Autor: | NakatePL [ 30 Sty 2014 00:08 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Panowie a mi się zdarzyła teraz taka sytuacja. Chciałem zarezerwować noclegi na tenryfie i wszędzie pisało, że żadnych opłat rezerwacyjnych i bezpłatna anulacja więc sobie zabukowałem 6 noclegów bo tego przedewszystkim oczekiwałem. Po chwili przyszedl mi sms z banku, że płatność niemożliwa z powodu braków środków na koncie - dopiero w potwierdzeniu przyszło mi info, że : Przedpłata: Hotel obciąży Gościa sumą w wysokości 100 procent opłaty za dwie pierwsze noce, w dniu dokonania rezerwacji.. Zasady odwołania rezerwacji: W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji do 2 dni przed datą przyjazdu, hotel nie obciąży Gościa opłatą za anulowanie rezerwacji.W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub w przypadku niepojawienia się Gościa w hotelu, hotel obciąży Gościa sumą w wysokości 100 procent opłaty za dwie pierwsze noce. Wszelkie opłaty związane z odwołaniem lub zmianą rezerwacji zależą od obiektu i są pobierane przez obiekt. Moje pytanie brzmi: Czy jak anuluję rezerwację to nie będą chcieli ściąnąć tych pieniędzy? Czy jak zasilę konto to mi ściągną za te 2 pierwsze noce? Czy może nie zasilać konta? Nie raz rezerwowałem na booking i nigdy takich akcji nie miałem |
Autor: | namteH [ 30 Sty 2014 01:01 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
NakatePL napisał(a): ... Nie raz rezerwowałem na booking i nigdy takich akcji nie miałem tam akurat nie ma zasady bo hotele mogą je sobie rożnie ustawiać, dlatego warto dobrze przeczytać wszystko co nas może interesować. (ja tak robię odkąd bekłem na 100euro) wg mnie: jak Ci zależy to zapłać a jak nie to olej ale wtedy dalej nie będziesz miał noclegu a chyba na tym Ci zależy, nie? |
Autor: | scorpion1077 [ 30 Sty 2014 01:52 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
NakatePL napisał(a): Czy jak anuluję rezerwację to nie będą chcieli ściąnąć tych pieniędzy? Czy jak zasilę konto to mi ściągną za te 2 pierwsze noce? Czy może nie zasilać konta? Nie raz rezerwowałem na booking i nigdy takich akcji nie miałem 1. Jeżeli anulujesz rezerwację przed terminem wskazanym w warunkach, nikt nie ściągnie Ci tych pieniędzy. 2. Jeżeli zasilisz konto, to na pewno ściągną Ci pieniążki z góry, skoro tak stanowią warunki. Natomiast jeśli nie zasilisz konta, to najpewniej w przeciągu paru dni dostaniesz informacje od booking.com o braku autoryzacji karty. Zostaniesz wezwany do uzupełnienia danych innej karty, bądź tej samej, po czym hotel anuluje Ci rezerwację jeśli autoryzacja nie powiedzie się po raz kolejny. Korzystając z booking.com zawsze trzeba czytać informację zawarte pod znakiem zapytania obok ceny!! Nie raz widziałem w sekretnych ofertach niewiarygodnie niską cenę za apartamenty, gdzie bardzo wysoka cena za sprzątanie ukryta była w warunkach szczegółowych. |
Autor: | stonka [ 30 Sty 2014 03:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Wirecki1 napisał(a): Komunikat dostępny po zalogowaniu: W ostatnim roku liczba dokonanych przez Ciebie rezerwacji za pośrednictwem Booking.com wyniosła 5 – dlatego właśnie bierzesz udział w programie Genius! W ramach podziękowania otrzymujesz dodatkowe 10% zniżki na rezerwację pobytu w najlepszych hotelach w ponad 3000 miejscach. i jak, naprawdę widać różnicę w cenach przed i po zalogowaniu? czy jest to kolejna promocja w stylu napiszemy ze 20% taniej a tak naprawdę będzie 5% drożej:) |
Autor: | kriss [ 30 Sty 2014 08:28 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
stonka napisał(a): Wirecki1 napisał(a): Komunikat dostępny po zalogowaniu: W ostatnim roku liczba dokonanych przez Ciebie rezerwacji za pośrednictwem Booking.com wyniosła 5 – dlatego właśnie bierzesz udział w programie Genius! W ramach podziękowania otrzymujesz dodatkowe 10% zniżki na rezerwację pobytu w najlepszych hotelach w ponad 3000 miejscach. i jak, naprawdę widać różnicę w cenach przed i po zalogowaniu? czy jest to kolejna promocja w stylu napiszemy ze 20% taniej a tak naprawdę będzie 5% drożej:) Info o Genius dostałem dawno temu. Mimo sporej ilości rezerwacji jakie dokonywałem jakoś nigdy mnie te ich znizki nie objeły. Zwykle są to droższe oferty na które nawet nie patrze. Szkoda sobie tym "bookingowym wyróżnieniem" głowy zawracać. |
Autor: | NakatePL [ 30 Sty 2014 11:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Kurde nie chcę stracić tej kasy. Tym bardziej że mam dosyć odległy termin i zależy mi na tym aby płacić za całość w hotelu bo różnie może być. Poczekam ale do teraz nie dostałem żadnej informacji że nie umieją pre autoryzować karty. Dziwne jest to że hotel informuje dopiero po rezerwacji o ściągnięciu pieniędzy za 2 pierwsze dni, a nie tam informacji odnośnie co w razie anulacji... czy pieniądze zwracają czy co? |
Autor: | malyczak [ 30 Sty 2014 20:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Jakie było moje zdziwinie gdy dziś po około miesiącu dostałem odpowiedź na swojego maila od booking.com w którym spełniają moją prośbę ![]() ![]() |
Autor: | ewaolivka [ 30 Sty 2014 22:37 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Bardzo proszę o odpowiedź na pytanie dot. rez. Parę dni temu na Booking zarezerwowałam 2 pokoje w 2 różnych hotelach w Madrycie. Na październik. Zawsze czytam info pod znakiem ?. Rez. była bez kosztów, do ewent. rezygnacji. Oczywiście był napis-hotel może preautoryzować kartę. No i mam blokadę na karcie za pierwszą noc (w obu hotelach). Booking odpisał, że to hotel. Nie napisałam jeszcze do hoteli, ale zastanawiam się, ile może taka blokada trwać? 9 miesięcy? Taką sytuację mam po raz pierwszy, a z Booking korzystam trochę lat. Będę wdzięczna za wskazówki ![]() |
Autor: | krasnal [ 30 Sty 2014 22:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
W zdecydowanej większości przypadków blokada zniknie do dwóch tygodni. Najpóźniej do miesiąca. |
Autor: | ewaolivka [ 30 Sty 2014 22:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Bardzo dziękuję za odpowiedź ![]() ![]() |
Autor: | stonka [ 31 Sty 2014 10:11 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
kriss napisał(a): Info o Genius dostałem dawno temu. Mimo sporej ilości rezerwacji jakie dokonywałem jakoś nigdy mnie te ich znizki nie objeły. Zwykle są to droższe oferty na które nawet nie patrze. Szkoda sobie tym "bookingowym wyróżnieniem" głowy zawracać. Dzięki, myślałem że to jakaś automatyczna zniżka -10% na wszystko a nie jakieś wybrane oferty. W takim razie faktycznie nie warto zawracać sobie gitary tym "statusem". |
Autor: | RadekRRR [ 01 Lut 2014 21:48 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Kolejny dowód nieudolności booking.com Dostałem wiadomość: " We would like to inform you that unfortunately the rates you have booked are not correct. Please accept our apologies for this inconvenience. We apologize on behalf of Hotel Walliserhof - The Dom Collection for this error. The actual rate per night for Hotel Walliserhof - The Dom Collection is 180CHF and not 6CHF as mentioned on your reservation. We ask for your understanding in reaching a middle ground. The accommodation has confirmed that they would like to offer you 135CHF. The property is ready to welcome you but please note that due to availability, they need to be informed within 48 hours if you accept this offer. We thank you for your understanding. Kind regards, Dennis Tzakis Booking.com Customer Service Team" 5 minut później wiadomość: - zwróćcie uwagę na podawane kwoty ![]() "In our previous correspondence, we have notified you of an error from the side of the Hotel Walliserhof - The Dom Collection while entering the rates. This is an unfortunate situation and as much as we regret to do so, we will have to cancel your reservation. This cancellation will be free of charge. A 3 star establishment cannot be offered at 60 per night including breakfast. Even on promotion, this is an unrealistic price and is clearly an error. For this reason, the hotel is not obliged to honor your reservation. In the interest of providing accommodations to our customers, we already informed you about the offer from the hotel 120CHF per night. We apologize for this inconvenience. We hope and trust that you understand the decision to cancel the reservation. Kind regards, Dennis Tzakis Booking.com Customer Service Team" |
Autor: | JJ2010 [ 01 Lut 2014 22:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
A czy komuś udało się coś jednak wywalczyć z głośncyh sprawach Berlina czy Paryża? Kijowski Hilton z lektury na forum wynika, że poczuł się do honorowania rezerwacji ![]() |
Autor: | RadekRRR [ 01 Lut 2014 23:05 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Zgłosiłem Paryż do francuskiego odpowiednika UOKiK |
Autor: | szczota1992 [ 04 Lut 2014 14:55 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Witam mam pytanie do bardziej doświadczonych użytkowników bookingu: po raz pierwszy mam tak, że zarezerwowałem hotel(z bezpłatnym odwołaniem rezerwacji) i on zablokował mi kwotę na koncie. Rezerwację odwołałem w niedzielę rano, do dziś kwota nie została zdjęta z blokady(operacji nierozliczonych). Po jakim czasie zostanie mi zdjęta w/w blokada? dzięki za odpowiedź |
Autor: | krasnal [ 04 Lut 2014 14:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Przeważnie do dwóch tygodni. |
Autor: | klayton [ 04 Lut 2014 15:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Bywa, że trwa to kilka dni, albo nawet tygodni. Nie ma reguły. |
Autor: | Anonymous [ 04 Lut 2014 15:02 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
nie zaszkodzi do nich napisać wysyłając e-mail, na stronie booking na dole klikasz na "Biuro Obsługi Klienta" |
Autor: | szczota1992 [ 04 Lut 2014 15:03 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Ok dziękuje wszystkim za odpowiedź:) Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | scorpion1077 [ 06 Lut 2014 17:20 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Jak wygląda sprawa niezgodności towaru z umową, jeśli takowa wystąpi? Jak w takich przypadkach postępuje booking.com? Z jednej strony zasłaniają się tym, że nie są pośrednikami, ale czy można liczyć na jakąś kompetentną reakcję z ich strony w razie takiej potrzeby? Zważając na ostatnią zmianę podejścia do klienta obawiam się, iż w tym przypadku również może się to na nas odbić, ktoś ma jakieś w miarę świeże informację na ten temat? |
Strona 23 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |