Autor: | miriam [ 16 Sty 2019 11:27 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@pajacyk Dostałeś podobne info jak @danziger #3730 ? |
Autor: | Sudoku [ 16 Sty 2019 16:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
To ja dziś dostałem od nich maila z prośbą o zmianie hasła z powodu potencjalnego wycieku danych. Fajnie... |
Autor: | pajacyk [ 16 Sty 2019 16:25 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
miriam napisał(a): @pajacyk Dostałeś podobne info jak @danziger #3730 ? Nie, podczas rezerwacji, po zatwierdzeniu i po "przemieleniu" wyskakuje info że rezerwacji nie dokonałem i żebym się skontaktował z biurem telefonicznie...czerwony napis. |
Autor: | miriam [ 16 Sty 2019 16:30 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@pajacyk Brzmi groźnie , chyba jakaś ustna nagana będzie ![]() ![]() |
Autor: | dudu [ 16 Sty 2019 16:56 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Siema Ktoś spotkał się z sytuacją, że Booking miał zwrócić 200zł, twierdzi, że to zrobił, ale pieniędzy na koncie nie ma. Booking mi podał ARN, który niby ma świadczyć o dokonaniu płatności, jednak nigdzie jej nie ma ![]() Booking przestał odpisywać ![]() |
Autor: | miriam [ 16 Sty 2019 17:07 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@dudu Podawałeś nr konta przez zaszyfrowany link przysłany przez nich mailem ,czy miał to być automatyczny zwrot, za odwołaną rezerwację, na konto z którego płaciłeś? |
Autor: | opo [ 16 Sty 2019 17:07 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
zgłoś sprawę do swojego banku, jeżeli płaciłeś kartą możesz rozpocząć procedurę charge back |
Autor: | d-t-x [ 16 Sty 2019 19:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
opo, czy Ty czytasz, czego dotyczy pytanie, czy wklejasz to z automatu? Jak napisze, że ząb go boli, to też zasugerujesz mu rozpoczęcie procedury chargeback? Zgłoś się z numerem ARN do swojego banku - wystawcy karty. Po tym numerze będziesz w stanie ustalić, czy zwrot w ogóle do nich dotarł. Nadanie numeru ARN świadczy o tym, że booking zlecił przelew. |
Autor: | Elmo Reserve [ 21 Sty 2019 01:28 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Zarezerwowałem parę dni temu nocleg, który musiałem odwołać. Koszt noclegu: 70 złotych, odwołania: 35 złotych. Odwołałem. Ściągnęli mi 70 złotych, zamiast 35. Napisałem, to odpisali, że "taką mają politykę" (wtf). Napisałem do bookingu, booking odpisał, że skontaktowali się i muszą mi oddać tę różnicę. Ale zamiast mi ją oddać to zabrali mi 70 złotych po raz drugi. Napisałem do bookingu, a oni że "najlepiej skontaktować się bezpośrednio z obiektem". Super pomoc i 140 złotych poszło xD Da się to jakoś załatwić przez booking, czy to znaczy że olewają sprawę totalnie i pozostaje mi już jedynie wysłać przedsądowe wezwanie do zapłaty na adres hostelu? ![]() |
Autor: | Anonymous [ 21 Sty 2019 08:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Do Booking trzeba zadzwonić Ponadto jak to nie pomoże to w banku wystawcy karty rozpoczniesz procedurę chargeback |
Autor: | miriam [ 21 Sty 2019 09:50 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Elmo Reserve napisał(a): . Napisałem, to odpisali, że "taką mają politykę" (wtf). Napisałem do bookingu, booking odpisał, że skontaktowali się i muszą mi oddać tę różnicę. Ale zamiast mi ją oddać to zabrali mi 70 złotych po raz drugi. Napisałem do bookingu, a oni że "najlepiej skontaktować się bezpośrednio z obiektem". Super pomoc i 140 złotych poszło xD Da się to jakoś załatwić przez booking, czy to znaczy że olewają sprawę totalnie i pozostaje mi już jedynie wysłać przedsądowe wezwanie do zapłaty na adres hostelu? ![]() Napisz raz jeszcze do hostelu( powołując się na fragment warunków dot. opłaty za anulowanie) o zwrot niesłusznie pobranej kwoty 105 zł .Zaznacz,że jeśli nie zwrócą uruchomisz chargeback. Możesz też poprosić konsultanta booking o ponowny kontakt z właścicielem hostelu i uzyskanie informacji kiedy oddadzą błędnie pobraną kwotę.Zazwyczaj ,w przypadku tak małych kwot ,w sytuacji problemów ze zwrotem często booking sam zwraca,a potem sobie to" rozlicza" z obiektem. |
Autor: | Biko [ 21 Sty 2019 10:52 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Pamiętajcie że Booking.com jest TYLKO POŚREDNIKEM i de facto zgodnie ze swoimi ogólnymi warunkami handlowymi / obecnie bada go Komisja Europejska ![]() "Skargi i żądania w odniesieniu do Produktu turystycznego (w tym również w odniesieniu do zaoferowanej (specjalnej/promocyjnej) ceny, polityki czy konkretnych żądań Klientów) należy kierować do Dostawcy usług turystycznych. Booking.com nie ponosi odpowiedzialności i zrzeka się jej w przypadku takich skarg i żądań." ![]() ZA NIC NIE ODPOWIADA w myśl zasady my tylko kojarzymy klientów z obiektami i bierzemy za to ................,.słoną prowizję Kto doczyta ...to już nie mażadnych złudzeń : https://www.booking.com/content/terms.p ... 9f9d16fabf Potwierdza to ostatnio niestety polityka firmy , zawsze możecie skorzystać ,,,,z innych firm ![]() |
Autor: | Anonymous [ 21 Sty 2019 10:57 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Ale te inne firmy to też tylko pośrednicy Mi tam jeszcze się nie zdarzyło, by po telefonie jeszcze nie pomogli czy nie postarali się pomóc (jedyny negatywny skutek to prośba o zwrot z powodu śmierci za rezerwację bez możliwości anulowania w Paryżu, ale tu też chcieli pomóc i z hotelem się skontaktowali, ale ci byli nieprzejednani) |
Autor: | HandSome [ 21 Sty 2019 11:19 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Biko...Booking to nie jest spółka non-profit i jako taka żyje właśnie z prowizji. Pośrednik jak wszyscy inni więc bez obaw. Rynek sam zawsze weryfikuje zalety i wady. Jak znasz lepszego pośrednika to nie zwlekaj i zmieniaj.Tutaj bardzo zgadzam się z Gorny77. Zaliczają czasami ,,wpadki" ale przy tylu operacjach to normal. ![]() |
Autor: | dudu [ 23 Sty 2019 10:02 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
miriam napisał(a): @dudu Podawałeś nr konta przez zaszyfrowany link przysłany przez nich mailem ,czy miał to być automatyczny zwrot, za odwołaną rezerwację, na konto z którego płaciłeś? Automatyczny, teraz okazało się, ze jeszcze nie zwrócili mi 200zł za rezerwacje minimum 650 zł... |
Autor: | Jagoda_ [ 27 Sty 2019 14:25 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
kittycate napisał(a): Hej, zapytam też tu. Nie wiecie w jaki sposób ludzie generują reflinki booking.com które dają 10% zwrotu? Bo większość w swoim linku polecającym daje zwrot 50-60zł z MWZ ale widzę że niektórzy mają 10%. Dzięki! Ja dostałam maila od bookingu z linkiem, który upoważnia mnie do zwrotu 10% za następną rezerwację. Skorzystałam, ale rezerwację mam dopiero na czerwiec, jednak w moim profilu widnieje informacja o kwocie jaką otrzymam po pobycie na dodaną do bookingu kartę. Ale znalazłam zniżkę tzn. zwrot na 10% na stronie dobrekupony.pl. Czy ktoś może wie, czy zniżka działa? Nie mam pewności czy można z niej skorzystać kilkukrotnie czy tylko raz. I czy orientuje się ktoś czy można płacić za rezerwację inną kartą niż dodaną do strony booking, czy automatycznie pobierze mi jej dane podczas rezerwacji i z niej będzie chciał ściągnąć pieniądze? Dodaną mam polską kartę, ale chciałabym zapłacić revolutem. |
Autor: | miriam [ 27 Sty 2019 14:30 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Jagoda_ napisał(a): czy można płacić za rezerwację inną kartą niż dodaną do strony booking, czy automatycznie pobierze mi jej dane podczas rezerwacji i z niej będzie chciał ściągnąć pieniądze? Dodaną mam polską kartę, ale chciałabym zapłacić revolutem. Można użyć innej karty,trzeba to jednak zaznaczyć(pojawia się taka opcja)gdyż inaczej obciąży kartę przypisaną . |
Autor: | Biko [ 28 Sty 2019 10:21 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
NOWA POLITYKA POŚREDNIKA ![]() http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/7,1 ... BoxBizLink |
Autor: | miriam [ 28 Sty 2019 11:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@Biko Wklej co istotne,bo bez abonamentu nie można przeczytać całości ![]() |
Autor: | czarekz [ 31 Sty 2019 03:29 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Witam! Chciałbym przedstawić problemy jakich doświadczyłem korzystając z usługi firmy booking.com. W dniu 31 sierpnia 2018 r. zarezerwowałem (korzystając z booking.com) apartament przy ul. Orzeszkowej 17, w Białystoku (firma: Apartamenty Branickiego) na okres trzech dni: 22-25 października 2018 r. W dniu 22 października, gdy pociąg zbliżał się do Białegostoku, o 13.54 (a więc na sześć minut przed formalnym check-in), administrator firmy Apartamenty Branickiego zatelefonował do mnie z informacją, że zarezerwowane przeze mnie mieszkanie jest niedostępne (według administratora, zostało uszkodzone przez poprzedniego lokatora). Administrator zaproponował mi apartament zastępczy w innej lokalizacji (ul. Młynowa 38, mieszkanie 10). Zapewnił mnie, że standard tego apartamentu jest wyższy i w jest on w tej samej cenie, co zarezerwowany przeze mnie (657 zł). Zgodziłem się. Po przybyciu na miejsce (ok. 15.15) okazało się, że choć mieszkanie było większe, to nie było zgodne z moją rezerwacją: nie było drugiego łóżka (tylko rozkładana sofa bez pościeli ); widok z okna był na wewnętrzny dziedziniec z zaparkowanymi samochodami; ponadto w sypialni brakowało jednej żarówki, nie działało też oświetlenie nad blatem kuchennym. Ogólnie: apartament był dużo niższej klasy niż zarezerwowany przeze mnie. Niemniej jednak, ponieważ zależało mi na czasie, zaakceptowałem ten zamiennik, mimo że nie byłem tym zachwycony. Administrator udzielił mi 27 zł rabatu, tak że ostatecznie zapłaciłem 630 zł w gotówce (nie dostałem żadnej faktury, rachunku, ani nic na piśmie). Co ciekawe, administrator poprosił mnie, żebym nie informował Booking.com o zmianie lokalu, a gdyby Booking.com zapytał mnie, prosił bym powiedział, że mieszkanie na Orzeszkowej nie zostało przeze mnie wynajęte. Sama w sobie była to kuriozalna sytuacja! Po wyjściu administratora, po około półgodzinie zauważyłem, że w apartamencie nie ma ciepłej wody ani ogrzewania. Zadzwoniłem więc natychmiast do administratora, który powiedział, że nic o braku wody i ciepła nie wie (!!!) i obiecał skontaktować się z administracją bloku mieszkalnego, aby wyjaśnić sprawę (!!!). Niestety, już nie oddzwonił... W związku z tym zadzwoniłem do działu obsługi klienta w Booking.com (około 15.40), przedstawiając sytuację i prosząc ich o interwencję. Operator skontaktował się z właścicielką mieszkania, która w rozmowie z operatorem oświadczyła, że przyjdzie do mieszkania "w ciągu 15 minut". Niestety, właścicielka nie pojawiła się ani w ciągu 15 minut, ani kolejnej godziny. Po ponad godzinie oczekiwania (około 16.40) opuściłem mieszkanie (wciąż nie było ciepłej wody ani ogrzewania) i zostawiłem klucze w skrzynce na listy. W rozmowie telefonicznej z właścicielką, która zadzwoniła, gdy byłem już w taksówce, opisałem całą sprawę i zażądałem (pełnego) zwrotu w wysokości 630 zł. Jednak rozmowa zakończyła się bez żadnej wiążącej deklaracji ze strony właścicielki. Po powrocie do domu w Warszawie, w korespondencji mailowej z działem obsługi klienta w Booking.com, zażądałem zwrotu pełnej kwoty (630 zł), ponieważ otrzymałem apartament zastępczy, niepełnowartościowy (wadliwy towar!), bez ciepła i gorącej wody. Właścicielka (w korespondencji z booking.com) oświadczyła łaskawie, że zwróci mi 50% zapłaconej kwoty, uzasadniając to faktem, że użyłem ręczników i wrzuciłem kilka serwetek do kosza na śmieci itp. Jest to absolutnie skandaliczna reakcja! Brak ciepłej wody i ogrzewania to cechy absolutnie dyskwalifikujące apartament. Uważam zachowanie właścicielki za absolutnie sprzeczne z minimalnymi standardami dobrej obsługi klienta. Oczywiście, odrzuciłem ofertę, licząc na pomoc booking.com. Jakże srogo się zawiodłem: booking. com nie udzielił mi żadnego wsparcia! Całkowicie przyjął optykę nieuczciwej firmy, stając po stronie właścicielki firmy Apartamenty Branickiego. Co gorsza, nie opublikowano mojej negatywnej recenzji, w której opisałem całą sprawę. Jest to dla mnie wprost niewiarygodne, jako że byłe przez ponad 10 lat klientem booking.com (tyle, że rezerwowałem wyłącznie hotele poza Polską - widać standardy europejskich firm są inne). Natomiast dla booking.com zapewne liczy się tylko kasa - prowizja od firmy, nieważne że nieuczciwie postępującej z klientem. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim brakiem szacunku i brakiem wsparcia ze strony poważnej (jak mi się wydawało) firmy. Ponieważ wyczerpałem wszystkie możliwości rozwiązania problemu za pośrednictwem polskiego działu obsługi klienta w booking.com, zwróciłem się do centrali Booking.com BV w Amsterdamie o pomoc w rozwiązaniu tego dziwnego przypadku. Niestety, dwa (!!!) listy pocztowe (kopie wysyłałem e-mailem) do Booking.com BV pozostały bez odpowiedzi... Podaje tę całą sprawę ku ostrzeżeniu. W mojej opinii, na podstawie moich doświadczeń, booking.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za rezerwowane przy pomocy portalu booking.com hotele czy apartamenty. Oczywiste jest, że nie będę podejmował działań prawnych przeciwko nieuczciwej firmie (Apartamenty Branickiego) lub nieuczciwemu pośrednikowi (polskie booking.com) - kwota jest zbyt niska, a rozpatrywanie spraw przez sądy w Polsce to niezwykle długa sprawa. Nie wiem, czy w prosty sposób można się ochronić przed takimi zdarzeniami. Na pewno nie należy godzić się na żadne zmiany w rezerwacji w ostatniej chwili, i zawsze trzeba mieć przygotowany plan awaryjny. Caveat emptor! Ale mimo wszystko smutno… |
Strona 188 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |