Autor: | Iwan [ 30 Maj 2011 15:55 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opłaty |
Ok, sprawdzałem konto i już mi pobrali kasę za pobyt, więc wszystko już jasne ![]() |
Autor: | fly4me [ 01 Cze 2011 21:51 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opłaty |
Murdock napisał(a): W booking nie płacisz za hotel z góry, tylko na miejscu w hotelu. Jedynie autoryzację karty może hotel zrobić i zablokować pewną sumę np. za pierwszą noc i po jakiś czasie ta kwota zostanie odblokowana. Nieprawda. To zależy od oferty hotelu. Jeżeli jest bezzwrotna, to najczęściej od razu ściągają z karty odpowiednią kwotę. Są też hotele, które ściągają po rezerwacji kwotę za pierwszy nocleg. |
Autor: | gregorow [ 02 Cze 2011 09:58 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opłaty |
U mnie własnie było jak wyżej opisano. Kupiłem w promocyjnej cenie pokój 2 os w 4 gwiazdkowym hotelu za 40E. Jedyny własnie minus to to ze oferta była bezwrotna i kase pobierali od razu z konta. Ps to moze od razu pytanie czysto teoretyczne. Czy w razie jakiegos wypadku zdrowotnego >udokumentowanego< można ubiegać sie o jakis zwrot albo przeniesienie na inny termin |
Autor: | man4business [ 02 Cze 2011 11:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opłaty |
Można - jeśli wykupisz stosowną polisę ubezpieczeniową na takie okoliczności. Polisę kupujesz oczywiście nie na booking.com tylko w dowolnej firmie... W każdym innym przypadku - ryzyko jest całkowicie po twojej stronie. To przecież nie szkoła, żeby "usprawiedliwiać się za nieobecność". |
Autor: | mybra [ 08 Lip 2011 14:35 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
witam, chcę zarezerwować hotel w berlinie przez booking.com niestety nie mamy karty kredytowej ![]() bardzo proszę o odpowiedz! pozdrawiam |
Autor: | marek2011 [ 08 Lip 2011 15:22 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Możesz podac w czasie rezerwacji jakąkolwiek kartę - nikt nie weryfikuje w momencie rezerwacji tego. Karta na booking.com nie jest też obciążana w chwili rezerwacji więc nie musi mieć pokrycia. Dopiero jeżeli hotel będzie chciał ją preautoryzować - tzn sprawdzić czy jest aktywna (zdarza się to raz na ileś tam rezerwacji; bądź zalezy od polityki danego hotelu) - jeśli podana przez Ciebie nie zadziała, poproszą cie o poprawienie / uzupełninie danych karty i dopiero wtedy podanie kolejny raz karty nieaktywnej może ewentualnie skutkować anulowaniem rezerwacji. Płacisz za hotel na miejscu - albo kartą (niekoniecznie tą samą) albo gotówką. *** Nieco inaczej jest z rezerwacjami w hotelach dokonywanych przez inne serwisy np. expedia lub własne systemu hoteli - wtedy gdy od razu w chwili dokonywania rezerwacji jest ona opłacana. Wówczas może się zdarzyć (ale nie musi) , że hotel poprosi o okazanie albo nawet preautoryzacje na miejscu karty, ktorą dokonało sie transakcji . Sluży to ograniczeniu wykorzystywania cudzych kart bez wiedzy właściciela do opłacania rezerwacji. |
Autor: | marek2011 [ 08 Lip 2011 16:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Robin napisał(a): Mam pytanie co do booking.com Niektóre hotele wymagają według mnie podania danych karty kredytowej, nie debetowej. Nie mam niestety jeszcze karty, dopiero co złożyłem wniosek, i mogę podać dane karty żony. Dopiero po jakimś czasie chce po prostu zmienić te dane na dane mojej karty. pytania: NIE MUSISZ ZMIENIAĆ RAZ PODANEJ KARTY - ONA TYLKO GWARANTUJE REZERWACJE 1) mam rezerwacje gdzie 0eur mnie kosztuje anulowanie takiej rezerwacji do jakiegoś dnia. Czy HOTEL może mi założyć teraz jakąś blokadę na kacie żony na kwotę x eur gdybym nie odwołał rezerwacji? W RAZIE NIEODWOŁANIA REZERWACJI W OKREŚLONYM W JEJ WARUNKACH TERMINIE HOTEL MA PRAWO OBCIAŻYĆ CIĘ WSKAZANĄ W REZERWACJI KWOTĄ: NA OGÓŁ ZA PIERWSZY NOCLEG, RZADZIEJ ZA CAŁĄ REZERWACJĘ. HOTEL WCZESNIEJ NIE ZAKŁADA ŻADNYCH BLOKAD ANI NIE POBIERA KAUCJI (CHYBA ŻE COŚ INNEGO WPROST WYNIKA Z WARUNKOW REZERWACJI) - MOŻE NATOMIAST DOKONAĆ PREAUTORYZACJI KARTY - CZYLI ZABLOKOWAC CI NP 5 EURO ALBO INNA KWOTĘ NA OKRES 1-2 TYGODNIA CELEM SPRAWDZENIA CZY KARTA JEST AKTYWNA . INACZEJ EJST JEŻELI REZERWACJA JEST BEZWZROTNA - WTEDY OD RAZU HOTEL MOŻE OBCIAZYC KARTA ZA CALY POBYT 2) czy jeżeli zmienię kartę na moją jak już ją otrzymam, to czy hotel/bank zdejmie blokadę z karty żony i obciąży kartę moja? JW skomplikowane to, dzięki za podpowiedzi, pozdrawiam aloha |
Autor: | marek2011 [ 08 Lip 2011 17:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Robin napisał(a): dzięki czyli zrozumiałem to tak, że: hotel sprawdzając kartę blokuje kwotę x na jakiś czas (1-2 tyg.). Nie spowoduje to (prócz mniejszego limitu przez jakiś czas) żadnych obciążeń czy tez strat oprocentowania. Ta blokada jak napisałeś zniknie, po jakim czasie i od czego to zależy długość tego czasu? HOTEL MOŻE LECZ NIE MUSI SPRAWDZIĆ KARTY. Z MOICH DOŚWIADCZEŃ - GRUBO PONAD 100 REZERWACJI - STAŁO SIE TAK MOŻE W 10% PRZYPADKÓW. BLOKADA ZNIKA W ZALEZNOŚCI OD ZASAD PANUJĄCYCH W TWOIM BANKU - DO 14 DNI. Jeżeli zmienię po jakimś czasie kartę na moją, to jak zareaguje hotel? W zasadzie powinien sprawdzić moją kartę, czy tak robi? PROPONOWALBYM NIE ZMIENIAC KARTY, Z RESZTA NAWET NIE MA CHYBA TAKIEJ MOZLIWOŚCI DO CZASU KIEDY HOTEL SAM SIE EWENTUALNIE UPOMNI O KARTE GDYBY COS Z PODANA BYŁO NIE TAK. |
Autor: | mario [ 08 Lip 2011 19:47 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Booking ma dzis oferte -50% sporo destynacji - moze sie Wam przyda http://www.booking.com/searchresults.pl ... country=id |
Autor: | max180 [ 09 Lip 2011 22:45 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Witam Pierwszy raz pragnę dokonać rezerwacji na booking.com dlatego mam do Was 3 pytania Z racji, że nie posiadam karty kredytowej (a tylko takie booking.com uwzględnia?)pożyczyłbym od znajomego Regulaminie booking.com jest napisane, że nie obciążają oni karty kredytowej. 1) Czy więc podając numer karty i resztę danych znajomego na jego koncie muszą być jakieś środki? Czy jest to tylko taka formalność po to by w przypadku nie przybycia bez wczesniejszego anulowania mogli obciążyć?> 2) Czy przy przyjeździe w hotelu ową kartę kredytową(w tym przypadku znajomego) musimy mieć przy sobie?? Czy wystarczą normalne dane osobowe (Imię Nazwisko z numerem rezerwacji?) 3)Słyszałem, że kartą z Aliora wypukła debetówką można płacić ;>? Czy to prawda? |
Autor: | mybra [ 09 Lip 2011 22:55 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
dzięki wielkie za pomoc! własnie zrobiłam rezerwacje przez booking z karty znajomych! napisałam do hotelu korzystając z formularza rezerwacyjnego, że to karta znajomego i ze chciałabym zapłacić w hotelu (wybrałam specjalnie opcje z możliwoscia odwołania ) mam nadzieję, że wszytsko bedzie ok ![]() dzięki za bookingową pomoc ![]() ![]() |
Autor: | rw30 [ 13 Lip 2011 17:24 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
max180 napisał(a): Witam Pierwszy raz pragnę dokonać rezerwacji na booking.com dlatego mam do Was 3 pytania Z racji, że nie posiadam karty kredytowej (a tylko takie booking.com uwzględnia?)pożyczyłbym od znajomego Regulaminie booking.com jest napisane, że nie obciążają oni karty kredytowej. 1) Czy więc podając numer karty i resztę danych znajomego na jego koncie muszą być jakieś środki? Czy jest to tylko taka formalność po to by w przypadku nie przybycia bez wczesniejszego anulowania mogli obciążyć?> 2) Czy przy przyjeździe w hotelu ową kartę kredytową(w tym przypadku znajomego) musimy mieć przy sobie?? Czy wystarczą normalne dane osobowe (Imię Nazwisko z numerem rezerwacji?) 3)Słyszałem, że kartą z Aliora wypukła debetówką można płacić ;>? Czy to prawda? mozna debetowka, nie tylko ta z aliora |
Autor: | Matias [ 13 Lip 2011 17:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
max180 napisał(a): 2) Czy przy przyjeździe w hotelu ową kartę kredytową(w tym przypadku znajomego) musimy mieć przy sobie?? Czy wystarczą normalne dane osobowe (Imię Nazwisko z numerem rezerwacji?) Podbijam to pytanie, bo chętnie także bym usłyszał na nie odpowiedź. |
Autor: | jobi [ 13 Lip 2011 18:07 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Wydaje mi się, że posługiwanie się kartą znajomego nie jest zgodne z prawem i hotel miałby obowiązek nie zaakceptowania płątności z takiej karty. Rezerwowałem na Booking ze 20 razy, na innych serwisach także i często spotykałem się klauzulą, że należy na miejscu w hotelu (czy np. na lotnisku) posiadać KK do wglądu. W praktyce nie wydaje mi się, żeby ktokolwiek i gdziekolwiek był nią zainteresowany. Wydaje mi się, że ponieważ KK jest zabezpieczeniem transakcji, zapisy regulaminów specjalnie podkreślają, że ma być aktywna w chwili meldunku, bo jeśli nam coś nie wyjdzie, hotel pobierze sobie należne mu pieniądze, nie pytając nas o nic. Ale o ile jedziesz i płacisz na miejscu, to nie ma znaczenia, czym. Co innego wypożyczalnie aut - tam sam fakt pojawienia się po auto nie oznacza jeszcze, że nie będzie trzeba Cię obciążać za szkody - więc robią kopię KK, próbują sprzedać jak najwięcej ubezpieczeń - auto kosztuje wszak parę groszy a uszkodzić je łatwo. Są tu na forum znacznie bardziej doświadczeni turyści, więc pewnie więcej podpowiedzą. |
Autor: | mario [ 13 Lip 2011 22:14 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Matias napisał(a): max180 napisał(a): 2) Czy przy przyjeździe w hotelu ową kartę kredytową(w tym przypadku znajomego) musimy mieć przy sobie?? Czy wystarczą normalne dane osobowe (Imię Nazwisko z numerem rezerwacji?) Podbijam to pytanie, bo chętnie także bym usłyszał na nie odpowiedź. jak napisal kolega jobi, nie mozna pozyczyc sobie KK kolegi, mamy, taty, cioci a nawet zony, wiec hotel napewno nie zakceptuje takiej platnosci, najlepiej sobie KK wyrobic, w obecnych czasach to chyba nie problem(banki az sie o to prosza) |
Autor: | jasamek [ 01 Sie 2011 16:52 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Witam, mam następujące pytanie: chciałbym po raz pierwszy zarezerwować nocleg za pośrednictwem booking.com. Dodam przy tym, że celuje w najtańsze hostele/hotele. Zastanawia mnie jednak jedna rzecz. Mianowicie zawsze na booking.com ceny są niższe niż na oficjalnej stronie danego hostelu/hotelu. W niektórych ofertach cena na booking.com jest nawet o 40% niższa niż na oficjalnej stronie hostelu. Czy takie upusty są normalne czy raczej na miejscu mogą być jakieś problemy? Drugie pytanie: jedziemy we dwie osoby, ale żadna z nas nie posiada karty kredytowej. Czy mogę użyć karty kogoś z rodziny, skoro płatność i tak będzie na miejscu? Widzę, że dyskusja już na ten temat trwała, ale mimo wszystko jestem ciekaw czy ktoś już miał taką sytuację. Z góry dziękuję! |
Autor: | Murdock [ 01 Sie 2011 16:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
1) Booking.com jest bardzo rzetelny i nie ma co się obawiać o pewność rezerwacji. Wielokrotnie sprawdzone. 2) Było to już wiele razy omawiane. Można nawet kartą prepaid rezerwować, ale hotel czasem sam może sprawdzić dostępność środków w postaci blokady na koncie. W przypadku nie pojawienia się gościa jest to opłata najczęściej za pierwszą noc i hotel może sprawdzić, czy te środki są na koncie. |
Autor: | Viktor44 [ 01 Sie 2011 17:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Piszecie, że można rezerwować i płacić kartami prepaid. Interesuje mnie możliwość płatności kartą NET+ (neteller) MasterCard Prepaid Debit Card, 1) Czy jest akceptowalna (sprawdzone info, nie powielanie zasłyszanych opinii) na: - booking.com - hostelworld.com - hostelsclub.com - .... inne polecane przez was. 2) jaka jest "bazowa waluta" na podczas transakcji na każdej z tych stron? Wydawało mi się, że € wszędzie obowiązuje, ale natknąłem się też na $ Czy lepiej płacić NET+ w € czy kartą fly4free w PLN (niestety nieszczęsne 500zł limitu...) |
Autor: | Murdock [ 01 Sie 2011 17:20 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Viktor44 napisał(a): 1) Czy jest akceptowalna (sprawdzone info, nie powielanie zasłyszanych opinii) na: - booking.com - hostelworld.com - hostelsclub.com - .... inne polecane przez was. Wcześniejsza moja wypowiedź pkt. 2 |
Autor: | Mateusz099 [ 01 Sie 2011 17:24 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Hostelworld nie polecam, z tego względu ,że nie uznali mi rezerwacji którą niedawno zrobiłem, a była ona błędem hotelu, żadnych przeprosin ani nic ... unieważnili rezerwację i tyle temacie, na maile odpowiedzieli tylko raz ... |
Strona 3 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |