Autor: | Andi [ 05 Gru 2013 19:29 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
klayton napisał(a): Opisalem mechanizm oszustwa. A Ty zrobisz, co uwazasz za stosowne. Oczywiście w pełni poważnie biorę Twoją wypowiedź, dlatego też postanowiłem szczególnie uważać przy checkin w hotelu. Zobaczymy jak będzie. PS. Swoją drogą zaciekawił mnie jeden z ostatnich komentarzy hotelu: Serious mix up at checking in about whether i had already paid or not (my booking.com confirmation said i already had, they said i hadn't) which i don't think was the fault of this resort but more of a head office mix up. When we finally sorted it ot and that i hadn't already been charged for the room they then billed me E90 too much! Needed a lie down after this |
Autor: | tripstory [ 13 Gru 2013 13:05 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Od dawna korzystam z Booking.com lecz ostatnio mam złe doświadczenia. Wynajmowałem nocleg w Madrycie w Mercurym. Zdjęcia na Bookingu zapowiadały typowy standard jak na 4 gwiazdki. W rzeczywistości pokój okazał się ciemną norą. Na moją prośbę zmieniono pokój na inny. A przy wymeldowaniu okazało się, że był to pokój droższy o 15 euro/noc. I niespodziewanie przy wyjeździe musiałem zapłacić o 60 euro więcej niż miałem w zamówieniu z Booking. Czyli dostałem inną ofertę niż zakupioną w Booking.com Reklamacja nie została uznana przez Booking. Zasłaniają się opinią pracownika hotelu, który twierdzi że wydając pokój informował o dodatkowym koszcie (a nie informował mnie). Odsyłali mnie do bezpośredniego kontaktu z hotelem, a przecież rezerwację robiłem przez Booking. Pisali też, że w recepcji wiszą ceny noclegów i powinienem zauważyć cennik. Do cholery jak rezerwuje przez Booking, to nie interesują mnie cenniki na miejscu. Ogólnie bardzo nisko oceniam sposób reprezentowania klienta przy trudnościach na linii klient-hotel. |
Autor: | NBE322 [ 13 Gru 2013 13:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Wirecki1 napisał(a): 2. jeśli coś Cię interesuje (miasto, konkretne miejsce) to szukasz, klikasz ale nie rezerwujesz (oczywiście po zalogowaniu się, żeby "zapamiętali" czego szukasz). Po pewnym czasie otrzymujesz sekretne oferty z niższymi cenami na te same hotele lub hotele w miastach które przeszukujesz. Sekretne Oferty w booking-u są personalizowanie? Zawsze myślałem że są ogólnodostępne - pojawiają się od czasu do czasu na forum / hotel4free. |
Autor: | Zeus [ 13 Gru 2013 13:35 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
NBE322 napisał(a): Wirecki1 napisał(a): 2. jeśli coś Cię interesuje (miasto, konkretne miejsce) to szukasz, klikasz ale nie rezerwujesz (oczywiście po zalogowaniu się, żeby "zapamiętali" czego szukasz). Po pewnym czasie otrzymujesz sekretne oferty z niższymi cenami na te same hotele lub hotele w miastach które przeszukujesz. Sekretne Oferty w booking-u są personalizowanie? Zawsze myślałem że są ogólnodostępne - pojawiają się od czasu do czasu na forum / hotel4free. No ostatnio jest cos takiego jak Ge (Genious) https://secure.booking.com/login.html?s ... =0&lang=pl Na ktorym masz takie "secret" oferty |
Autor: | namteH [ 13 Gru 2013 13:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Zeus napisał(a): NBE322 napisał(a): Wirecki1 napisał(a): 2. jeśli coś Cię interesuje (miasto, konkretne miejsce) to szukasz, klikasz ale nie rezerwujesz (oczywiście po zalogowaniu się, żeby "zapamiętali" czego szukasz). Po pewnym czasie otrzymujesz sekretne oferty z niższymi cenami na te same hotele lub hotele w miastach które przeszukujesz. Sekretne Oferty w booking-u są personalizowanie? Zawsze myślałem że są ogólnodostępne - pojawiają się od czasu do czasu na forum / hotel4free. No ostatnio jest cos takiego jak Ge (Genious) https://secure.booking.com/login.html?s ... =0&lang=pl Na ktorym masz takie "secret" oferty ja uważam tak jak NBE322. a ten genius to pic na wodę bo ich najtańsze oferty i tak są droższe niż te normalnie najtańsze. no może czasem można coś w ciekawszej cenie znaleźć ale to nie są najtańsze oferty. |
Autor: | wojtekf93 [ 29 Gru 2013 22:58 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Witam, mam bardzo ważne i szybkie pytanie. Czy jeśli mam 2 rezerwacje hoteli na 31 grudzień - oby dwie z bezpłatną anulacją do dzisiaj 23;59 oraz rezerwacje są bez podawania danych karty kredytowej to czy mnie jakoś ''obdarują'' karą za odwołanie rezerwacji jutro? Rezerwowałem 2 hotele bo potrzebowałem na 4 oraz 6 osób - nie było pewne czy w tyle pojedziemy dlatego na zapas zarezerwowałem, ale jak na złość 2 osoby dopiero jutro będą pewne na 100%. czekam na odpowiedź, pozdrawiam. |
Autor: | wojtekf93 [ 30 Gru 2013 00:26 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
wojtekf93 napisał(a): Witam, ? mam bardzo ważne i szybkie pytanie. Czy jeśli mam 2 rezerwacje hoteli na 31 grudzień - oby dwie z bezpłatną anulacją do dzisiaj 23;59 oraz rezerwacje są bez podawania danych karty kredytowej to czy mnie jakoś ''obdarują'' karą za odwołanie rezerwacji jutro? Rezerwowałem 2 hotele bo potrzebowałem na 4 oraz 6 osób - nie było pewne czy w tyle pojedziemy dlatego na zapas zarezerwowałem, ale jak na złość 2 osoby dopiero jutro będą pewne na 100%. czekam na odpowiedź, pozdrawiam. |
Autor: | mezzo [ 30 Gru 2013 00:47 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Sprawdź regulamin hotelu/booking.com. Jeśli wszyscy są na jednej rezerwacji albo rezerwowałeś wszystko na swoje nazwisko, to ściągną za "no show" przy check-in. Jeśli nie podawałeś danych karty, a wszyscy zrezygnujecie, to nie mają z czego ściągnąć, ALE hotel może pociągnąć do odpowiedzialności i grozić sądem (mają Twoje dane osobowe). Zadzwoń i opisz zaistaniałą sytuację, na pewno znajdziecie wyjście z sytuacji. |
Autor: | maczala1 [ 30 Gru 2013 01:03 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Jeżeli nikt nie pojedzie to jestem pewien, że hotel nie będzie się bawił w międzynarodowe sprawy sądowe z takiego powodu. Inna sprawa, że to trochę nieładnie olać rezerwację bez przesłania żadnej informacji. |
Autor: | wojtekf93 [ 30 Gru 2013 01:40 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
maczala1 napisał(a): Jeżeli nikt nie pojedzie to jestem pewien, że hotel nie będzie się bawił w międzynarodowe sprawy sądowe z takiego powodu. Inna sprawa, że to trochę nieładnie olać rezerwację bez przesłania żadnej informacji. Wiem, że nie ładnie. Jak jadę sam to nie mam takich problemów... Dzisiaj rano po informacji od znajomych napiszę w sprawie jednej rezerwacji do hotelu, że niestety nie dam rady przyjechać. |
Autor: | noyle [ 31 Gru 2013 00:05 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Odpaliłem koledze booking, efekt jest taki, że na sylwestra ma puste pokoje. Oczywiście rezerwacje były tylko jedni łotysze dojechali a pozostałe rezerwacje zostały olane. No ciekawe jak teraz kasę wyegzekwować? |
Autor: | klayton [ 31 Gru 2013 00:12 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Cytuj: No ciekawe jak teraz kasę wyegzekwować? Nie za pozno o tym myslisz? Tak, jak sie zabezpieczyl na taka ewentualnosc. |
Autor: | Japi_29 [ 07 Sty 2014 14:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
zarezerwowałem pokój przez Booking.com, na następny dzień otrzymałem maila że na mojej karcie nie ma wystarczających środków oraz dwie możliwości: -jeszcze raz podać numer karty -podać inną kartę (mam na to 24h) I tu moje pytanie: Czy w przypadku braku mojej reakcji rezerwacja przepadnie bez konsekwencji(finansowych,czarna lista, itp itd). Rezerwacja była bez możliwości darmowej rezygnacji. Zapominałem o pewnych zobowiązaniach finansowych stąd ta sytuacja ![]() |
Autor: | Anonymous [ 07 Sty 2014 19:30 ] |
Temat postu: | BOOKING.COM - ANATOMIA ZŁYCH PRAKTYK |
Pozwoliłem sobie dzisiaj zadzwonić do booking.com bo anulowano mi już: 1) Dubaj 2) Berlin a wisi mi jeszcze Paryż i nie wiedziałem czy już mam otwierać szampana, czy jeszcze się wstrzymać (odpowiedź na to pytanie będzie zawarta w tekście więc czytać uważnie ![]() 1) zmieniła się polityka firmy względem rezerwacji z błędem i to od mniej więcej XI/XII 2013 r. - aktualnie realokacja następuje przy odchyleniach rzędu 10 - 20% od standardowych stawek. Nie jest to oczywiście takie sztywne, niekiedy może być więcej 2) nowa polityka nie jest wcale taka jasna jakby się mogło wydawać - pamiętacie Sasa Bali Villas 2013? Zgadnijcie ile było wtedy rezerwacji? Z tego co się dowiedziałem to było ich 30. Być może to jest liczba rezerwacji, które przetrwały po pierwszym odsiewie, być może od początku tyle ich było. Wtedy booking.com zaproponował realokację, zwrot kosztów po odbycie noclegów. Sam z tego skorzystałem. To teraz jak myślicie ile ma Five Continents Dubaj, który dziś mnie elegancko pozbawił złudzeń? Wait for it................... 12................ I co? I nico, rezerwacje anulowane Berlin - tam możemy sobie pogratulować ![]() ![]() 3) potok anulacji i łatwość, z jaka ich dokonują wynika z tego, że prawdopodobnie to nie jest aż taka oczywista wina obiektów jak mogło się wszystkim wydawać. Otóż te obiekty nie zatrudniają praktykantów do wpisywania cen, tylko korzystają z usług firm typu XML Provider i to prawdopodobnie błędy w ich systemach spowodowały całe zamieszanie. Oczywiście booking.com mówi, że odpowiedzialność za te wystawione XML spływa na hotel. My możemy hotele pozwać itd. Zwróćcie uwagę, ze "promocje" dotyczą:
b) Londyn - 5* c) Paryż - 5* d) Dubaj - 4* 4) całe to anulowanie/uznawanie ma wiele zmiennych. Konsultant sam się zdziwił, że Dubaj padł przy 12 rezerwacjach, a Bali przetrwało 30. Nie ma zatem jakiegoś wzoru, który uwzględnia procentową skalę promocji, liczbę nocy nią objętych oraz liczbę rezerwacji. Jest to uznaniowe i na ten moment ciężko wyczuć jak działa. 5) to, że Obiektów, dotkniętych błędami jest sporo niestety nam nie pomaga - booking.com by usprawnić procesy wykazuje większą akceptację dla anulowania rezerwacji, kosztem ewentualnych negocjacji i wymiany dziesiątek maili. 6) Booking.com na bieżąco nie weryfikuje cen w serwisie, nie monitorują ruchu na Obiektach. Co tam jeszcze miałem Wam napisać...... aha Paryż. Nie wymieniałem nazwy hotelu - człowiek na infolinii sam powiedział, że są jeszcze dwa gorące tematy z Paryża i wymienił nazwę hotelu. Co ciekawe - moja rezerwacja wisi bez adnotacji o błędzie, ale to może zostać zmienione. Jeśli hotel o tym zapomni, a odmówi mi kluczy gdy zgłoszę się na recepcję, wtedy obowiązuje mnie realokacja taka jak przy overbookingu. Zdaniem konsultanta, wszystko powinno wyjaśnić się maksymalnie do końca przyszłego tygodnia. No to czekamy. |
Autor: | Mar77 [ 07 Sty 2014 19:43 ] |
Temat postu: | Re: BOOKING.COM - ANATOMIA ZŁYCH PRAKTYK |
Mam nadzieję, że w Booking prawo nie działa wstecz, bo ja z Sasa Bali Villas mam zamiar dopiero skorzystać. |
Autor: | krasnal [ 07 Sty 2014 19:59 ] |
Temat postu: | Re: BOOKING.COM - ANATOMIA ZŁYCH PRAKTYK |
Anonymous napisał(a): 1) zmieniła się polityka firmy względem rezerwacji z błędem i to od mniej więcej XI/XII 2013 r. - aktualnie realokacja następuje przy odchyleniach rzędu 10 - 20% od standardowych stawek. Nie jest to oczywiście takie sztywne, niekiedy może być więcej Booking już dużo wcześniej anulował błędne rezerwacje, wystarczy przytoczyć chociażby: viewtopic.php?f=81&t=29045 viewtopic.php?f=81&t=26393 |
Autor: | marcino86 [ 07 Sty 2014 20:24 ] |
Temat postu: | Re: BOOKING.COM - ANATOMIA ZŁYCH PRAKTYK |
Anonymous napisał(a): aha Paryż. Nie wymieniałem nazwy hotelu - człowiek na infolinii sam powiedział, że są jeszcze dwa gorące tematy z Paryża i wymienił nazwę hotelu. Drugi temat z Paryża jest mi chyba znany. Hôtel Central Bastille udało mi się zarezerwować za 6e, była tylko jedna dostępna noc, jeden pokój i wpadłem na nią zupełnie przypadkiem - śmiem twierdzić że była tylko jedna taka rezerwacja. Dziś anulowana. |
Autor: | wally [ 07 Sty 2014 21:01 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
jaja , zarezerwowałem dziś hotel w Jerozolimie 4 dni (dwójka)za 88 $ na booking , sam hotel ścierwo ale cena przyzwoita po czym napisał do mnie jakiś Mansur przedstawiający się jako manager hotelu z informacją że 88 $ to kosztuje doba u nich w hotelu i jak chce to mogę dopłacić a jak nie to mi anulują rezerwację , ze strony booking na razie żadnego kontaktu |
Autor: | marcino86 [ 07 Sty 2014 21:15 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
zaczyna się robić tak że w przypadku taniego noclegu zanim zarezerwujemy samolot będzie wypadało się zapytać obsługę booking czy aby na pewno nasza rezerwacja nie będzie anulowana. Nastały czasy w których znaki handlowe Okazyjna Cena, Sekretna Oferta czy Gwarancja Najniższej Ceny nadają się głównie do podtarcia tyłka ![]() |
Autor: | Gaszpar [ 07 Sty 2014 23:28 ] |
Temat postu: | Re: BOOKING.COM - ANATOMIA ZŁYCH PRAKTYK |
Anonymous napisał(a): Pozwoliłem sobie dzisiaj zadzwonić do booking.com bo anulowano mi już: 1) Dubaj 2) Berlin a wisi mi jeszcze Paryż i nie wiedziałem czy już mam otwierać szampana, czy jeszcze się wstrzymać (odpowiedź na to pytanie będzie zawarta w tekście więc czytać uważnie ![]() 1) zmieniła się polityka firmy względem rezerwacji z błędem i to od mniej więcej XI/XII 2013 r. - aktualnie realokacja następuje przy odchyleniach rzędu 10 - 20% od standardowych stawek. Nie jest to oczywiście takie sztywne, niekiedy może być więcej 2) nowa polityka nie jest wcale taka jasna jakby się mogło wydawać - pamiętacie Sasa Bali Villas 2013? Zgadnijcie ile było wtedy rezerwacji? Z tego co się dowiedziałem to było ich 30. Być może to jest liczba rezerwacji, które przetrwały po pierwszym odsiewie, być może od początku tyle ich było. Wtedy booking.com zaproponował realokację, zwrot kosztów po odbycie noclegów. Sam z tego skorzystałem. To teraz jak myślicie ile ma Five Continents Dubaj, który dziś mnie elegancko pozbawił złudzeń? Wait for it................... 12................ I co? I nico, rezerwacje anulowane Berlin - tam możemy sobie pogratulować ![]() ![]() 3) potok anulacji i łatwość, z jaka ich dokonują wynika z tego, że prawdopodobnie to nie jest aż taka oczywista wina obiektów jak mogło się wszystkim wydawać. Otóż te obiekty nie zatrudniają praktykantów do wpisywania cen, tylko korzystają z usług firm typu XML Provider i to prawdopodobnie błędy w ich systemach spowodowały całe zamieszanie. Oczywiście booking.com mówi, że odpowiedzialność za te wystawione XML spływa na hotel. My możemy hotele pozwać itd. Zwróćcie uwagę, ze "promocje" dotyczą:
b) Londyn - 5* c) Paryż - 5* d) Dubaj - 4* 4) całe to anulowanie/uznawanie ma wiele zmiennych. Konsultant sam się zdziwił, że Dubaj padł przy 12 rezerwacjach, a Bali przetrwało 30. Nie ma zatem jakiegoś wzoru, który uwzględnia procentową skalę promocji, liczbę nocy nią objętych oraz liczbę rezerwacji. Jest to uznaniowe i na ten moment ciężko wyczuć jak działa. 5) to, że Obiektów, dotkniętych błędami jest sporo niestety nam nie pomaga - booking.com by usprawnić procesy wykazuje większą akceptację dla anulowania rezerwacji, kosztem ewentualnych negocjacji i wymiany dziesiątek maili. 6) Booking.com na bieżąco nie weryfikuje cen w serwisie, nie monitorują ruchu na Obiektach. Co tam jeszcze miałem Wam napisać...... aha Paryż. Nie wymieniałem nazwy hotelu - człowiek na infolinii sam powiedział, że są jeszcze dwa gorące tematy z Paryża i wymienił nazwę hotelu. Co ciekawe - moja rezerwacja wisi bez adnotacji o błędzie, ale to może zostać zmienione. Jeśli hotel o tym zapomni, a odmówi mi kluczy gdy zgłoszę się na recepcję, wtedy obowiązuje mnie realokacja taka jak przy overbookingu. Zdaniem konsultanta, wszystko powinno wyjaśnić się maksymalnie do końca przyszłego tygodnia. No to czekamy. Strasznie zagmatwali sobie tą politykę firmy... Zupełnie nie mogę jej zrozumieć. Idąc tym tropem człowiek nie będzie wiedział, czy mu nie odwołają atrakcyjnie cenowo oferty bo mógłby to być oczywisty błąd. Jak dla mnie serwis takim tłumaczeniem i taką polityką staje się mocno niewiarygodny... A miał zdecydowanie najmocniejszą pozycję wśród pośredników hotelowych. |
Strona 20 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |