Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 186 z 313

Autor:  brzeszczot1 [ 26 Gru 2018 21:19 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Czuję się uspokojony zatem. W tym aspekcie. Natomiast jak to jest z weryfikacją karty Visa. Było takie obligo w przypadku pierwszej albo jednej z rezerwacji. Podałem dane, ale generalnie średnio mi to leży. Dodam że zrezygnowałem z tej rezerwacji. Przy kolejnych rezerwacjach nie proszono mnie już o to. Jak to jest z bezpieczeństwem naszych danych? To była weryfikacja systemu booking czy żądanie właściciela obiektu? Sami podajecie?

Autor:  miriam [ 26 Gru 2018 22:48 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Najlepiej mieć osobną kartę do takich celów,gdzie nie trzymamy wszystkich środków .Jeśli jest wymagane (a często jest)podanie danych karty to nie ma wyjścia ,zazwyczaj jest w porządku,ale lepiej uważać.

Autor:  kittycate [ 28 Gru 2018 05:27 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Hej, zapytam też tu.

Nie wiecie w jaki sposób ludzie generują reflinki booking.com które dają 10% zwrotu?

Bo większość w swoim linku polecającym daje zwrot 50-60zł z MWZ ale widzę że niektórzy mają 10%.

Dzięki!

Autor:  VitalR [ 28 Gru 2018 10:01 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Sytuacja z dzisiaj. Hotel trzymał dane i czekał z obciążeniem mimo, że podczas rezerwacji była informacja o natychmiastowym pobraniu środków. Napisałem przez asystenta booking do nich, aby obciazyli mnie za pobyt. Szkoda, że zrobili to podwójnie :shock: Pierwszy o północy drugi rano.

Tak na przyszłość. Wirtualne revoluta przechodzą? Podejrzewam, że nie, ale..

Autor:  elwirka [ 28 Gru 2018 12:55 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Poważnie?! Dopominałeś się, by pobrali kasę? Dlaczego?

Autor:  HandSome [ 28 Gru 2018 13:10 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

To jest normalność. Pomimo tego , że jest napisane pobierają czasami po dłuższym terminie. Należy cierpliwie czekać. Nie lubioom nadgorliwych i stąd ta kara(double ) :lol: :lol: :lol:

Autor:  VitalR [ 28 Gru 2018 13:33 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Chciałem mieć to z głowy? Po co mają się wydatki gromadzić. Skoro piszą o płatności podczas rezerwacji, a tego nie robią to coś jest nie halo czyż nie?

Autor:  elwirka [ 28 Gru 2018 13:40 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

HandSome ci odpowiedział. Hotele pobierają kasę w dogodnym dla siebie terminie. Czasem od razu, czasem po m-cu, a czasem przed samym pobytem. Pośpieszanie pracownika odpowiedzialnego za rezerwację nic ci nie da. A skoro wysłałeś wiadomość, to teraz każdy nowy, który obejmie zmianę na recepcji zrobi ci kolejną blokadę;-)

Autor:  VitalR [ 28 Gru 2018 15:32 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@elwirka Tak, wiem, że odpowiedział. Odpowiedź była bardziej do Ciebie. Mój błąd, że nie odniosłem się do Ciebie.
Nie, nie zrobi. Nie pośpieszałem pracownika. Napisałem w sposób kulturalny o pobranie płatności, ot tyle.
Co do dubla to stwierdzili, że pobrali kwotę nie do tej rezerwacji co trzeba i jedna płatność została zwrócona, więc za kilka dni wróci.
Nie mniej jednak bezposrednie pobranie płatności jest znacznym ułatwieniem, nie trzeba się zastanawiać czy coś jeszcze legasz komuś :D

Autor:  Kashpir [ 28 Gru 2018 15:43 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

To prawda - mnie też wkurza, że mam wpisane pobranie przy rezerwacji, kupuję odpowiednią ilość euro i nikt nie ściąga. Potem człowiek zapomni, wyda te pieniądze na coś innego, a hotel będzie chciał sobie pobrać, gdy akurat nie będzie wystarczającej ilości środków. Jedna rezerwacja wisi mi tak od Black Friday - właśnie sprawdziłem, że wciąż nie pobrali.

Autor:  martussa [ 03 Sty 2019 21:28 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Taka sytuacja.
Rezerwowałam nocleg w Tel Avivie, świetna cena, szybko poszło, ale nagle pojawił się zonk...
Tylko od razu mówię, że nie ma co weryfikować oferty na dzień dzisiejszy, bo po rozmowie z właścicielem oferta w serwisie została zmieniona.

Otóż, zrobiłam rezerwację apartamentu 26.11, kwota jaka widniała to na potwierdzeniu to 837 zł.
Niestety, jak już ściągnęli kasę ok. 9.12 to ubyło z konta 1 023 zł.
Okej, kurs walutowy to jedno ale okazuje się, że właściciel dolicza 150 ILS za usługę sprzątania, która nie była wyszczególniona w żadnym miejsc -> dopiero po kliknięciu w "co jest wliczone w cenę?" widnieje info.

Czy to jest gra warta świeczki, aby walczyć z bookingiem o jakieś zadośćuczynienie czy właściciel źle skonstruował ofertę (a tutaj już widzę, że nie ma szans na taryfę ulgową)?

Autor:  tartal [ 03 Sty 2019 21:35 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

jak sam piszesz info jest na stronie więc.... należy uważać że to Twoje niedopatrzenie...
na 99.9 % nic nie ugrasz....

Autor:  martussa [ 03 Sty 2019 21:43 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

info na stronie nie ma -> jest PO potwierdzeniu rezerwacji.
Dla mnie to świadome wprowadzanie w błąd, bo wiedząc przez dokonaniem rezerwacji nie zdecydowałabym się na to miejsce, ale pytanie na ile to jest niedopatrzenie Bookingu a na ile właściciel chciał sobie coś ugrać.

Autor:  kiimi [ 03 Sty 2019 21:46 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

jeżeli na stronie nigdzie nie ma to, to pisz - nic nie stracisz, a możesz cos ugrać ;) moim znajomym kiedyś pozwoli bezpłatnie anulować nocleg (LOL)

Autor:  miriam [ 03 Sty 2019 22:13 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@martussa Najważniejsze czy w twoim potwierdzeniu otrzymanym po rezerwacji jest gdzieś wspomniane o możliwości dodatkowych opłat i kiedy właściciel dodał na stronie z ofertą zapis o opłacie za sprzątanie.Konsultant po wejściu na stronę obiektu widzi historię zmian wprowadzanych przez właściciela.Jeśli zapis pojawił się już po twojej rezerwacji jest podstawa do bezpłatnej anulacji (zwrot pobranej kwoty) ew. booking może na tej podstawie(zmiana warunków po rezerwacji) negocjować z właścicielem odstąpienie od pobrania opłaty.Tak czy siak warto się skontaktować z Booking.com w tej sprawie.

Autor:  kittycate [ 07 Sty 2019 15:53 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

W którym miejscu na stronie byłaby ta -nazwijmy rzecz po imieniu- nieuczciwa opłata?

@martussa jeśli możesz podaj link do oferty, to przecież żadna tajemnica.

Autor:  Kian [ 07 Sty 2019 16:07 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

niestety coraz wiecej na bookingu podatkow,vatow i ukrytych oplat.

zanim nacisniesz "rezerwuj" dokladnie musisz wszystko sprawdzic

to nie byla ukryta oplata tylko "malo widoczna"

Autor:  martussa [ 07 Sty 2019 18:16 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

oferta dotyczy tego miejsca:
https://www.booking.com/hotel/il/market ... ts.pl.html

ale tak jak pisałam, oferta została zmodyfikowana po moim mailu (oraz innych klientów) więc w tym momencie jest ona inna vs moment, kiedy rezerwowałam.

Autor:  Polak24 [ 07 Sty 2019 23:47 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Witam, piszę do Was w związku z problemem, który mam w chwili obecnej.

W listopadzie zarezerwowalem hotel na luty. Tego samego dnia pobrana została z mojego konta cala kwota za pobyt. Wszystko było ok, praktycznie do 1 stycznia, kiedy to otrzymałem informację, że moja rezerwacja została odwołana przez obiekt. Od razu zadzwoniłem do booking. Pani na infolinii próbowała się skontaktować z obiektem, jednak nikt nie odpowiadał. Ja tez wysłałem mail do hotelu - do teraz bez odpowiedzi. Poinformowano mnie, że hotel ma pięć dni na oddanie mi pieniedzy, jednak polecono bym do bookingu wysłał potwierdzenie z konta, że hotel mi to pobrał. Pani wyjaśniła, że jeżeli hotel mi nie odda tej sumy, zrobi to booking, a później od nich będzie te pieniądze egzekwowal. Mija już piąty dzień i zwrotu od hotelu na koncie nie ma. Hotel jest zamknięty.
W związku z tym mam pytania:
1. Czy mogę się spodziewać ze booking naprawdę te pieniądze mi odda?
2. Jeśli tak, to ile taka procedura potrwa?

Pozdrawiam

Autor:  miriam [ 08 Sty 2019 00:06 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Jeśli zgodnie z poleceniem Bookingu wysłałeś im potwierdzenie z konta, na dowód pobrania opłaty przez hotel, jest duże prawdopodobieństwo,że dotrzymają słowa i zwrócą ci kwotę w imieniu hotelu.Czeka cię pewnie jeszcze kilkakrotne telefoniczne upomnienie się o to.Jak tylko minie te umowne 5 dni dzwoń ponownie,rzadko się zdarza by zrobili to bez przypominania.Im większa suma wchodzi w grę tym dłużej wszystko sprawdzają.Postaraj się by zapewnienie o ew.zwrocie kwoty przez booking, jeśli hotel tego nie zrobi, było mailowe ,a nie tylko ustne przez telefon .Czasami trudno potem udowodnić,że ktoś coś obiecał ;)

Strona 186 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/