Autor: | LucyX [ 29 Mar 2014 23:08 ] |
Temat postu: | Booking.com uważajcie..... |
Cześć, Chciałam się podzielić z Wami uwagą na temat Booking.com, może ktoś uniknie podobnych błędów... korzystałam wielokrotnie ze strony Booking.com rezerwując noclegi, ale właśnie okazało się że nie warto. Sytuacja jest taka: - 10 marca br. zarezerwowałam nocleg w UK Londyn, na podstawie powiadomienia Booking.com o cenie promocyjnej w fajnym hotelu w centrum. Faktycznie była to okazja. - dzisiaj 29 marca dostałam mail'a z Booking.com z przeprosinami, jakoby wystąpił błąd ludzki w wycenie mojej rezerwacji hotelowej i... albo dopłacę 100GBP za dobę w tym hotelu (cena promocyjna specjalnie dla mnie!!!) albo Booking.com automatycznie 31 marca anuluje moją rezerwację. - odpisałam składając reklamację - otrzymałam odpowiedź cyt. "Niestety Booking.com jako pośrednik w rezerwacjach nie może zmusić hotelu to honorowania rezerwacji po cenie nierzeczywistej, która jest wynikiem błędu ludzkiego" i następnie automatyczne powiadomienie o anulowaniu rezerwacji Wystawiono mnie do wiatru, mam "dopieszczony" każdy szczegół pobytu w UK (loty, trasa, plany) poza hotelem... Zero jakiejkolwiek odpowiedzialności za popełnione błędy, zero propozycji rekompensaty. Wszystkim podróżnikom radzę - rezerwujcie noclegi bezpośrednio w hotelach, unikniecie dodatkowych kłopotów i kosztów (nauka na własnych błędach niestety kosztuje ;P). Pozdrowienia & udanych podróży ![]() Lucy |
Autor: | niciej [ 29 Mar 2014 23:14 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com uważajcie..... |
Z ciekawości - jaka była regularna cena, a jaka z er? |
Autor: | Misiek0828 [ 05 Kwi 2014 11:08 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Witam, Mam pytanie. Zarezerwowałem hotel z płatnością natychmiast na Chorwacji w Podstranie... Rzecz miała miejsce w czwartek, mamy sobotę i do tej pory nie mam blokady środków na koncie. Czy mam się przejmować i pisać do bookinga/hotelu ? w tej sprawie? Czy może płatność będzie na miejscu a dane mojej kary są potrzebne jedynie w celu zagwarantowania uiszczenia opłaty z apobyt nawet jak się nie pojawię? Dzięki za odpowiedź. |
Autor: | Anonymous [ 05 Kwi 2014 11:33 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Misiek0828 napisał(a): Witam, Mam pytanie. Zarezerwowałem hotel z płatnością natychmiast na Chorwacji w Podstranie... Rzecz miała miejsce w czwartek, mamy sobotę i do tej pory nie mam blokady środków na koncie. Czy mam się przejmować i pisać do bookinga/hotelu ? w tej sprawie? Czy może płatność będzie na miejscu a dane mojej kary są potrzebne jedynie w celu zagwarantowania uiszczenia opłaty z apobyt nawet jak się nie pojawię? Dzięki za odpowiedź. czasami blokują od razu, czasami np. miesiąc przez pobytem (ważne by wystarczająca suma była dostępna na wskazanej karcie kredytowej, debetowej lub przedplacowej), nie zaszkodzi zadzwonić do hotelarza i sprawdzić swoją rezerwację po zalogowaniu na booking |
Autor: | tomeeek07 [ 06 Kwi 2014 19:12 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Zarezerwowałem hostele w Portugalii jeszcze w tamtym roku na za miesiąc. Opcja z płatnością na miejscu, bez pobierania jakichkolwiek prowizji. Tak wyszło, że rezerwacje zrobiłem na kartę, której ważność skończyła się dwa miesiące temu. Z ciekawości napisałem do hosteli po tym terminie czy z rezerwacjami wszystko ok, odpisali, że jest w porządku i potwierdzają. Czy jakieś utrudnienia mogą być w związku z tym, że ważność karty już minęła? Czy raczej nie mam się co martwić? |
Autor: | Astrid [ 06 Kwi 2014 19:21 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
tomeeek07 napisał(a): Zarezerwowałem hostele w Portugalii jeszcze w tamtym roku na za miesiąc. Opcja z płatnością na miejscu, bez pobierania jakichkolwiek prowizji. Tak wyszło, że rezerwacje zrobiłem na kartę, której ważność skończyła się dwa miesiące temu. Z ciekawości napisałem do hosteli po tym terminie czy z rezerwacjami wszystko ok, odpisali, że jest w porządku i potwierdzają. Czy jakieś utrudnienia mogą być w związku z tym, że ważność karty już minęła? Czy raczej nie mam się co martwić? Jeśli hotel nie będzie mógł zrobić np. preautoryzacji to otrzymasz maila od booking z prośbą o zmianę karty. |
Autor: | wojtek_92 [ 08 Kwi 2014 07:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Witam, Jeśli było wyżej to przepraszam. W jakim miejscu na booking.com można wpisać kod rabatowy bo nie mogę tego znaleźć? Pozdrawiam |
Autor: | miriam [ 08 Kwi 2014 08:33 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Jeśli kod rabatowy to nie ten pośrednik.Booking.com kodów rabatowych raczej nie stosuje .Chyba byłbyś pierwszym właścicielem takowego na tym forum ![]() |
Autor: | dmirstek [ 08 Kwi 2014 15:48 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
A ja mam pytanie... Zarezerwowałem nocleg w miejscu, w którym w ogóle nie chcieli danych mojej karty, zupełnie nic. Mam więc tak zarezerwowany nocleg, a bezpłatnie mogę to odwołać do 7 dni przed przyjazdem... Pytanie: co się stanie, jeśli odwołam później/nie przyjadę? Z karty wiadomo, że mi nie pobiorą, ale czy będę mnie ścigać o zapłatę w jakiś sposób? (chyba tylko sądownie wtedy będzie można, ale "przez granicę" to chyba nie będzie im się chciało o 50 złotych... Zresztą i tak nie planuję na siłę unikać konsekwencji) Czy jakieś konsekwencje (zbanowanie konta? Utracenie geniusa?) poniosę? Nie ukrywam, że w przypadku brzydkiej pogody tam nie pojadę, więc jeśli bym odwoływał, to dzień, a nie tydzień przed... |
Autor: | darek50 [ 08 Kwi 2014 15:56 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | zoli [ 08 Kwi 2014 16:10 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Anonymous napisał(a): http://www.booking.com/hotel/lv/wellton-terrace-design-hotel.html?checkin_monthday=24&checkin_year_month=2014-2&checkout_monthday=25&checkout_year_month=2014-2#availability_target To jest przyklad hotelu, ktory leci w kulki z cenami. 145 pln za dobe w twin room to jest absolutny standard bo ten hotel badam od trzech miesiecy i mam w nim rezerwacje za 110 pln chyba. Tymczasem nagle przecena z kosmosu wzietego 1018 pln! Niech ktos zrobi screena i wysle do booking pytanie czy ta "okazja" to blad cenowy ![]() Sent from my iPad using Tapatalk to ktoś się walnął w drugą stronę. Byłem w tym hotelu. Bardzo fajny, nowy, otworzony pół roku temu na Starówce. Miałem rezerwację z HRSDeals za ok. 30 euro pokój standard ze śniad. Jedyny minus to za drogie wejście do strefy SPA. z. |
Autor: | maczala1 [ 25 Kwi 2014 23:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Przeglądając swoje zdjęcia zauważyłem dopiero teraz, że zupełnie przez przypadek byłem pod siedzibą główną booking.com w Amsterdamie na ulicy Herengracht 597. Żebym wiedział wcześniej, to bym ich obrzucił jajami za wszystkie anulowane rezerwacje ludzi z forum ![]() ![]() ![]() |
Autor: | mkobyszewski [ 26 Kwi 2014 00:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Kto jest bez winy niech rzuci ...jajem ![]() |
Autor: | zulu [ 09 Maj 2014 21:56 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Dostałem potwierdzenie rezerwacji z booking.com ale hotel nic nie przysłał. Czy to normalne dla tego serwisu ? |
Autor: | tartal [ 09 Maj 2014 22:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
zulu napisał(a): Dostałem potwierdzenie rezerwacji z booking.com ale hotel nic nie przysłał. Czy to normalne dla tego serwisu ? tak hotel nie musi nic przysyłać ba... w zasadzie oprócz stanów to z hoteli nie przysyłają... bynajmniej mi ... |
Autor: | Anonymous [ 09 Maj 2014 22:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Potwierdzam oczywiście, że TAK Po zalogowaniu na koncie w booking możesz wydrukować sobie potwierdzenie w języku używanym w hotelu, masz też dane kontaktowe do hotelu, jak chcesz kontaktuj się |
Autor: | zulu [ 09 Maj 2014 22:03 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Ok dzięki za info. W zeszłym roku gdzieś (nie pamiętam już gdzie) rezerwowałem hotel na Węgrzech i dostałem maila i z portalu i z hotelu dlatego powstała taka wątpliwość. Oczywiście potwierdzenia wydrukowałem już wcześniej w 3 językach na wszelki wypadek (ang, pol, lokalny) |
Autor: | ZFR [ 09 Maj 2014 22:10 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Booking wydaje sie być ok. Szkoda, ze nie ma programu lojalnościowego tj np Expedia |
Autor: | olszyn [ 09 Maj 2014 22:22 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
ZFR napisał(a): Booking wydaje sie być ok. Szkoda, ze nie ma programu lojalnościowego tj np Expedia Powyżej 20 rezerwacji na booking.com dostaje się status "Genius", który to skutkuje dodatkowymi zniżkami. Z tego co patrzyłem, całkiem dużo hoteli ma zniżkę dla stałych klientów. |
Autor: | Aga_podrozniczka [ 09 Maj 2014 22:30 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Jeszcze nie doswiadczylam tych znizek, moze dlatego ze ja zawsze biore to co mi pasuje, a nie to co jest w promocji. Mam ponad 30 rezerwacji na koncie. Expedia zmienila chyba swoj system jakis czas temu. Wszystkie stare rezerwacje zniknely i logowanie jest przy uzyciu emaila, a nie uzytkownika jak kiedys. Kazalam skasowac swoje konto tam, bo opcja skasuj konto jakos nie chce dzialac. |
Strona 25 z 314 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |