Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 179 z 313

Autor:  jacek96 [ 29 Paź 2018 00:47 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Dzięki, faktycznie wyskoczyła tez opcja z jedna osobą, choć zaznaczyłem dwie, a na telefonie nie dostrzegłem tego.

Autor:  p99 [ 30 Paź 2018 10:58 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Chyba booking czyta to forum i się naprawili :-), bo zniknęły okazyjne ceny, gdzie najpierw było np. 50 zł/ dobę, a potem małym drukiem +50 E za obsługę/doba + 100 E za sprzątanie, itp.
Teraz od razu podana jest całkowita cena i od razu na liście podane dodatkowe opłaty (przeważnie tylko podatek).
Nawet sortowanie po cenie zawiera już wszystkie dodatkowe opłaty i podatki.
Podoba mi się to.

Edit: jednak sortowanie po cenie nie uwzględnia dodatkowych opłat, szkoda. Ale dobre i to że od razu widać kto kręci.

Autor:  Kashpir [ 30 Paź 2018 11:56 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Nie uwzględnia, ale teraz są przynajmniej pokazywane od razu pod ceną noclegu, a nie gdzieś ukryte w opisie.

Autor:  makesiu [ 31 Paź 2018 09:27 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

A wygląda to mniej-więcej tak. Sam się mało nie nabrałem. Cwaniaki z Batumi..

Załączniki:
apart_oplaty.JPG
apart_oplaty.JPG [ 57.73 KiB | Obejrzany 1573 razy ]

Autor:  HandSome [ 31 Paź 2018 10:35 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Nie tylko z Batumi :lol: Z większości krajów napotkasz podobne sytuacje. Zrobiła się swoista moda na ,,dodatki" ale pozycjonowanie jest istotne zatem...miej oczka szeroko otwarte :mrgreen:

Autor:  bartek19 [ 01 Lis 2018 15:29 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Cześć,
mam problem z booking.com z reklamacją dotyczącą działania ich portalu. zrobiliśmy rezerwacje na kilka obiektów z tą samą datą, wszystkie z opcją bezpłatnego anulowania. ostatecznie jednak anulowaliśmy wszystkie rezerwacje poprzez konto na stronie booking.com (aż lista rezerwacji była pusta). okazało się jednak, że system nie zrealizował anulowania jednego obiektu z listy o czym dowiedzieliśmy się po pobraniu pieniędzy z karty. dodam, że nie przyszedł też żaden email typu "zbliża się twoja rezerwacja" a w historii również nie ma tego noclegu.

niestety booking calkowicie umywa ręce wskazując, że rezerwacja mogła zostać odwołana z poziomu maila.

czy ktoś się spotkał z podobnym problemem?

Autor:  eskie [ 01 Lis 2018 15:36 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

bartek19 napisał(a):
czy ktoś się spotkał z podobnym problemem?

Nie, nigdy nie rezerwuję kilku obiektów na tą samą datę!!!

Autor:  d-t-x [ 01 Lis 2018 15:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

A ja często bo nie mam pewności, ile osób ostatecznie pojedzie. Miesiąc - dwa przed wyjazdem odwołuję zbędne. I nigdy nie miałem z tym żadnych problemów.
bartek19 zapewne przeoczył jedną rezerwację i teraz szuka winnych. Masz potwierdzenie odwołania na mailu?

Autor:  miriam [ 01 Lis 2018 21:24 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@bartek19 Informację o zbliżającej się płatności za rezerwację dostajesz jeśli jest pobierana za pośrednictwem Booking.com a nie bezpośrednio przez obiekt.Dodatkowo jak wyżej napisano skuteczne odwołanie rezerwacji powinno zostać potwierdzone mailowo wtedy w razie sporu jest dowód.W historii konta tak czy siak ta rezerwacja jeśli jej sami nie usuniemy powinna być .Są 3 kategorie rezerwacji:odwołane,nadchodzące i wcześniejsze-sprawdź też czy nie zrobiłeś rezerwacji nie logując się na konto,wtedy może jej nie być w historii i została zapomniana przy odwoływaniu.

Autor:  maginiak [ 01 Lis 2018 22:35 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Odwołana rezerwacja zawsze jest potwierdzana mailowo. Jeśli nie masz maila to prawdopodobnie tylko Ci się wydawało że odwołałeś.
Ale generalnie robienie kilku rezerwacji na ten sam termin nie jest chyba czymś szczególnie nagannym, robię tak czasem bo np nie jestem pewna, która opcja się mężowi bardziej spodoba i jak wybierze to odwołuję tę która się mniej podoba
Tak czy inaczej booking alarmuje w przypadku gdy są dwie rezerwacje na ten sam termin z zastrzeżeniem, że jeśli nie odwołasz na czas to będziesz obciążony opłatą

Autor:  makesiu [ 01 Lis 2018 23:11 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Od tego roku - też robię podwójne rezerwacje. Jak mnie hotel wystrzelił w kosmos, biorąc w grudniu 2017100% kasy a w lipcu 2018 - w dzień przylotu - nadsprzedaż - odmowa przyjęcia - to gram tak samo jak oni. Jeżeli można - to trzeba brać. Nadsprzedaże, błędy cenowe, odwoływanie rezerwacji - norma- ostatnio..

Autor:  Bankers [ 02 Lis 2018 10:46 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

elwirka napisał(a):
Jeszcze nie było środków za wrzesień. Czekaj cierpliwie.


@elwirka

Dalej nie było zwrotu środków za wrzesień ?

Autor:  elwirka [ 02 Lis 2018 10:49 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Nie ma. Na pewno zauważysz, gdy ktoś dostanie środki, bo będzie co najmniej kilka wpisów na forum;-)

Autor:  jabollus [ 02 Lis 2018 14:10 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Czy u Was też nie ma obecnie możliwości sortowania obiektów wg kryterium "pokoje prywatne" ?

Autor:  travellista [ 02 Lis 2018 23:43 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@jabollus - mam dokladnie to samo z pokojami prywatnymi od pewnego czasu, co jest dla mnie dosc uciazliwe, gdyz zwykle latam sam a nie przepadam za hostelami.

Autor:  jabollus [ 03 Lis 2018 02:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@travellista To jest jakaś masakra... widziałem dzisiaj, że ta opcja się pojawiła na chwilę, bo czym znowu zniknęła. Na prawdę nie wiem z czego to wynika.

Autor:  jabollus [ 03 Lis 2018 21:38 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Niektóre obiekty (w Warszawie) doliczają sobie opłatę za olej opałowy nawet latem:

Załączniki:
olej.jpg
olej.jpg [ 8.74 KiB | Obejrzany 966 razy ]

Autor:  Ante [ 05 Lis 2018 11:08 ]
Temat postu:  Odwołanie bezzwrotnej rezerwacji przez zły stan Wenecji

Jak w temacie, mam zamówiony hotel dla mamy w Wenecji przez booking. Niestety sytuacja jest tam nie najlepsza i nie chciał bym jej tam wysyłać w takich warunkach. Hotel jest zarezerwowany i będzie pobierał opłatę na miejscu ale podalem numer karty. Czy jest możliwe odwołanie rezerwacji powołując się na zaistniałej warunki, ponieważ za te pieniądze mogę jej znaleźć hotel w innym mieście, żeby lot się nie zmarnował, a w Wenecji wręcz jest niebezpiecznie z tego co widziałem w wiadomościach.

Autor:  pemat [ 05 Lis 2018 11:13 ]
Temat postu:  Re: Odwołanie bezzwrotnej rezerwacji przez zły stan Wenecji

szansa jest, spróbuj bezpośredniego kontaktu z hotelem
ew. poprzez booking, ale to może wydłużyć całą operację

Autor:  Anonymous [ 05 Lis 2018 11:32 ]
Temat postu:  Re: Odwołanie bezzwrotnej rezerwacji przez zły stan Wenecji

a wiesz ze o tym zlym stanie Wenecji wiadomo juz od wielu lat, i poza wzmiankami w mediach raz na jakis czas, nic sie nie zmienia?
Jak podasz dokladnie ten powod to cie wysmieja :P

Strona 179 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/