Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 180 z 313

Autor:  HandSome [ 05 Lis 2018 12:27 ]
Temat postu:  Re: Odwołanie bezzwrotnej rezerwacji przez zły stan Wenecji

Hotele w Wenecji w listopadzie mają najniższe ceny bo....zawsze Adriatyk robi wylewki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Obstawiam próby negocjacji na stosunek 95%-5%. Jak zdołasz ich przekonać do swojej dla mnie raczej niesłusznej racji to będziesz ...pure master :lol: :lol: :lol: Zawsze uważam , że powinno się być odpowiedzialnym za wszelkiego rodzaju działania mogące skutkować czasami ryzykiem. :P

Autor:  Ante [ 05 Lis 2018 13:36 ]
Temat postu:  Re: Odwołanie bezzwrotnej rezerwacji przez zły stan Wenecji

A ktoś byk z was w tej porze w Wenecji jak jest zalana. Jak to wygląda, można funkcjonować coś zobaczyć?

Autor:  eskie [ 05 Lis 2018 13:41 ]
Temat postu:  Re: Odwołanie bezzwrotnej rezerwacji przez zły stan Wenecji

jestem co prawda Baran, ale sam zobacz
https://scroll.in/video/900712/watch-ve ... n-a-decade
https://www.accuweather.com/en/it/venic ... her/216711
po każdej powodzi wzrasta znacząco ilość zachorowań spowodowanych bakteriami kałowymi, więc skoro nie chcesz, żeby Twoja Mama defekowała dalej niż widziała, pogadaj z hotelem o PRZESUNIĘCIU rezerwacji na za 2-3 tygodnie

Autor:  Tom K [ 05 Lis 2018 13:57 ]
Temat postu:  Re: Odwołanie bezzwrotnej rezerwacji przez zły stan Wenecji

@eskie A kto pogada z linią lotniczą na temat przesunięcia podróży? 8-)

Autor:  jabollus [ 05 Lis 2018 14:49 ]
Temat postu:  Re: Odwołanie bezzwrotnej rezerwacji przez zły stan Wenecji

@Ante Czy hotel preautoryzował już kartę?

Autor:  bartek19 [ 05 Lis 2018 19:26 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

wiem ze przychodza mailowo potwierdzenia anulowania. tylko akurat tego obiektu nie bylo na liscie na koncie i bylismy pewni ze wszystkie zostaly anulowane. anulowalismy wszystkie za posrednictwem konta, az do wyczyszczenia karty z rezerwacjami. wiec nie byla na liscie i jej w koncu nieanulowalismy. to jest moim problemem akurat bo booking.com jest posrednikiem dostarczajac infrakstukture i system zarzadzania rezerwacjami.

z tym przypomnieniem mailowym przed nadchodzaca rezerwacja tylko jesli srodki pobierane sa przez booking.com nie wiedzialem :)

Autor:  d-t-x [ 05 Lis 2018 19:30 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

To się nie trzyma kupy. Nie było go na liście? Ciężko jest mi w to uwierzyć. Chyba, że akurat tą rezerwację zrobiliście bez logowania się na konto, co jest najbardziej prawdopodobne.

Autor:  brzemia [ 05 Lis 2018 19:30 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Moze wielbład?

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Autor:  bartek19 [ 05 Lis 2018 19:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

d-t-x napisał(a):
To się nie trzyma kupy. Nie było go na liście? Ciężko jest mi w to uwierzyć.


wiesz, korzystam z bookingu od dosyc dawna. zawsze robilem to w ten sposob kiedy cos organizowalem dla wiekszej grupy. i zawsze anulowanie robie za posrednictwem konta. akurat zawodowo rozwijam aplikacje wiec troche rozumiem co i jak funkcjonuje i nie mialbym problemu gdyby to byl ewidentnie moj glupi blad. ale tym razem na karcie nie mialem nic, nawet do tej pory nie bylo tej rezerwacji na koncie. mam screenshoty :)

booking.com argumentuje, ze powinienem anulowac za posrednictwem maila, ale to tak jakby sami sie odcinali od aplikacji sugerujac ze moze ona pokazywac nieprawidlowosci na stronie. nawet pomimo tego, ze telefonicznie support potwierdzil ze zdarzaja sie bledy na stronie.

miriam napisał(a):
Informację o zbliżającej się płatności za rezerwację dostajesz jeśli jest pobierana za pośrednictwem Booking.com a nie bezpośrednio przez obiekt.


o tym nie wiedzialem, dzieki :)

miriam napisał(a):
W historii konta tak czy siak ta rezerwacja jeśli jej sami nie usuniemy powinna być .


no wlasnie moj problem jest taki, ze lista byla calkowicie pusta i z tym sie odwoluje. bo bylem pewien ze nie mam zadnych aktywnych rezerwacji

maginiak napisał(a):
Odwołana rezerwacja zawsze jest potwierdzana mailowo. Jeśli nie masz maila to prawdopodobnie tylko Ci się wydawało że odwołałeś.


robiac wiele rezerwacji trudno jest panowac nad mailami. po za tym od tego jest wlasnie aplikacja w ktorej w prosty i przejrzysty sposob moge zarzadzac rezerwacjami.

Autor:  cccc [ 05 Lis 2018 20:15 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@bartek19, czy miales potwierdzenie tej nieszczesnej rezerwacji na mailu?
Jesli nie, to napisz do bookingu niech Ci udowodnia, ze rezerwowales.
Jesli tak, to Twoja wina, powinienes zadbac o potwierdzenie mailowe anulacji, niewazne co pokazuje lista na Twoim koncie. ;)

Autor:  bartek19 [ 05 Lis 2018 20:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

cccc napisał(a):
@bartek19, czy miales potwierdzenie tej nieszczesnej rezerwacji na mailu?
Jesli nie to napisz do bookingu niech Ci udowodnia, ze rezerwowales.
Jesli tak, to Twoja wina, powinienes zadbac o potwierdzenie mailowe anulacji, niewazne co pokazuje lista na Twoim koncie. ;)


tak, email jest z potwierdzeniem.
rozumiem, masz dokladnie tą samą argumentację co support bookingu z którą się nie zgadzam :) idąc tą drogą to nieważne czy coś robię przez aplikację, i tak powinienem wracac do maili i z tego poziomu zarzadzac rezerwacja :)

Autor:  cccc [ 05 Lis 2018 20:31 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@bartek19, jesli kupujesz produkt np. w sklepie i nie udales sie z powrotem do sklepu aby zwrocic i zadbac o pokwitowanie, ze zwrociles, to jak myslisz kto moze miec racje?
Btw booking jest posrednikiem i hotel mogl Cie obciazyc, gdyz nie zadbales o potwierdzenia anulacji.
Anyway, poczytaj w regulaminie, jesli nadal uwazasz, ze masz racje to pozostaje droga sadowa. ;)

Autor:  boots [ 05 Lis 2018 20:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@bartek19
W Twoim interesie jest to, żebyś zadbał o możliwość wykazania (udowodnienia) dokonanie istotnej dla Ciebie czynności prawnej.

Autor:  bartek19 [ 05 Lis 2018 20:39 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

-- 05 Lis 2018 20:37 --

@cccc kompletnie nietrafiona argumentacja. e-handel a tradycyjny handel to zupelnie inne swiaty :) chocby kupujc online masz 14 dni zwrotu z automatu, w stacjonarnym niekoniecznie.

wracajac do meritum z bookingiem, wg tej drogi nigdy nie moge wiec zaufac to co wyswietla mi sie na ekranie mojego konta booking.com. masz np 20 rezerwacji to powinienes moc je anulowac za posrednictwem konta kilkoma kliknieciami. czy jednak musze ponownie przeszukiwac maile patrzac czy niczego ja nieprzeoczylem albo system jak w tym przypadku...

-- 05 Lis 2018 20:39 --

boots napisał(a):
@bartek19
W Twoim interesie jest to, żebyś zadbał o możliwość wykazania (udowodnienia) dokonanie istotnej dla Ciebie czynności prawnej.


dlatego przyszedlem tutaj podpytac sie o opinie, ewentualne doswiadczenia. rezerwacje byly, anulowanie bylo, koszyk pusty, a rezerwacja wciaz aktywna.

Autor:  boots [ 05 Lis 2018 20:42 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Problem polega na tym, że nie potrafisz wykazać anulowania. Jeśli nie otrzymywałem potwierdzenia na email, to zawsze kontaktowałem się z supportem i żądałem wysłania potwierdzenia anulacji.

Autor:  bartek19 [ 05 Lis 2018 20:47 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

boots napisał(a):
Problem polega na tym, że nie potrafisz wykazać anulowania. Jeśli nie otrzymywałem potwierdzenia na email, to zawsze kontaktowałem się z supportem i żądałem wysłania potwierdzenia anulacji.


ok, czyli nawet jesli koszyk online z rezerwacjami jest pusty nadal moge miec aktywne rezerwacje?

Autor:  cccc [ 05 Lis 2018 20:51 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

bartek19 napisał(a):

@cccc kompletnie nietrafiona argumentacja. e-handel a tradycyjny handel to zupelnie inne swiaty :) chocby kupujc online masz 14 dni zwrotu z automatu, w stacjonarnym niekoniecznie.

wracajac do meritum z bookingiem, wg tej drogi nigdy nie moge wiec zaufac to co wyswietla mi sie na ekranie mojego konta booking.com. masz np 20 rezerwacji to powinienes moc je anulowac za posrednictwem konta kilkoma kliknieciami. czy jednak musze ponownie przeszukiwac maile patrzac czy niczego ja nieprzeoczylem albo system jak w tym przypadku...

Booking.com jest tylko posrednikiem i nie masz z automatu 14 dni zwrotu.
Jesli kupuje cokolwiek online i nie mam potwierdzenia na mailu to kontaktuje sie z supportem, podobnie z anulacja.
Booking jako posrednik mogl przeoczyc, ze hotel Cie obciazyl, a Ty nie zadbales o potwierdzenie. ;)
Kupujesz czy oddajesz produkt, potwierdzenie trzeba miec, aby dochodzic swoich racji.

Autor:  boots [ 05 Lis 2018 20:56 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Cytuj:
ok, czyli nawet jesli koszyk online z rezerwacjami jest pusty nadal moge miec aktywne rezerwacje?

Tak, przecież może być jakiś błąd techniczny.

Autor:  bartek19 [ 05 Lis 2018 21:09 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

dokladnie, o tym wlasnie caly czas pisze :) tak bylo w tym przypadku, niestety do bledu technicznego na stronie booking kompletnie sie nie przyznaje. czyli to co jest w koszyku lub tego nie ma nie jest zadna miarodajna informacja.

Autor:  boots [ 05 Lis 2018 21:12 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Cytuj:
czyli to co jest w koszyku lub tego nie ma nie jest zadna miarodajna informacja.

Nie jest. Dowodami mogą być emaile z potwierdzeniami i anulowaniami.

Strona 180 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/