Autor: | Mixsa [ 08 Sty 2019 07:20 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Jeżeli mija 5 dzień i hotel nie zwrócił pieniędzy to zrobi to booking, Rozumiem ze przesłałeś im skany z konta tak jak prosili ? Miałam podobnà sytuację i booking zwrócił pieniądze - nie pamiętam dokładnie po ilu dniach ale nie trwało to długo |
Autor: | HandSome [ 08 Sty 2019 10:05 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Miałem to samo. Obiekt nie zwrócił więc zwrócił Booking po ok2-3 tygodniach. Oczywiście wszytkie skany podesłałem wcześniej ![]() |
Autor: | Polak24 [ 08 Sty 2019 11:52 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Tak, przesłałem im potwierdzenia drogą mailową. Dziękuję za odpowiedzi, już się mniej boje. |
Autor: | Mixsa [ 08 Sty 2019 12:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Ja otrzymałam mailem od bookingu linka gdzie miałam dokładnie napisane co mam załączyć i co powinno być widać na potwierdzeniu z banku lub zrzucie ekranu z bankowości elektornicznej. I na tej podstawie booking dokonał zwrotu. |
Autor: | Luk25 [ 08 Sty 2019 12:15 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Opisywana sprawa wyjaśniona. Booking bardzo profesjonalnie 'zbadał' sprawę i otrzymałem zwrot PLN wynikający z przewalutowań. Nie jest tak źle, ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Bukacz [ 11 Sty 2019 12:40 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
System poleceń i otrzymywania premii za polecenia jest totalnym widzimisiem bookingu, albo przynajmniej ja trafiłem jakoś strasznie pechowo gdyż dwa razy booking anulował mi wypłatę premii. Pierwsza premia należała mi się z racji wysłania dziewczynie linku polecającego, który wykorzystała zgodnie regulaminem i dostała swoją część premii czyli 60zl. Wg regulaminu również i ja powinienem dostać lecz booking w mailu powołując się na nic nie wyjaśniający 5 punkt regulaminu odmówił zrealizowania premii. Drugi raz wykorzystałem link polecający od innej osoby, dostałem maila z informacją że nagroda w drodze po czym znów wiadomość że zlecenie zostało anulowane. Bardzo nie polecam |
Autor: | jabollus [ 11 Sty 2019 13:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Zasada jest taka że Ty możesz polecić Booking (różnym ludziom) w sumie 10 razy, natomiast Tobie Booking może być polecony tylko raz. |
Autor: | Bukacz [ 11 Sty 2019 14:28 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
W takim razie co w sytuacji gdy nawet moje pierwsze polecenie wg nich nie kwalifikuje się do bonusu, chociaż tak jak wspomniałem osobie poleconej został wypłacony? Po co w takim razie spamowanie informacją, że można zyskać nawet do 600zl za polecenia skoro i tak nie mają zamiaru dać osobie polecającej żadnej premii zasłaniając się pkt z regulaminu, wg którego mogą odmówić realizacji bonusu w każdym momencie. |
Autor: | danziger [ 11 Sty 2019 14:56 ] | ||
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia | ||
Z Bookingiem tak to już jest... Można też dostać takie info mając kilka aktywnych rezerwacji z Twojego polecenia z których powinno się otrzymać nagrody ![]()
|
Autor: | miriam [ 11 Sty 2019 15:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Zasada "nie mamy pańskiego płaszcza , nie możemy wyjaśnić dlaczego i nic nam nikt nie zrobi" to coraz powszechniejsza praktyka Booking.com Ciekawe jak długo jeszcze mogą bezkarnie stosować takie praktyki ![]() |
Autor: | Ruben$ [ 11 Sty 2019 18:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Pewnie tak długo jak Goldcar stosuje swoje praktyki biznesowe.... ![]() |
Autor: | Balsam1916 [ 15 Sty 2019 19:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Witam, Mam pytanie. Po rezerwcji hotelu na booking dostałem taki komunikat: "Brak opłat rezerwacyjnych Usługi Booking.com są bezpłatne, więc oszczędzasz. Przedpłata: Zostaniesz obciążony przedpłatą będącą całkowitą ceną rezerwacji w ciągu 7 dni przed przyjazdem. Jeśli nie pojawisz się w obiekcie i nie odwołasz rezerwacji z wyprzedzeniem, obiekt ma prawo obciążyć Cię całkowitą kwotą rezerwacji" Czy hotel automatycznie pobierze środki z mojego konta czy jest możliwość, abym nie został "okradany" przez bank i zapłacił na miejscu Euro? (hotel w Hiszpanii). |
Autor: | miriam [ 15 Sty 2019 19:55 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Możliwość jest ,ale to zależy od hotelu.Jedne pobierają zaraz,inne jak upływa termin darmowej anulacji, a są i takie co "zapominają" i można zapłacić na miejscu.Możesz mailowo zapytać czy zgodzą się poczekać. |
Autor: | BusinessClass [ 15 Sty 2019 20:14 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Booking + Turkish. Hotel za ponad 350 eur więc należało się ponad 350 mil do TK. Pobyt w październiku, reklamacja w styczniu. Booking odsyła do Turkisha, Turkish umywa ręce. Nigdy więcej, żebym miał więcej na hotels.com zapłacić, to na bookingu już nic nie kupię! |
Autor: | miriam [ 15 Sty 2019 20:19 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Takich @BusinessClass musiałoby być setki, a nawet tysiące aby zauważyli co ostatnio wyczyniają ![]() |
Autor: | Balsam1916 [ 16 Sty 2019 00:33 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Dziękuję za odpowiedzi. Czy jeśli zrobiłem bezpłatna rezerwację w hotelu, który mial ściągnąć ode mnie pieniądze wraz z końcem maja 2019r, a ściągnął w dniu dzisiejszym cześć sumy (~10%) to po anulowaniu rezerwacji booking lub hotel zwróci mi pieniądze?? Nie spodziewałem się że ktoś może bez mojej zgody ściągnąć mi pieniądze z konta przed wyznaczonym terminem.. |
Autor: | miriam [ 16 Sty 2019 00:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Może to tylko preautoryzacja karty(blokada pewnej kwoty,która zostanie zwolniona tzn. nie zaksięguje się)tak często jest praktykowane.Jeśli faktycznie kwota zostanie zaksięgowana możesz złożyć reklamację dzwoniąc do Booking.com i powinni zwrócić jeśli sobie zażyczysz. Balsam1916 napisał(a): Czy jeśli zrobiłem bezpłatna rezerwację w hotelu, .. Raczej nazwałabym to rezerwacją z możliwością anulacji ![]() |
Autor: | panprofesor82 [ 16 Sty 2019 08:32 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@Balsam1916 Ostatnio robienie blokad lub ściąganie kasy przez obiekty rezerwowane przez booking, pomimo iż w warunki rezerwacji tego nie przewidywały, jest bardzo częstym zjawiskiem więc jak najbardziej zdarzają się przypadki ściągnięcia kasy z karty bez zgody klienta. W przypadku, gdy anulujesz taką rezerwację powinieneś dostać zwrot tych środków, aczkolwiek w sporadycznych przypadkach wymaga to gimnastykowania się, tj. pisania bo booking lub "nękania" właściciela obiektu. |
Autor: | HandSome [ 16 Sty 2019 10:10 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Balsam1916...po pierwsze to jeszcze raz na spokojnie przeczytaj cały tekst umowy a szczególnie zaznaczanoe na dole warunki umowy , które dopiero ukazują się po rozszerzeniu tekstu. Wiele razy ,,niestety" nie czytałem całości i miałem podobne przypadki ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | pajacyk [ 16 Sty 2019 10:28 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Z tymi poleceniami to loteria, a teraz jeszcze została wprowadzona blokada, nie wiem czy na linki ode mnie czy na karty do zwrotów (ilość zwrotów na daną kartę poniżej ilości regulaminowej)....na szczęście są inni pośrednicy u których cena jest niższa niż na bookingu po odjęciu poleceń. |
Strona 187 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |