Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 184 z 313

Autor:  barka [ 16 Gru 2018 22:39 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Z mojego doświadczenia zdecydowanie lepiej dzwonić. Na odp emailem można się nie doczekać.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Autor:  Anonymous [ 16 Gru 2018 22:40 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

potwierdzam j/w
W dzień roboczy zadzwoń, najlepsze rozwiązanie w przypadku Booking - ja dzwonię na 22 3060857

Autor:  Wintermute [ 17 Gru 2018 09:49 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

to dziwne, ja zawsze piszę (bo dodzwonić to się do nich prawie nie da) i zawsze dostaję odpowiedź po kilku dniach
zawsze lepiej mieć jakąś odpowiedź na piśmie

Autor:  Cicha_Woda [ 17 Gru 2018 10:41 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

piekara114 napisał(a):
I w jakim języku musi być napisane zgłoszenie?

Ja pisałam reklamacje po polsku i po polsku dostawałam odpowiedź. I tak jak już wspomniał @Wintermute lepiej pisać i mieć w wysłanych wiadomościach też kopie dla siebie.

Autor:  barka [ 17 Gru 2018 11:11 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Podczas rozmowy można prosić o przesłanie ustaleń emailem. Nie ma z tym problemu.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Autor:  piekara114 [ 17 Gru 2018 11:28 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Wintermute napisał(a):
to dziwne, ja zawsze piszę (bo dodzwonić to się do nich prawie nie da) i zawsze dostaję odpowiedź po kilku dniach
zawsze lepiej mieć jakąś odpowiedź na piśmie
A możesz podać adres na jaki wysyłasz zgłoszenie?

Autor:  Cicha_Woda [ 17 Gru 2018 11:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@piekara114 Ja wysyłałam reklamacje na ten adres:
customer.service@booking.com

Autor:  Anonymous [ 19 Gru 2018 14:47 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Dwa razy dziś odwołano mi rezerwację z powodu "nieważnej karty kredytowej"

Nie wiem co się dzieje, bo karta na pewno jest ważna - używam jej na co dzień. Najpierw dostaje meila, że hotel nie może zweryfikować karty i prosi o zmianę danych. Wpisuje dane z karty, a po 15 minutach kolejna wiadomość, że rezerwacja odwołana bo karta jest nieważna. Miał ktoś podobny problem ?

Autor:  jabollus [ 19 Gru 2018 15:06 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Widocznie hotelowi bardzo zależało na odwołaniu tej rezerwacji.

Autor:  eskie [ 19 Gru 2018 15:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Zamieść zdjęcie tej karty z przodu i z tyłu, sprawdzimy.

Autor:  Margita [ 19 Gru 2018 15:25 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Karta musi mieć datę ważności obejmującą okres rezerwacji a nie być aktualna "na teraz". Miałam podobną sytuację, wcześniej na to nie zwracałam uwagi.

Autor:  Anonymous [ 19 Gru 2018 15:40 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Margita napisał(a):
Karta musi mieć datę ważności obejmującą okres rezerwacji a nie być aktualna "na teraz". Miałam podobną sytuację, wcześniej na to nie zwracałam uwagi.


Spełniam ten warunek. No nic, zarezerwowałem inny hotel, już bez problemów - tj. zobaczymy, czy bez problemów ściągną pieniądze z konta.

eskie napisał(a):
Zamieść zdjęcie tej karty z przodu i z tyłu, sprawdzimy.


Żałosne

Autor:  HandSome [ 19 Gru 2018 15:58 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

AMF...nie spinaj się tylko przewertuj wątek i znajdziesz wiele przykładów podobnych sobie. Nie wyjaśniłeś nawet jaka to rezerwacja czy opłacana całościowo czy np. 30% lub jeszcze insza forma? Nie chce Ci się czytać lub nawet nie chce Ci się posiedzieć na tel do Booking w celu wyjaśnienia swojego przypadku a już się denerwujesz :lol: Wyluzuj i zmień swoje nastawienie do rzeczywistośći :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Autor:  d-t-x [ 19 Gru 2018 16:04 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

A co to za różnica, jaka to rezerwacja? Jeśli obiekt nie chce uznać karty, to choćby nie wiem, jakbyś się napinał i odgrażał, nic nie wskórasz, amen.

Autor:  HandSome [ 19 Gru 2018 16:32 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

No właśnie jest różnica. Może być podana na stronie Booking blokada środków a płatnośc w obiekcie a obiekt chce z góry pobrać 100%(przerabiałem osobiście) Może być na stronie Booking pobranie 30% należności a obiekt chce z góry pobrać 100% (przerabiałem także) i w tych przypadkach dostawałem od obiektu za pośrednictwem Booking info jakoby karta była nieważna :lol: :lol: :lol: Przypadków odrzucania przez obiekt znam wiele :mrgreen: Po czasie wychodziło cuuś inszego

Autor:  d-t-x [ 19 Gru 2018 16:36 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Skoro:
Cytuj:
Wpisuje dane z karty, a po 15 minutach kolejna wiadomość, że rezerwacja odwołana bo karta jest nieważna.

to oznacza, że zależało im na odwołaniu rezerwacji. Normalnie masz 24 godziny na wpisanie danych kolejnej karty.

Autor:  HandSome [ 19 Gru 2018 17:09 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Odpowiedzi często generowane są komputerowo więc nie wszystko musi się zgadzać. Dlatego zazwyczaj powinno się dzwonić do Booking co wg mnie jest lepszą formą niż wymiana mailowa z obiektem. Niestety obiekty przynajmniej w moich przypadkach chciały zrobić z moja kartą to co nie było w umowie na stronie Booking. Ostatni przypadek z Malagi ,,kosztował" mnie 3 tyg oczekiwania na zwrot cash który i tak otrzymałem od Booking. :P

Autor:  Luk25 [ 19 Gru 2018 17:20 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Przez stronę booking.com dokonałem rezerwacji dostępnego apartamentu. Zgodnie z regulaminem wpłaciłem zaliczkę - 50% wartości - tj 756€.
Otrzymałem potwierdzenie, że wszystko jest ok itd standard.
Po ok godzinie otrzymałem wiadomość od właścielki apartamentu, że moja rezerwacja nie jest możliwa, gdyż jej nie będzie wtedy w kraju a ona zapomniała zablokować ofertę na booking i prosiła o anulowanie rezerwacji. Tak też zrobiłem.
Dziś otrzymaliśmy zwrot wpłaconej zaliczki i jakie jest nasze zdziwienie gdy zobaczyłem kwotę. Wpłaciłem w przeliczeniu 3487,43zł a otrzymałem zwrot od booking 3000,49zł (różnica kursu...hehe). Oczywiście była informacja: koszt odwołania rezerwacji: 0€.
Jakieś pomysły Panie i Panowie?
Pozdrawiam

Autor:  eskie [ 19 Gru 2018 17:28 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

jaką wartość otrzymałeś w Euro?

Autor:  HandSome [ 19 Gru 2018 17:33 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

skasowali ojro po cenie sprzedaży a oddali po cenie skupu z tabeli strony instytucji finansowej z której korzystają. Normal. A błąd , że się zgodziłeś na swoja anulację. Płacisz frycowe aczkolwiek powinieneś zgłosić to do Booking i przy dobrej woli skasują obiekt na wyższą kwotę :P

Strona 184 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/