Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 183 z 313

Autor:  opo [ 29 Lis 2018 11:47 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Obiekt fizycznie nie procesuje tej operacji, wszystko robi booking.
Jeżeli na potwierdzeniu masz info, że odwołanie kosztuje 233zł to tyle zostanie automatycznie pobrane, przecież nikt nie procesuje ręcznie każdej rezerwacji czy anulacji. Jedyne co zostaje to rozmawiać z bookingiem czy da się coś zrobić.

Autor:  ponchek [ 29 Lis 2018 11:49 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@boots
Nie wiem czy trolujesz czy nie rozumiesz o co chodzi... Przecież napisałem już wyraźnie że chcę odwołać rezerwację i otrzymać zwrot 168 zł, natomiast booking twierdził (podczas rozmowy telefonicznej) że nie otrzymam żadnego zwrotu z pobranych 401 zł.
Dam znać jaka będzie odpowiedź bookingu na screeny.
@opo
Nie masz racji, to obiekt procesował transakcję (ręcznie, skąd wiem? bo próbował kilka razy żeby sprawdzić ile max przejdzie) i pobrał od razu 401 a nie 233. (to znaczy w momencie kiedy udostępniłem tą kwotę)

Update:
teraz sprawdziłem tranzakcje na karcie... Obiekt pobrał 429 pln z karty :O

Autor:  boots [ 29 Lis 2018 11:52 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Jeśli chcesz odwołać rezerwację, to nie pisz o tym, tylko ją odwołaj. Stracisz te 233 zł, a 168 zł powinien Ci zwrócić obiekt.

Autor:  le_szek [ 29 Lis 2018 13:04 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

ponchek napisał(a):
Mam do Ciebie pytanie. Jeżeli robisz zakupy z jakimś pośrednikiem czy linią lotniczą regularnie (powiedzmy raz na tydzień), to czy za każdym razem czytasz wszystkie szczegóły, czy wychodzisz z założenia że możesz danemu pośrednikowi zaufać i nie będzie nieprzyjemnych niespodzianek?


Pytanie nie do mnie - ale tak, za każdym razem czytam szczegóły przy rezerwowaniu noclegu czy lotu. A w tym przypadku dałeś ciała mocno, bo już @boots wklejał screena jak to wygląda przy wyborze pokoju. Od razu masz podane dodatkowe koszty pod kosztem rezerwacji, nie tak, jak przy wcześniej prezentowanych tu w wątku sytuacjach, gdzie koszt był na samym dole informacji o pokoju.

Autor:  ponchek [ 29 Lis 2018 13:22 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@le_szek
No to super. Ja nie i wątpie żeby większość tak robiła. Rozumiem że jeżeli rezerwujesz z Wizz albo Ryan to zanim klikniesz w "akceptuje warunki przewozu" dokładnie czytasz za każdym razem? Ja mam około setki lotów/rezerwacji hoteli/wynajem samochodów rocznie i zwyczajnie nie mam na to czasu. Staram się korzystać ze sprawdzoych pożredników, a tylko przy nowych szczegółowo uważam na kruczki. Ale nie o to się rochodzi tak czy siak, tylko o zwrot kwoty powyżej kwoty rezerwacji.
Właśnie zadzwonił do mnie booking, przeprosił za zaistniałą sytuację, potwierdził że należy mi się zwrot 168 pln, oraz że obiekt bezpodstawnie je ściągnął (powinna to byc opłata przy wizycie w obiekcie) oraz poprosił o dowód ściągnięcia z konta kwoty powyżej 401 pln.

Rozumiem że dałem ciała poprzez niezauważenie dodatkowych opłat, natomiast są pewne zasady wyznaczone przez samego pośrednika i nie były one tutaj przestrzegane przez obiekt.

Autor:  Anonymous [ 29 Lis 2018 13:25 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Dlatego nie ma sensu się spinać, Booking przy przedstawieniu screenów zawsze jest skłonny się dogadać

Autor:  cccc [ 29 Lis 2018 13:40 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@gorny77 oj nie zawsze, mialem z nimi sciecia i screeny nie pomagaly. 8-)

Autor:  le_szek [ 29 Lis 2018 13:41 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

ponchek napisał(a):
Rozumiem że jeżeli rezerwujesz z Wizz albo Ryan to zanim klikniesz w "akceptuje warunki przewozu" dokładnie czytasz za każdym razem?


Warunków? Nie czytam za każdym razem, jeżeli to firma, z której usług korzystałem, natomiast kupując pierwszy raz w nowej firmie tak - na przykład lecąc w tym roku pierwszy raz Transavią czytałem wszystko nawet dwukrotnie, żeby się nie zdziwić. Podobnie jak przy pierwszym wypożyczaniu samochodu.
Natomiast każdorazowo czy to na bookingu czy na Wizzairze na każdym etapie zawsze sprawdzam kwoty/opisy/drobne druczki. I jak do tej pory nie zdarzyło mi się - co nie znaczy, że mi się nie zdarzy w przyszłości oczywiście - żeby ostateczna kwota była różna od tej, którą znałem. Choć właściwie raz się zdarzyło, ale w dobrą stronę - rezerwując hotel (nie przez booking) podawaną wysokość podatku lokalnego uznałem za kwotę za jedną osobę/dobę, a była to kwota za jedną osobę/cały pobyt :)

Autor:  pemat [ 29 Lis 2018 13:50 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@ponchek
ja rozumiem, że nie zawsze wszystkie warunki się dokładnie czyta (choć nawet i to nie jest ten przypadek), ale nie rozumiem, jak rezerwując lokal, który ma ocenę 6,9 6,8 można nie przeczytać opinii? a tam jak byk:
Cytuj:
"Za wszystko trzeba dodatkowo płacić, wifi, ręcznik, suszarka, przedłużenie doby o godzinę."
"dodatkowe opłaty za prąd czy sprzątanie to dla mnie żarty . Płatne ręczniki "
" inna cena na stronie i zupełnie inna po dokonaniu rezerwacji, a rezerwacja bezzwrotna, dodatkowe opłaty za prąd, ręczniki, sprzątanie"
"Pokój dla dwóch osób miał kosztować 97 zł na dwa dni, po wyliczeniach wszystkich dodatkowych kosztów wyszło niemal 211 zł. "
"duża ilość dodatkowo naliczanych opłat (np. 16zł/os. pościel - mieliśmy jedną wspólną małą kołdrę), bardzo niefajne podejście właścicieli."
"dodatkowe opłaty w wysokości 120 zł! I teraz pytanie, za co jest ta kwota podana przy rezerwacji, jeżeli za wszystko( światło, woda, sprzątanie i td) płaci się osobno "
a przejrzałem jedynie pierwszą stronę...

Autor:  ponchek [ 29 Lis 2018 14:06 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

No już się nie pastwcie nade mną. Tak, to była zła decyzja żeby zarezerwować to miejsce, tak, powinienem zauważyć drobnym druczkiem napisane dodatkowe koszty. Każdemu może się zdarzyć, śpieszyłem się, patrzyłem głównie na cenę (duży błąd). Gdybym nie był pod presją czasu to bym tych błędów nie popełnił. Co nie zmienia faktu że booking w pewnym momencie dawało mi złe informacje, i że obiekt prowadzi dziwne praktyki. Dam znać czy zwrócą kasę/kiedy i ostateczny rezultat rozmów z bookingiem.

Autor:  cccc [ 29 Lis 2018 14:17 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@ponchek, tak dla pocieszenia, ja tez sie kiedys nabralem bo nie przeczytalem dokladnie o dodatkowych oplatach.
Take care.

Autor:  pemat [ 29 Lis 2018 14:17 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@ponchek
głowa do góry, zapewne każdy z nas kiedyś nauczył się czegoś na własnych błędach...
ja np jestem fanem czytania opinii, szczególnie tych negatywnych :lol:

a odnośnie kierowania się głównie ceną - moja babcia mawiała "tanie mięso psi jedzą"
z sentymentem ją wspominam, to była mądra kobieta

Autor:  marcin.krakow [ 11 Gru 2018 17:53 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

pojawiła się nowa usługa basic. w tym wypadku 11% taniej za brak mozliwosci wyboru pokoju

Załączniki:
basic.jpg
basic.jpg [ 30.4 KiB | Obejrzany 1015 razy ]

Autor:  Kashpir [ 11 Gru 2018 19:02 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Nie taka nowa - takie oferty trafiały mi się już kilka miesięcy temu. 8-)

Autor:  heniek [ 11 Gru 2018 19:12 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

już nie wiedzą co wymyślić :D

Autor:  marcin.krakow [ 11 Gru 2018 19:13 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

a to przepraszam, mimo ze na bookingu jestem dosc częstym gosciem to sie z tym jeszcze nie spotkałem

Autor:  gruda [ 14 Gru 2018 08:14 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Witam, dawno nigdzie nie byłem, chciałem więc zapytać jakie sa teraz praktyki w kwestii januszowania na promocjach.
Lece do Eilat z kumplem na 4 noce, hotel 950zł, ale wypatrzyłem na forum pocztówki z Claudii 150zł zwrotu za rezerwację 450zł.

Dzielić to śmiało na 2 rezerwacje po 2 noce na każdego z nas?

Pytam bo widzę, że podaje się dane gościa w rezerwacji.
W kwestii żeby nie robić check-outu to pewnie dogadam się na reecepcji.


Jeszcze przy okazji, może ktoś podpowie - czy da się zmienić walutę na EUR na cheaptickets.com?

Autor:  d-t-x [ 14 Gru 2018 09:20 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Tu:
pocztowka-od-booking-com,81,134957
Znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytania dotyczące booking.com.

Autor:  Kashpir [ 16 Gru 2018 15:26 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Wchodzę dzisiaj na konto i widzę, że booking zmienił nieco wygląd w sekcji "Moje listy", przy okazji pogarszając funkcjonalność - przykładowo:
- stworzyłem sobie listę na pewien rejon Hiszpanii - wcześniej pokazywało w jakiej miejscowości znajduje się dany obiekt, a teraz wszystkie znajdują się w Hiszpanii z podaniem odległości od centrum, tylko nie wiem jakiej miejscowości... :roll:
- wcześniej można było sprawdzać ceny dla konkretnych dat dla pojedynczych obiektów na liście, teraz ta funkcja została wyłączona i datę ustawiamy tylko dla wszystkich obiektów na liście.

Oczywiście można sobie porozbijać listy na poszczególne miasta, ale gdy sekcja Moje listy stała się u mnie dość rozbudowana, to booking powiedział, że osiągnąłem maxa i nie mogę tworzyć kolejnych. Zacząłem więc właśnie robić listy regionalne czy krajowe. Ehhh racjonalizatorzy... :evil:

Autor:  piekara114 [ 16 Gru 2018 22:35 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Pytanie: na jaki adres wysłać reklamację, gdyż nie dostałam zwrotu z linku polecającego (pewny, mam printsc. o przyznaniu nagrody)? I w jakim języku musi być napisane zgłoszenie?

Strona 183 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/