Autor: | Anonymous [ 16 Lut 2019 13:12 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
czarekz napisał(a): Witam! Chciałbym przedstawić problemy jakich doświadczyłem korzystając z usługi firmy booking.com. W dniu 31 sierpnia 2018 r. zarezerwowałem (korzystając z booking.com) apartament ..........w Białystoku (firma: Apartamenty Branickiego) na okres trzech dni: 22-25 października 2018 r. W dniu 22 października, gdy pociąg zbliżał się do Białegostoku, o 13.54...........zatelefonował do mnie z informacją, że zarezerwowane przeze mnie mieszkanie jest niedostępne (według administratora, zostało uszkodzone przez poprzedniego lokatora). Administrator zaproponował mi apartament zastępczy w innej lokalizacji ............Zgodziłem się. Po przybyciu na miejsce (ok. 15.15) okazało się, że choć mieszkanie było większe, to nie było zgodne z moją rezerwacją.........Ogólnie: apartament był dużo niższej klasy niż zarezerwowany przeze mnie. Niemniej jednak, ponieważ zależało mi na czasie, zaakceptowałem ten zamiennik, mimo że nie byłem tym zachwycony. Administrator udzielił mi 27 zł rabatu, tak że ostatecznie zapłaciłem 630 zł w gotówce (nie dostałem żadnej faktury, rachunku, ani nic na piśmie). Co ciekawe, administrator poprosił mnie, żebym nie informował Booking.com o zmianie lokalu, a gdyby Booking.com zapytał mnie, prosił bym powiedział, że mieszkanie na Orzeszkowej nie zostało przeze mnie wynajęte. Sama w sobie była to kuriozalna sytuacja! Po wyjściu administratora, po około półgodzinie zauważyłem, że w apartamencie nie ma ciepłej wody ani ogrzewania. Zadzwoniłem więc natychmiast do administratora, który powiedział, że nic o braku wody i ciepła nie wie (!!!) i obiecał skontaktować się z administracją bloku mieszkalnego, aby wyjaśnić sprawę (!!!). Niestety, już nie oddzwonił... W związku z tym zadzwoniłem do działu obsługi klienta w Booking.com (około 15.40), przedstawiając sytuację i prosząc ich o interwencję. Operator skontaktował się z właścicielką mieszkania, która w rozmowie z operatorem oświadczyła, że przyjdzie do mieszkania "w ciągu 15 minut". Niestety, właścicielka nie pojawiła się ani w ciągu 15 minut, ani kolejnej godziny. Po ponad godzinie oczekiwania (około 16.40) opuściłem mieszkanie (wciąż nie było ciepłej wody ani ogrzewania) i zostawiłem klucze w skrzynce na listy. W rozmowie telefonicznej z właścicielką, która zadzwoniła, gdy byłem już w taksówce, opisałem całą sprawę i zażądałem (pełnego) zwrotu w wysokości 630 zł. Jednak rozmowa zakończyła się bez żadnej wiążącej deklaracji ze strony właścicielki. Po powrocie do domu w Warszawie, w korespondencji mailowej z działem obsługi klienta w Booking.com, zażądałem zwrotu pełnej kwoty (630 zł), ponieważ otrzymałem apartament zastępczy, niepełnowartościowy (wadliwy towar!), bez ciepła i gorącej wody. ...... cekace napisał(a): Jeżeli booking.com w niczym nie pomaga w sytuacji kryzysowej to jaki jest sens przez nich rezerwować? . Jest mi obojętne co napiszecie na temat Booking, ale naprawdę trzeba mieć problem z czytaniem tekstu pisanego 1-postowca , by potem napisać, iż nie uzyskał on żadnej pomocy w sytuacji awaryjnej czy kryzysowej.... Problemem jest fakt, że po opuszczenia kwatery zastępczej nie skontaktował się ponownie z Booking, tylko sam coś tam sobie zarezerwował i dopiero po powrocie nawiązał kontakt z Booking w sprawie uzyskania pełnego zwrotu ![]() Już widzę tą masę zaradnych naszych rodaków, którzy poszli by w ślady autora, co szkodzi wynajmować za free |
Autor: | cekace [ 16 Lut 2019 13:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
becek napisał(a): to powodzenia ![]() i dużych oszczędności zycze a jak nawali bezpośrednio hotel(przecież to nie booking odwołuje ) co go sam wydzwonisz to co wtedy zrobisz? Będę miał taką samą usługę bez pomocy tak jakbym korzystal z bookingu tylko 12-15% tańszą. A kto pisał o dużych oszczędnościach, bo ja o rzędu 12-15%. I jak sam będę rezerwował w hotelu to płatność kartą i mam wtedy możliwość chargebacku. becek napisał(a): btw spotkałem się parę razy z sytuacja ze na bookingu było taniej niż na miejscu, wiec w recepcji robiłem rezerwacje korzystając z hotelowego wi-fi ![]() To znaczy, że słaby z Ciebie negocjator... |
Autor: | d-t-x [ 16 Lut 2019 14:06 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
I znów przez najbliższe 3 strony będą udowadniać sobie, kto ma dłuższego... |
Autor: | HandSome [ 16 Lut 2019 14:09 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
cekace...Ty nie mów(pisz)...tylko rób i będzie dla wszystkich OK ![]() ![]() ![]() |
Autor: | cekace [ 16 Lut 2019 14:12 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@HandSome Ale co mam robić, bo nie bardzo Cię rozumiem? Dla mnie oszczędność rzędu 12-15% jest ok, rozumiem że dla Ciebie i @becek to grosze to rezerwujcie dalej przez booking. Wydawało mi się, że to forum właśnie od tego jest by inni też mogli skorzystać z tanszych ofert. Ale pewnie masz rację i nie warto pisać o groszowych oszczędnościach 12-15%. |
Autor: | Kian [ 16 Lut 2019 14:14 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
w hotelu nie moze byc nizsza cena niz na bookingu. tak maja w umowie. oczywiscie sa wyjatki. ostatnio w Goa w hotrlu w recepcji powiedzieli " skasuj rezerwacje a my damy ci w cenie netto" ale jest to oszustwo sewgo rodzaju |
Autor: | cekace [ 16 Lut 2019 14:19 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Kian napisał(a): w hotelu nie moze byc nizsza cena niz na bookingu. tak maja w umowie. Dobre ![]() ![]() ![]() |
Autor: | HandSome [ 16 Lut 2019 14:23 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
cekace...negocjacje maja to do siebie , że nie zawsze bywają korzystne dla jednej ze stron ![]() ![]() |
Autor: | becek [ 16 Lut 2019 14:27 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@cekace proszę cie to nie przedszkole co ci z misiu puszysty z "I jak sam będę rezerwował w hotelu to płatność kartą i mam wtedy możliwość chargebacku." jak jesteś w obcym miejscu, nocą, bez noclegu, bo to ze pieniądze dostaniesz po 30 dniach od powrotu do kraju, to wybacz, ale zwykle trolowanie albo sranie w banie booking tez ci je zwroci |
Autor: | boots [ 16 Lut 2019 15:02 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Kian napisał(a): w hotelu nie moze byc nizsza cena niz na bookingu. tak maja w umowie. No nie żartuj. |
Autor: | cekace [ 16 Lut 2019 15:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@boots Bo tu siedzą sami fachowcy i znawcy tematu. Jeden Ci pisze, że hotel w rezerwacji bezpośredniej nie może mieć taniej niż na bookingu, a drugi, że straci umowę z bookingiem i zapłaci karę ![]() @becek Rozumiem, że jeździsz bez żadnego zabezpieczenia na awaryjne sytuacje (bez dodatkowej gotówki, KK, itp. Gratuluję ![]() @HandSome Te negocjacje mają to do siebie, że obie strony gość - hotel są win-win. Jedynym przegranym w tych negocjacjach jest strona trzecia czyli booking. Możesz negocjować z obiektem zarówno telefonicznie, jak i mailowo i face to face. Ale ja polecam te dwa pierwsze warianty. |
Autor: | HandSome [ 16 Lut 2019 15:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
cekace...To ty podważasz wiedzę przynajmniej osób więc domniemuje ,że jesteś nawet lepszy od wszelkich fachowców ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ewaolivka [ 16 Lut 2019 15:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
To ja się tu wcisnę z pytaniem: skąd macie adresy/maile/nr tel hoteli przed rezerwacją na Booking? Oczywiście, są strony obiektów, ale czy wszystkich? Chodzi o te polecane tu rozmowy i rezerwacje bezpośrednie. Od lat rezerwuję przez B. i do tej pory wszystko było ok. Ale czytam te posty i wiem, że czasem są wpadki ![]() |
Autor: | HandSome [ 16 Lut 2019 15:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
-- 16 Lut 2019 16:44 -- Jak hotel zjedzie z prowizji Booking i sprzeda Tobie pokój to jest wg Ciebie,,win"? ![]() ![]() -- 16 Lut 2019 16:46 -- ewaolivka....nie ma ,,zycia" bez wpadek. Bywają wszelakiego rodzaju. Ponad 50% populacji jest tego przykładem ![]() ![]() ![]() |
Autor: | cekace [ 16 Lut 2019 16:57 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@HandSome Pytasz o doświadczenie? Ja pamiętam jak pod kinem Moskwa stały opancerzone "Scoty" i to nie z Internetu czy tv... Jak znasz podstawy historii i matematyki to sobie szybko policzysz... ![]() Pisałeś, że znasz zapisy z umów pomiędzy obiektami i bookingiem to powinieneś wiedzieć, że przy zniżce dla gościa rzędu 12-15% obie strony czyli obiekt - gość są nadal win-win. ![]() |
Autor: | Anonymous [ 16 Lut 2019 17:08 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@cekace nawet zabawny jesteś takie "ciekawotki" wypisujesz Negocjować to sobie możesz z Kowaskim w Sianożętach, ale nie z hotelarzem poważnym hotelarzem Jak to wygląda podchodzisz z ulicy czy piszesz przez e-mail do recepcji w Paryżu, Londynie, Warszawie i tak jak "poważny biznesmen" z recepcjonistą negocjusze upust rzedu 15%, skoro Bookingowi płacą 20% ![]() ![]() Fajnie, bajki Ci pisać |
Autor: | cekace [ 16 Lut 2019 17:32 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@gorny77 A próbowałeś? Oczywiście, że nie piszę tu o sieciówkach, tam możesz co najwyżej skorzystać z BRG, BPG czy innego LPP. Jesteś pewien, że 20% to max. tego co obiekt płaci bookingowi? Porozmawiaj z hotelarzami czy wolą klienta z bookingu czy z rezerwacji bezpośredniej z 12% upustem. |
Autor: | Anonymous [ 16 Lut 2019 17:39 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
cekace napisał(a): ..... Porozmawiaj z hotelarzami czy wolą klienta z bookingu czy z rezerwacji bezpośredniej z 12% upustem. W 99% Booking, bo tam są dla stałego ciagle napływającgo z rezerwacji klienta Jak się takiemu małemu posiadaczowi apartementu ostanie mieszkanie czy pokój bez rezerwacji na już, to pewnie będzie skłonny porozmawiać o upuście, w sumie czemu nie ![]() Ale też większośc tu woli "świety spokój czy pewność", ponadto niczego na siłę zaśmiecjąc tematu nie musi tu udawadniać |
Autor: | Kian [ 16 Lut 2019 18:29 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
'"Wśród wielu hotelarzy nadal panuje mylne przekonanie, że Booking zastosuje w stosunku do nas kary jeśli na własnych stronach pokażemy niższe ceny. Te czasy już dawno minęły. Parytety cenowe stosowane w umowie z pośrednika'mi takimi jak Booking zostały zakwestionowane przez UOKiK oraz inne tego typu organy w Europie i od niedawna (kilku lat) zniesione.""" ok. przyznaje sie do bledu. kiedys tak bylo. sory. ![]() |
Autor: | Anonymous [ 16 Lut 2019 18:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Panowie czas zakończyć spory. ![]() W małych pensjonacikach i u prywaciarzy często, gęsto są skłonni ominąć booking i dać rabat. W dużych hotelach, gdzie to pracownik , a nie właściciel stoi za ladą, to raczej niemożliwe. Faktycznie to często na miejscu było drożej niż na bookingu i klepałem nocleg na stronie B siedząc w fotelu na recepcji. I odwrotnie. Na B coś znalazłem . Tel do obiektu. "Będzie taniej?" "Będzie. Przyjeżdżać bez rezerwacji" |
Strona 191 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |