Autor: | barka [ 16 Gru 2018 22:39 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Z mojego doświadczenia zdecydowanie lepiej dzwonić. Na odp emailem można się nie doczekać. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Anonymous [ 16 Gru 2018 22:40 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
potwierdzam j/w W dzień roboczy zadzwoń, najlepsze rozwiązanie w przypadku Booking - ja dzwonię na 22 3060857 |
Autor: | Wintermute [ 17 Gru 2018 09:49 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
to dziwne, ja zawsze piszę (bo dodzwonić to się do nich prawie nie da) i zawsze dostaję odpowiedź po kilku dniach zawsze lepiej mieć jakąś odpowiedź na piśmie |
Autor: | Cicha_Woda [ 17 Gru 2018 10:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
piekara114 napisał(a): I w jakim języku musi być napisane zgłoszenie? Ja pisałam reklamacje po polsku i po polsku dostawałam odpowiedź. I tak jak już wspomniał @Wintermute lepiej pisać i mieć w wysłanych wiadomościach też kopie dla siebie. |
Autor: | barka [ 17 Gru 2018 11:11 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Podczas rozmowy można prosić o przesłanie ustaleń emailem. Nie ma z tym problemu. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka |
Autor: | piekara114 [ 17 Gru 2018 11:28 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Wintermute napisał(a): to dziwne, ja zawsze piszę (bo dodzwonić to się do nich prawie nie da) i zawsze dostaję odpowiedź po kilku dniach A możesz podać adres na jaki wysyłasz zgłoszenie? zawsze lepiej mieć jakąś odpowiedź na piśmie |
Autor: | Cicha_Woda [ 17 Gru 2018 11:34 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@piekara114 Ja wysyłałam reklamacje na ten adres: customer.service@booking.com |
Autor: | Anonymous [ 19 Gru 2018 14:47 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Dwa razy dziś odwołano mi rezerwację z powodu "nieważnej karty kredytowej" Nie wiem co się dzieje, bo karta na pewno jest ważna - używam jej na co dzień. Najpierw dostaje meila, że hotel nie może zweryfikować karty i prosi o zmianę danych. Wpisuje dane z karty, a po 15 minutach kolejna wiadomość, że rezerwacja odwołana bo karta jest nieważna. Miał ktoś podobny problem ? |
Autor: | jabollus [ 19 Gru 2018 15:06 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Widocznie hotelowi bardzo zależało na odwołaniu tej rezerwacji. |
Autor: | eskie [ 19 Gru 2018 15:18 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Zamieść zdjęcie tej karty z przodu i z tyłu, sprawdzimy. |
Autor: | Margita [ 19 Gru 2018 15:25 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Karta musi mieć datę ważności obejmującą okres rezerwacji a nie być aktualna "na teraz". Miałam podobną sytuację, wcześniej na to nie zwracałam uwagi. |
Autor: | Anonymous [ 19 Gru 2018 15:40 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Margita napisał(a): Karta musi mieć datę ważności obejmującą okres rezerwacji a nie być aktualna "na teraz". Miałam podobną sytuację, wcześniej na to nie zwracałam uwagi. Spełniam ten warunek. No nic, zarezerwowałem inny hotel, już bez problemów - tj. zobaczymy, czy bez problemów ściągną pieniądze z konta. eskie napisał(a): Zamieść zdjęcie tej karty z przodu i z tyłu, sprawdzimy. Żałosne |
Autor: | HandSome [ 19 Gru 2018 15:58 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
AMF...nie spinaj się tylko przewertuj wątek i znajdziesz wiele przykładów podobnych sobie. Nie wyjaśniłeś nawet jaka to rezerwacja czy opłacana całościowo czy np. 30% lub jeszcze insza forma? Nie chce Ci się czytać lub nawet nie chce Ci się posiedzieć na tel do Booking w celu wyjaśnienia swojego przypadku a już się denerwujesz ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | d-t-x [ 19 Gru 2018 16:04 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
A co to za różnica, jaka to rezerwacja? Jeśli obiekt nie chce uznać karty, to choćby nie wiem, jakbyś się napinał i odgrażał, nic nie wskórasz, amen. |
Autor: | HandSome [ 19 Gru 2018 16:32 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
No właśnie jest różnica. Może być podana na stronie Booking blokada środków a płatnośc w obiekcie a obiekt chce z góry pobrać 100%(przerabiałem osobiście) Może być na stronie Booking pobranie 30% należności a obiekt chce z góry pobrać 100% (przerabiałem także) i w tych przypadkach dostawałem od obiektu za pośrednictwem Booking info jakoby karta była nieważna ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | d-t-x [ 19 Gru 2018 16:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Skoro: Cytuj: Wpisuje dane z karty, a po 15 minutach kolejna wiadomość, że rezerwacja odwołana bo karta jest nieważna. to oznacza, że zależało im na odwołaniu rezerwacji. Normalnie masz 24 godziny na wpisanie danych kolejnej karty. |
Autor: | HandSome [ 19 Gru 2018 17:09 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Odpowiedzi często generowane są komputerowo więc nie wszystko musi się zgadzać. Dlatego zazwyczaj powinno się dzwonić do Booking co wg mnie jest lepszą formą niż wymiana mailowa z obiektem. Niestety obiekty przynajmniej w moich przypadkach chciały zrobić z moja kartą to co nie było w umowie na stronie Booking. Ostatni przypadek z Malagi ,,kosztował" mnie 3 tyg oczekiwania na zwrot cash który i tak otrzymałem od Booking. ![]() |
Autor: | Luk25 [ 19 Gru 2018 17:20 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Przez stronę booking.com dokonałem rezerwacji dostępnego apartamentu. Zgodnie z regulaminem wpłaciłem zaliczkę - 50% wartości - tj 756€. Otrzymałem potwierdzenie, że wszystko jest ok itd standard. Po ok godzinie otrzymałem wiadomość od właścielki apartamentu, że moja rezerwacja nie jest możliwa, gdyż jej nie będzie wtedy w kraju a ona zapomniała zablokować ofertę na booking i prosiła o anulowanie rezerwacji. Tak też zrobiłem. Dziś otrzymaliśmy zwrot wpłaconej zaliczki i jakie jest nasze zdziwienie gdy zobaczyłem kwotę. Wpłaciłem w przeliczeniu 3487,43zł a otrzymałem zwrot od booking 3000,49zł (różnica kursu...hehe). Oczywiście była informacja: koszt odwołania rezerwacji: 0€. Jakieś pomysły Panie i Panowie? Pozdrawiam |
Autor: | eskie [ 19 Gru 2018 17:28 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
jaką wartość otrzymałeś w Euro? |
Autor: | HandSome [ 19 Gru 2018 17:33 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
skasowali ojro po cenie sprzedaży a oddali po cenie skupu z tabeli strony instytucji finansowej z której korzystają. Normal. A błąd , że się zgodziłeś na swoja anulację. Płacisz frycowe aczkolwiek powinieneś zgłosić to do Booking i przy dobrej woli skasują obiekt na wyższą kwotę ![]() |
Strona 184 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |