodzi karoserię (przecież kierowcy nie można winić za to, że zaparkował w miejscu, w którym miał prawo zaparkować).

Autor:  DAD [ 20 Cze 2021 12:59 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Raphael napisał(a):
Możliwe, że nikt mu nie odda, ale nie wyrażałbym tu pewności. Poza tym co ma do stracenia - powinien walczyć o swoje.


Co do zasady masz racje. Czasami jednak czas poświęcony na sprawę i stracone nerwy są większym kosztem niż znaczony sprzęt.

Autor:  ibartek [ 20 Cze 2021 14:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

bez sensu to ciagniecie, kto ma oddac, booking? wlasciciel? za potencjalna awarie laptopa?

jedyne co mozesz to zareklamowac standard inny niz opisany. moze cos zwroca.

Strona 250 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/