Autor: | dg72 [ 04 Gru 2020 16:37 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Mogą oni anulować. Spróbuj jeśli z powodu testów faktycznie lecisz, skontaktować się z booking i poproś o pomoc, a nuż coś tanio Ci znajdą. |
Autor: | miriam [ 04 Gru 2020 17:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@pyra2 Sam nie odwołuj.Przed kontaktem z bookingiem najlepiej sam sobie znajdź już coś alternatywnego na ich stronie w podobnym standardzie ,lokalizacji i w miarę możliwości zbliżonej cenie i im zaproponuj zamianę.Czasem jeśli cena drastycznie nie przekracza poprzedniej zgadzają się w takiej sytuacji pokryć różnicę po przesłaniu scanu rachunku ,ale musisz takie uzgodnienie mieć potwierdzone od nich mailowo. |
Autor: | joael [ 04 Gru 2020 19:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Przypomnę (jako hotelarz). Kilka lat temu booking zmienił regulamin na mniej restrykcyjny dla obiektów. Obiekt z kilku powodów może odwołać rezerwację i nie ma za to konsekwencji. Wcześniej booking wymagał od hotelu wywiazanie się z rezerwacji, w tym przypadku przez znalezienie alternatywnego miejsca. Ale to stare czasy... Portal może zaproponować coś od siebie ale nie musi. |
Autor: | pyra2 [ 05 Gru 2020 16:20 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
napisałam na booking, wysłali mi inną ofertę, droższą a gorszą. Tamta rezerwacja była robiona ze zniżką BF, obecnie w tej cenie, ze śniadaniem i kolacją, prawie 200 e więcej. Wątpię, żeby booking się zgodził |
Autor: | miriam [ 05 Gru 2020 16:30 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
A sam nic lepszego w tej cenie co zaproponował booking nie znajdujesz ?Zapytałeś wprost ,by mieć jasność, co będzie z różnicą ceny? |
Autor: | pawfazi [ 25 Lut 2021 12:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Podwyższony cashback na Quidco do 5%. ![]() |
Autor: | pawfazi [ 10 Kwi 2021 09:03 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Podwyższony cashback na Quidco do 5%. ![]() |
Autor: | pawfazi [ 20 Kwi 2021 00:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Ponownie na Quidco podwyższony cashback do 5% ![]() |
Autor: | opcio [ 30 Kwi 2021 23:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Być może już było, ale ja to zauważyłem teraz. Przeglądam ten sam pokój w tej samej dacie w tym samym oczywiście obiekcie. Jestem zalogowany na swoje konto we wszystkich opcjach. 1. Przeglądarka, wchodzę manualnie na booking.com. Cena - 711zł. 2. Aplikacja booking. Cena - 750zł 3. Przeglądarka po wejściu przez link z wizzair lub zen - 750zł. Wszędzie liczy ze zniżką Genius. Słabe to jest. |
Autor: | marek2011 [ 01 Maj 2021 00:09 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Jak wchodzisz przez obce linki booking płaci % od rezerwacji z przekierowania więc rekompensują sobie to wyższymi cenami. |
Autor: | p.wl [ 01 Maj 2021 17:29 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Wejscie przez 10% cashbacku z N26 nie podbija ceny (a dziala takze ze znizka Genius). Przyklad ponizej. Załącznik: cap2.png [ 164.4 KiB | Obejrzany 4782 razy ] Załącznik: cap1.png [ 157.46 KiB | Obejrzany 4782 razy ] |
Autor: | Marco Manno [ 01 Maj 2021 18:48 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Już to przerabiane było, to zależy od obiektu na jednym będzie większą cena, na innym nie będzie ![]() |
Autor: | Aramise [ 16 Maj 2021 12:27 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Cześć, Świeżak ze mnie - 1. raz będę przez Booking.com kupował (albo inne OTA. Podróż - Portugalia, Fatima, czerwiec 2021, 3 noce). Mam kilka pytań, pomóżcie proszę: 1. Czy jest szansa, że na stronie własnej hotelu/lub dzwoniąc na recepcję jestem w stanie uzyskać znacząco niższą cenę niż na Booking.com? (Sprawdzałem na ich stronach i oferty są o WIELE gorsze. Może są jakieś "myki" żeby obniżyć jednak, no bo, na logikę, czemu hotel ma większą marżę u siebie niż przez Booking.com?) 2. Czy polecacie zrobić rezerwację na kilka dni przed wylotem? Są jakieś "zagrożenia"? (W Fatimie hotel na hotelu, podaż większa niż popyt). Monitoruję ceny od dwóch miesięcy. Nie ma większej różnicy czy zrobię z wyprzedzeniem miesięcznym czy dwu-dniowym. A może czegoś nie zauważam? 3. NAJWAŻNIEJSZE: Najtańsza wersja pokoju/hotelu, który mnie interesuje to 1033 zł ("oferta partnerska", suite 40m2). Czy wykupując jednak najtańszy pokój 649 zł ("oferta partnerska" - 2-osobowy standard, 22m2) i dopłacając (robiąc upgrade do suite) przy zameldowaniu już w hotelu na recepcji wyjdzie mnie taniej niż to 1033 zł? Czyli: czy hotel zrobi mi za 28Euro/za dobę upgrade do suite? Znacie się na cenach? JEst to możliwe? Czy może lepiej jednak w Booking.com (lub gdzie indziej) odrazu suite wykupić? Dzięki wielkie za odpowiedź i pomoc ![]() |
Autor: | katka256 [ 16 Maj 2021 12:40 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Aramise napisał(a): Cześć, Świeżak ze mnie - 1. raz będę przez Booking.com kupował (albo inne OTA. Podróż - Portugalia, Fatima, czerwiec 2021, 3 noce). Mam kilka pytań, pomóżcie proszę: Szansa zawsze jest, może próbować na booking na 1 noc, a na miejscu zapłacić za 2. Ale to zawsze pytaj hotelu. Obniżyć możesz też np kupując przez goodie1. Czy jest szansa, że na stronie własnej hotelu/lub dzwoniąc na recepcję jestem w stanie uzyskać znacząco niższą cenę niż na Booking.com? (Sprawdzałem na ich stronach i oferty są o WIELE gorsze. Może są jakieś "myki" żeby obniżyć jednak, no bo, na logikę, czemu hotel ma większą marżę u siebie niż przez Booking.com?) Aramise napisał(a): 2. Czy polecacie zrobić rezerwację na kilka dni przed wylotem? Są jakieś "zagrożenia"? (W Fatimie hotel na hotelu, podaż większa niż popyt). Monitoruję ceny od dwóch miesięcy. Nie ma większej różnicy czy zrobię z wyprzedzeniem miesięcznym czy dwu-dniowym. A może czegoś nie zauważam? Osobiście wolę rezerwować dużo wcześniej, mam większy wybór i jakościowy i cenowy, ale to twoja decyzja, skoro uważasz, że podaż jest większa.Aramise napisał(a): 3. NAJWAŻNIEJSZE: Najtańsza wersja pokoju/hotelu, który mnie interesuje to 1033 zł ("oferta partnerska", suite 40m2). Czy wykupując jednak najtańszy pokój 649 zł ("oferta partnerska" - 2-osobowy standard, 22m2) i dopłacając (robiąc upgrade do suite) przy zameldowaniu już w hotelu na recepcji wyjdzie mnie taniej niż to 1033 zł? Czyli: czy hotel zrobi mi za 28Euro/za dobę upgrade do suite? Znacie się na cenach? JEst to możliwe? Czy może lepiej jednak w Booking.com (lub gdzie indziej) odrazu suite wykupić? pytaj hotelu, zawsze po rezerwacji, możesz napisać i zapytać jak to wygląda. Jeśli ci się nie spodoba ich propozycja-anuluj Aramise napisał(a): Dzięki wielkie za odpowiedź i pomoc ![]() Patrz też na inne strony, nie tylko booking, bo ten sam nocleg, może być gdzieś indziej taniej (ale i drożej też) |
Autor: | szmer [ 16 Maj 2021 13:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Oferta partnerska to nic innego jak Agoda ![]() |
Autor: | pabloz [ 17 Maj 2021 10:06 ] | ||
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia | ||
Do 19.05 (godz. 0:59) 7% cashback na Quidco.
|
Autor: | szfarcjeger [ 05 Cze 2021 15:46 ] |
Temat postu: | Re: Covid - 19 Wyspy Kanaryjskie |
Miałem dwie rezerwacje w Marino Tenerife na listopad i grudzień, dwa dni temu otrzymałem maile od Bookingu o odwołaniu obu rezerwacji ![]() Miał ktoś może ostatnio coś podobnego ![]() |
Autor: | Mar77 [ 05 Cze 2021 19:22 ] |
Temat postu: | Re: Covid - 19 Wyspy Kanaryjskie |
@szfarcjeger Z ich strony: Cytuj: Atención: el hotel estará cerrado por obras de reforma desde el día 25 de Junio. Se espera que las obras terminen el día 31 de Diciembre 2021. |
Autor: | Mar77 [ 06 Cze 2021 22:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Miał ktoś taką sytuację, że pomiędzy rezerwacją a noclegiem obiekt "uciekł" w międzyczasie z Bookingu? Mam nocleg za kilka dni na Kanarach, na stronie obiektu na Bookingu info "We’re sorry, but this property isn’t taking reservations on our site right now...", karta za nocleg miała być automatycznie obciążona kilka dni temu - nie została. Co ciekawe, wczoraj zrobiłem zmianę rezerwacji (skrócenie pobytu o jeden dzień) i zapłaciłem od razu nową kwotę, a tu niespodzianka - na karcie blokada na nową jak i na starą kwotę, a dzisiaj... kolejna na starą kwotę. Jakby tego było mało rezerwacja dalej widnieje jako nieopłacona i opcja "Please pay for your booking now" ![]() |
Autor: | dg72 [ 06 Cze 2021 22:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
-- 06 Cze 2021 22:36 -- Jest opcja kontakt z obiektem, potem z booking Ta wiara w f4f.... Niewytłumaczalna, zwłaszcza bez podania danych obiektu ![]() -- 06 Cze 2021 22:36 -- Mar77 napisał(a): Miał ktoś taką sytuację, że pomiędzy rezerwacją a noclegiem obiekt "uciekł" w międzyczasie z Bookingu? Mam nocleg za kilka dni na Kanarach, na stronie obiektu na Bookingu info "We’re sorry, but this property isn’t taking reservations on our site right now...", karta za nocleg miała być automatycznie obciążona kilka dni temu - nie została. Co ciekawe, wczoraj zrobiłem zmianę rezerwacji (skrócenie pobytu o jeden dzień) i zapłaciłem od razu nową kwotę, a tu niespodzianka - na karcie blokada na nową jak i na starą kwotę, a dzisiaj... kolejna na starą kwotę. Jakby tego było mało rezerwacja dalej widnieje jako nieopłacona i opcja "Please pay for your booking now" ![]() |
Strona 249 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |