Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 185 z 313

Autor:  Luk25 [ 19 Gru 2018 19:47 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Dokładnie. Różnica kursu, aczkolwiek dla mnie oszustwo. Drugim razem nie anulowalbym rezerwacji, a niech się właścicielka martwi ci robić. Czyli sprawa kiepska z odzyskaniem pieniędzy?

Autor:  Kashpir [ 19 Gru 2018 19:57 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@Luk25 płaciłeś kartą PLN?

Autor:  Luk25 [ 19 Gru 2018 20:23 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Tak.

Autor:  Chupacabra [ 19 Gru 2018 20:56 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Miałem taką sytuację w listopadzie. Recepcja hotelu gdzie zrobiłem rezerwację chciała mnie namówić na anulowanie rezerwacji bo "przypadkiem" zrobili overbooking. Grzecznie przeprosiłem, że nie mogę i wyjaśniłem, że problem leży po ich stronie, zgłosiłem sprawę na booking.com i oni po chwil przysłali maila w którym zapewnili, że mogę zarezerwować inny hotel i zwrócą całą różnicę w cenie po przesłaniu kopii faktury. Tak tez się stało.

Autor:  Kashpir [ 19 Gru 2018 21:47 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@Luk25 no to niestety nie poradzisz - karta PLN nie sprawdza się w takich przypadkach, bo zawsze będziesz stratny w przypadku zwrotu kwot w walucie. Jak bardzo, to zależy od tabeli kursów twojego banku.
Najlepiej mieć do rezerwacji zagranicznych kartę walutową/wielowalutową.

Autor:  Luk25 [ 20 Gru 2018 09:05 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Rozumiem, człowiek uczy się na błędach. Powiedz mi jeszcze proszę, skąd oni biorą tak kosmiczny kurs euro 4,61 i 3,96...? Z pewnością to nie był przelicznik z mojego banku.

Autor:  elwirka [ 20 Gru 2018 09:51 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

W jakim kraju ta rezerwacja? Może miałeś jeszcze dodatkowe przewalutowania.

Autor:  HandSome [ 20 Gru 2018 10:24 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

-- 20 Gru 2018 11:22 --

Luk25...zadzwoń na infolinię Booking i w grzeczny sposób przedstaw swoją sytuację. Istnieje możliwość , że Booking Ci wyrówna kurs obciążąjąc dodatkowo obiekt. Powołaj się na nieświadomośc przewalutowania i takiego spreada na kursach :P

-- 20 Gru 2018 11:24 --

Przy swojej Maladze miałem identyczna sytuację ale u mnie różnica na całej kwocie to ok 5pln więc w ogóle bez interwencji

Autor:  iffona [ 20 Gru 2018 13:13 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

hej,
odwołałam bezpłatnie rezerwację, bo znalazłam inny tańszy hotel
przeszukuję codziennie jednak booking, a może trafi sie coś jeszcze lepszego
zauważyłam że jak przeszukuję bez zalogowania to termin bezpłatnego odwołania mam na dzień przed noclegiem, natomiast jak się zaloguję ten termin się skraca od dnia dzisiejszego do 2 tygodni
czy booking mnie w ten sposób "kara" że korzystam z możliwości bezpłatnego odwołania rezerwacji ? jeśli tak to na jak długo nakłada tę "karę"

Autor:  d-t-x [ 20 Gru 2018 13:17 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Nie wiemy.

Autor:  Luk25 [ 20 Gru 2018 15:31 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Rezerwacja w Chorwacji. Co jeszcze, teraz zauważyłem, że obiekt ten w dalszym ciągu ma na booking.com wystawiony apartament w terminie, który okazał się być niemożliwy (ze wzglegu na nieobecność właścicielki w kraju). Albo ci ludzie nie za bardzo potrafią działać z agencją, albo są tak bogaci, że im to wisi..? Miałem ochotę dogadać się z nią na inny termin z odliczeniem strat, ale szczerze trochę strach z taką wiarygodnością ludzi.

Autor:  Cicha_Woda [ 20 Gru 2018 15:39 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Luk25 napisał(a):
Rezerwacja w Chorwacji.

W takim razie miało miejsce kilka przewalutowań :( Dla Chorwacji właściwą walutą są kuny, a cena w euro pewnie była podana tylko orientacyjnie - co też zwykle jest podkreślone na rezerwacji od Booking, że płatność odbywa się w walucie obiektu. Jak płaciłeś kartą złotówkową to przy zwrocie opłaty najpierw poszło przewalutowanie z HRK na USD, a potem USD na PLN. I dwa spredy banku plus jakieś jeszcze wahania kursu sumarycznie już takie mogą być.

Autor:  Luk25 [ 20 Gru 2018 15:50 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Z pewnością tak było. Spróbuję porozmawiać z booking o obciążeniu różnicą winowajcy, w końcu mam to na papierze.

Autor:  elwirka [ 20 Gru 2018 15:53 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Według mnie nic nie ugrasz. Właściciel apartamentu otrzymał zapewne kwotę w kunach po przewalutowaniach i taką samą ci odesłał. Nie on jest winowajcą.

Autor:  Anonymous [ 22 Gru 2018 15:58 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Booking odwołał mi miesiąc przed, opłaconą w całości 3 dniową rezerwację tłumacząc się najpierw overbookingiem a póżniej że niestety obiekt mnie nie przyjmie i zaproponował obiekt o tych samych warunkach ale 100% drożej. Rezerwując te noclegi przeczuwałem ,ze jest taniej ale nie było błędu cenowego. Po moim meilu zgodzili się wyrównać różnicę między dwoma obiektami, ale mam sobie najpierw zarezerwować ten drugi obiekt a płatności dokonać na miejscu w innej walucie. Róznica w cenie to ok 350 zł i jak ma to się do rzeczywistości? Domyslam się że i tak mam zapłacić w hotelu pełną kwotę i póżniej "żebrać o wyrównanie" Mieliście coś takiego i jak sobie z tym poradzili inni?

Autor:  d-t-x [ 22 Gru 2018 16:52 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Weź rachunek. Zwracają szybko i bez problemów.

Autor:  Chupacabra [ 22 Gru 2018 17:02 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Opisywałem taką sytuację parę postów wyżej.
Najpierw dostałem maila z booking.com "Jeśli akceptują Państwo zaproponowany obiekt, oto następne kroki:
• Prosimy dokonać nowej rezerwacji tutaj "link"
• Prosimy odpowiedzieć na ten e-mail nowym numerem potwierdzenia rezerwacji
Państwa poprzednią rezerwację anulujemy bezpłatnie.
Jeśli w związku z zaistniałą sytuacją ponieśli Państwo inne koszty, prosimy przesłać nam stosowne rachunki, a my zwrócimy Państwu środki po zakończeniu Państwa pobytu."
Po pobycie, przesłałem fakturę za nocleg i w ciągu tygodnia pieniądze były na koncie.

Autor:  miriam [ 22 Gru 2018 18:04 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Anonymous napisał(a):
Po moim meilu zgodzili się wyrównać różnicę między dwoma obiektami, ale mam sobie najpierw zarezerwować ten drugi obiekt a płatności dokonać na miejscu w innej walucie. Róznica w cenie to ok 350 zł i jak ma to się do rzeczywistości? Domyslam się że i tak mam zapłacić w hotelu pełną kwotę i póżniej "żebrać o wyrównanie" Mieliście coś takiego i jak sobie z tym poradzili inni?

Jeśli nowy obiekt to prywatny apartament i przyjmuje tylko gotówkę to upewnij się,że otrzymasz rachunek akceptowany przez Booking .Zdarza się,że takie obiekty nie mają druków rachunku i potwierdzenie piszą odręcznie na kartce a potem nie zawsze jest to uznawane w ich księgowości, choć konsultanci twierdzą,że nie powinno być problemu.

Autor:  brzeszczot1 [ 26 Gru 2018 19:05 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Pytanie do doświadczonych userów booking.com.
Poznaję portal, szukam miejsca na wakacje 2019.
Chciałbym szukać - rezerwować bazując na możliwości bezpłatnego anulowania rezerwacji przed określonym terminem.
Wychodzę z założenia że zdecyduję się na konkretne miejsce przed określonym czasie, z reszty zrezygnuję. W domyśle - jak mniemam bezpłatnie.
I tu pytania:
1. Czy można rezerwować do woli (w granicach rozsądku - rzecz jasna - dla mnie to np 3-5 miejsca)
2. [zdjęcie w załączniku] Czy anulowanie jest do końca bezpłatne? Chodzi mi o zapis dotyczący tego że obiekt może mnie obciążyć kosztem podatku. O jakim podatku mowa (klimatycznym, miejscowym)? Jak to wygląda? Może ale nie musi?
Załącznik:
pytanie o rezerwację.jpg
pytanie o rezerwację.jpg [ 74.4 KiB | Obejrzany 771 razy ]

Autor:  miriam [ 26 Gru 2018 21:04 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@brzeszczot1 Możesz dokonać kilku rezerwacji z możliwością bezpłatnej anulacji.Co prawda będą widniały jako zdublowane i booking będzie ci przypominał byś anulował niepotrzebne,ale ty decydujesz kiedy,byle nie przekroczyć wyznaczonej w rezerwacji daty.Nie spotkałam się jeszcze z jakimkolwiek obciążeniem(podatkami itp.)jeśli rezerwacja była anulowana w "bezpłatnym terminie".

Strona 185 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/